SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Smile like you mean it
www.wefut.com
Xbox:quote:Op woensdag 19 september 2012 18:49 schreef Reemi het volgende:
Iemand op de PS3 waarbij de leaderboards werken? Screen?
Als ze weten hoe ze mensen moeten bannen.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Gerechtigheid.
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1929415.page
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Gerechtigheid.
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1929415.page
quote:IF your leaderboards or club value is suspicious
In FUT 12 kwam ik jou ook ontiegelijk vaak tegen met spelers en formatie kaartjes of het was een andere aaaaaaaquote:
Dat zeiden ze vorig jaar ook. En ook bij gehackte pro's.quote:
100en kloon accounts die zo hetenquote:Op woensdag 19 september 2012 18:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
In FUT 12 kwam ik jou ook ontiegelijk vaak tegen met spelers en formatie kaartjes of het was een andere aaaaaaa
Jij gaat net zo lang door tot je alle ifs hebt?quote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Southampton away kit voor 550c en Ajax badge voor 200c. Ik ga hier dikke winst maken
een lw alleen dan iets meer naar achter zoals bij 4321quote:Op woensdag 19 september 2012 18:53 schreef poker4lifee het volgende:
wtf is een LF nou weer dan. kan je die spits maken?
Het is best vaak uitgelegd, in dit topic zelfs nog. Waarom snap je het nou niet?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:53 schreef stoereboii het volgende:
Hoe werkt het nu?? Kan iemand het pls ff uitleggen???
Epic speler, die zn games en commentaar vaak filmt en op youtube plaatst.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:53 schreef over_hedge het volgende:
Vast een domme vraag, maar wie is ksi?
pff, kan je niet eens spits maken dus? Moet Robinho in de spits hebbenquote:Op woensdag 19 september 2012 18:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
een lw alleen dan iets meer naar achter zoals bij 4321
Waar in dit topic dan?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:54 schreef n0ir het volgende:
[..]
Het is best vaak uitgelegd, in dit topic zelfs nog. Waarom snap je het nou niet?
Schijnt dat de FUT12 autobuyers bijna instant werken op FUT13...quote:Op woensdag 19 september 2012 18:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die kut autobuyers zijn weer terug. Er stond een speler op voor 200 en voordat ik hem kon kopen was er al 150 geboden en later kocht iemand hem voor de BIN.
ik heb nu in 10min al 8 spelers gekocht hoor voor 200 coins, helaas miste ik Van der Vaart voor 200 coinsquote:Op woensdag 19 september 2012 18:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die kut autobuyers zijn weer terug. Er stond een speler op voor 200 en voordat ik hem kon kopen was er al 150 geboden en later kocht iemand hem voor de BIN.
Doe het gewoon zelf of doe het nietquote:Op woensdag 19 september 2012 18:56 schreef Jonnsie het volgende:
Iemand die nog 100k coins op Xbox voor me heeft?!
Das waar...quote:Op woensdag 19 september 2012 18:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Doe het gewoon zelf of doe het niet
Ik vind dat je of zelf het risico moet nemen of het niet moet doen, het liefst het laatste.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:57 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Das waar...
Maar he, vragen kan geen kwaad
Ja dat kan godverdomme wel kwaad, ik vond je best chill maar je hebt het nu minstens 5 keer gevraagd en ik vind dat irritant dus moet ik mijn mening over je bijstellen.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:57 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Das waar...
Maar he, vragen kan geen kwaad
Ben ik met je eensquote:Op woensdag 19 september 2012 18:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik vind dat je of zelf het risico moet nemen of het niet moet doen, het liefst het laatste.
Je moet een bepaalde code invullen in een programma. Meer is er niet uitgelegd.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:54 schreef n0ir het volgende:
[..]
Het is best vaak uitgelegd, in dit topic zelfs nog. Waarom snap je het nou niet?
Ligt er ook maar net aan wat je met de packs doetquote:Op woensdag 19 september 2012 18:58 schreef Nickskuh het volgende:
Bij hoeveel van die packs sta je ongeveer in leaderboards?
Heu! Niet doenquote:Op woensdag 19 september 2012 18:58 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ja dat kan godverdomme wel kwaad, ik vond je best chill maar je hebt het nu minstens 5 keer gevraagd en ik vind dat irritant dus moet ik mijn mening over je bijstellen.
Man dat ligt er toch aan wat je doetquote:Op woensdag 19 september 2012 18:58 schreef Nickskuh het volgende:
Bij hoeveel van die packs sta je ongeveer in leaderboards?
Meer is er niet uitgelegd maar toch snapt iedereen het weer behalve Marciequote:Op woensdag 19 september 2012 18:58 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Je moet een bepaalde code invullen in een programma. Meer is er niet uitgelegd.
Ik zag hele handleidingen voorbij komenquote:Op woensdag 19 september 2012 18:58 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Je moet een bepaalde code invullen in een programma. Meer is er niet uitgelegd.
Ik heb Sneijder, Cavani, Casillas, 2 of 3x Persie, 2x Silva gediscardquote:Op woensdag 19 september 2012 18:59 schreef Confetti het volgende:
Ik zit gewoon Sneijder te discarden omdat verkopen te lang duurt
En ikkequote:Op woensdag 19 september 2012 18:59 schreef n0ir het volgende:
[..]
Meer is er niet uitgelegd maar toch snapt iedereen het weer behalve Marcieen stoereboii
![]()
grafkinderen
als je niks had gezegd had je heel fut13 door kunnen komen, en flink geld verdienen door coins te verkopen !quote:Op woensdag 19 september 2012 18:59 schreef Confetti het volgende:
Inderdaad was gewoon een website gepost vanmiddagquote:Op woensdag 19 september 2012 18:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zag hele handleidingen voorbij komen
Maar als die ineens weg zijn, blijft er niet veel over denk ik... Dus dan sta je er sneller in dan je denkt!quote:Op woensdag 19 september 2012 18:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Man dat ligt er toch aan wat je doet
Op xbox zijn er mongolen met een trading profit van boven de miljoen dus dan doe je aardig je best
das de goedequote:Op woensdag 19 september 2012 18:59 schreef Rijst het volgende:
hb ik de verkeerde code?
{"packId":406,"usePreOrder":true,"useCredits":0}
Is Rijst nu ookquote:Op woensdag 19 september 2012 18:59 schreef n0ir het volgende:
[..]
Meer is er niet uitgelegd maar toch snapt iedereen het weer behalve Marcieen stoereboii
en ravioli
grafkinderen
Ach ik zal er niet inkomen want ik doe er toch niet aan meequote:Op woensdag 19 september 2012 19:00 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Maar als die ineens weg zijn, blijft er niet veel over denk ik... Dus dan sta je er sneller in dan je denkt!
Het is hem al 1 keer gelukt en hij zat op eigen initiatief al behoorlijk in de buurt in plaats van als een debiel om uitleg te vragen dus neequote:
Je download dat programmatje wat 100x is genoemd. Opstarten, Je klikt op die knop die hier ook genoemd is, scherm komt omhoog. En dan die code invullen, bla bla.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:59 schreef n0ir het volgende:
[..]
en ravioli
grafkinderen
Geef aan mij danquote:Op woensdag 19 september 2012 18:59 schreef Confetti het volgende:
op de xbox bood ik op een maar die andere ging ook maar door en kocht hem voor 70Kquote:Op woensdag 19 september 2012 19:01 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand krijgt een bargain denk ik.
en de hele web app niet meer gebruiken.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:03 schreef Nickskuh het volgende:
Enigste wat EA kan doen is een reset en pas weer opengaan met de release.
Daarmee los je wel een heel probleem op!quote:Op woensdag 19 september 2012 19:03 schreef Nickskuh het volgende:
Ik ga ze ook vanaf het begin kopenquote:Op woensdag 19 september 2012 19:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wil de discard value van de IFs van dit jaar eigenlijk wel weten. Hopelijk kan ik weer een IF voor minder dan de discard value oppikken
"Enigste"quote:Op woensdag 19 september 2012 19:03 schreef Nickskuh het volgende:
Als je lef hebt stuur je dit naar Rob Hodson toe nadat je de hele middag hebt zitten cheatenquote:Op woensdag 19 september 2012 19:05 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Om 5 over 7 open ik een pack
hoe doe je het? word er steeds uitgegooid zonder speler?quote:Op woensdag 19 september 2012 19:05 schreef poker4lifee het volgende:
elke keer dat ik in kan loggen is het gratis 10k
sorryquote:Op woensdag 19 september 2012 19:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Rooney voor 55k aan mijn neus voorbij
Stond 5 min geleden nog op 20k
quote:Op woensdag 19 september 2012 19:06 schreef Confetti het volgende:
Alles is offline
{"debug":"","string":"Feature Disabled","reason":"","code":"480"}
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op woensdag 19 september 2012 19:08 schreef stoereboii het volgende:
nou ja, mij is het niet gelukt.
Hopelijk worden de daders geband zodat alles netjes kan verlopen, stelletje cheaters!![]()
Wutquote:Op woensdag 19 september 2012 19:05 schreef poker4lifee het volgende:
elke keer dat ik in kan loggen is het gratis 10k
Welkom, ouwe Hageneesquote:
quote:
Linkquote:Op woensdag 19 september 2012 19:09 schreef TheFastOne het volgende:
Werknemer van EA tweette net dat de banhammer een rondje gaat maken.
10k daily gift steeds ofzo?quote:
Pikte jij echt Rooney voor mijn neus wegquote:Op woensdag 19 september 2012 19:08 schreef Reemi het volgende:
Als m'n main account niet verbannen wordt, ben ik tevreden.Heb ik toch een matig NL team met Van Persie en wat coins.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |