Ja maar het is mij een beetje te ver om alleen te gaanquote:Op woensdag 19 september 2012 21:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon doen. Wel jammer dat je niet mee kunt rijden, Ez en z'n vriendin wilde ook al mee. Dan zit ik al vol
Dan reis ik wel niet met happy mee en gaan we samen? Kan je ook met korting trein reizen.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar het is mij een beetje te ver om alleen te gaan
Is goedquote:Op woensdag 19 september 2012 21:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan reis ik wel niet met happy mee en gaan we samen? Kan je ook met korting trein reizen.
Hm, begrijpelijk wel ja. Best een kutstuk. Ik laat het je sowieso weten als er uitvallers zijn.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar het is mij een beetje te ver om alleen te gaan
Post gewoon die tekst op je wall.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:52 schreef Spaghettivreter het volgende:
En mijn reactie is verwijderd.
Lompe is 43 en die doet het ookquote:Op woensdag 19 september 2012 21:52 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ben 19, mag ik hier ook nog posten?
wat een sadnessquote:Op woensdag 19 september 2012 21:52 schreef Spaghettivreter het volgende:
En mijn reactie is verwijderd.
JE BENT GEWOON JALOERS JIJ DEBIEL IK KRIJG JE NOG WEL WACHT MAARquote:
Je bent een tiener dus ja.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:52 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ben 19, mag ik hier ook nog posten?
mooiquote:Op woensdag 19 september 2012 21:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Lompe is 43 en die doet het ook
Flips isquote:
Als ik ook ga gewoon treinen joh, of miss kon ik met zo'n gozer mee rijden dan vraag ik wel of er nog plek voor je is.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mweh mweh dan moet ik kijken of ik alsnog ga
Ga al treinen met de flipselsquote:Op woensdag 19 september 2012 21:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als ik ook ga gewoon treinen joh, of miss kon ik met zo'n gozer mee rijden dan vraag ik wel of er nog plek voor je is.
Jongen, jij hebt mij nog nooit boos meegemaakt. De enige uitzondering hier op FOK! was op een gegeven moment in het Apple-topicquote:
Ik zag het toen ik naar beneden scrollde, ook prima. Dan zit ik ook nergens aan vast.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga al treinen met de flipsels
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Flips is![]()
Sowieso dat wij gaan drinken in de trein
Jaquote:Op woensdag 19 september 2012 21:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze wordt evenementen planner jonge, die ken dat wel.. beetje reisje plannen.
ja nou als we mee kunnen rijden DAS GOEDKOPER #Hollanderquote:Op woensdag 19 september 2012 21:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga al treinen met de flipsels
4/10 slechte grap niet gelachenquote:Op woensdag 19 september 2012 21:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze wordt evenementen planner jonge, die ken dat wel.. beetje reisje plannen.
y soquote:Op woensdag 19 september 2012 21:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wat een sadness
[..]
JE BENT GEWOON JALOERS JIJ DEBIEL IK KRIJG JE NOG WEL WACHT MAAR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |