Valt wel een heel klein beetje heel erg mee jaquote:
Wil ik dat wel dan?quote:
Oh-vee heeft gelijkquote:
En dan al die suggestieve lyrics, brrrrquote:Op woensdag 19 september 2012 20:43 schreef Snowbells het volgende:
You and I together it just feels sooo riiiight
ja dat valt meequote:Op woensdag 19 september 2012 20:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Valt wel een heel klein beetje heel erg mee ja
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
3x de lapo achter elkaar, good enough
Ja nou oké danquote:
Ik denk het niet, vrouwmensen zijn eng.quote:
ik wil ook een vrouw zijn zo ik het nu lees.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik denk het niet, vrouwmensen zijn eng.
Weet ik,quote:Op woensdag 19 september 2012 20:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En daarnaast steel ik hem ook wel eens van jou.
Ben je bang voor mij beertje?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik wil ook een vrouw zijn zo ik het nu lees.
?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:43 schreef wietparkiet het volgende:
OMG SORRY FLIPS HET MOEST VAN FL FRIEK EN YVONNE
Slapen of niet slapen, dat is de vraagquote:
Waarom dan?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
dat ben ik altijd al geweest ;-;
Niet slapen, dat is het antwoord.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Slapen of niet slapen, dat is de vraag
Houd je me dan wel gezelschap?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:47 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Niet slapen, dat is het antwoord.
Ja wenie je kwam enger over op ptr en dat is nooit weggegaan.quote:
Iets op RTL8.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Welke?
Mensen die dat er niet bij zeggen![]()
Watquote:Op woensdag 19 september 2012 20:48 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja wenie je kwam enger over op ptr en dat is nooit weggegaan.
nah, ik was eigenlijk aan het lerenquote:Op woensdag 19 september 2012 20:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Houd je me dan wel gezelschap?
Ja kvond je gewoon eng de manier hoe je deed met henk en dyr enzquote:
Oh dat klinkt erg enthousiast hoorquote:Op woensdag 19 september 2012 20:49 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
nah, ik was eigenlijk aan het leren
oke dan maar.
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:49 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja kvond je gewoon eng de manier hoe je deed met henk en dyr enz
Zaterdag de 22ste.quote:
Is maar rare film.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
The Covenant.. ik kijk nooit RTL8.
Altijd enthousiast en zo.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oh dat klinkt erg enthousiast hoor![]()
happy is voor homo'squote:
je weet toch dat ik er niets van meen beertjequote:Op woensdag 19 september 2012 20:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja op de manier hoe wij praten is ook eng ja.
Enormquote:
Moet je ook komen dan?quote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:51 schreef Snowbells het volgende:
Mijn moeder kijkt nu ook rtl 8, welke film is dat?
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
The Covenant.. ik kijk nooit RTL8.
hoezo?quote:
ons oprechtquote:Op woensdag 19 september 2012 20:53 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
'oprecht' of 'oprecht oprecht'?
Omdat ik voor homo's ben.quote:
fuck jouquote:Op woensdag 19 september 2012 20:53 schreef FL_Freak het volgende:
Met Snow als in de hoofdrol xDDdxDddeinz
Maar ik ben geen hommoquote:
Neequote:Op woensdag 19 september 2012 20:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
ouwe hooligan! nog moeten rennen in Duitsland?
Hehehe, wel een leuke dag gehad ondanks de uitslag?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee
Wel een stoot op mijn neus gehad van polizei omdat ik vervelend deed
Ik heb anders gehoord.quote:
Opzich wel jaquote:Op woensdag 19 september 2012 20:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehehe, wel een leuke dag gehad ondanks de uitslag?
Jawelquote:Op woensdag 19 september 2012 20:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehehe, wel een leuke dag gehad ondanks de uitslag?
Ennuh nog gevraagd naar zo'n shirt? Nee zeker?
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:55 schreef krullenbolletje het volgende:
volgende mini meet in middelburg aub
Neequote:
6 oktoberquote:Op woensdag 19 september 2012 20:55 schreef krullenbolletje het volgende:
volgende mini meet in leiden aub
Ah oke, denk wel dat het die van Janssen moet zijn dan, qua maat.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jawel
Kost gewoon bijna net zoveel als een wedstrijd shirt
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
oh die.Nee, nu weet ik inderdaad welke je bedoelt.
Is gewoon in de fanshop te koop en onlinequote:Op woensdag 19 september 2012 20:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah oke, denk wel dat het die van Janssen moet zijn dan, qua maat.![]()
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:56 schreef Snowbells het volgende:
TC?
Ik eis overigens een minimeet in Utrecht of zo da's nog te doen qua ver en zo.
quote:
Nee gewoon weer een meet in Utrecht 20 juli was baas met NBquote:Op woensdag 19 september 2012 20:56 schreef Snowbells het volgende:
TC?
Ik eis overigens een minimeet in Utrecht of zo da's nog te doen qua ver en zo.
Moet Snow vrij regelen.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:55 schreef krullenbolletje het volgende:
volgende mini meet in leiden aub
Ik ga je niet verleiden, ik pak je gewoon waar je bij staat.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee
Vieze mannen denken wel eens anders en ga mijn proberen te verleiden
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:57 schreef Trollscience het volgende:
maastricht is het meest centrale
Is er dan nog steeds 3 oktober kermis?quote:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 19 september 2012 20:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ga je niet verleiden, ik pak je gewoon waar je bij staat.
Jow ik ga binnenkort wel even rondbellen enzo, thanx in ieder geval. Laat hem wel bezorgen, geen zin om in zo'n ajaxfanshop te lopen.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is gewoon in de fanshop te koop en online
dat moet jij wetenquote:Op woensdag 19 september 2012 20:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Is er dan nog steeds 3 oktober kermis?
Even kijken of ik dan dienst heb.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
happy, 6 okt minimeet leiden
Alsof ik buiten / sociaal doequote:
No problemoquote:Op woensdag 19 september 2012 20:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jow ik ga binnenkort wel even rondbellen enzo, thanx in ieder geval. Laat hem wel bezorgen, geen zin om in zo'n ajaxfanshop te lopen.
hoe moet ik weten of er dan kermis isquote:Op woensdag 19 september 2012 20:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Alsof ik buiten / sociaal doeJe vraagt het wel aan mij van alle mensen
voor belgenquote:Op woensdag 19 september 2012 20:57 schreef Trollscience het volgende:
maastricht is het meest centrale
3 oktober bevrijdingsfeest, daarom.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hoe moet ik weten of er dan kermis isik woon in fucking groningen
ik kom toch nietquote:Op woensdag 19 september 2012 21:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
6 OKTOBER MINIMEET LEIDEN
14:00u centraal station
hoppa
Ik denk dat ik wel daarbij ben, bestandje van rooster doet kenser.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
6 OKTOBER MINIMEET LEIDEN
14:00u centraal station
hoppa
Dit. We gaan samen in de love-tunnel.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
beach jij moet opgevrolijkt worden dus je komt gewoon
jaquote:Op woensdag 19 september 2012 21:02 schreef Typisch het volgende:
dv meet jij ook nog wel eens andere mensen buiten FOK! en school om?
6oktober ga je naar een mini meet of ga je naar leeell zijn vrienden?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja29 sept en 6 okt ga ik naar 2 feesten. verder hebben m'n vrienden het best druk, ga af en toe avondjes naar vriendinnen toe
bedoelde 4 oktquote:Op woensdag 19 september 2012 21:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
6oktober ga je naar een mini meet of ga je naar leeell zijn vrienden?
Sowieso sociaal doenquote:Op woensdag 19 september 2012 21:04 schreef Geo4kant het volgende:
Mensen met vrienden buiten FOK! zijn geen eckte.
Soms lijkt het van niet.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja29 sept en 4 okt ga ik naar 2 feesten. verder hebben m'n vrienden het best druk, ga af en toe avondjes naar vriendinnen toe
vast grquote:Op woensdag 19 september 2012 21:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
mja aangezien mensen een minimeet wouden stelde ik het weekend van 6 okt voor aangezien ik dan toch in leiden zit
anders was ik niet heengegaan hoor gr
Nee. Is toch niets van te volgen.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja ik ook gewoon multitasken.
i knowquote:
beetje lichaamsbeweging is niet verkeerd neequote:Op woensdag 19 september 2012 21:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
i knowik doe afgelopen jaar vrij weinig, bewust wel. Had even rust nodig etc, de boel weer op een rijtje zetten.
Maar nu heb ik weer even een duwtje nodig om dingen te ondernemen want luikomt goed.
tevens zie ik steeds meer witte koeien hierzowtf man
wat zijn vriendenquote:Op woensdag 19 september 2012 21:04 schreef Geo4kant het volgende:
Mensen met vrienden buiten FOK! zijn geen eckte.
Jawohl.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee. Is toch niets van te volgen.
jajajaquote:Op woensdag 19 september 2012 21:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
beetje lichaamsbeweging is niet verkeerd nee
JOH.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
i knowik doe afgelopen jaar vrij weinig, bewust wel. Had even rust nodig etc, de boel weer op een rijtje zetten.
Maar nu heb ik weer even een duwtje nodig om dingen te ondernemen want luikomt goed.
tevens zie ik steeds meer witte koeien hierzowtf man
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:11 schreef Dimens het volgende:
OMG ik word geliked door een meisje dat ik niet ken.
sry :$quote:Op woensdag 19 september 2012 21:11 schreef Dimens het volgende:
Straks wordt zij gelikt door een gast die ze niet kent..quote:Op woensdag 19 september 2012 21:11 schreef Dimens het volgende:
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Straks wordt zij gelikt door een gast die ze niet kent..dit is je kans Dimens.
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Straks wordt zij gelikt door een gast die ze niet kent..dit is je kans Dimens.
omg door een vriendin van mij omgquote:Op woensdag 19 september 2012 21:11 schreef Dimens het volgende:
#swagquote:Op woensdag 19 september 2012 21:11 schreef Dimens het volgende:
ben je zwanger?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
vrijdagochtend om 08:00 afspraak bij de huisartshoe verzinnen ze het
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ben je zwanger?
oh wacht, daar moet je seks voor hebben
Je bent lekker bezigquote:Op woensdag 19 september 2012 21:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ben je zwanger?
oh wacht, daar moet je seks voor hebben
Ja :$:$:$;4quote:Op woensdag 19 september 2012 21:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
omg door een vriendin van mij omg
Dus je hebt wel geneukt?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
zo mooi, mensen die onwetend zijn
Van een pen kan je niet zwanger raken?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
zo mooi, mensen die onwetend zijn
egt niet :S?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Van een pen kan je niet zwanger raken?
Hoezo onwetend dan?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee, en als ik dat wel had gedaan had ik het hier sowieso niet gepost
Waarom niet?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee, en als ik dat wel had gedaan had ik het hier sowieso niet gepost
Voor je superaids?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
vrijdagochtend om 08:00 afspraak bij de huisartshoe verzinnen ze het
ja sorry, ik voelde me meteen aangevallenquote:Op woensdag 19 september 2012 21:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo onwetend dan?
Hoef je niet meteen zo te doen
Ja maar ik had gewoon gelijk dus waarom zo doenquote:Op woensdag 19 september 2012 21:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja sorry, ik voelde me meteen aangevallen
Je vriendinnetje kan het wel alleen af hoorquote:Op woensdag 19 september 2012 21:19 schreef leeell het volgende:
steven relschopper ga rolstoelen stelen jij
sorry almachtige heerserquote:Op woensdag 19 september 2012 21:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar ik had gewoon gelijk dus waarom zo doen
Sowieso als het erop aan komt ben je eerder bang voor DV dan voor ielquote:Op woensdag 19 september 2012 21:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je vriendinnetje kan het wel alleen af hoor
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sowieso als het erop aan komt ben je eerder bang voor DV dan voor iel
FOK!stelletjes helpen elkaar altijd op het internet, zo hoort dat steven.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je vriendinnetje kan het wel alleen af hoor
Sowieso manquote:Op woensdag 19 september 2012 21:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sowieso als het erop aan komt ben je eerder bang voor DV dan voor iel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
doe ik net zo goed voor sommige anderenquote:Op woensdag 19 september 2012 21:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
FOK!stelletjes helpen elkaar altijd op het internet, zo hoort dat steven.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:36 schreef leeell het volgende:
je ben gewoon een kutkind wat lui is en niet kan concentreren , daarom ben je nog geen autist.
Jij hebt meerdere FOK!hossels?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:21 schreef leeell het volgende:
[..]
doe ik net zo goed voor sommige anderen
Ja ja.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omdat dat niemand aan gaat
die nigger komt ook voor mij op hoorquote:
quote:
Ik mis iets.quote:
nee, wel "echte" vrienden gemaakt hierquote:
Alleen je half broer dastan tochquote:Op woensdag 19 september 2012 21:23 schreef leeell het volgende:
[..]
nee, wel "echte" vrienden gemaakt hier
noenoe ging een keer afspreken met flipsels in de bios, en noenoe had een porcorn besteld die hij daarna liet vallenquote:
toppiequote:Op woensdag 19 september 2012 21:23 schreef leeell het volgende:
[..]
nee, wel "echte" vrienden gemaakt hier
Dit is het verhaal niet.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
noenoe ging een keer afspreken met flipsels in de bios, en noenoe had een porcorn besteld die hij daarna liet vallen
niet echt spannend verhaal maar de grapjes zijn nog steeds leuk
das wel de meest prominente, maar nee wel meerdere die ik gemeet hebquote:Op woensdag 19 september 2012 21:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alleen je half broer dastan toch
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
noenoe ging een keer afspreken met flipsels in de bios, en noenoe had een porcorn besteld die hij daarna liet vallen
niet echt spannend verhaal maar de grapjes zijn nog steeds leuk
quote:
nu welquote:
Jij hebt mij nog niet eens slapend mee gemaaktquote:Op woensdag 19 september 2012 21:25 schreef leeell het volgende:
[..]
das wel de meest prominente, maar nee wel meerdere die ik gemeet heb
jou schaar ik er ook wel onder hoor steven, alleen als je slaapt, dat wel
ik vind er niks raar aan in ieder geval.quote:
gaat te snel,quote:
niet dat je weet neequote:Op woensdag 19 september 2012 21:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij hebt mij nog niet eens slapend mee gemaakt
opwindendquote:
Ik vind het al kansloos hoeveel tijd ik hier spendeer.. dus ik ben al blij dat ik niet alles weet wat hier gebeurd.quote:
Ik irriteer mijn 'FOK!vrienden' eerder dan dat ik ze help, maar dat komt misschien omdat ik er weinig waarde aan hecht verder.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:25 schreef leeell het volgende:
[..]
ik vind er niks raar aan in ieder geval.
noenoe is gebeurd buiten fokquote:Op woensdag 19 september 2012 21:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind het al kansloos hoeveel tijd ik hier spendeer.. dus ik ben al blij dat ik niet alles weet wat hier gebeurd.
Ik heb eens een Noenoe naast mij gehad.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind het al kansloos hoeveel tijd ik hier spendeer.. dus ik ben al blij dat ik niet alles weet wat hier gebeurd.
wanneer ga jij gebeuren?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
noenoe is gebeurd buiten fok
dat kan ook, het zal ook niet vaak voorkomen hoor, dat je zo'n iemand treftquote:Op woensdag 19 september 2012 21:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik irriteer mijn 'FOK!vrienden' eerder dan dat ik ze help, maar dat komt misschien omdat ik er weinig waarde aan hecht verder.![]()
Sowieso heb ik hier (nog) geen echte vrienden eigenlijk, veel te eng al die mensen.
Hoe moet ik het dan wetenquote:Op woensdag 19 september 2012 21:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
noenoe is gebeurd buiten fok
Heeeequote:Op woensdag 19 september 2012 21:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik irriteer mijn 'FOK!vrienden' eerder dan dat ik ze help, maar dat komt misschien omdat ik er weinig waarde aan hecht verder.![]()
Sowieso heb ik hier (nog) geen echte vrienden eigenlijk, veel te eng al die mensen.
IK ZEI NOG JONGUH, als wij straks bij elkaar in de buurt wonen en biertjes drinken wie weet wat er kan gebeuren.quote:
aw misschien bloeit er wat moois tussen jullie tortelduifjesquote:Op woensdag 19 september 2012 21:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
IK ZEI NOG JONGUH, als wij straks bij elkaar in de buurt wonen en biertjes drinken wie weet wat er kan gebeuren.
Ja maar de afstand is te ver dus ik ga hem bij een meet dumpen om er vervolgens met iemand anders vandoor te gaanquote:Op woensdag 19 september 2012 21:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
aw misschien bloeit er wat moois tussen jullie tortelduifjes
iemand die net zo ver woont?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar de afstand is te ver dus ik ga hem bij een meet dumpen om er vervolgens met iemand anders vandoor te gaan
Denk het wel jaquote:Op woensdag 19 september 2012 21:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
iemand die net zo ver woont?
Jij verhuist toch speciaal voor mij?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar de afstand is te ver dus ik ga hem bij een meet dumpen om er vervolgens met iemand anders vandoor te gaan
jaquote:Op woensdag 19 september 2012 21:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij verhuist toch speciaal voor mij?
je komt maarquote:
Je bent gewoon jaloers dat ik niet dichter bij jou ga wonenquote:
Je woonde al dichtbij. En ik ben jaloers dat je dichterbij Typisch gaat wonenquote:Op woensdag 19 september 2012 21:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ik niet dichter bij jou ga wonen
Oh dus het gaat niet om mijquote:Op woensdag 19 september 2012 21:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je woonde al dichtbij. En ik ben jaloers dat je dichterbij Typisch gaat wonen
okokquote:
welterusten xquote:
Jawel maar als ik dat toegeef dan groeit je ego nog enzo. Niet verstandig.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh dus het gaat niet om mij
Ohquote:Op woensdag 19 september 2012 21:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jawel maar als ik dat toegeef dan groeit je ego nog enzo. Niet verstandig.
Klap zequote:Op woensdag 19 september 2012 21:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
[ afbeelding ]
Nu word ik er ook mee lastig gevallen
Zuid-Limburg.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:37 schreef Flippiee het volgende:
Gewoon allemaal in Zuid-Holland gaan wonen lekker centraal bij elkaar.
stufi trekken, 071, werkenquote:
Als jullie eters krijgen dan hoeven we niet te gaan eten. Red je 7 uur dan wel?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh
Wou je trouwens morgen ook gaan eten want volgens mij krijgen wij eters hier maar weet niet zeker
Dit.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:37 schreef Flippiee het volgende:
Gewoon allemaal in Zuid-Holland gaan wonen lekker centraal bij elkaar.
mij, ielquote:
quote:
netcode jij dooiequote:
15 minuten vandaanquote:
Leiden, Rijnsburg, Katwijk, Oegstgeest, Valkenburgquote:
ja dat red ik sowieso wel, maar 1915 toch?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als jullie eters krijgen dan hoeven we niet te gaan eten. Red je 7 uur dan wel?
Valkenburg!quote:Op woensdag 19 september 2012 21:39 schreef leeell het volgende:
[..]
Leiden, Rijnsburg, Katwijk, Oegstgeest, Valkenburg
Ja ik houd 7 uur aan anders wordt het half 8quote:Op woensdag 19 september 2012 21:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja dat red ik sowieso wel, maar 1915 toch?
lekker je gezicht brekenquote:Op woensdag 19 september 2012 21:40 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Valkenburg!
Ik kom bij je op bezoek.
is goed, bij de prinsenstraat links bij de van maanen iets verderquote:Op woensdag 19 september 2012 21:40 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Valkenburg!
Ik kom bij je op bezoek.
Post die tekst er gewoon.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
[ afbeelding ]
Nu word ik er ook mee lastig gevallen
Steven is toch een mattie.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:40 schreef leeell het volgende:
ga je nu vreemd in onze relatie Flips, WAT IS DIT
ewquote:Op woensdag 19 september 2012 21:40 schreef Beach het volgende:
ik ga ees the vampire diaries kijken kus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |