iBood HUNT! #190 - Met appeltaart in de koekjestrommel!quote:Op woensdag 19 september 2012 17:53 schreef Melleyn het volgende:
Dus nu mag hier praten over het product niet meer?
Dat was ons punt dan ook.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:54 schreef Klonk het volgende:
iBood HUNT! #190 - Met appeltaart in de koekjestrommel! ibood topic over producten
het topic wat je nu leest en waar ik nu in post is dus echt een sc topic wat alleen tijdens de hunt open is, als er hier nu ook vragen over producten gesteld gaan worden dan heeft het allemaal weinig zin wat we nu doen
Denk dat het dan ff misloopt.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:54 schreef Klonk het volgende:
iBood HUNT! #190 - Met appeltaart in de koekjestrommel! ibood topic over producten
het topic wat je nu leest en waar ik nu in post is dus echt een sc topic wat alleen tijdens de hunt open is, als er hier nu ook vragen over producten gesteld gaan worden dan heeft het allemaal weinig zin wat we nu doen
ook goed, maar dan hebben we straks dus tijdens een hunt twee topics over hetzelfde onderwerpquote:Op woensdag 19 september 2012 17:54 schreef bambino het volgende:
[..]
Denk dat het dan ff misloopt.
Het is de bedoeling dat we 1 hunt topic hebben waar we over ALLES kunnen praten.
Het andere topic (waar jij naar linkt) word dus gebruikt buiten de hunt.
Ditquote:Op woensdag 19 september 2012 17:54 schreef bambino het volgende:
[..]
Denk dat het dan ff misloopt.
Het is de bedoeling dat we 1 hunt topic hebben waar we over ALLES kunnen praten.
Het andere topic (waar jij naar linkt) word dus gebruikt buiten de hunt.
Hoeft niet.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
ook goed, maar dan hebben we straks dus tijdens een hunt twee topics over hetzelfde onderwerp
Gaat dit over het toetsenbordje? Ik wil hem annuleren maar als je hem nog wilt kan ik m evt wel doorsturen?quote:
Ik heb m wel besteld, omdat ik het pas las toen ik op OK klikte met idealquote:
NEe vroeg of jij hem wel of niet genomen had, ik kan hem niet gebruikenquote:Op woensdag 19 september 2012 17:56 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Gaat dit over het toetsenbordje? Ik wil hem annuleren maar als je hem nog wilt kan ik m evt wel doorsturen?
quote:Op woensdag 19 september 2012 17:53 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Achja, is nu toch al te laat.
quote:Op woensdag 19 september 2012 17:57 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Pfft, een barbecue. Ik heb gewoon de deksel van een oliedrum afgezaagd -> tadaa, BBQ.
Verbrandt tuinafval en maakt de worstjes warm en is ook nog eens recyclen. Win-win-win situatiequote:
Had je nog een DM gestuurd maar mijn DM service doet hele dag al vaag.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
ook goed, maar dan hebben we straks dus tijdens een hunt twee topics over hetzelfde onderwerp
Dit is SC zodat we het andere topic niet vervuilen.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:58 schreef Ramkraker het volgende:
Is dit nu het nieuwe hunt topic of wtf?
ik zou het ook niet meer wetenquote:Op woensdag 19 september 2012 17:58 schreef Ramkraker het volgende:
Is dit nu het nieuwe hunt topic of wtf?
Cancel em maar, maar bedankt voor 't aanbodquote:Op woensdag 19 september 2012 17:56 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Gaat dit over het toetsenbordje? Ik wil hem annuleren maar als je hem nog wilt kan ik m evt wel doorsturen?
Maar mogen we dan in het iboodtopic praten over de stuff die we over een week of 2 binnen krijgen? Nee zeker..quote:Op woensdag 19 september 2012 18:01 schreef Klonk het volgende:
samengevat: tijdens hunts hebben we dus twee topics deze en het officiele ibood topic, zodra de hunt voorbij is gaat deze weer dicht en verkassen jullie weer naar het ibood topic, toch
yes. Misschien. Ofzoiets. Maakt mij eigenlijk totaal niet uit.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:01 schreef Klonk het volgende:
samengevat: tijdens hunts hebben we dus twee topics deze en het officiele ibood topic, zodra de hunt voorbij is gaat deze weer dicht en verkassen jullie weer naar het ibood topic, toch
Correctquote:Op woensdag 19 september 2012 18:01 schreef Klonk het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |