SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
dank je en ik heb niet eens iets verkeerd gedaanquote:Op woensdag 19 september 2012 20:07 schreef pascal08 het volgende:
Als we dit overleven vind ik het wel sneu voor de mensen die een Season Pass hebben gekocht of UT edition hebben gepre-orderd.
EA gaat net doen of er niks aan de hand is.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:07 schreef pascal08 het volgende:
Als we dit overleven vind ik het wel sneu voor de mensen die een Season Pass hebben gekocht of UT edition hebben gepre-orderd.
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:07 schreef seeewpaall het volgende:
haha waar is confetti eigenlijk ?is die opgepakt
Lijkt me wel een geniaal beroepquote:
Jawel, je had nooit een Season Pass moeten kopen. EA naait graag goeie klanten.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
dank je en ik heb niet eens iets verkeerd gedaan
Als je het maar vaak genoeg zegt ga je het zelf gelovenquote:Op woensdag 19 september 2012 20:08 schreef zerokil het volgende:
[..]
EA gaat net doen of er niks aan de hand is.
UT editie gekocht voor 58 euroquote:Op woensdag 19 september 2012 20:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jawel, je had nooit een Season Pass moeten kopen. EA naait graag goeie klanten.
quote:Op woensdag 19 september 2012 19:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ook. Dan ga ik maar fappen op een filmpje van Stacey.
Bedankt voor de tip ik zet vanavond de herhaling opquote:Op woensdag 19 september 2012 20:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Zap ik uit verveling naar DWDD....zitten er een paar vrouwen in de overgang te praten over orgasmes van langer dan een minuut
hahha had dat filmpje gezien hoe ze eigenaar van Megaupload hadden opgepakt. Echt sickquote:Op woensdag 19 september 2012 20:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lijkt me wel een geniaal beroep
Link?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
hahha had dat filmpje gezien hoe ze eigenaar van Megaupload hadden opgepakt. Echt sick
Ik zou het je niet aanraden hoor, blij dat het een korte versie is vanwege voetbalquote:Op woensdag 19 september 2012 20:09 schreef n0ir het volgende:
[..]
[..]
Bedankt voor de tip ik zet vanavond de herhaling op
dat was heel extreem jaquote:Op woensdag 19 september 2012 20:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
hahha had dat filmpje gezien hoe ze eigenaar van Megaupload hadden opgepakt. Echt sick
Money.rarquote:Op woensdag 19 september 2012 20:10 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is zijn huis, ook heel extreem.
Ik heb/had er 4.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:10 schreef KrAlex het volgende:
Vind het meest sneue voor GJE, die had een Benzema eerlijk geruild
Ja, ik heb ook medelijden met mezelfquote:Op woensdag 19 september 2012 20:10 schreef KrAlex het volgende:
Van Kim Dotcom? Best ziek.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:10 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is zijn huis, ook heel extreem.
Ik had ook eerlijk 26k bij elkaar!quote:Op woensdag 19 september 2012 20:10 schreef KrAlex het volgende:
Stil terug in je doosquote:Op woensdag 19 september 2012 20:11 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik had ook eerlijk 26k bij elkaar!
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Van Kim Dotcom? Best ziek.Al heb ik ook een tennisbaan en zwembad in m'n tuin.
haha, en straks heb je niks meerquote:Op woensdag 19 september 2012 20:11 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik had ook eerlijk 26k bij elkaar!
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nou, mijn dag is nu helemaal verpest. Ik had al 10k op beide accounts kunnen hebben maar ik kon niet op de 59e minuut komen en nu kan ik dus ook niet meer op de web app. Bedankt
Jij bent echt de grootste pauper die ik ooit heb zien posten.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:12 schreef seeewpaall het volgende:
pascal had nog wel een speler tegoed he
number 34 :$
The numbers! 4,8,15,16,23,42?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:12 schreef seeewpaall het volgende:
pascal had nog wel een speler tegoed he
number 34 :$
jij kan zelfs geen FUT spelenquote:Op woensdag 19 september 2012 20:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, en straks heb je niks meer
Hé, het gaat hier wel om een Vagner Love hoor!quote:Op woensdag 19 september 2012 20:12 schreef TJV het volgende:
[..]
Jij bent echt de grootste pauper die ik ooit heb zien posten.
Inb4 ik ga wel in de doos van je moederquote:Op woensdag 19 september 2012 20:11 schreef zerokil het volgende:
[..]
Stil terug in je doos
[ afbeelding ]
Ehhhh nee, op dit moment geen van allen?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:13 schreef stoereboii het volgende:
[..]
jij kan zelfs geen FUT spelen
Iets in de DM. Of was dat je broertje?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:13 schreef stoereboii het volgende:
wrm eig al die haat ineens? ik deed gwn normaal mee
als hij uitkomt he.. maar heb geen zin in ruzie dus ga er verder niet op inquote:Op woensdag 19 september 2012 20:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ehhhh nee, op dit moment geen van allen?
Negeer de haat mattie, overlevenquote:Op woensdag 19 september 2012 20:13 schreef stoereboii het volgende:
wrm eig al die haat ineens? ik deed gwn normaal mee
Sneu dat zoiets je dag verpest.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nou, mijn dag is nu helemaal verpest. Ik had al 10k op beide accounts kunnen hebben maar ik kon niet op de 59e minuut komen en nu kan ik dus ook niet meer op de web app. Bedankt
Ja. EA faalt in meerdere opzichtenquote:Op woensdag 19 september 2012 20:14 schreef Hasjmug het volgende:
Kan iemand even een korte samenvatting geven van alle hectiek van vanmiddag op UT? Heb door mijn werk helaas alles gemist
Jij snapt niet dat ik het sarcastisch bedoeldequote:Op woensdag 19 september 2012 20:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sneu dat zoiets je dag verpest.
hacks gratis packs ea boos webapp downquote:Op woensdag 19 september 2012 20:14 schreef Hasjmug het volgende:
Kan iemand even een korte samenvatting geven van alle hectiek van vanmiddag op UT? Heb door mijn werk helaas alles gemist
Ik zie je alleen maar jank posts plaatsen dus er zal wel en kern van waarheid in zitten.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij snapt niet dat ik het sarcastisch bedoelde
Ja het schijnt dat vandermar een gigantische pen0r heeftquote:Op woensdag 19 september 2012 20:15 schreef Lindgren. het volgende:
Heb ik iets gemist het afgelopen uur?
TR gemacht.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zie je alleen maar jank posts plaatsen dus er zal wel en kern van waarheid in zitten.
Elke keer als ik iets zeg waar je compleet uitgeluld bent ga je er niet op in, stoere boiiquote:Op woensdag 19 september 2012 20:14 schreef stoereboii het volgende:
[..]
als hij uitkomt he.. maar heb geen zin in ruzie dus ga er verder niet op in
quote:
Ik hoor zo onderhand al bij ouwe gardequote:Op woensdag 19 september 2012 20:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Fakking veel nieuwe mensen trouwens
echt hequote:Op woensdag 19 september 2012 20:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Jij bent gewoon niet zo actief, maar ik zie je naam wel eens jaquote:Op woensdag 19 september 2012 20:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik hoor zo onderhand al bij ouwe garde
Die extreme bedragen vallen wel op ja. Ik heb het expres steeds in kleinere bedragen gedaan.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:15 schreef KC.PSV het volgende:
Ik heb van sommige mensen spelers voor 300K gekocht zouden deze nu ook een probleempje hebben?
DM die DM?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Iets in de DM. Of was dat je broertje?
Gaat nu wel veranderenquote:Op woensdag 19 september 2012 20:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij bent gewoon niet zo actief, maar ik zie je naam wel eens ja
Ik heb hier ooit een keer gepost toen gtaboy*paargetallen* kwam trollen doen in het feijenoordtopic, waarna hij mij hier quote en daar kreeg ik dus een melding van.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Random sletje op FB opzoeken en daar is je tekstquote:Op woensdag 19 september 2012 20:18 schreef Rijst het volgende:
kanker, een klein woordje met zo'n groot effect een stom woordje doet je huilen van schrik
een woordje van 6 letters groot
Voor de één een scheldwoord
Voor de ander de dood
Dus denk na voor je iets zegt!!!!!
Weten jullie zeker dat hij dat was dan, met die achterlijke tradeprofit. Kan het me niet voorstellen, hij mocht ook nog FIFA 13 eerder doen en was met zo'n groepje YT'ers bij EA om het spel te spelen.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gaat nu wel veranderen
Btw KSI die net doet alsof ie pas 4 spelers heeft!!!!!!!!!!
Vraag davy of hij je er even vanaf helpt.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mijn kont jeukt, dat is nooit goed
www.eaforums.fok.nlquote:
quote:
idd, gebruik het om je statement te verduidelijkenquote:Op woensdag 19 september 2012 20:18 schreef Rijst het volgende:
kanker, een klein woordje met zo'n groot effect een stom woordje doet je huilen van schrik
Voor de ander de dood
kanker.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:18 schreef Rijst het volgende:
Voor de ander de dood
Potver, dan ben je ook wel dom.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:32 schreef KrAlex het volgende:
Ik weet niet hoe die club value allemaal in elkaar steekt. Maar ik had 15 spelers op de tradepile en stuk of 10 in mijn club zitten. Zit ik dan hoog in de leaderbords?
Dat krijg je ervan als je met vieze ziektes smijt.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Al gedaanquote:Op woensdag 19 september 2012 20:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vraag davy of hij je er even vanaf helpt.
Het was hem 100 procent zekerquote:Op woensdag 19 september 2012 20:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Weten jullie zeker dat hij dat was dan, met die achterlijke tradeprofit. Kan het me niet voorstellen, hij mocht ook nog FIFA 13 eerder doen en was met zo'n groepje YT'ers bij EA om het spel te spelen.
HJB over mn vriendinquote:Op woensdag 19 september 2012 20:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Random sletje op FB opzoeken en daar is je tekst
Ik hoop op geen reset! Gister wel, vandaag nietquote:Op woensdag 19 september 2012 20:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk ervaring.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die extreme bedragen vallen wel op ja. Ik heb het expres steeds in kleinere bedragen gedaan.
Je had daar ook wel mogen blijven want je voegt niks toe aan deze reeks. Sorry dat ik het moet zeggenquote:Op woensdag 19 september 2012 20:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb hier ooit een keer gepost toen gtaboy*paargetallen* kwam trollen doen in het feijenoordtopic, waarna hij mij hier quote en daar kreeg ik dus een melding van.Al was dat in fut12 sc. Zonder hem was ik hier nooit geweest.
![]()
Als ze geen grondig onderzoek doen ben ik denk ik wel veilig, niet in de leaderboards gestaan enzo.
Joden? Nog niet gezegd hoorquote:Op woensdag 19 september 2012 20:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je met vieze ziektes smijt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben al lang lid hoor, was nu alleen wel heel benieuwd wat er gebeurd was aangezien ik zelf heel de dag druk was. En er is nergens iets over te vinden op internet.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:16 schreef stoereboii het volgende:
[..]
echt heals er geld geroken wordt melden de lurkers zich aan
Daar ben ik hier ook niet voor.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je had daar ook wel mogen blijven want je voegt niks toe aan deze reeks. Sorry dat ik het moet zeggen
Asa Akira?quote:
Jaquote:Op woensdag 19 september 2012 20:20 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Jij en een vriendin?zit die ook hele dagen met je te gamen?
HJB en laat Rijst met rust.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:20 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Hey, daar hebben we deze koning weerquote:Op woensdag 19 september 2012 20:20 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Joden? Nog niet gezegd hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge
Doe ff normaal tegen DSquote:Op woensdag 19 september 2012 20:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar ben ik hier ook niet voor.Even dat trucje geleerd en als dit voorbij is zul je me hier niet vaak zien.
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hey, daar hebben we deze koning weer
Je komt hier alleen maar om op mij te bitchen? Ken ik je in het echt? Heb ik je zusje ofzo geneukt?quote:
In ieder geval ervaring met logisch nadenkenquote:
Ja ik ookquote:Op woensdag 19 september 2012 20:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die extreme bedragen vallen wel op ja. Ik heb het expres steeds in kleinere bedragen gedaan.
Nee maar ik je ma wel:)quote:Op woensdag 19 september 2012 20:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je komt hier alleen maar om op mij te bitchen? Ken ik je in het echt? Heb ik je zusje ofzo geneukt?
Hé bij mij ook weer.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:21 schreef baasvandemaffia het volgende:
ik zit er weer in!! gewoon weer tamperen mensen kkgaaf
Snel quicksellen anders komen ze derachterquote:
Shiny goldquote:
Maximaal 70K steeds.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je bent anders wel de eerste in een jaar die iets negatiefs over mij zegt (wat niet eens waar is want ik heb ook positieve dingen gepost) Dat vind ik niet leukquote:
ANGEL JOY <3quote:Op woensdag 19 september 2012 20:23 schreef Angel-Joy het volgende:
GJE, wou ff zeggen dat je in mijn sig staat
Nu rot ik weer op.
I couldn't care less.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je bent anders wel de eerste in een jaar die iets negatiefs over mij zegt (wat niet eens waar is want ik heb ook positieve dingen gepost) Dat vind ik niet leuk
Gje fixt als een baasquote:Op woensdag 19 september 2012 20:23 schreef Angel-Joy het volgende:
Nu rot ik weer op.
Haha geniaalquote:Op woensdag 19 september 2012 20:23 schreef Angel-Joy het volgende:
Nu rot ik weer op.
Je moest lachen, ik weet het zekerquote:
Niemand jonge, hij is down 4 ze maintenancequote:
ahahahah ban reset ahahhaquote:Op woensdag 19 september 2012 20:25 schreef baasvandemaffia het volgende:
hahahha owyeah al 2 maal if buttner nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |