ja die, dank u, wist dat het iets een Japanse stad wasquote:
Een Galant.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:24 schreef Klonk het volgende:
Mitsubishi Galant of hoe heet dat duurdere broertje ervan ook alweer, puntje van de tong gevalletje
ben er in opgegroied met 5 man op vakantie in een dafjequote:Op woensdag 19 september 2012 18:37 schreef Charged het volgende:
Lol,mijn oom had zo'n Volvo variant.
Aahh,memory's....met een '83-er Accord naar Gerolstein... in '85..quote:Op woensdag 19 september 2012 18:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
ben er in opgegroied met 5 man op vakantie in een dafje
Fiestaquote:Op woensdag 19 september 2012 18:46 schreef Charged het volgende:
Ik gok een Fiesta...stoelen en motorkap..mk2
dat kon het ook wel eens zijn, lijntje bij het raam iddquote:
Koepert is heer en meester hierin,heeft een mega hint gegeven btw..quote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 19:41 schreef Charged het volgende:
Nee..denk aan het anabole broertje daarvan en dan het debiele neefje..wel een aantal jaar jonger..
Prachtig omschreven....quote:Op woensdag 19 september 2012 19:41 schreef Charged het volgende:
Nee..denk aan het anabole broertje daarvan en dan het debiele neefje..wel een aantal jaar jonger..
T mooie is... je omschrijving KLOPT ook gewoon...quote:Op woensdag 19 september 2012 19:45 schreef Charged het volgende:
Kan er niets anders van maken,je hint moet duidelijk zijn.
Schei uit,kom niet bij..quote:Op woensdag 19 september 2012 19:46 schreef Koepert het volgende:
[..]
T mooie is... je omschrijving KLOPT ook gewoon...
da's 1200 en de enige 1200 die ik ken is een ubercool japans gebakje uit de jaren 70quote:
Foutje,sorryquote:Op woensdag 19 september 2012 19:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
da's 1200 en de enige 1200 die ik ken is een ubercool japans gebakje uit de jaren 70
walm, elg walmquote:Op woensdag 19 september 2012 20:07 schreef Koepert het volgende:
Toch niet weer zo'n Chinees wangeval?
Ik geef standaard op als het Chinees is en geen Landwindquote:
Strafpuntenquote:
Strafpunten!!, plus hardtop of 2dr's is niet een volledige beschrijving van de uitvoeringquote:Op woensdag 19 september 2012 21:22 schreef Koepert het volgende:
Die achterkant lijkt een Dodge Dart.. maar is het niet volgens mij..
Half 60er jaren Hardtop van idd n Chevelle?
Kusje voor het slapen gaanquote:
Was een instinker, 64 en 65 maakte geen Chevelle SS-en maar Malibu SS-en, je kon het herkennen dat het een SS is aan de binnenste chroomlijsten achter en het logo rechtsachter, zonder dat was het of een Malibu, of een Chevelle 300quote:Op woensdag 19 september 2012 22:03 schreef Compoantje het volgende:
Dit is een '65 Malibu.
En uitvoering zal dan SS zijn.
Vorig jaar had ik een rooie op de King Cruise gezien.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:08 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Was een instinker, 64 en 65 maakte geen Chevelle SS-en maar Malibu SS-en, je kon het herkennen dat het een SS is aan de binnenste chroomlijsten achter en het logo rechtsachter, zonder dat was het of een Malibu, of een Chevelle 300
Chevelle/Malibu Vanille
[ afbeelding ]
Malibu SS
[ afbeelding ]
deze?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:19 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik een rooie op de King Cruise gezien.
Mooie auto's.
Volgende komt zo online.
ik reserveer mijn antwoord tot morgenochtend, de C-stijl geeft hem wegquote:Op woensdag 19 september 2012 22:22 schreef Compoantje het volgende:
Een makkelijke voor sommige mensen hier:
[ afbeelding ]
Ziet er heel mooi uit, het is alleen geen echte SSquote:Op woensdag 19 september 2012 22:49 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Nee, die niet.
Hij zag er wat beter uit:
[ afbeelding ]
Hij geeft het wel aan op het kenteken.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:55 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ziet er heel mooi uit, het is alleen geen echte SS
maar godbetert wat een mooi ding
plymouth hemi cuda? [ Plymouth Barracuda ] ?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:22 schreef Compoantje het volgende:
Een makkelijke voor sommige mensen hier:
[ afbeelding ]
Dan zit er een verkeerd front opquote:Op woensdag 19 september 2012 22:49 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Nee, die niet.
Hij zag er wat beter uit:
[ afbeelding ]
Nope.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
plymouth hemi cuda? [ Plymouth Barracuda ] ?
Bekijk zijn postgeschiedenis.......2de topicquote:
Nee. Je zit wel goed wat betreft muscle cars.quote:
Ja, verklap het maarquote:Op donderdag 20 september 2012 00:55 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Bekijk zijn postgeschiedenis.......2de topic
Het is een pony.......quote:Op donderdag 20 september 2012 02:08 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Nee. Je zit wel goed wat betreft muscle cars.
[..]
Ja, verklap het maar
Heb je nooit, zul je moeten makenquote:Op donderdag 20 september 2012 10:34 schreef the85mc het volgende:
Mooi project Compoantje. Ik had zo'n soort bak wel eens gezien, maar em nu niet herkend.
Lijkt me echt mooi om zo'n ding te restaureren en rijden, al heb ik nu daar te weinig tijd/geld/ruimte voor..
Het is een beginquote:Op donderdag 20 september 2012 10:43 schreef the85mc het volgende:
Nou ja, aan studieschuld en een balkon aan ruimte zal ik niet genoeg hebben
Is dit trouwens een Amerikaan?quote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 12:39 schreef Koepert het volgende:
[..]
Is dit trouwens een Amerikaan?
Of weer zo'n Ik-lijk-wel-amerikaan-maar-ben-het-lekker-toch-niet?
quote:Op donderdag 20 september 2012 12:39 schreef Koepert het volgende:
[..]
Is dit trouwens een Amerikaan?
Of weer zo'n Ik-lijk-wel-amerikaan-maar-ben-het-lekker-toch-niet?
Wij hebben er ook niet altijd (lees: bijna nooit..quote:Op donderdag 20 september 2012 10:34 schreef the85mc het volgende:
Mooi project Compoantje. Ik had zo'n soort bak wel eens gezien, maar em nu niet herkend.
Lijkt me echt mooi om zo'n ding te restaureren en rijden, al heb ik nu daar te weinig tijd/geld/ruimte voor..
Zo fout.....quote:
Warmquote:Op donderdag 20 september 2012 13:24 schreef Koepert het volgende:
Van A-stijl tot C Stijl kan het ook een Vauxhall Victor zijn, maar dan kloppen neus en kont weer niet..
Zelfde gaat op voor een Dodge Dart bijvoorbeeld..
A tot C is vrij compact, 70s style, terwijl neus en kont weer vloeiend eind 60 zijn..
Dit doet mij vermoeden dat het weer eens geen Amerikaan is..
stijl is trouwens overduidelijk mid 60''squote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 13:33 schreef Koepert het volgende:
Ik wil wel vragen of het een Amerikaan is of niet..
Maar dat maakt t zo'n dead give away als je NEE zegt![]()
Dan vermoed ik namelijk Vauxhall Victor of Renault Rambler
Wel Amerikaan...dan hebben we meer opties.
Ik vind dit anders een restauratiewaardig mooie autoquote:Op donderdag 20 september 2012 13:35 schreef Koepert het volgende:
De Rambler.. Renaults dappere poging...maar..mweeeeh..
ze hebben het later nog een keer geprobeerd, was ook niet een succes volgens mij, met de Le Car en de 25quote:Op donderdag 20 september 2012 13:35 schreef Koepert het volgende:
De Rambler.. Renaults dappere poging...maar..mweeeeh..
Le Car was toch de USA invasie van de Renault 5?quote:Op donderdag 20 september 2012 13:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
ze hebben het later nog een keer geprobeerd, was ook niet een succes volgens mij, met de Le Car en de 25
jepsquote:Op donderdag 20 september 2012 13:39 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Le Car was toch de USA invasie van de Renault 5?
quote:
sstttquote:Op donderdag 20 september 2012 13:44 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Afbeeldingsnaam geeft het weg
Haha, ja, dan was het inderdaad een Rambler van begin-mid 60er jaren.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:23 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Zo fout.....
Terwijl je met je eigen hobby zo dichtbij zit.....
En dan ga je het toch fout raden de volgende keer
Close but no.....sigaaaaaaaaaaaaarquote:Op donderdag 20 september 2012 14:06 schreef Klonk het volgende:
Ik ga weer iets Talbot achtigs roepen, gewoon omdat ik er van hou en het doet me denken aan een Horizon doet denken
Go on..quote:Op donderdag 20 september 2012 14:11 schreef Klonk het volgende:
apefuck, lijkt me Amerikaans dus kan het geen Talbot zijn, hoe heette dat verotte ding van Chrysler ook alweer wat op die vierkant talbots was gebaseerd...
Simca's zijn nooit naar de VS gegaan, en dit plaatje komt wel erg amerikaans overquote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 17:42 schreef Compoantje het volgende:
Ik zit te denken aan een Kia Carens. Maar ik denk niet dat die in Australie verkocht zijn.
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:41 schreef .Neovo. het volgende:
Kia Rio. Aan de lampen te zien.
[ afbeelding ]
quote:
Het is een C-Kadett Caravan ..quote:
Is die stock verlengd? Of onderdeel van het omtoveren tot banger?quote:Op donderdag 20 september 2012 20:44 schreef ellevehC86 het volgende:
[ afbeelding ]
En nee, de auto die in de link staat is het niet
stockquote:Op donderdag 20 september 2012 20:50 schreef Koepert het volgende:
[..]
Is die stock verlengd? Of onderdeel van het omtoveren tot banger?
En dat was het ookquote:Op donderdag 20 september 2012 23:11 schreef Compoantje het volgende:
Sorry, maar dat was echt een Kadett.
Achteraf gezien staat er inderdaad Astra in de afbeeldingsnaam, maar dat zou dan een Vauxhall Astra zijn, oftewel een Kadett.
Ja, nou, okquote:Op donderdag 20 september 2012 23:36 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
En dat was het ook
Een Vauxhall..... stuur rechts, jeweet!
Niet perse, Vauxhall is ook een tijdje in Nederland verkocht als een apart merk met het stuur linksquote:Op donderdag 20 september 2012 23:36 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
En dat was het ook
Een Vauxhall..... stuur rechts, jeweet!
Tja..... het is raden, of de kolenmijnen in.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:17 schreef Koepert het volgende:
Godverdomme..
Ik kom niet op de naam van die verlengde Granada..
Koninklijk Huis had vroeger verlengde Granada's..dat waren Granada's.. maar er is ook 1 (of meerdere) fabrikanten geweest die dat hun eigen merk mochten noemen..
Maar ik kom er niet op... of ik ga Googlen.. en dat vertik ik..
Dan is het nog altijd de Pullman versie van een Granadaquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:40 schreef Compoantje het volgende:
Is het niet gewoon een Taunus?
De Pullman versie ofzo
Coleman Milne Minsterquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:51 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dan is het nog altijd de Pullman versie van een Granada![]()
maar nu je zo pullman zegt.. heette dat ding niet Coleman oid.. iets met man iig
Hmm..nooit teveel twijfelen..een plotselinge ingeving wil vaak nog wel eens correct zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:51 schreef Compoantje het volgende:
Een Nash, ja natuurlijk
Ik twijfelde nog.
Middenklasser is discutabel..maar go on...quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:52 schreef Charged het volgende:
Middenklasser (nee,ik kan het niet laten)..Van een Hyundia tot een Lexus Ls 200.
Hint of andere pic?
En jij zou zomaar eens gelijk kunnen hebben ja.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:20 schreef Klonk het volgende:
Foto is al wat ouder, laat ik eens een Nissan Prairie roepen
Neuh... zou kunnen..maar neuh..quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:29 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
En jij zou zomaar eens gelijk kunnen hebben ja.
Toch niet weer een Prius he?quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:29 schreef Koepert het volgende:
[..]
Middenklasser is discutabel..maar go on...
En heb 1 andere pic maar dat is een dead giveaway..
quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:46 schreef Koepert het volgende:
Nu komt het antwoord......
De Bron....noemt dit een Hyundai Accent...daar ben ik het niet mee eens, maar soit, had ik goedgerekend...
Ik denk dat dit een Eerste Generatie hyundai excel is.. dus die was ook goed..
Maar dat was ook de laatste generatie hyundai pony, dus OOK die reken ik goed..
Die sowieso. Maar ik meen mij te herrineren dat het platform ook werd gedeeld met Toyota. Iemand een bevestiging?quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:56 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zeker.
Ik weet wel dat die van de Lotus Elise en MG F/TF gelijk zijn.
Dat was het dus. Ik dacht al dat er onderdelen gedeeld werden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:00 schreef Koepert het volgende:
Platform niet, motor wel.
Toyota motor die in de Elise zit.
Plannen voor samenwerking waren er echter wel.
Met dit heb ik een 406 coupe in gedachte...het zal toch niet?quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:07 schreef Koepert het volgende:
Velgen kloppen niet maar ik heb een vrij zeldzame 405 in mn hoofd.. zo'n race/rally uitvoering.. maar dat lijkt me wat prijzig voor een banger..(links that is.
nope...meer gefocused erop dat het geen t16 was.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:51 schreef Koepert het volgende:
Was al gezegd dat de rechter een Supra was btw?
uhuquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:52 schreef Charged het volgende:
Neem aan dat je een mk1 bedoelt?
B-stijl is een give a way.
mi16 geloof ik dat je dan bedoeld? Althans ik vind een mi16 meer plausibel dan een t16quote:
nee,t16,mi16 ken ik ook wel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:05 schreef invine het volgende:
[..]
mi16 geloof ik dat je dan bedoeld?
Het ging om de bevestiging dat het niet een MI/T 16 was,hoezo hadden wij dat niet kunnen bedenken?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:09 schreef Compoantje het volgende:
Je had ook wel kunnen bedenken dat dat geen T16 is toch
En die rechter een Supra? Ik had meer een CRX 1 of 2 in gedachte.
Idd,deed dat al eerder.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:12 schreef Koepert het volgende:
Ik denk dat het voor dit spel wel handig is dat de poster van de afbeelding een bron heeft voor de afbeelding zodat onomstotelijk vast staat wat het 'was'
CRX,kom zeg..met die lengtes?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:09 schreef Compoantje het volgende:
En die rechter een Supra? Ik had meer een CRX 1 of 2 in gedachte.
Nouja, niemand gebruikt een zeldzame T16 als banger.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:14 schreef Charged het volgende:
[..]
Het ging om de bevestiging dat het niet een MI/T 16 was,hoezo hadden wij dat niet kunnen bedenken?
Captain Hindsight?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |