The error was between the keyboard and the chair. Zat een bug in me template waardoor me ad unit ID niet werd gevuldquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:39 schreef JDx het volgende:
[..]
Volgens mij was er een storing vandaag.
Ik weet niet wat ze aan het kutten benne, maar de CPC veranderd zo'n beetje na elke F5 lijkt het wel. Omhoog, omlaag, alles doet tie.quote:Op zondag 23 september 2012 11:26 schreef JDx het volgende:
Nu al? Dan heb je echt kutdagen, of een mega dag vandaag haha.
JDx, Kun je even je DM inbox bekijken, dan hebben we in ieder geval duidelijkheid. Zit wat haast op namelijkquote:Op zondag 23 september 2012 12:31 schreef JDx het volgende:
Ik heb op dit moment een RPM van 33 euro, maar met 2000 pageviews per dag, zou dat uit moeten komen op zo'n 60 euro, echter kom ik niet verder dan 20 euro. Omdat mijn pageviews nog maar 1/3e zijn van wat ze waren.
Terwijl in Analytics niets veranderd is, dus erg moeilijk te zeggen wat er allemaal fout gaat, misschien servers overbelast.
Errm, kan me niet herinneren dat ik een DM van je heb gehad. DM maar even met je vraag. Ben druk bezig ondertussen, dus kan zijn dat ik soms wat berichten mis.quote:
Prima, zo te zien heb ik dan een goede keuze gemaakt.quote:Op zondag 23 september 2012 17:11 schreef YoshiBignose het volgende:
Fuck it nu hoeft het ook al niet meer sloeber
Yoshi, ik beheer tig aantal websites, ik heb veel mails die ik steeds moet beantwoorden, als je snel contact wilt moet je me mailen, DM's lees ik nauwelijks..quote:Op zondag 23 september 2012 17:18 schreef YoshiBignose het volgende:
Klant is koning ja, dan moet je mij geen moeite laten doen. Naja, succes met de verkoop
Hier hetzelfde, dm gestuurd omdat ik eventueel interesse had om een project over te nemen maar geen enkele reactiequote:Op zondag 23 september 2012 18:25 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja maar ik weet je mail niet... jij zei DM maar ik heb gedm-ed maar krijg geen reactie naja pech dan.
quote:Op zondag 23 september 2012 18:25 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja maar ik weet je mail niet... jij zei DM maar ik heb gedm-ed maar krijg geen reactie naja pech dan.
Tuurlijk mag je conclusies trekken. Project is onder voorbehoud verkocht nu.quote:Op zondag 23 september 2012 18:33 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, dm gestuurd omdat ik eventueel interesse had om een project over te nemen maar geen enkele reactieik denk dat het ook wat zegt over hoe aantrekkelijk de projecten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |