SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Smile like you mean it
www.wefut.com
Xbox:quote:Op woensdag 19 september 2012 18:49 schreef Reemi het volgende:
Iemand op de PS3 waarbij de leaderboards werken? Screen?
Als ze weten hoe ze mensen moeten bannen.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Gerechtigheid.
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1929415.page
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Gerechtigheid.
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1929415.page
quote:IF your leaderboards or club value is suspicious
In FUT 12 kwam ik jou ook ontiegelijk vaak tegen met spelers en formatie kaartjes of het was een andere aaaaaaaquote:
Dat zeiden ze vorig jaar ook. En ook bij gehackte pro's.quote:
100en kloon accounts die zo hetenquote:Op woensdag 19 september 2012 18:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
In FUT 12 kwam ik jou ook ontiegelijk vaak tegen met spelers en formatie kaartjes of het was een andere aaaaaaa
Jij gaat net zo lang door tot je alle ifs hebt?quote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Southampton away kit voor 550c en Ajax badge voor 200c. Ik ga hier dikke winst maken
een lw alleen dan iets meer naar achter zoals bij 4321quote:Op woensdag 19 september 2012 18:53 schreef poker4lifee het volgende:
wtf is een LF nou weer dan. kan je die spits maken?
Het is best vaak uitgelegd, in dit topic zelfs nog. Waarom snap je het nou niet?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:53 schreef stoereboii het volgende:
Hoe werkt het nu?? Kan iemand het pls ff uitleggen???
Epic speler, die zn games en commentaar vaak filmt en op youtube plaatst.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:53 schreef over_hedge het volgende:
Vast een domme vraag, maar wie is ksi?
pff, kan je niet eens spits maken dus? Moet Robinho in de spits hebbenquote:Op woensdag 19 september 2012 18:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
een lw alleen dan iets meer naar achter zoals bij 4321
Waar in dit topic dan?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:54 schreef n0ir het volgende:
[..]
Het is best vaak uitgelegd, in dit topic zelfs nog. Waarom snap je het nou niet?
Schijnt dat de FUT12 autobuyers bijna instant werken op FUT13...quote:Op woensdag 19 september 2012 18:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die kut autobuyers zijn weer terug. Er stond een speler op voor 200 en voordat ik hem kon kopen was er al 150 geboden en later kocht iemand hem voor de BIN.
ik heb nu in 10min al 8 spelers gekocht hoor voor 200 coins, helaas miste ik Van der Vaart voor 200 coinsquote:Op woensdag 19 september 2012 18:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die kut autobuyers zijn weer terug. Er stond een speler op voor 200 en voordat ik hem kon kopen was er al 150 geboden en later kocht iemand hem voor de BIN.
Doe het gewoon zelf of doe het nietquote:Op woensdag 19 september 2012 18:56 schreef Jonnsie het volgende:
Iemand die nog 100k coins op Xbox voor me heeft?!
Das waar...quote:Op woensdag 19 september 2012 18:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Doe het gewoon zelf of doe het niet
Ik vind dat je of zelf het risico moet nemen of het niet moet doen, het liefst het laatste.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:57 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Das waar...
Maar he, vragen kan geen kwaad
Ja dat kan godverdomme wel kwaad, ik vond je best chill maar je hebt het nu minstens 5 keer gevraagd en ik vind dat irritant dus moet ik mijn mening over je bijstellen.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:57 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Das waar...
Maar he, vragen kan geen kwaad
Ben ik met je eensquote:Op woensdag 19 september 2012 18:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik vind dat je of zelf het risico moet nemen of het niet moet doen, het liefst het laatste.
Je moet een bepaalde code invullen in een programma. Meer is er niet uitgelegd.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:54 schreef n0ir het volgende:
[..]
Het is best vaak uitgelegd, in dit topic zelfs nog. Waarom snap je het nou niet?
Ligt er ook maar net aan wat je met de packs doetquote:Op woensdag 19 september 2012 18:58 schreef Nickskuh het volgende:
Bij hoeveel van die packs sta je ongeveer in leaderboards?
Heu! Niet doenquote:Op woensdag 19 september 2012 18:58 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ja dat kan godverdomme wel kwaad, ik vond je best chill maar je hebt het nu minstens 5 keer gevraagd en ik vind dat irritant dus moet ik mijn mening over je bijstellen.
Man dat ligt er toch aan wat je doetquote:Op woensdag 19 september 2012 18:58 schreef Nickskuh het volgende:
Bij hoeveel van die packs sta je ongeveer in leaderboards?
Meer is er niet uitgelegd maar toch snapt iedereen het weer behalve Marciequote:Op woensdag 19 september 2012 18:58 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Je moet een bepaalde code invullen in een programma. Meer is er niet uitgelegd.
Ik zag hele handleidingen voorbij komenquote:Op woensdag 19 september 2012 18:58 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Je moet een bepaalde code invullen in een programma. Meer is er niet uitgelegd.
Ik heb Sneijder, Cavani, Casillas, 2 of 3x Persie, 2x Silva gediscardquote:Op woensdag 19 september 2012 18:59 schreef Confetti het volgende:
Ik zit gewoon Sneijder te discarden omdat verkopen te lang duurt
En ikkequote:Op woensdag 19 september 2012 18:59 schreef n0ir het volgende:
[..]
Meer is er niet uitgelegd maar toch snapt iedereen het weer behalve Marcieen stoereboii
![]()
grafkinderen
als je niks had gezegd had je heel fut13 door kunnen komen, en flink geld verdienen door coins te verkopen !quote:Op woensdag 19 september 2012 18:59 schreef Confetti het volgende:
Inderdaad was gewoon een website gepost vanmiddagquote:Op woensdag 19 september 2012 18:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zag hele handleidingen voorbij komen
Maar als die ineens weg zijn, blijft er niet veel over denk ik... Dus dan sta je er sneller in dan je denkt!quote:Op woensdag 19 september 2012 18:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Man dat ligt er toch aan wat je doet
Op xbox zijn er mongolen met een trading profit van boven de miljoen dus dan doe je aardig je best
das de goedequote:Op woensdag 19 september 2012 18:59 schreef Rijst het volgende:
hb ik de verkeerde code?
{"packId":406,"usePreOrder":true,"useCredits":0}
Is Rijst nu ookquote:Op woensdag 19 september 2012 18:59 schreef n0ir het volgende:
[..]
Meer is er niet uitgelegd maar toch snapt iedereen het weer behalve Marcieen stoereboii
en ravioli
grafkinderen
Ach ik zal er niet inkomen want ik doe er toch niet aan meequote:Op woensdag 19 september 2012 19:00 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Maar als die ineens weg zijn, blijft er niet veel over denk ik... Dus dan sta je er sneller in dan je denkt!
Het is hem al 1 keer gelukt en hij zat op eigen initiatief al behoorlijk in de buurt in plaats van als een debiel om uitleg te vragen dus neequote:
Je download dat programmatje wat 100x is genoemd. Opstarten, Je klikt op die knop die hier ook genoemd is, scherm komt omhoog. En dan die code invullen, bla bla.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:59 schreef n0ir het volgende:
[..]
en ravioli
grafkinderen
Geef aan mij danquote:Op woensdag 19 september 2012 18:59 schreef Confetti het volgende:
op de xbox bood ik op een maar die andere ging ook maar door en kocht hem voor 70Kquote:Op woensdag 19 september 2012 19:01 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand krijgt een bargain denk ik.
en de hele web app niet meer gebruiken.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:03 schreef Nickskuh het volgende:
Enigste wat EA kan doen is een reset en pas weer opengaan met de release.
Daarmee los je wel een heel probleem op!quote:Op woensdag 19 september 2012 19:03 schreef Nickskuh het volgende:
Ik ga ze ook vanaf het begin kopenquote:Op woensdag 19 september 2012 19:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wil de discard value van de IFs van dit jaar eigenlijk wel weten. Hopelijk kan ik weer een IF voor minder dan de discard value oppikken
"Enigste"quote:Op woensdag 19 september 2012 19:03 schreef Nickskuh het volgende:
Als je lef hebt stuur je dit naar Rob Hodson toe nadat je de hele middag hebt zitten cheatenquote:Op woensdag 19 september 2012 19:05 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Om 5 over 7 open ik een pack
hoe doe je het? word er steeds uitgegooid zonder speler?quote:Op woensdag 19 september 2012 19:05 schreef poker4lifee het volgende:
elke keer dat ik in kan loggen is het gratis 10k
sorryquote:Op woensdag 19 september 2012 19:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Rooney voor 55k aan mijn neus voorbij
Stond 5 min geleden nog op 20k
quote:Op woensdag 19 september 2012 19:06 schreef Confetti het volgende:
Alles is offline
{"debug":"","string":"Feature Disabled","reason":"","code":"480"}
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op woensdag 19 september 2012 19:08 schreef stoereboii het volgende:
nou ja, mij is het niet gelukt.
Hopelijk worden de daders geband zodat alles netjes kan verlopen, stelletje cheaters!![]()
Wutquote:Op woensdag 19 september 2012 19:05 schreef poker4lifee het volgende:
elke keer dat ik in kan loggen is het gratis 10k
Welkom, ouwe Hageneesquote:
quote:
Linkquote:Op woensdag 19 september 2012 19:09 schreef TheFastOne het volgende:
Werknemer van EA tweette net dat de banhammer een rondje gaat maken.
10k daily gift steeds ofzo?quote:
Pikte jij echt Rooney voor mijn neus wegquote:Op woensdag 19 september 2012 19:08 schreef Reemi het volgende:
Als m'n main account niet verbannen wordt, ben ik tevreden.Heb ik toch een matig NL team met Van Persie en wat coins.
Iddquote:Op woensdag 19 september 2012 19:09 schreef Vijf_voor het volgende:
Hopelijk telt de TP niet mee als Clubvalue
moet ik ookquote:
al gepost, maar voor de mensen die hem gemist hebbentwitter:teebs33 twitterde op woensdag 19-09-2012 om 17:48:10Looking into cheating happening in webapp. Banhammer time? I think so. reageer retweet
quote:Op woensdag 19 september 2012 19:10 schreef stoereboii het volgende:
Denk dat FIFA 13 er voor sommigen opzit. nou ja toch 24 uur meegespeeld
Je krijgt hem wel van me oid.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Pikte jij echt Rooney voor mijn neus weg
Ik heb er nog twee op mijn TP staanquote:Op woensdag 19 september 2012 19:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Pikte jij echt Rooney voor mijn neus weg
Karma hittin hardquote:
Dat zou onzin zijn trouwens, ik zag de grens qua tradeprofit op 20k liggen en ik denk dat sommige mensen hier dat anders ook zouden hebben.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:11 schreef fetss het volgende:
iedereen uit top 100 word gebanned, bug word gefixt, en we gaan vrolijk verder met onze spelers!
quote:Op woensdag 19 september 2012 19:11 schreef vandermar het volgende:
DE TP TELT NIET MEE MET CLUBVALUE!!!!!!
IK HERHAAL DE GEIT IS GEMOLKEN!!!!!!!
haha Bert Visscher xD briljant!quote:Op woensdag 19 september 2012 19:11 schreef vandermar het volgende:
DE TP TELT NIET MEE MET CLUBVALUE!!!!!!
IK HERHAAL DE GEIT IS GEMOLKEN!!!!!!!
Die dreigementen van die EA flikkers zijn toch geen reet waard, ze zijn niet competent genoeg om er achter te komen wie er geglitched heeft en wie niet.quote:
Wij zijn toch ook geband voor onze pro'squote:Op woensdag 19 september 2012 19:12 schreef n0ir het volgende:
[..]
Die dreigementen van die EA flikkers zijn toch geen reet waard, ze zijn niet competent genoeg om er achter te komen wie er geglitched heeft en wie niet.
Jochem Meyjer hoorquote:Op woensdag 19 september 2012 19:12 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
haha Bert Visscher xD briljant!
Hierrrquote:Op woensdag 19 september 2012 19:13 schreef TheFastOne het volgende:
Wie zijn nou degenen die geen gebruik hebben gemaakt van de glitch?
Ik heb me schuldig gemaakt aan heling.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:13 schreef TheFastOne het volgende:
Hier. Alleen coins ontvangen.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:13 schreef TheFastOne het volgende:
Ik, Omdat ik niet wist hoe dat moestquote:Op woensdag 19 september 2012 19:13 schreef TheFastOne het volgende:
ik, Zerokil, GJE, GekkeZuiden dacht ik ookquote:Op woensdag 19 september 2012 19:13 schreef TheFastOne het volgende:
nee joh, die andere ADHD gast, Jochem Meyerquote:Op woensdag 19 september 2012 19:12 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
haha Bert Visscher xD briljant!
Dat wordt sowieso een hele dure omdat ik hem niet snel een nieuwe IF zie halen.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:13 schreef Vijf_voor het volgende:
IF Buttner wordt wel rare op deze manier
En m'n boii The FastOnequote:Op woensdag 19 september 2012 19:13 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ik, Zerokil, GJE, GekkeZuiden dacht ik ook
quote:Op woensdag 19 september 2012 19:13 schreef TheFastOne het volgende:
Ik faalde ook gewoon omdat ik onhandig wasquote:Op woensdag 19 september 2012 19:13 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik, Omdat ik niet wist hoe dat moest
Troll?quote:Op woensdag 19 september 2012 19:14 schreef baasvandemaffia het volgende:
wejo kkziek hij werkt weer. ze hebben nu if pakjes
Ik heb er geen gebruik van gemaakt. Ook niet om coins gevraagd.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:13 schreef TheFastOne het volgende:
Ik heb niks gedaanquote:Op woensdag 19 september 2012 19:13 schreef TheFastOne het volgende:
quote:Op woensdag 19 september 2012 19:13 schreef marcie216 het volgende:
[..]
waarom niet gedaan btw, je had het toch simpel op een sub acc kunnen doen?quote:
De store en de auctions zijn online...quote:Op woensdag 19 september 2012 19:14 schreef baasvandemaffia het volgende:
wejo kkziek hij werkt weer. ze hebben nu if pakjes
quote:Op woensdag 19 september 2012 19:13 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik, Omdat ik niet wist hoe dat moest
ik ookquote:Op woensdag 19 september 2012 19:13 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik ben gebanned omdat ik een gehackte pro gebruikte.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:51 schreef n0ir het volgende:
[..]
Dat zeiden ze vorig jaar ook. En ook bij gehackte pro's.
Ze doen dat nooitte veel moeite om handmatig iedereen te checken
ai 7 kwartier lang eieren bakken:)quote:Op woensdag 19 september 2012 19:15 schreef Nickskuh het volgende:
Zo nu ff een eitje bakken en dan CL, zie vanavond wel of ik er nog op kan of niet![]()
Ik kan nu wel meedoenquote:Op woensdag 19 september 2012 19:16 schreef Rijst het volgende:
Beter gaan we vergaderen in een live party en clubs spele
Achteraf baal ik er wel van dat ik het niet gedaan heb..quote:Op woensdag 19 september 2012 19:15 schreef poker4lifee het volgende:
als m'n laptop niet zo gay deed was ik nu wel miljonair met spelersnu nog steeds arm
quote:Op woensdag 19 september 2012 19:16 schreef Kamikazie het volgende:
Ik kan weer in de store, nog ff snel wat gratis coins pakken haha
dan is ie wel zwart denk ik!quote:Op woensdag 19 september 2012 19:16 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
ai 7 kwartier lang eieren bakken:)
Ik denk door, jullie denken dat als je het met een 2e acc doet, goed zitquote:Op woensdag 19 september 2012 19:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
waarom niet gedaan btw, je had het toch simpel op een sub acc kunnen doen?
Dat maakte clubs ook zo verneukt. Al die mannetjes van 1 meter 30 die je aan alle kanten voorbij deden rennenquote:Op woensdag 19 september 2012 19:15 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ik ben gebanned omdat ik een gehackte pro gebruikte.
De enige reden waarom wij gehackte pro's gebruikten is omdat werkelijk iedereen dat deed. We kwamen zelden lui tegen zonder gehackte pro's.
Ik mag hopen dat ze nu die gamemode hebben aangepakt, want het was soms te oneerlijk. Vooral als de CPU speelt voor je.
ik heb legaal toch zo'n 26k gemaakt alquote:Op woensdag 19 september 2012 19:15 schreef poker4lifee het volgende:
als m'n laptop niet zo gay deed was ik nu wel miljonair met spelersnu nog steeds arm
Ik heb niets gedaan, alleen ontvangenquote:Op woensdag 19 september 2012 19:16 schreef TheFastOne het volgende:
Is Vandermar toch omgegaan? Ikzelf heb het ook niet gedaan
Offline en Online pro zijn losgekoppeld dus zal in ieder geval moeilijker zijn nu (heb ik begrepen)quote:Op woensdag 19 september 2012 19:15 schreef kilozout het volgende:
[..]
De enige reden waarom wij gehackte pro's gebruikten is omdat werkelijk iedereen dat deed. We kwamen zelden lui tegen zonder gehackte pro's.
Ik mag hopen dat ze nu die gamemode hebben aangepakt, want het was soms te oneerlijk. Vooral als de CPU speelt voor je.
Lol watquote:Op woensdag 19 september 2012 19:15 schreef kilozout het volgende:
[..]
Hoeveelquote:Op woensdag 19 september 2012 19:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb niets gedaan, alleen ontvangen
Beter blijven ze van Karim afquote:Op woensdag 19 september 2012 19:17 schreef Nickskuh het volgende:
Ik hoop eigenlijk wel op een reset, maakt het weer leuker.
nah, wel risico ja maarja acht de kans niet mega groot dat ze zelfs je hoofd acc dan bannen toch. helemaal niet als daar ook geen 100k aan shit of meer op staat?quote:Op woensdag 19 september 2012 19:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik denk door, jullie denken dat als je het met een 2e acc doet, goed zit
pff snel gedaan danquote:Op woensdag 19 september 2012 19:16 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ik heb legaal toch zo'n 26k gemaakt al
Enkel vanmiddag. nu faalde ik met tamper en ben ik niks rijker geworden, hopelijk krijgen de braven allemaal een gift van EA
Die van 2 meter die je voorbij rennen zijn vervelender hoor.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat maakte clubs ook zo verneukt. Al die mannetjes van 1 meter 30 die je aan alle kanten voorbij deden rennen
60K maarquote:
Ik hoop het niet. Dan gaat de hele zooi nml. op MP.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:17 schreef Nickskuh het volgende:
Ik hoop eigenlijk wel op een reset, maakt het weer leuker.
+1 hier!quote:Op woensdag 19 september 2012 19:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb niets gedaan, alleen ontvangen
Ja het was alleen FOKquote:
Ik wil geen consoleban riskeren op een console die ik gehad hebquote:Op woensdag 19 september 2012 19:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nah, wel risico ja maarja acht de kans niet mega groot dat ze zelfs je hoofd acc dan bannen toch. helemaal niet als daar ook geen 100k aan shit of meer op staat?
[..]
pff snel gedaan dan
Ik speelde samen met een maat van mij, na een tijd hadden we 120 potjes gespeeld en geen enkele verloren.quote:
ja had 41212 voor 2500 en nog wel wat koopjesquote:Op woensdag 19 september 2012 19:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nah, wel risico ja maarja acht de kans niet mega groot dat ze zelfs je hoofd acc dan bannen toch. helemaal niet als daar ook geen 100k aan shit of meer op staat?
[..]
pff snel gedaan dan
kan ik best mee leven... Heb ik ten minste de spelers die ik krijg zelf gehaald...quote:Op woensdag 19 september 2012 19:18 schreef Kamikazie het volgende:
Ik hoop dat ze gewoon totale reset doen .
hahah k fair enoughquote:Op woensdag 19 september 2012 19:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik wil geen consoleban riskeren op een console die ik gehad heb
Als het van mezelf was, was het weer heel wat andersquote:
gewoon niet gaan,dit is leukerquote:Op woensdag 19 september 2012 19:20 schreef vandermar het volgende:
Ik mis de ontknoping omdat ik zo ga trainen
idd maar dan nog, consoleban zou wel huilen zijn hoorquote:Op woensdag 19 september 2012 19:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als het van mezelf was, was het weer heel wat anders
Je kunt er met een code omheen, maar ga ik niet vertellen want dan gaat de hele webapp naar de klote.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
waarom? ik kom wel in de web app maar store is down
Nu heb je tenminste een hele hoge tradeprofitquote:Op woensdag 19 september 2012 19:20 schreef Roypsv het volgende:
Ik heb alles gedeleted behalve rooney en robben ;p
inderdaadquote:Op woensdag 19 september 2012 19:20 schreef Toefjes het volgende:
Ach, een herstart is ook wel leuk. Gezichtsverlies voor EAWel fijn dat je gebanned kunt worden, nog voordat het spel in de winkels ligt, scheelt weer 60 euro
Ooo misschien dat je dan wel opviel ja.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:18 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ik speelde samen met een maat van mij, na een tijd hadden we 120 potjes gespeeld en geen enkele verloren.
We waren gewoon te goed.
Nouja, te goed:
quote:Op woensdag 19 september 2012 19:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je kunt er met een code omheen, maar ga ik niet vertellen want dan gaat de hele webapp naar de klote.
Zou briljant zijn als ze je pas pakken wanneer je fifa 13 activeertquote:Op woensdag 19 september 2012 19:20 schreef Toefjes het volgende:
Ach, een herstart is ook wel leuk. Gezichtsverlies voor EAWel fijn dat je gebanned kunt worden, nog voordat het spel in de winkels ligt, scheelt weer 60 euro
Neh, dan zou ik wss een xbox halen ofzoquote:Op woensdag 19 september 2012 19:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
idd maar dan nog, consoleban zou wel huilen zijn hoor
denk dat dat ook niet heel handig is!quote:Op woensdag 19 september 2012 19:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nu heb je tenminste een hele hoge tradeprofit
Dan zo: ''you may not play you dirty cheater''quote:Op woensdag 19 september 2012 19:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zou briljant zijn als ze je pas pakken wanneer je fifa 13 activeert
Waar maken jullie je druk om!quote:Op woensdag 19 september 2012 19:22 schreef over_hedge het volgende:
Hoe willen ze je btw ook bannen op een ps3? Je maakt een nieuw account aan en klaar.
je ps3 zal vast wel een serienummer hebben oid dat ze kunnen bannenquote:Op woensdag 19 september 2012 19:22 schreef over_hedge het volgende:
Hoe willen ze je btw ook bannen op een ps3? Je maakt een nieuw account aan en klaar.
Nergens, vraag het mij gewoon af hoe je een ps3 banned.quote:
Ah, het zou natuurlijk vervelend zijn als de hele app ontregeld wordt.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je kunt er met een code omheen, maar ga ik niet vertellen want dan gaat de hele webapp naar de klote.
Ik moet nog effe wat eten maken en opeten voordat ik er fysiek klaar voor benquote:Op woensdag 19 september 2012 19:22 schreef Rijst het volgende:
zullen we clubbe crok mathis en torb?
Nooit gehoord van een consoleban?quote:Op woensdag 19 september 2012 19:22 schreef over_hedge het volgende:
Ik ben enkel van FIFA12 gebanned, ik heb dit ook nog besproken met EA en die geven aan dat ik gewoon netjes FIFA13 online kan spelen. Ben wel een periode van Live gebanned, maar kan nu gewoon weer online.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:21 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ooo misschien dat je dan wel opviel ja.
Was je gamertag of je EA-account van Fifa geband? Ook van andere EA-games? Een periode of permanent? Nieuwe account gemaakt?
Kom anders een keertje met FC Brigadier meeclubben
Jij zou aan schoolquote:Op woensdag 19 september 2012 19:23 schreef Roypsv het volgende:
ik moet ff in de webapp kunnen traden man
Neequote:Op woensdag 19 september 2012 19:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nooit gehoord van een consoleban?
Ikquote:Op woensdag 19 september 2012 19:13 schreef TheFastOne het volgende:
Ja, in ieder geval van het FUT Topicquote:Op woensdag 19 september 2012 19:23 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ik ben enkel van FIFA12 gebanned, ik heb dit ook nog besproken met EA en die geven aan dat ik gewoon netjes FIFA13 online kan spelen.
FC Brigadier is de club van FOK!? Dan doe ik graag mee!
Dat kan alleen sony. En die boeit het geen reetquote:Op woensdag 19 september 2012 19:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nooit gehoord van een consoleban?
met black ops was het wel zo hoorquote:Op woensdag 19 september 2012 19:24 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Dat kan alleen sony. En die boeit het geen reet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |