voor belgenquote:Op woensdag 19 september 2012 20:57 schreef Trollscience het volgende:
maastricht is het meest centrale
3 oktober bevrijdingsfeest, daarom.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hoe moet ik weten of er dan kermis isik woon in fucking groningen
ik kom toch nietquote:Op woensdag 19 september 2012 21:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
6 OKTOBER MINIMEET LEIDEN
14:00u centraal station
hoppa
Ik denk dat ik wel daarbij ben, bestandje van rooster doet kenser.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
6 OKTOBER MINIMEET LEIDEN
14:00u centraal station
hoppa
Dit. We gaan samen in de love-tunnel.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
beach jij moet opgevrolijkt worden dus je komt gewoon
jaquote:Op woensdag 19 september 2012 21:02 schreef Typisch het volgende:
dv meet jij ook nog wel eens andere mensen buiten FOK! en school om?
6oktober ga je naar een mini meet of ga je naar leeell zijn vrienden?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja29 sept en 6 okt ga ik naar 2 feesten. verder hebben m'n vrienden het best druk, ga af en toe avondjes naar vriendinnen toe
bedoelde 4 oktquote:Op woensdag 19 september 2012 21:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
6oktober ga je naar een mini meet of ga je naar leeell zijn vrienden?
Sowieso sociaal doenquote:Op woensdag 19 september 2012 21:04 schreef Geo4kant het volgende:
Mensen met vrienden buiten FOK! zijn geen eckte.
Soms lijkt het van niet.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja29 sept en 4 okt ga ik naar 2 feesten. verder hebben m'n vrienden het best druk, ga af en toe avondjes naar vriendinnen toe
vast grquote:Op woensdag 19 september 2012 21:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
mja aangezien mensen een minimeet wouden stelde ik het weekend van 6 okt voor aangezien ik dan toch in leiden zit
anders was ik niet heengegaan hoor gr
Nee. Is toch niets van te volgen.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja ik ook gewoon multitasken.
i knowquote:
beetje lichaamsbeweging is niet verkeerd neequote:Op woensdag 19 september 2012 21:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
i knowik doe afgelopen jaar vrij weinig, bewust wel. Had even rust nodig etc, de boel weer op een rijtje zetten.
Maar nu heb ik weer even een duwtje nodig om dingen te ondernemen want luikomt goed.
tevens zie ik steeds meer witte koeien hierzowtf man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |