programma gemist? en doorspoelen richting eind?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:06 schreef Ireth het volgende:
Iemand hier gisteren Dallas gekeken?? Hoe is het geeindigd?? De laatste 10 minuten zeg maar... ik ben in slaap gevallen
Ons beestje is alweer jaren vlooienvrijquote:Op woensdag 19 september 2012 23:09 schreef dolfina-chica het volgende:
rot hond....
vlooien...
terwijl ze een band draagt...
zucht...
insprayen en maar buiten gaan lopen, zodat het in kan werken en dat ik de lucht niet in huis heb.
Wat moet je eraan doen? Kastje omheen bouwen of meer?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:35 schreef FAUSTINO het volgende:
Is bekaf
Trouwens nieuwe project...
[ afbeelding ]
Een Sony 6036A tuner van 1970 toen het neusje van de zalm en nu eigenlijk nog steeds.
De ombouw is van hout deze moet opnieuw gelakt worden en een lampje fixen in de binnenkant. Verder werkt hij gewoon. Bij toeval gevonden was eigenlijk op zoek naar een oventje voor een andere FOKker maar dat was niks meerquote:Op woensdag 19 september 2012 23:17 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Wat moet je eraan doen? Kastje omheen bouwen of meer?
voor het eerst dat ze vlooien heeft... sinds ik haar heb.. 2007quote:Op woensdag 19 september 2012 23:15 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ons beestje is alweer jaren vlooienvrij
De eerste keer dat ze ze kreeg was ze een paar jaar oud en die heeft ze opgelopen toen ze bij een kringgroep in Amsterdam moest voor een wedstrijd. Klote stad!
Eigenlijk is het een receiver en geen tuner.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:20 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
De ombouw is van hout deze moet opnieuw gelakt worden en een lampje fixen in de binnenkant. Verder werkt hij gewoon. Bij toeval gevonden was eigenlijk op zoek naar een oventje voor een andere FOKker maar dat was niks meer![]()
Heb deze gevonden in een rek met allemaal echte troep zag gelijk wat het was de ''verkoper'' niet 7,50 zo meenemen echter in deze staat vang je er normaal al gauw 50,00 voor echter verkopen doe ik niet veel te lang op zoek naar geweest
gammaquote:Op woensdag 19 september 2012 23:59 schreef Inlognaam het volgende:
Volgens mij doelt ie op het kastje waar die instaat.
Eerder met het schuren de lak komt wel goed.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:58 schreef Pulver het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een receiver en geen tuner.
Zou trouwens wel oppassen met zelf lakken, kan je de waarde ook behoorlijk mee omlaag halen.
Die kast is al van de buitenkant gebeitst geworden binnenkant ziet niemandquote:Op woensdag 19 september 2012 23:59 schreef dolfina-chica het volgende:
ik ga er vanuit dat de kast gelakt gaat worden..
Engeland heeft de oudste wetten ter wereld nog in hun wetboek staan.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik zocht iets anders maar vond allemaal leuke wetten uit engeland
http://zakelijk.infonu.nl(...)root-brittannie.html
Zeg maar dat ik anders nog wel wat klusjes voor haar te doen heb.quote:Op donderdag 20 september 2012 08:15 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 iedereen een goede morgen wenst
@Maffemuts heb je wat te doen vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |