Ik denk dat dat bij velen wel bekend was, maar ik snap je punt wel jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:11 schreef Drawer het volgende:
[..]
Was subtiele hint om meer info. Argumenten waarom je bij WordPress zweert enzo.
Ja maar je komt er moeilijk tussen. Als je niet op de 1e pagina van google komt heb je eigenlijk geen fuck aan je site. Ik heb sites in een hele volle branche die supermooi en goed ingericht zijn maar ik verdien er geen fuck mee want ze zitten vast op pagina 3. Beter kies je wat minder concurrentie uit, dan rank je sneller in google en maak je sneller geld.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Hoge concurrentie = veel adverteerders, en dat is goed voor de CPC voor de publishers.
Ging laatste dagen lekker.... en nu ineens blijft vandaag de teller op nul staanquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:58 schreef JDx het volgende:
Gister een record en vandaag een laagte record, hoop maar op een storing
Maar dan heb je het niet over de concurrentie zoals die in de adwords keyword tool staat, dat is adverteerderconcurrentie. Waar jij naar op zoek bent is lage publisherconcurrentie. Dat is inderdaad een strategie waar je je op kan richten, maar zodra je een beetje fatsoenlijke traffic gaat genereren zul je zien dat die publisherconcurrentie omhoog gaat.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:24 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ja maar je komt er moeilijk tussen. Als je niet op de 1e pagina van google komt heb je eigenlijk geen fuck aan je site. Ik heb sites in een hele volle branche die supermooi en goed ingericht zijn maar ik verdien er geen fuck mee want ze zitten vast op pagina 3. Beter kies je wat minder concurrentie uit, dan rank je sneller in google en maak je sneller geld.
Hier idem, ook met YouTube 40% minder dan gister om zelfde tijd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:58 schreef JDx het volgende:
Wat heb je gedaan dan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:39 schreef ursel het volgende:
Zo, nu maar eens zien wat dat facebook gaat opleveren
Check je DM evenquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:58 schreef JDx het volgende:
Had al een script dat er elk uur een evenement gepromoot wordt op twitter. Dat gaat nu ook automatisch naar mijn facebook pagina, die ik dus gelijk heb opgezet. Tevens zo'n facebook box op de website gezet zoals fok hem heeft op de frontpage.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:11 schreef Blester het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan?
[..]
Check je DM evenBedankt!
Volgens mij was er een storing vandaag.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:57 schreef JortK het volgende:
Ik heb helemaal iets raars. Heb de layout van een site veranderd, waardoor ik nu van 100en advertenties vertoningen terug ben gegaan naar 4!! Als ik via andere IP adressen die site benader zie ik gewoon ads, en ook de bezoekersaantallen zijn gelijk gebleven. Wat gaat er mis?
Herkenbaar. Ik heb een paar maanden geleden wat korte filmpjes die ik in Ierland onderweg in de bus heb gemaakt aan elkaar geplakt. Het achtergrondgeluid bestond uit gesprekken van medereizigers, en die wilde ik natuurlijk niet op Youtube hebben. Dus heb ik rechtenvrije achtergrondmuziek erbij gezocht en gevonden. Op verzoek van Youtube ook een link gestuurd naar die website en de policy, en vervolgens is de status weer naar 'under review' gegaan, en daar is dus al een maand of 2 niets aan veranderd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:57 schreef CasB het volgende:
Een aantal video's van mij staan ook al een tijdje 'Under review'. Het gaat hier om video's van League Of Legends. Netjes alles met een linkje naar de policy waarin staat dat ik mijn filmpjes mag gebruiken op youtube om er iets mee te verdienen, maar goedkeuren, ho maar.
The error was between the keyboard and the chair. Zat een bug in me template waardoor me ad unit ID niet werd gevuldquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:39 schreef JDx het volgende:
[..]
Volgens mij was er een storing vandaag.
Ik weet niet wat ze aan het kutten benne, maar de CPC veranderd zo'n beetje na elke F5 lijkt het wel. Omhoog, omlaag, alles doet tie.quote:Op zondag 23 september 2012 11:26 schreef JDx het volgende:
Nu al? Dan heb je echt kutdagen, of een mega dag vandaag haha.
JDx, Kun je even je DM inbox bekijken, dan hebben we in ieder geval duidelijkheid. Zit wat haast op namelijkquote:Op zondag 23 september 2012 12:31 schreef JDx het volgende:
Ik heb op dit moment een RPM van 33 euro, maar met 2000 pageviews per dag, zou dat uit moeten komen op zo'n 60 euro, echter kom ik niet verder dan 20 euro. Omdat mijn pageviews nog maar 1/3e zijn van wat ze waren.
Terwijl in Analytics niets veranderd is, dus erg moeilijk te zeggen wat er allemaal fout gaat, misschien servers overbelast.
Errm, kan me niet herinneren dat ik een DM van je heb gehad. DM maar even met je vraag. Ben druk bezig ondertussen, dus kan zijn dat ik soms wat berichten mis.quote:
Prima, zo te zien heb ik dan een goede keuze gemaakt.quote:Op zondag 23 september 2012 17:11 schreef YoshiBignose het volgende:
Fuck it nu hoeft het ook al niet meer sloeber
Yoshi, ik beheer tig aantal websites, ik heb veel mails die ik steeds moet beantwoorden, als je snel contact wilt moet je me mailen, DM's lees ik nauwelijks..quote:Op zondag 23 september 2012 17:18 schreef YoshiBignose het volgende:
Klant is koning ja, dan moet je mij geen moeite laten doen. Naja, succes met de verkoop
Hier hetzelfde, dm gestuurd omdat ik eventueel interesse had om een project over te nemen maar geen enkele reactiequote:Op zondag 23 september 2012 18:25 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja maar ik weet je mail niet... jij zei DM maar ik heb gedm-ed maar krijg geen reactie naja pech dan.
quote:Op zondag 23 september 2012 18:25 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja maar ik weet je mail niet... jij zei DM maar ik heb gedm-ed maar krijg geen reactie naja pech dan.
Tuurlijk mag je conclusies trekken. Project is onder voorbehoud verkocht nu.quote:Op zondag 23 september 2012 18:33 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, dm gestuurd omdat ik eventueel interesse had om een project over te nemen maar geen enkele reactieik denk dat het ook wat zegt over hoe aantrekkelijk de projecten zijn.
quote:Op zondag 23 september 2012 18:38 schreef WebBeestje het volgende:
@Blester, minimaal twee berichten dus gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |