Wat is dat ?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:23 schreef WrongAnswer het volgende:
hoefden we al niet. Ze hebben geen flitsinformatie
Ik heb geen rijbewijsquote:Op woensdag 19 september 2012 18:31 schreef WrongAnswer het volgende:
[..]
dat is waar de flitsers staan. doen ze vaak na file en weer.
d
betekent gewoon dat het een kut zender is. met of zonder rijbewijs.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.the master quiz
Wedden dat dit een stimulans is om door te gaan. ?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:48 schreef ranja het volgende:
Nou, nu ze die prijs hebben gewonnen hebben ze alles wel bereikt, een prima moment om te stoppen lijkt me.
"we plakken er nog 20 jaar aan vast"quote:Op woensdag 19 september 2012 19:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wedden dat dit een stimulans is om door te gaan. ?
Waarom zeggen dit soort artiesten nooit : 'We blijven even hangen.'quote:Op woensdag 19 september 2012 19:07 schreef ranja het volgende:
[..]
"we plakken er nog 20 jaar aan vast"
Dude, elke middag, tijd voor twee, met Frits Flits!quote:Op woensdag 19 september 2012 18:23 schreef WrongAnswer het volgende:
hoefden we al niet. Ze hebben geen flitsinformatie
Heet niet voor niets Frits Ritmeester.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Dude, elke middag, tijd voor twee, met Frits Flits!
een maal per dag?quote:Op woensdag 19 september 2012 19:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Dit moet je serieus eens goed uitleggen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:59 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind dat Blöf die prijs zonder meer heeft verdiend. Ik vind hun muziek de laatste jaren niet zo bijzonder meer, maar ze hebben een flinke staat van dienst.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:50 schreef ranja het volgende:
"Elfletterig hoeven we ook niet meer serieus te nemen"
Gepromoveerd tot signature!quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:50 schreef ranja het volgende:
"Elfletterig hoeven we ook niet meer serieus te nemen"
Waar gewoon niets mis mee is; ' The Master Of Ritme'.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heet niet voor niets Frits Ritmeester.
'Op je hoogtepunt stoppen' is een logische onmogelijkheid in het geval van Bloef.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wedden dat dit een stimulans is om door te gaan. ?
Mooi omschrevenquote:
O ja?quote:Op woensdag 19 september 2012 19:20 schreef cafca het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |