Je kunt maar pinnen tot een bepaald bedrag. ¤ 1.500 schat ik. Daarboven moet je naar binnenstappen. Van de gekke als je het mij vraagt. Je moet er nog om vragen.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja und? Niet iedereen zijn/haar geld maar ongetwijfeld kan je jouw eigen geld heus pinnen... Wat let je? of heb je 3 miljard euro of zo?
Idd.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:43 schreef YazooW het volgende:
Guns don't kill people, people kill people.
Met een auto kan ik ook iemand dood rijden, mogen de banken nu ook niet meer in autofabrikanten investeren?
wat een bullshitquote:Op woensdag 19 september 2012 18:45 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
VVD-ers vinden het niet erg als er een kind van honger omkomt of als een kind met een andere huidskleur aan flarden wordt geschoten.
Zolang de HRA maar in stand blijft en er voldoende benzine voor hun Hummer is en het gazon van hun landgoed er goed bij staat.
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:45 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
VVD-ers vinden het niet erg als er een kind van honger omkomt of als een kind met een andere huidskleur aan flarden wordt geschoten.
Zolang de HRA maar in stand blijft en er voldoende benzine voor hun Hummer is en het gazon van hun landgoed er goed bij staat.
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:43 schreef YazooW het volgende:
Guns don't kill people, people kill people.bullets do!
1250. Ik heb een totaalpakket en heb het deze week nog moeten pinnen.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:45 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Je kunt maar pinnen tot een bepaald bedrag. ¤ 1.500 schat ik. Daarboven moet je naar binnenstappen. Van de gekke als je het mij vraagt. Je moet er nog om vragen.
Nee, zal er om moeten vragen. Daar zit ik ver boven. Het is dat het daar veilig ligt. Thuis op de aloude manier van een sok en geld, dat is risico lopen bij een inbraak.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
1250. Ik heb een totaalpakket en heb het deze week nog moeten pinnen.
Ik vind het belangrijk en ethisch dat mijn geld zo goed mogelijk beheerd word. Hoe ze dat doen, zolang het legaal is, zal mij een zorg zijn.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:40 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Dus omdat het legaal is is het goed? Kijk liever naar wat je zelf belangrijk en ethisch vindt.
Afrikanen zijn net mieren, ze zijn altijd op zoek naar voedsel en in de tussentijd ver-tienvoudigen ze zich. overigens stem ik geen VVDquote:Op woensdag 19 september 2012 18:45 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Typisch links geklets, dat nergens op slaat natuurlijkquote:Op woensdag 19 september 2012 18:45 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dat is inderdaad strafbaar gesteld sinds de uit de hand gelopen situatie met Scheringa en consorten.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:49 schreef YazooW het volgende:
Is het oproepen tot een bankrun trouwens niet strafbaar sinds het gezeik rond DSB?
Ik stel voor dat we TS aangeven bij de polizei
Je rekening opheffen is een kwestie van binnenlopen, paspoort meenemen en je bankpas. Meer niet. Ik zat ooit bij de Rabobank, maar heb deze rekening in 2009 opgeheven.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:45 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Je kunt maar pinnen tot een bepaald bedrag. ¤ 1.500 schat ik. Daarboven moet je naar binnenstappen. Van de gekke als je het mij vraagt. Je moet er nog om vragen.
Echt waar? Slaafje van de regering dus. Geld belangrijker vinden dan leven, noem me een hippie maar dat vind ik best ver gaan. Als ze het illegaal maken vind je het ineens niet meer kunnen? En als ze extreme martelingen toestaan is dat ook prima, want tja, het is legaal dus het mag!quote:Op woensdag 19 september 2012 18:48 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik vind het belangrijk en ethisch dat mijn geld zo goed mogelijk beheerd word. Hoe ze dat doen, zolang het legaal is, zal mij een zorg zijn.
Mooi gezegd. Ik zie je punt.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:55 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Je rekening opheffen is een kwestie van binnenlopen, paspoort meenemen en je bankpas. Meer niet. Ik zat ooit bij de Rabobank, maar heb deze rekening in 2009 opgeheven.
Heel simpel, kost een half uur van je tijd.
Als je een rekening opent bij ASN of Triodos kan je al je bankzaken heel simpel om laten zetten door ASN of Triodos, je hebt er geen omkijken naar. Nog makkelijker dan in een sok bewaren.
Ik vind persoonlijk Triodos net iets beter qua investeringsbeleid dan ASN, maar beide banken investeren in elk geval niet in foute zaken.
Ook al heb ik zelf geen kinderen en zal ik ook nooit kinderen krijgen - net als alle andere FOK!kers hier - wil ik toch een betere en prettige wereld achterlaten aan de generatie na mij. Ik hou ook van Moeder Aarde, kan ik niets aan doen, dan ben ik maar een boomknuffelaar. Ik zie graag een vredige, groene planeet met gelukkige mensen.
Ik kan niet leven in de wetenschap dat criminelen met mijn geld mensen laten afslachten en de planeet ten gronde richten en mensen zich in lijfeigenschap laten bevinden. Ik weet wat de Rabobank, ING en ABN doet met mijn geld. Hierdoor kan ik niet aankomen met 'Ich habe es nicht gewusst'.
Er zullen FOK!kers zijn zonder geweten die het niets uitmaakt of iemand sterft of kapot gaat. Maar er zitten ook goede FOK!kers op dit forum, een meerderheid zelfs volgens mij en voor hen is deze boodschap bedoeld.
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:56 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Echt waar? Slaafje van de regering dus. Geld belangrijker vinden dan leven, noem me een hippie maar dat vind ik best ver gaan. Als ze het illegaal maken vind je het ineens niet meer kunnen? En als ze extreme martelingen toestaan is dat ook prima, want tja, het is legaal dus het mag!
Het is ook onzin. Mensen angst aanpraten met hippiegeklets, meer is het niet. Gelukkig ben ik daar niet gevoelig voor.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:00 schreef Hyperdude het volgende:
Wat een onzin weer
Heb nog nooit een konijn of hert horen klagen over mijn Heym
Doe maar, graag zelfs. Maken we er een mooi proces van en door al die media-aandacht gaan banken als Rabobank, ING, ABN en andere criminele organisaties over de kop.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:49 schreef YazooW het volgende:
Is het oproepen tot een bankrun trouwens niet strafbaar sinds het gezeik rond DSB?
Ik stel voor dat we TS aangeven bij de polizei
Dank je.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:59 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Mooi gezegd. Ik zie je punt.
quote:Op woensdag 19 september 2012 19:02 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Doe maar, graag zelfs. Maken we er een mooi proces van en door al die media-aandacht gaan banken als Rabobank, ING, ABN en andere criminele organisaties over de kop.
Mooie reclame voor Triodos en ASN.![]()
Oh man, dan gaan we lachen, dan trommel ik een heleboel vrienden op en organisaties en zorgen we ervoor dat heel Nederland zich bewust wordt van de praktijken van de boevenbende bij de RABO, ING en ABN.
Zeg maar dag tegen de Rabobank, ING en ABN.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |