SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Smile like you mean it
www.wefut.com
Xbox:quote:Op woensdag 19 september 2012 18:49 schreef Reemi het volgende:
Iemand op de PS3 waarbij de leaderboards werken? Screen?
Als ze weten hoe ze mensen moeten bannen.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Gerechtigheid.
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1929415.page
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Gerechtigheid.
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1929415.page
quote:IF your leaderboards or club value is suspicious
In FUT 12 kwam ik jou ook ontiegelijk vaak tegen met spelers en formatie kaartjes of het was een andere aaaaaaaquote:
Dat zeiden ze vorig jaar ook. En ook bij gehackte pro's.quote:
100en kloon accounts die zo hetenquote:Op woensdag 19 september 2012 18:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
In FUT 12 kwam ik jou ook ontiegelijk vaak tegen met spelers en formatie kaartjes of het was een andere aaaaaaa
Jij gaat net zo lang door tot je alle ifs hebt?quote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Southampton away kit voor 550c en Ajax badge voor 200c. Ik ga hier dikke winst maken
een lw alleen dan iets meer naar achter zoals bij 4321quote:Op woensdag 19 september 2012 18:53 schreef poker4lifee het volgende:
wtf is een LF nou weer dan. kan je die spits maken?
Het is best vaak uitgelegd, in dit topic zelfs nog. Waarom snap je het nou niet?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:53 schreef stoereboii het volgende:
Hoe werkt het nu?? Kan iemand het pls ff uitleggen???
Epic speler, die zn games en commentaar vaak filmt en op youtube plaatst.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:53 schreef over_hedge het volgende:
Vast een domme vraag, maar wie is ksi?
pff, kan je niet eens spits maken dus? Moet Robinho in de spits hebbenquote:Op woensdag 19 september 2012 18:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
een lw alleen dan iets meer naar achter zoals bij 4321
Waar in dit topic dan?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:54 schreef n0ir het volgende:
[..]
Het is best vaak uitgelegd, in dit topic zelfs nog. Waarom snap je het nou niet?
Schijnt dat de FUT12 autobuyers bijna instant werken op FUT13...quote:Op woensdag 19 september 2012 18:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die kut autobuyers zijn weer terug. Er stond een speler op voor 200 en voordat ik hem kon kopen was er al 150 geboden en later kocht iemand hem voor de BIN.
ik heb nu in 10min al 8 spelers gekocht hoor voor 200 coins, helaas miste ik Van der Vaart voor 200 coinsquote:Op woensdag 19 september 2012 18:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die kut autobuyers zijn weer terug. Er stond een speler op voor 200 en voordat ik hem kon kopen was er al 150 geboden en later kocht iemand hem voor de BIN.
Doe het gewoon zelf of doe het nietquote:Op woensdag 19 september 2012 18:56 schreef Jonnsie het volgende:
Iemand die nog 100k coins op Xbox voor me heeft?!
Das waar...quote:Op woensdag 19 september 2012 18:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Doe het gewoon zelf of doe het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |