Da's een sticker, ook.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:30 schreef AppleOcean het volgende:
Is die wnius eig gesoept of een originele?
Zo ja, netjes gesoept.
Het laden uit de store duurt een flinke tijd.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:39 schreef Crientj het volgende:
Beetje jammer dat de panorama functie niet werkt op de iPhone 4. Daarnaast geen 10.8.2 beschikbaar hier, even afwachten.
Kan wel met JBquote:Op woensdag 19 september 2012 22:39 schreef Crientj het volgende:
Beetje jammer dat de panorama functie niet werkt op de iPhone 4. Daarnaast geen 10.8.2 beschikbaar hier, even afwachten.
Ik ben nu aan het restorenquote:Op woensdag 19 september 2012 22:42 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hey dit is interessant. Ik moest mijn iPad restoren omdat de update faalde. Vooruit, komt vast door de jailbreak ofzo. Daarna een backup van iCloud teruggezet, en na de initiele set-up brengt hij je naar het homescreen en begint alle apps te downloaden.
Maar nu is er net een update van de officiële Twitterapp uitgekomen, die ik nog niet geïnstalleerd had. Blijkt dus dat hij ergens de versie vandaan plukt die ik geïnstalleerd had en die terugzet, en niet de allernieuwste erop knalt.
Yeah, zie t inmiddels.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:40 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Het laden uit de store duurt een flinke tijd.
Ah, vind ik alleen niet de moeite waard. Gewoon jammer van Apple dat ze de 4 er overal buiten laten. Geen Siri mogelijkheid, nu ook dit niet.quote:
Duurde bij mij ook lang, maar de battery gaat nu beter meequote:Op woensdag 19 september 2012 22:45 schreef Crientj het volgende:
[..]
Yeah, zie t inmiddels.
Ook xcode heeft een leuke updateEen van ruim 1.50 gb. like, what?
[..]
Ah, vind ik alleen niet de moeite waard. Gewoon jammer van Apple dat ze de 4 er overal buiten laten. Geen Siri mogelijkheid, nu ook dit niet.
Ze willen natuurlijk dat je de 5 haaltquote:Op woensdag 19 september 2012 22:45 schreef Crientj het volgende:
[..]
Yeah, zie t inmiddels.
Ook xcode heeft een leuke updateEen van ruim 1.50 gb. like, what?
[..]
Ah, vind ik alleen niet de moeite waard. Gewoon jammer van Apple dat ze de 4 er overal buiten laten. Geen Siri mogelijkheid, nu ook dit niet.
Vind de iOS5 Maps perfectquote:Op woensdag 19 september 2012 22:47 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Great. Maps faalt hard in Den Haag door je in het centrum door een recent voetgangersgebied te sturen met de auto.
Of de 4squote:Op woensdag 19 september 2012 22:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ze willen natuurlijk dat je de 5 haalt
Dat is wel de essentie.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
In ios 7 ( over een jaar dus) valt de 4s op veel gebieden ook buiten de boot.quote:
Ain't gonna happen. Ik ben tevreden zo;quote:Op woensdag 19 september 2012 22:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoezo is het logisch dat je een perfect werkend toestel na een x-periode jaar vervangt voor een nieuw model?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:49 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Dat is wel de essentie.
Ze willen dat je na 2 jaar iets nieuws koopt, wat ook vrij logisch is, en dit begrijp ik ook gewoon van apple.
Bij android mag je blij zijn als je na 3 maanden nog updates krijgt.
Omdat de meeste abo's 2 jaar duren.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoezo is het logisch dat je een perfect werkend toestel na een x-periode jaar vervangt voor een nieuw model?
Maakt het ongebreideld consumeren nog niet logisch.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:52 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Omdat de meeste abo's 2 jaar duren.
Maar voor apple is het wel logisch, en apple maakt wat ze willen maken, en de consument koopt wat hij wil kopen.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maakt het ongebreideld consumeren nog niet logisch.
Bijna. De consument koopt wat hem verteld wordt te kopen. Men is ondertussen zo gehersenspoeld dat consumeren zonder enkele bewuste overweging gaat. Alles moet maar nieuw zijn en achterlopen mag niet.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:53 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Maar voor apple is het wel logisch, en apple maakt wat ze willen maken, en de consument koopt wat hij wil kopen.
Ik ook een beetje, ik denk iedereen wel.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bijna. De consument koopt wat hem verteld wordt te kopen. Men is ondertussen zo gehersenspoeld dat consumeren zonder enkele bewuste overweging gaat. Alles moet maar nieuw zijn en achterlopen mag niet.
Ikzelf doe er ook aan mee natuurlijk
Hoe kun je iets willen waar je niet toe besloten hebt?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:55 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Ik ook een beetje, ik denk iedereen wel.
Maar als ze gehersenspoeld zijn dat te willen kopen, dan willen ze dat toch ook?
dat is marketing dus.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoe kun je iets willen waar je niet toe besloten hebt?
Batteryfix en verbeterde stabiliteit. Alles stond in de algemene voorwaardenquote:Op woensdag 19 september 2012 22:58 schreef remlof het volgende:
Ok, zit nu ook op 10.8.2. En wat is er nu nieuw?
In de HumanCentiPad eindigenquote:Op woensdag 19 september 2012 22:59 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Batteryfix en verbeterde stabiliteit. Alles stond in de algemene voorwaarden
De algemene voorwaarde niet lezen
Wolle sokken zijn awesome met schaatsen en slapen in de winter.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:56 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Krijg ik de geitenwollensokken-award met mijn antieke 3G?
Heb je whatsapp wel toegang gegeven tot je contacten? Die melding kreeg ik net bij opstarten en alle nummers veranderde in de namen.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:15 schreef nietzman het volgende:
Ugh, whatsapp herkent na al die updates en het koppelen van facebook aan contacts 90% van m'n contacten niet meer. Zit weer lekker naar telefoonnummers te kijken terwijl alles wel goed in contacts staat.
quote:Op woensdag 19 september 2012 23:25 schreef nietzman het volgende:
Yes, tnx. Toegang aan whatsapp geweigerd, whatsapp gekilled, weer toegang geven, gestart en alles is er weer.
probeer het eens in recovery modequote:Op woensdag 19 september 2012 23:39 schreef AppleOcean het volgende:
wie wil helpen?
ik kan mn ipad niet bijwerken naar ios 6
Heb je ooit in je hosts file zitten rommelen net zoals ik? Of een programma als Tinyumbrella dat voor je laten doen?quote:
nee, niet in de ipad.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:45 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Heb je ooit in je hosts file zitten rommelen net zoals ik? Of een programma als Tinyumbrella dat voor je laten doen?
nopequote:Op woensdag 19 september 2012 23:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
probeer het eens in recovery mode
Je hosts bestand staat niet op je iPad, maar op de computer waar je mee synchroniseert. Als je daar je hosts bestand hebt verandert, zul je idd nooit de update "mogen" installeren.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:46 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
nee, niet in de ipad.
en ik heb de instellingen van de ipad al terug gezet., alles wissen gaat niet.
wat heb jij gedaan om het te fixen?
wat is een hosts bestand?quote:Op woensdag 19 september 2012 23:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je hosts bestand staat niet op je iPad, maar op de computer waar je mee synchroniseert. Als je daar je hosts bestand hebt verandert, zul je idd nooit de update "mogen" installeren.
Dat is het bestand waar in je verwijzingen van IP adres naar websites hard in kan zetten. Dus bijv. www.google.nl laten verwijzen naar 127.0.0.1quote:
uuh, dat zou kunnen.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat is het bestand waar in je verwijzingen van IP adres naar websites hard in kan zetten. Dus bijv. www.google.nl laten verwijzen naar 127.0.0.1
Allereerst door nooit dat soort shit te veranderen als je er geen verstand van hebtquote:Op woensdag 19 september 2012 23:51 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
uuh, dat zou kunnen.
hoe zet ik die terug?
Tiny umberella heb ik het laten doen, maar die werkt dus niet. dacht dat er niks veranderd was.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Allereerst door nooit dat soort shit te veranderen als je er geen verstand van hebt
Lees dit eerst eens door: http://en.wikipedia.org/wiki/Hosts_%28file%29
Je kan je hosts het makkelijkste editten via de terminal met super user rechten.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:52 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Tiny umberella heb ik het laten doen, maar die werkt dus niet. dacht dat er niks veranderd was.
laat ik dat maar niet doen.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je kan je hosts het makkelijkste editten via de terminal met super user rechten.
Als dit je niets zegt, moet je er van af blijven. Als je namelijk de verkeerde dingen doet met root rechten, kun je je systeem behoorlijk in de soep laten lopen.
Niet, of je moet zin hebben om meer van je systeem te leren... Zodat je in het vervolg beter weet wat je de software laat doenquote:Op woensdag 19 september 2012 23:54 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
laat ik dat maar niet doen.
hoe kan ik nu toch ios 6 krijgen?
dus ik kan geen ios 6 krijgen?quote:Op woensdag 19 september 2012 23:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet, of je moet zin hebben om meer van je systeem te leren... Zodat je in het vervolg beter weet wat je de software laat doen
http://www.zachtenkrachtig.nl/?p=1148
Wel als je een beetje tijd steekt in het vergroten van je kennis... Klik maar op de link in mijn vorige postquote:Op woensdag 19 september 2012 23:56 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
dus ik kan geen ios 6 krijgen?
quote:Op woensdag 19 september 2012 23:58 schreef AppleOcean het volgende:
hoef ik alleen dat te doen? makkie denk ik.
tering, dat wordt geen ios 6quote:Op woensdag 19 september 2012 23:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]... Als je de instructies volgt, is het opstarten van nano idd niet moeilijk nee. Maar weet wel welke regel je moet verwijderen. Meestal is de informatie in dat bestand behoorlijk belangrijk.
Zie mijn editquote:Op woensdag 19 september 2012 23:59 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
tering, dat wordt geen ios 6
maar ik snap het nietquote:
Gast, maak een apart topic aan, je vervuilt nu al een paar delen dit topic met je gefaal.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:10 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
maar ik snap het niet
edit-ik ga dit proberen
http://forum.iculture.nl/(...)r-ios-lukt-niet.html
Daar is dit topic juist voor.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gast, maak een apart topic aan, je vervuilt nu al een paar delen dit topic met je gefaal.
bedankt, hij is bezig zonder foutmelding.quote:
No worries, zo leer je meer.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:22 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
bedankt, hij is bezig zonder foutmelding.
heel erg bedankt
haha, die stond ook op mijn lijstje.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
No worries, zo leer je meer.
Ik zou zeggen, ga je verdiepen in je systeem. Leer omgaan met *nix commando's. Leer wat er bedoelt wordt met *nix, etc.
Klikquote:Though always courteous, he has the inscrutable quality of the outsider. As a teenage geek in Seattle, he was entrusted with compiling class timetables on the ponderous school computer. At Harvard, he was the drop-out who founded a multi-billion dollar corporation, and at Microsoft, he was the pioneer in an uncharted techno-world.
One of the few people to understand his compulsions was Steve Jobs, the founder of Apple, who died of cancer in October. The two men’s long and stormy relationship has been chronicled in Jobs’s latest biography, but, until now, Gates has said little about their divisions - and their bonds.
“Steve was an incredible genius who contributed immensely to the field I was in. We had periods, like the early Macintosh, when we had more people working on it than they did. And then we were competitors. The personal computers I worked on had a vastly higher [market] share than Apple until really the last five or six years, where Steve’s very good work on the Mac and on iPhones and iPads did extremely well. It’s quite an achievement, and we enjoyed each [other’s work].”
This tribute, part praise, part reminder of Gates’s dominance, is more tactful than the comments Jobs made in his lifetime. “He spent a lot of his time competing with me. There are lots of times when Steve said [critical] things about me. If you took the more harsh examples, you could get quite a litany.” In Jobs’s view, his rival was “unimaginative”, “a bit narrow” and derivative. As he once told an interviewer, “He [Gates] would be a broader guy if he had dropped acid once or gone off to an ashram.”
The atmosphere changed in 2007 when Gates left Microsoft to set up the Bill and Melinda Gates Foundation with his wife. “Steve and I did an event together, and he couldn’t have been nicer…I got a fair bit of time with him in his last year. Some months before Jobs died, Gates paid him a long visit. “We spent literally hours reminiscing and talking about the future.” Later, with his old adversary’s death imminent, he wrote to him. “I told Steve about how he should feel great about what he had done and the company he had built. I wrote about his kids, whom I had got to know.”
That last gesture was not, he says, conciliatory. “There was no peace to make. We were not at war. We made great products, and competition was always a positive thing. There was no [cause for] forgiveness.” After Jobs’s death, Gates received a phone call from his wife, Laurene. “She said; 'Look, this biography really doesn’t paint a picture of the mutual respect you had.’ And she said he’d appreciated my letter and kept it by his bed.”
He, dat had ik gisteren ook?quote:Op donderdag 20 september 2012 01:16 schreef Dimens het volgende:
Waarom moet ik inloggen op Apple als ik op mijn eigen Wifi wil inloggen? En waarom doet die pagina het niet waardoor ik niet kan inloggen?
Passbook werkt in NL denk ik niet. App start, maar wil naar de store gaan en daar is niksquote:Op donderdag 20 september 2012 07:20 schreef koffiekoekje het volgende:
Zoeken in de AppStore is niet best. 1 hit per pagina? Ik wil een list vieuw...
En passbook doet het hier niet
Heeft te maken met het koppelen van je Apple ID aan je foon. Wss voor FaceTime, AppStore etc.quote:Op donderdag 20 september 2012 01:16 schreef Dimens het volgende:
Waarom moet ik inloggen op Apple als ik op mijn eigen Wifi wil inloggen? En waarom doet die pagina het niet waardoor ik niet kan inloggen?
Werkt wel. Kaldi koffie was gisteren de eerste die een kortingsbon daarmee heeft uitgegeven.quote:Op donderdag 20 september 2012 08:08 schreef Estolan het volgende:
[..]
Passbook werkt in NL denk ik niet. App start, maar wil naar de store gaan en daar is niks
Oeh, Siri set reminder. Ik moet daar nog een zak koffiebonen van halen.. deze week nog geldig?quote:Op donderdag 20 september 2012 08:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Werkt wel. Kaldi koffie was gisteren de eerste die een kortingsbon daarmee heeft uitgegeven.
En hoe werkt dat dan?quote:Op donderdag 20 september 2012 08:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Werkt wel. Kaldi koffie was gisteren de eerste die een kortingsbon daarmee heeft uitgegeven.
Actie is tweede kop koffie gratis. Dus nog niet echt spectaculair.. maar mooi dat zo'n bedrijf er iig mee aan de slag gaat.quote:Op donderdag 20 september 2012 08:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Oeh, Siri set reminder. Ik moet daar nog een zak koffiebonen van halen.. deze week nog geldig?
http://howto.cnet.com/830(...)ream-album-on-ios-6/quote:Op donderdag 20 september 2012 09:09 schreef Luigi het volgende:
Hoe werken die Shared Photo Streams eigenlijk?
Dank.quote:Op donderdag 20 september 2012 09:18 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
http://howto.cnet.com/830(...)ream-album-on-ios-6/
Behalve dan dat ik dat plusje in het Photo Stream scherm niet heb. Ik kan dus geen nieuw Photo Stream album aanmaken?quote:Op donderdag 20 september 2012 09:18 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
http://howto.cnet.com/830(...)ream-album-on-ios-6/
Nopquote:Op donderdag 20 september 2012 10:13 schreef Pino112 het volgende:
Ik vind ook dat het lang duurt voordat de kaart scherp is nadat je hebt ingezoomd.
Of zal dat komen doordat gisteravond iedereen Kaarten aan het uitproberen was?
Die setting heb ik niet?quote:Op donderdag 20 september 2012 10:05 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Shared Photo Streams uitstaan in Settings - iCloud - Photo Stream?
quote:Op donderdag 20 september 2012 10:17 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Lol. Ik dacht zomg ze hebben het icoon van de Clock app eindelijk live de juiste tijd laten weergeven. Maar nee, het was gewoon toevallig kwart over 10.
Heb je wel iOS 6?quote:Op donderdag 20 september 2012 10:17 schreef Luigi het volgende:
[..]
Die setting heb ik niet?. Kan alleen Photo Stream aan of uit zetten onder die setting.
Ja, gisteren geupdate. Thanks voor de link naar de thread, ff kijken of ik er zou uitkom.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:18 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Heb je wel iOS 6?
Edit: https://discussions.apple.com/message/19634441#19634441
Ik krijg de melding "verbinding met itunes store mislukt" op de iphone 4.quote:Op donderdag 20 september 2012 08:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb het zonder stekker gedaan, dat werkt ookquote:Op donderdag 20 september 2012 10:30 schreef Wooninck het volgende:
Was ik bijna klaar met het updaten van m'n iPad, trek ik perongeluk iets te hard aan het ding en schiet het stekkertje eruit..
Resultaat: iPad herstellen naar de fabrieksinstellingen, vast in DFU mode, alles kwijt..
Hier op 4s ookquote:Op donderdag 20 september 2012 10:31 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik krijg de melding "verbinding met itunes store mislukt" op de iphone 4.
Jammer.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:15 schreef Estolan het volgende:
[..]
Nop
Ik gok een flop maps, K TomTom
Kwestie van backup terugzetten.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:30 schreef Wooninck het volgende:
Was ik bijna klaar met het updaten van m'n iPad, trek ik perongeluk iets te hard aan het ding en schiet het stekkertje eruit..
Resultaat: iPad herstellen naar de fabrieksinstellingen, vast in DFU mode, alles kwijt..
Bij mij is het nu ook normaal. Geen idee wat het was.quote:Op donderdag 20 september 2012 07:15 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
He, dat had ik gisteren ook?
Nu is het weer goed bij mij.
Ik wel:quote:Op donderdag 20 september 2012 11:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bij mij is het nu ook normaal. Geen idee wat het was.
twitter:ejacqui twitterde op donderdag 20-09-2012 om 01:36:30Suddenly everyone on earth is tweeting at me about this iOS 6 WiFi/Apple redirect issue, but only in the last 25 minutes. reageer retweet
twitter:tylerc twitterde op donderdag 20-09-2012 om 01:38:14@ejacqui Turns out iOS checks http://t.co/yfaNJq5F to make sure WiFi doesn't require login, but that page was 404'ing, so, disaster. Crazy! reageer retweet
"Go to Settings>General>Date and Time>Set Automatically>Off. Set the date one year ahead. Try to [update the apps again or press the button from Passbook]. If you get an error message, go back to the settings. Correct the date and time (set automatically) then go back and try [again]."quote:Op donderdag 20 september 2012 10:31 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik krijg de melding "verbinding met itunes store mislukt" op de iphone 4.
quote:Op donderdag 20 september 2012 11:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
"Go to Settings>General>Date and Time>Set Automatically>Off. Set the date one year ahead. Try to [update the apps again or press the button from Passbook]. If you get an error message, go back to the settings. Correct the date and time (set automatically) then go back and try [again]."
http://www.macrumors.com/(...)-itunes-store-error/
quote:Op woensdag 19 september 2012 22:27 schreef RaymanNL het volgende:
Iemand al geprobeerd om iMessage voor Mac te koppelen aan je 06-nummer? Volgens de update info van Max OSX 10.8.2 moeten berichten tussen iPhones/iPads/MacOS nu gelijk lopen. Functie waar ik al lang op zat te wachten.
Oe, bij mij vroeg hij daar niet omquote:Op donderdag 20 september 2012 12:33 schreef nietzman het volgende:
Daar vraagt ie automatisch zelf om na de installatie van iOS6, en krijg je onder 10.8.2 een notificatie dat je telefoonnummer is toegevoegd.
Moet gewoon werken, maar heb het nog niet getest. Niemand heeft me nog op m'n nummer geimessaged.
Klopt, maar ik ben een nogal ongeduldig persoon als het over iOS updates gaat. Hij was het eerst beschikbaar via iTunes, dus dan maar zo maar gedaan.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:33 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik heb het zonder stekker gedaan, dat werkt ook
Had m'n vriendin op haar iPad 1 ook. Bugje...quote:Op donderdag 20 september 2012 12:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben mijn bladwijzers ineens kwijt, heeft na de update nog even gewerkt en nu is het foetsie en alles wat ik nieuw toevoeg werkt niet. Meer mensen hier last van? Heb een ipad2 btw
Edit, na website data gewist te hebben en bladwijzerbalk standaard aan hebben is het er ineens weer![]()
Nog niet officieel. Gebruik RetinaPad of FullForce op de iPhone appquote:Op donderdag 20 september 2012 16:01 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
heeft iemand al een youtube app gevonden in de app store? ik zie er alleen 1 voor iphone en ik moet er een voor ipad 2
Ik weet het ook niet.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bij mij is het nu ook normaal. Geen idee wat het was.
Wat is er mis met www.youtube.com openen in mobile safari?quote:Op donderdag 20 september 2012 16:01 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
heeft iemand al een youtube app gevonden in de app store? ik zie er alleen 1 voor iphone en ik moet er een voor ipad 2
Minder dan niets.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:14 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Wat is er mis met www.youtube.com openen in mobile safari?
Ja hequote:Op donderdag 20 september 2012 16:18 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Wauw, dat is wel erg weinig!
Wat denk je zelf??quote:Op donderdag 20 september 2012 17:54 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
is er al een iOS6 jailbreak?
Tethered.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:54 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
is er al een iOS6 jailbreak?
en wat betekend dat? Lolquote:
Dat als je je iPad uitzet, je hem aan de computer moet hangen om hem weer op te kunnen startenquote:Op donderdag 20 september 2012 18:23 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
en wat betekend dat? Lol
raad je me het aan? en heb je de link?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat als je je iPad uitzet, je hem aan de computer moet hangen om hem weer op te kunnen starten
Moet je zelf weten en Google..quote:Op donderdag 20 september 2012 18:31 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
raad je me het aan? en heb je de link?
Dikke omweg via de computer..quote:Op donderdag 20 september 2012 19:01 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hoe kan ik mijn contacten van de iPhone naar de Sim kopiëren? Heb tijdelijk een 'niet-IOS-telefoon' namelijk...
Niet. Hoe zou dat ook moeten werken? Een persoon kan in iOS tientallen telefoonnummers, adressen, e-mailadressen en andere informatie bevatten. Op een SIM gaan alleen combinaties van 1 naam en 1 nummer.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:01 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hoe kan ik mijn contacten van de iPhone naar de Sim kopiëren? Heb tijdelijk een 'niet-IOS-telefoon' namelijk...
Ik heb met Vodafone gebeld, mijn korting is geldig tot 2029quote:Op woensdag 19 september 2012 12:24 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Die heb ik ook! Over een paar maanden is de twee-jarige korting over en verdubbelt mijn maandbedrag naar ¤ 22 per maand. Nog steeds een koopje.
Friends & Family is dat, heb je een code nodig van een medewerker.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:12 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Even wat gegoogled en op Tweakers hebben mensen hetzelfde te horen gekregen. Nou, ik zie het vanzelf wel.
Kwam daar ook een link tegen voor goedkope nieuwe Vodafone sim-only abonnementen:
https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/orderform/3434#
160 minuten, onbeperkt sms en 1 GB data op 14.4 Mbit/s voor ¤ ~20 per maand is geen slechte deal tegenwoordig.
Bloedserieus, ze zei het zelf dat bij de meeste abo's de korting wegging na twee jaar, maar bij deze nou net nietquote:Op donderdag 20 september 2012 19:57 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Serieus? Dat zou supernieuws zijn, dan switch ik nooit meer.
Ja klopt. Ik heb er eentje. Hebb0n?quote:Op donderdag 20 september 2012 20:31 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik zie dat jij die codes op Tweakers ook kunt weggeven?.
wat voor code? F&F?quote:Op donderdag 20 september 2012 20:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik heb er eentje. Hebb0n?
Dat werkt niet. Je moet een credit card hebben. Gewoon je Pinpas is geen optie.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:34 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Even een vraagje, ik ben normaal iDeal gewend maar vreemd genoeg is dat geen optie bij het bedrijf van de i. Wat moet ik hier precies selecteren en invullen. Ter informatie ik heb gewoon een ING bankpas met zo'n mastercard logo er op.
Alvast bedankt.
Dat is je creditcardnummer. Weet je zeker dat er MasterCard en niet Maestro op je pas staat? Je kunt ook met Click&Buy automatische incasso instellen of gift cards kopen in de winkel.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:34 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Even een vraagje, ik ben normaal iDeal gewend maar vreemd genoeg is dat geen optie bij het bedrijf van de i. Wat moet ik hier precies selecteren en invullen. Ter informatie ik heb gewoon een ING bankpas met zo'n mastercard logo er op.
Alvast bedankt.
Ja. Maar ik kreeg net te horen dat ie gelinkt is aan je email, dus ik moet hier thuis maar iemand blij makenquote:
Aha, dan is dat duidelijk.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat werkt niet. Je moet een credit card hebben. Gewoon je Pinpas is geen optie.
Ik heb geen creditcard dus het houdt hier voor mij op. Dat click&buy is misschien een optie.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:39 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Dat is je creditcardnummer. Weet je zeker dat er MasterCard en niet Maestro op je pas staat? Je kunt ook met Click&Buy automatische incasso instellen of gift cards kopen in de winkel.
Of de makkelijkste weg zonder cc: gewoon een iTunes tegoedkaart. Gewoon te koop in de winkel.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Aha, dan is dat duidelijk.
[..]
Ik heb geen creditcard dus het houdt hier voor mij op. Dat click&buy is misschien een optie.
Ik doet dat wel ja.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:46 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Of de makkelijkste weg zonder cc: gewoon een iTunes tegoedkaart. Gewoon te koop in de winkel.
Ik weet niet of ze hun praktijken intussen hebben aangepast, maar voorheen was C&B niet zo netjes.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:41 schreef heloef het volgende:
Dat click&buy is misschien een optie.
Dat wordt in de winkel kopen dus, ik weet voldoende.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze hun praktijken intussen hebben aangepast, maar voorheen was C&B niet zo netjes.
Ja, ben er wel tevreden mee. Handig als je overdag een wat langer stuk tekst op internet tegen komt wat je nog wel wilt lezen, later in de trein bijvoorbeeld. Dat is eigenlijk alles wat ik ermee doe.quote:
Zag hem doordat Tweetbot for iPad hem gebruikt, en heb Flipboard ook maar geinstalleerd.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:55 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ja, ben er wel tevreden mee. Handig als je overdag een wat langer stuk tekst op internet tegen komt wat je nog wel wilt lezen, later in de trein bijvoorbeeld. Dat is eigenlijk alles wat ik ermee doe.
Heb een bookmaker in m'n browser, en flipboard kan items ook direct naar Readability bewaren.
Dat is jammer. Want wel erg aantrekkelijk!quote:Op donderdag 20 september 2012 20:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Friends & Family is dat, heb je een code nodig van een medewerker.
[..]
Bloedserieus, ze zei het zelf dat bij de meeste abo's de korting wegging na twee jaar, maar bij deze nou net niet.
Ze zei ook dat ik dan gewoon een los toestel moet kopen, dat het abo supergoedkoop is.
Vodafone![]()
T mobile is dan ook vele malen slechter dan vodafone.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:36 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik sprak ook tmobile vandaag, vroeg ze of ze mij een aantrekkelijk bod konden doen tegenover de 15,xx euro die vodafone biedt bij haar sim only voor 2 jaar.
Antwoord t-mobile: dat is wel erg goedkoop, dat kunnen wij niet.
twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 09:41:21Ging de #iPhone5 vanavond nou in de verkoop in Haren? reageer retweet
En reken maar dat veel mensen daar gewoon intrappenquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:04 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Die leasecontructies die Hi en KPN tegenwoordig aanbieden zijn ook pure oplichting hè. In totaal ¤ 756 betalen voor je iPhone en hem dan na 2 jaar nog moeten inleveren ook.
Klopt, wat een idioten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:04 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Die leasecontructies die Hi en KPN tegenwoordig aanbieden zijn ook pure oplichting hè. In totaal ¤ 756 betalen voor je iPhone en hem dan na 2 jaar nog moeten inleveren ook.
Meningen verschillen.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:42 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
T mobile is dan ook vele malen slechter dan vodafone.
Ja iddquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:04 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
T-Mobile is wel duurder dan een sim-only+ lost toestel bij Tele2 (indien je 250 euro of meer krijgt voor je oude toestel).quote:
Omdat dat lange tijd niet zo was. Het is domweg ingesleten, dus denken mensen niet meer na.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik snap niet dat mensen nog abonnement + toestel nemen. Sim only is simpelweg goedkoper.
Op hoeveel kom je dan nu uit?quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik snap niet dat mensen nog abonnement + toestel nemen. Sim only is simpelweg goedkoper.
quote:
Klopt, maar dit overzicht is een paar dagen terug gemaaktquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:10 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
¤ 600 voor de iPhone 6 is wel optimistisch. Reken eerder op ¤ 659.
Ik zie geen overzicht hier ( op iPhone )quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De rode getallen is de besparing over 2 jaar
En als je op de link in je post klikt?quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:38 schreef Estolan het volgende:
[..]
Ik zie geen overzicht hier ( op iPhone )
Done check post hierbovenquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En als je op de link in je post klikt?
Nog een extra detail... Zelfs als de 5 680 euro wordt, ben ik bij Tele2 net zo duur uit als wanneer ik mijn huidige abo door laat lopenquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:10 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
¤ 600 voor de iPhone 6 is wel optimistisch. Reken eerder op ¤ 659.
Welk abo heb jij? Zal ik ff kijken of het verschil maakt voor jou (ff snel hoor, niet zo gedetailleerd als hierboven)quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:38 schreef Estolan het volgende:
[..]
Ik zie geen overzicht hier ( op iPhone )
Lol wel als ik net op afbeelding klik
Maarja dat gaat over de 150min
Volgens mij gaat het verschil niet mega groot zijn over 2 jaar tov een abo
Heb nu die 4S 32gb met 300min 2jr bij Tmobilequote:Op vrijdag 21 september 2012 12:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nog een extra detail... Zelfs als de 5 680 euro wordt, ben ik bij Tele2 net zo duur uit als wanneer ik mijn huidige abo door laat lopen
[..]
Welk abo heb jij? Zal ik ff kijken of het verschil maakt voor jou (ff snel hoor, niet zo gedetailleerd als hierboven)
Maar je moet dus nog een jaar?quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:45 schreef Estolan het volgende:
[..]
Heb nu die 4S 32gb met 300min 2jr bij Tmobile
Moest toen ¤280 betalen, 1e 3mnd gratis, daarna 21mnd ¤45. Dus totaal ¤1225
Met zelfde abo nu zou ik uitkomen op ¤1507, dus ¤11.77 pm meer
X2 is dus ¤1614, ruim ¤100 meer dan in abo vormquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bij een sim only abonnement voor een jaar 807 euro inclusief toestel van 650,-
Nee, want je betaald maar 1 keer voor de foon.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:46 schreef Estolan het volgende:
[..]
X2 is dus ¤1614, ruim ¤100 meer dan in abo vorm
Truequote:Op vrijdag 21 september 2012 12:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, want je betaald maar 1 keer voor de foon.
Wellicht welquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:46 schreef Estolan het volgende:
[..]
Ik wel, vriendin kan nieuwe in okt, die heeft de 4 maar dat doet er niet toe
Dus dat zou het zelfde zijn als de situatie nu, -50min en met veel kosten aan toestel directquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:46 schreef Swetsenegger het volgende:
en een 2 jarig sim-only met 250 bel minuten, 1000MB en 1000 SMSjes ¤1224,90
Ik neem gewoon steeds een nieuw toestel na 2jaarquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wellicht wel. Van de 4 naar de 5 is wel een behoorlijke upgrade imo. 4s naar 5 vind ik persoonlijk minder interessant
En je vriendin?quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:48 schreef Estolan het volgende:
[..]
Ik neem gewoon steeds een nieuw toestel na 2jaar
Nee 964...quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:46 schreef Estolan het volgende:
[..]
X2 is dus ¤1614, ruim ¤100 meer dan in abo vorm
huh? je zegt toch net 1500 euro?quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:48 schreef Estolan het volgende:
[..]
Dus dat zou het zelfde zijn als de situatie nu, -50min en met veel kosten aan toestel direct
En hoeveel data heb je in die bundel en hoeveel smsjes?quote:Nu 5 32gb 300min 2jr Tmobile
¤250
6mnd ¤29.75
18mnd ¤59.95
¤1507
Ja als in abo wat ik nu heb, de 5 is nog niet uitquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
huh? je zegt toch net 1500 euro?
Niet bij zo'n duur toestel. Heb verschillende providers vergeleken en in mijn situatie is een abo+toestel goedkoper.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Geen idee, gaat mij om de belminquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
huh? je zegt toch net 1500 euro?
[..]
En hoeveel data heb je in die bundel en hoeveel smsjes?
wat voor abo + kosten heb je?quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:52 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Niet bij zo'n duur toestel. Heb verschillende providers vergeleken en in mijn situatie is een abo+toestel goedkoper.
Nou wat is dan je bundel precies? Want daar twijfel ik ten zeerste aan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:52 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Niet bij zo'n duur toestel. Heb verschillende providers vergeleken en in mijn situatie is een abo+toestel goedkoper.
Hoeveel belminuten wil je en hoeveel data en hoeveel smsjes?quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:52 schreef Estolan het volgende:
[..]
Geen idee, gaat mij om de belmin
Lol, zijn wij nou de abo vergelijkers in dit topic geworden?quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoeveel belminuten wil je en hoeveel data en hoeveel smsjes?
Voor het abonnement dat IK wil ja. Ik wil nauwelijks belminuten en smsjes en wel veel data.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:53 schreef Estolan het volgende:
[..]
Dan hebben we het over ¤12.25 pm voor zelfde aantal belmin?
Ik had eerst 300min + 300sms, dat is nu totaal 300units gewordenquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoeveel belminuten wil je en hoeveel data en hoeveel smsjes?
Ja okquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Voor het abonnement dat IK wil ja. Ik wil nauwelijks belminuten en smsjes en wel veel data.
En je wil geen data?quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:56 schreef Estolan het volgende:
[..]
Ik had eerst 300min + 300sms, dat is nu totaal 300units geworden
Nee ik heb net dan ook een abo laten zien met 250 belminuten EN een gig data EN 1000 smsjes wat in 2 jaar 300 euro goedkoper is met een iphone 5 dan je HUIDIGE abonnement.quote:
In de huidige abo's meestal maar 200 of 500 MB, maar jezus kan je niet gewoon zeggen wat je nou precies wil zodat er vergeleken kan wordenquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:57 schreef Estolan het volgende:
[..]
Dat zit in abo vorm er gewoon bij he, vaak 1gb
Heeft geen nut in zijn geval, hij moet nog een jaar met z'n abo. Dat wordt dan ofwel los kopen, ofwel afkopen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
In de huidige abo's meestal maar 200 of 500 MB, maar jezus kan je niet gewoon zeggen wat je nou precies wil zodat er vergeleken kan worden
Welk abonnement MET toestel heb je daarvoor gevonden danquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:00 schreef Estolan het volgende:
300min + 300sms + onb inet
Met 32gb iPhone5
Die heeft zelfde abo prijzen, vandaarquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heeft geen nut in zijn geval, hij moet nog een jaar met z'n abo. Dat wordt dan ofwel los kopen, ofwel afkopen.
Veel interessanter zijn de wensen van zijn vriendin, die in oktober mag switchen
quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Welk abonnement MET toestel heb je daarvoor gevonden dan
quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:45 schreef Estolan het volgende:
[..]
Heb nu die 4S 32gb met 300min 2jr bij Tmobile
Moest toen ¤280 betalen, 1e 3mnd gratis, daarna 21mnd ¤45. Dus totaal ¤1225
Met zelfde abo nu zou ik uitkomen op ¤1507, dus ¤11.77 pm meer
A, cool. Dus ook bij t-mobile?quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:02 schreef Estolan het volgende:
[..]
Die heeft zelfde abo prijzen, vandaar
Geen want dit bestaat niet meerquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Welk abonnement MET toestel heb je daarvoor gevonden dan
meer. Deden ze wel. Zoals je in mijn overzicht kan zien, betaal ik nu 30/m net onbeperkt internetquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
t-mobile biedt voor die prijs geen onbeperkt internet.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:03 schreef Estolan het volgende:
[..]
Geen want dit bestaat niet meer
Dat bedoel ik juist
Dus zit je aan ¤1500 voor "hetzelfde" abo
Sim-only kan mits mega veel goedkoper, en moeten ze ook die Sim leveren
Ik bedoel, prijzen bekijken kan, maar niet iedereen levert de Nanosimquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:04 schreef RvLaak het volgende:
[..], volgens mij mis je de essentie van een sim-only abo een beetje
A, ach so. Dat verandert wel (hoop ik). Anders schijnt knippen een optie te zijn, maar daar ben ik zelf ook geen fan vanquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:07 schreef Estolan het volgende:
[..]
Ik bedoel, prijzen bekijken kan, maar niet iedereen levert de Nanosim
Dat was van sim naar micro, naar nano lijkt me nietquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
A, ach so. Dat verandert wel (hoop ik). Anders schijnt knippen een optie te zijn, maar daar ben ik zelf ook geen fan van
-zucht- jawel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:11 schreef Estolan het volgende:
[..]
Dat was van sim naar micro, naar nano lijkt me niet
Dus ¤100 goedkoper in 2jaarquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:10 schreef Swetsenegger het volgende:
T mobile:
300/300/1750 (onbeperkt)
¤ 1406,25
Youfone
250/80/1500 (onbeperkt)
¤ 1178,-
Youfone
250/1000/1500 (onbeperkt)
¤ 1357,-
Maak je ff 100 euro naar me over? Das tenslotte niks.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:12 schreef Estolan het volgende:
[..]
Dus ¤100 goedkoper in 2jaar
Das dus niks
359,99 voor de iPhone, 37,50 per maand voor m'n abo, 18 maanden lang, 6 maanden lang 18,75quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou wat is dan je bundel precies? Want daar twijfel ik ten zeerste aan.
Ik reken 649 omdat we hier altijd goedkoper zijn geweest dan duitsland.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
359,99 voor de iPhone, 37,50 per maand voor m'n abo, 18 maanden lang, 6 maanden lang 18,75
iSmart 75, (onbeperkt SMS +75 belminuten) en geen aansluitkosten
Wat reken jij voor de iPhone 5? Verwachting is toch dat hij 679 gaat kosten?
Ja, in totaal 1147, data is 1GB per maandquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik reken 649 omdat we hier altijd goedkoper zijn geweest dan duitsland.
Maar jij betaald dus 1147,-?
Hoeveel data? En dit is een oud abonnement wat ze door laten lopen aangezien i75 niet meer bestaat.
als backup he. als backup. dus niet om te gebruiken.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:39 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Je gaat niet mee in de hype maar hebt wel al een high-end smartphone en gaat er een iPhone bíj kopen? Juist ja.
Koop op afstand regeling is van toepassing, gewoon annuleren.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:10 schreef RaymanNL het volgende:
Ohwja, TOP! T-Mobile!
Scheen het dus dat ik tijdens m'n bestelling bij overige opties "Onbeperkt Internet" moest aanvinken (waar 4.95 euro per maand bij stond), wat na de bestelling ineens gratis scheen te zijn en ik ook nog 30 euro extra korting kreeg op m'n toestel (en dus 329,99 betaalde voor m'n toestel ipv 359,99). Fantastisch. Super communicatie!
Heb eerst even navraag gedaan bij de webcare afdeling van T-Mobile, geef ze de kans om dit netjes op te lossenquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Koop op afstand regeling is van toepassing, gewoon annuleren.
* RvLaak mompelt iets over Youpquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:51 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Heb eerst even navraag gedaan bij de webcare afdeling van T-Mobile, geef ze de kans om dit netjes op te lossen
Ja dat deed mij ook twijfelen. Heb het toen nagevraagd bij T-Mobile, en je moest het inderdaad wel bijvoegen en later wordt verrekend dat er maandelijks 4,95 af gaat (de prijs van Onbeperkt Internet).quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:10 schreef RaymanNL het volgende:
Ohwja, TOP! T-Mobile!
Scheen het dus dat ik tijdens m'n bestelling bij overige opties "Onbeperkt Internet" moest aanvinken (waar 4.95 euro per maand bij stond), wat na de bestelling ineens gratis scheen te zijn en ik ook nog 30 euro extra korting kreeg op m'n toestel (en dus 329,99 betaalde voor m'n toestel ipv 359,99). Fantastisch. Super communicatie!
huh?quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:41 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Eigenlijk kan ik het wel waarderen van Google. Eerst iOS 6-gebruikers laten gaarkoken in hun eigen sop en dan na een paar weken iedereen verlossen met een Google Maps app.
Hopelijk komt die app er ook echt...
11 uurtwitter:femmetaken twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 17:03:4511 uur staan wachten, heb nu eindelijk twee iPhone's 5. De toko wordt hier gigantisch inefficiënt gedraaid. reageer retweet
voor mijn doeleinden is het een stap vooruit.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:18 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Nouja ik had verwacht dat Google op dag 1 klaar zou staan met een iOS Google Maps app. Blijkbaar niet dus, en denk dat dat komt omdat ze het niet erg vinden dat iedereen een tijdje kennis maakt met Apple Maps en ziet dat het een stap terug is.
Om vervolgens met een volledige versie van Google Maps te komen voor de ontevreden gebruikers, met navigatie zoals op Android. Maar dat is dus alleen wat ik hoop, niet wat ik weet.
reset je routerquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:21 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
wat is er mis?! ik heb al netwerk gerest op mijn ipad, opnieuw aangeklikt, ww in getikt, en alsnog blijft hij maar laden, en verbind hij niet?! IEMAND HELP!
Mijne ook.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
voor mijn doeleinden is het een stap vooruit.
Probeer een volwassen post in elkaar te flansen, komt wat beter overquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:21 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
wat is er mis?! ik heb al netwerk gerest op mijn ipad, opnieuw aangeklikt, ww in getikt, en alsnog blijft hij maar laden, en verbind hij niet?! IEMAND HELP!
wat begrijp je er niet aan? ik heb mijn wifi uitgeschakelt, maar als ik hem inschakel doet hij het niet, hij blijft laden, ook reset network settings deed het niet, wat moet ik nu doen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Probeer een volwassen post in elkaar te flansen, komt wat beter over
Hij begrijpt het wel, maar een lange zin met enorm veel komma's etc. komt wat kinderlijk over.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:45 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
wat begrijp je er niet aan? ik heb mijn wifi uitgeschakelt, maar als ik hem inschakel doet hij het niet, hij blijft laden, ook reset network settings deed het niet, wat moet ik nu doen?
Serieus? Anders dan turn-by-turn navigatie?quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
voor mijn doeleinden is het een stap vooruit.
kijk, zo snap ik het ookquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:47 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Hij begrijpt het wel, maar een lange zin met enorm veel komma's etc. komt wat kinderlijk over.
Grote plusquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:53 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Serieus? Anders dan turn-by-turn navigatie?
Tja zal me werkelijk allemaal aan m'n anus oxideren. Het enige waar IK google maps voor gebruikte was navigeren. En dat gaat een stuk beter met de apple variant. En verder ben geen extreem gekke dingen tegengekomen. In 6.1 zullen heel veel glitches er al uit zijn.quote:Dit is wat ik zie:
- geen aanduiding van waar bebouwing van een stad begint of eindigt
- wegen die al jaren voetgangerszones zijn worden niet als zodanig herkend
- omtrek van gebouwen is minder gedetailleerd
- kent slechts een tiende van de winkels en restaurants die Google Maps kent
- landmarks zitten op de volkomen verkeerde plek
- dingen die al jaren verhuisd zijn zitten nog op de oude plek
- sommige stations ontbreken (Amsterdam en Den Haag Centraal bijvoorbeeld)
- geen tramlijnen, geen bushaltes (dit werkt ook door in de kaartjes die de 9292-app je geeft)
- sommige parkjes zijn wel als dusdanig aangegeven maar een groot stuk bos niet
- het strand is een park?
- fietspaden door natuurgebieden of de duinen ontbreken
- satellietbeelden zijn donker en hebben veel minder detail.
En dan heb ik het nog niet eens over de rare dingen die andere mensen vinden:
http://theamazingios6maps.tumblr.com
2e afslag?quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:24 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Je komt hier vanaf rechts.
Zoek de fout.
Navigeren in een auto doe ik er dan weer bijna nooit mee.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Grote plus
[..]
Tja zal me werkelijk allemaal aan m'n anus oxideren. Het enige waar IK google maps voor gebruikte was navigeren. En dat gaat een stuk beter met de apple variant. En verder ben geen extreem gekke dingen tegengekomen. In 6.1 zullen heel veel glitches er al uit zijn.
Ik gebruikte waze. Ik ga geen 80 euro betalen voor tomtom. Sowieso vind ik al die automobilisten vandaag de dag die de plee niet meer kunnen vinden zonder navi nogal treurig.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:39 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Navigeren in een auto doe ik er dan weer bijna nooit mee.
Dan vraag ik me wel af: deed je voorheen gewoon niet navigeren met je iPhone, of had je er een app voor aangeschaft? Zo ja: is Apple Maps beter dan die app?
dan nog, bij Tmobile zit je dan 100e in 2j minder, dat is de moeite niet waardquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:16 schreef AppleOcean het volgende:
De iphone 5 moet je gewoon met sim only nemen man.
T mobile is gewoon kut.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:18 schreef Estolan het volgende:
[..]
dan nog, bij Tmobile zit je dan 100e in 2j minder, dat is de moeite niet waard
kan nergens vinden over de nano-sim
en dan zou je alleen bij de store een los toestel kunnen kopen
Dat is afhankelijk van wat je wil. Ik bespaar 500 euro. En wat is er erg aan de store?quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:18 schreef Estolan het volgende:
[..]
dan nog, bij Tmobile zit je dan 100e in 2j minder, dat is de moeite niet waard
kan nergens vinden over de nano-sim
en dan zou je alleen bij de store een los toestel kunnen kopen
Heb sinds het Ben was nog nooit een probleem mee gehad, dus ik vind het niet kutquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:20 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
T mobile is gewoon kut.
Dus waarom eeen kutprovider nemen als je daar ook nog eens 100 euro meer betaalt?
Ik wil in iedergeval 300min en onbeperkt inet, en in de abo bundels zit tegenwoordig onbeperkt sms ( wat ik nu nog niet heb )quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van wat je wil. Ik bespaar 500 euro. En wat is er erg aan de store?
Ja, onbeperkt sms is ook echt belangrijk als je 1750MB data hebt. Ik verstuur ongeveer 5 smsjes per maand. De rest is whatsapp of imessage.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:23 schreef Estolan het volgende:
[..]
Ik wil in iedergeval 300min en onbeperkt inet, en in de abo bundels zit tegenwoordig onbeperkt sms ( wat ik nu nog niet heb )
Ik moest lachen, maar je hebt gelijkquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, onbeperkt sms is ook echt belangrijk als je 1750MB data hebt. Ik verstuur ongeveer 5 smsjes per maand. De rest is whatsapp of imessage.
Ik steek liever geld in mijn zak dan dat ik duizenden smsjes kan versturen per maand die ik NIET verstuur.
Dat is net zoiets als komkommers in de aanbieding kopen omdat ze zo lekker goedkoop zijn terwijl je geen komkommer lust.
Wat een kulquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, onbeperkt sms is ook echt belangrijk als je 1750MB data hebt. Ik verstuur ongeveer 5 smsjes per maand. De rest is whatsapp of imessage.
Ik steek liever geld in mijn zak dan dat ik duizenden smsjes kan versturen per maand die ik NIET verstuur.
Dat is net zoiets als komkommers in de aanbieding kopen omdat ze zo lekker goedkoop zijn terwijl je geen komkommer lust.
Niet aan whatsapp doen omdat het 80 cent kostquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:27 schreef Estolan het volgende:
[..]
Wat een kul
ik SMS nog best vaak naar mensen die geen smartphone hebben, en bij geen 3G bereik werkt iMessage ook niet altijd, dus ook gewoon een sms
Whatsappp doe ik niet aan
100 e meer dan sim only en toestelquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:22 schreef Estolan het volgende:
[..]
Heb sinds het Ben was nog nooit een probleem mee gehad, dus ik vind het niet kut
en 100e meer dan wat? abo vorm?
zij leveren wel tenminste wit + zwart, 16 + 32 + 64gb
KPN niet, en Voda staat al helemal niks
Misschien moet je je vriendenkring upgraden ipv 250 euro per jaar wegpleuren omdat je moet sms'enquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:27 schreef Estolan het volgende:
[..]
Wat een kul
ik SMS nog best vaak naar mensen die geen smartphone hebben, en bij geen 3G bereik werkt iMessage ook niet altijd, dus ook gewoon een sms
Whatsappp doe ik niet aan
say what??quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:29 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Niet aan whatsapp doen omdat het 80 cent kost![]()
Klagen over bereik en dan t mobile pakken
ja dat is 4.16e pm minder, nou OEH OEH, dan mag Tmobile dat geld wel voorschietenquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:29 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
100 e meer dan sim only en toestel
Ohja, als je hem los koopt kun je niet alle versies krijgen
Gast wat lul jequote:Op vrijdag 21 september 2012 20:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Misschien moet je je vriendenkring upgraden ipv 250 euro per jaar wegpleuren omdat je moet sms'en
Daarom whatsapp, maar dat wil je niet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:31 schreef Estolan het volgende:
[..]
say what??
wie wat waar 80cent
En ja elke provider heeft plekken waar bereik niet optimaal is, en dan nog, iMessage werkt niet op een BB of HTC he, dus dan gaat het als sms
Zon beetje iedereen vindt een smartphone prima, omdat whatsapp.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:33 schreef Estolan het volgende:
[..]
Gast wat lul je
Alsof iedereen een iPhone heeft??
Alsof iedereen een smartphone wilt??
Alsof iedereen 24/7 online bereikbaar is????
en 250e per jaar????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |