quote:Op donderdag 20 september 2012 17:42 schreef Compoantje het volgende:
Ik zit te denken aan een Kia Carens. Maar ik denk niet dat die in Australie verkocht zijn.
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:41 schreef .Neovo. het volgende:
Kia Rio. Aan de lampen te zien.
[ afbeelding ]
quote:
Het is een C-Kadett Caravan ..quote:
Is die stock verlengd? Of onderdeel van het omtoveren tot banger?quote:Op donderdag 20 september 2012 20:44 schreef ellevehC86 het volgende:
[ afbeelding ]
En nee, de auto die in de link staat is het niet
stockquote:Op donderdag 20 september 2012 20:50 schreef Koepert het volgende:
[..]
Is die stock verlengd? Of onderdeel van het omtoveren tot banger?
En dat was het ookquote:Op donderdag 20 september 2012 23:11 schreef Compoantje het volgende:
Sorry, maar dat was echt een Kadett.
Achteraf gezien staat er inderdaad Astra in de afbeeldingsnaam, maar dat zou dan een Vauxhall Astra zijn, oftewel een Kadett.
Ja, nou, okquote:Op donderdag 20 september 2012 23:36 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
En dat was het ook
Een Vauxhall..... stuur rechts, jeweet!
Niet perse, Vauxhall is ook een tijdje in Nederland verkocht als een apart merk met het stuur linksquote:Op donderdag 20 september 2012 23:36 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
En dat was het ook
Een Vauxhall..... stuur rechts, jeweet!
Tja..... het is raden, of de kolenmijnen in.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:17 schreef Koepert het volgende:
Godverdomme..
Ik kom niet op de naam van die verlengde Granada..
Koninklijk Huis had vroeger verlengde Granada's..dat waren Granada's.. maar er is ook 1 (of meerdere) fabrikanten geweest die dat hun eigen merk mochten noemen..
Maar ik kom er niet op... of ik ga Googlen.. en dat vertik ik..
Dan is het nog altijd de Pullman versie van een Granadaquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:40 schreef Compoantje het volgende:
Is het niet gewoon een Taunus?
De Pullman versie ofzo
Coleman Milne Minsterquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:51 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dan is het nog altijd de Pullman versie van een Granada![]()
maar nu je zo pullman zegt.. heette dat ding niet Coleman oid.. iets met man iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |