Inderdaad. Lijkt me vermoeiend om zo te leven.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:45 schreef Mula het volgende:
Iemand zegt dat het beter met haar gaat en er komt meteen een hele klaagcolumn over pijn en angst dat het binnenkort slechter gaat. Het lijkt wel alsof ze zich aan het indekken is.
Hoef je niet meer naar buiten in de regen, handigquote:Op woensdag 26 september 2012 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar natuuurlijk, de zomer is voorbij, Mien schiet weer in een depressie![]()
![]()
Of ze doet het om hem straks een enorm schuldgevoel aan te lullen. "Ik heb zo veel voor jou en je carriere gedaan en nu heb ik weer last van ME, etc (vul de riedel maar aan), dus je mag en kan niet bij me weg. En oh ja, je bent me ook een kind verschuldigd."quote:Op woensdag 26 september 2012 21:20 schreef veldsla2000 het volgende:
[..]
Blijkbaar. Maar denk dat ze vooral die indruk wil wekken naar de buitenwereld en op de achtergrond hem langzaam afhankelijk van haar maakt... Zo deed ze dat eerder met d'r ex(-en) ook.
quote:Op donderdag 27 september 2012 07:27 schreef vanBoeschoten het volgende:
Het arme schaap toch ook... Ik moet telkens hieraan denken, zal wel al eerder gepost zijn maar is wel OP waardig
Denk het niet, op twitter noemde ze het een 'project'. Tenzij ze trouwen een project vindtquote:Op donderdag 27 september 2012 05:02 schreef vencodark het volgende:
Ze gaan in Londen iets spannends doen. Zouden ze gaan trouwen ofzo?
Nee da's voor Son een hobbyquote:Op donderdag 27 september 2012 08:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Denk het niet, op twitter noemde ze het een 'project'. Tenzij ze trouwen een project vindt.
Sowieso is die echtquote:Op donderdag 27 september 2012 07:27 schreef vanBoeschoten het volgende:
Het arme schaap toch ook... Ik moet telkens hieraan denken, zal wel al eerder gepost zijn maar is wel OP waardig
We krijgen vast binnenkort een column met hoe ze haar suicidale neigingen overwon!quote:Op donderdag 27 september 2012 10:40 schreef L3viathan het volgende:
holy crap!![]()
en artrosedat ze uberhaupt nog leeft zeg..
Dat hele blaadje dankt zijn bestaansrecht aan labiele moekes, dus niets nieuws onder de zon.quote:Op donderdag 27 september 2012 08:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zouden ze bij Vriendin ook zitten te watertanden over de emotionele rollercoaster die Sonja Silva heet? Dat moet toch haast de enige reden zijn dat zij nog een column heeft
quote:Op donderdag 27 september 2012 07:27 schreef vanBoeschoten het volgende:
Dat riep ze volgens mij ook bij de vorige. En straks bij een volgende krijgen we het wééééér! Béééhquote:
Ze boft maar met zoveel soulmatesquote:Op donderdag 27 september 2012 11:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat riep ze volgens mij ook bij de vorige. En straks bij een volgende krijgen we het wééééér! Béééh
Ze zijn alledrie van twee jaar terug toen ze meedeed aan het EO programma 'De Pelgrimscode' om een reis naar Jeruzalem te winnen. De derde aflevering lag ze eruit.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:24 schreef Duderinnetje het volgende:
Zijn dat wel recente foto's? In elk geval is die laatste niet op dezelfde locatie gemaakt (ander shirtje).
Die Sonja, tussen neus en lippen door artrose opvoeren.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |