Rustgevendquote:Op woensdag 19 september 2012 16:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is dat juist intensief of rustgevend?
Succes
Bewustwording van het hier en nu. Van elk lichaamsdeel. Het accepteren zoals het er is. Alles is oke, zoals het er is. Hierdoor leer je omgaan met stress, door voor jezelf te zorgen met alle aandacht die nodig is en is de kans kleiner dat je een burnout krijgt in de toekomstquote:Op woensdag 19 september 2012 16:14 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Wat is het nut daarvan dan?
Zoals je het uit legt lijkt het me zeker rustgevend jaquote:Op woensdag 19 september 2012 16:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Rustgevend
[..]
Bewustwording van het hier en nu. Van elk lichaamsdeel. Het accepteren zoals het er is. Alles is oke, zoals het er is. Hierdoor leer je omgaan met stress, door voor jezelf te zorgen met alle aandacht die nodig is en is de kans kleiner dat je een burnout krijgt in de toekomst
Dat was een hele rare gewaarwording jaquote:Op woensdag 19 september 2012 16:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel ezels, bij spuiten&slikken
Nogal jaquote:Op woensdag 19 september 2012 16:58 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dat was een hele rare gewaarwording ja
Jij ook? Ik ben alleen nu al vrijquote:Op woensdag 19 september 2012 16:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hebben jullie me gemist? Ja he? Geef maar toe het mag best
Nog even geduld hoor, rond 7 uur ben ik thuis Schatjes
quote:Op woensdag 19 september 2012 16:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
quote:Op woensdag 19 september 2012 16:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zeg er iets van?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Word wel gek van de muziek van mn buren zo onderhand
Fucking donkere lucht hier, moet nog 7 minuten droog blijven maar zo te voelen gebeurd dat nietquote:Op woensdag 19 september 2012 17:05 schreef JJH het volgende:
En het houd weer op met zachtjes regenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |