Rustgevendquote:Op woensdag 19 september 2012 16:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is dat juist intensief of rustgevend?
Succes
Bewustwording van het hier en nu. Van elk lichaamsdeel. Het accepteren zoals het er is. Alles is oke, zoals het er is. Hierdoor leer je omgaan met stress, door voor jezelf te zorgen met alle aandacht die nodig is en is de kans kleiner dat je een burnout krijgt in de toekomstquote:Op woensdag 19 september 2012 16:14 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Wat is het nut daarvan dan?
Zoals je het uit legt lijkt het me zeker rustgevend jaquote:Op woensdag 19 september 2012 16:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Rustgevend
[..]
Bewustwording van het hier en nu. Van elk lichaamsdeel. Het accepteren zoals het er is. Alles is oke, zoals het er is. Hierdoor leer je omgaan met stress, door voor jezelf te zorgen met alle aandacht die nodig is en is de kans kleiner dat je een burnout krijgt in de toekomst
Dat was een hele rare gewaarwording jaquote:Op woensdag 19 september 2012 16:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel ezels, bij spuiten&slikken
Nogal jaquote:Op woensdag 19 september 2012 16:58 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dat was een hele rare gewaarwording ja
Jij ook? Ik ben alleen nu al vrijquote:Op woensdag 19 september 2012 16:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hebben jullie me gemist? Ja he? Geef maar toe het mag best
Nog even geduld hoor, rond 7 uur ben ik thuis Schatjes
quote:Op woensdag 19 september 2012 16:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
quote:Op woensdag 19 september 2012 16:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zeg er iets van?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Word wel gek van de muziek van mn buren zo onderhand
Fucking donkere lucht hier, moet nog 7 minuten droog blijven maar zo te voelen gebeurd dat nietquote:Op woensdag 19 september 2012 17:05 schreef JJH het volgende:
En het houd weer op met zachtjes regenen.
Ook omg. Arnhem?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:07 schreef JJH het volgende:
[..]
13 graden volgens de buitentemperatuurmeter. En hagel.
De onweer ja?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Collega's lopen te flippenik moet erdoorheen fietsen.. huuu ik moet door de onweer rijden.. huuuu engggggggg
mietjes
natuurlijk.. onweer is wel zo belangrijk dat het een DE is ipv een HET.quote:
Ik moet door het onweer rijden klikt ook gewoon niet.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
natuurlijk.. onweer is wel zo belangrijk dat het een DE is ipv een HET.
hier schijnt de zonquote:Op woensdag 19 september 2012 17:05 schreef JJH het volgende:
En het houd weer op met zachtjes regenen.
maar zo hoort het officieel wel.. maar ik vindt onweer geen het.. onweer is echt wel een dequote:Op woensdag 19 september 2012 17:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moet door het onweer rijden klikt ook gewoon niet.
ik weet plekje bij jou waar hij niet schijnt hihihiquote:
Misschien zat je ergens online te koekeloerenquote:Op woensdag 19 september 2012 17:12 schreef JJH het volgende:
[..]
dan weet ik dus niet hoe het in arnhem is.
Ondertussen nog maar 10 hier...
Al gedaan. Luisteren niet bepaald. Studenten he.quote:
Hehequote:Op woensdag 19 september 2012 17:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar zo hoort het officieel wel.. maar ik vindt onweer geen het.. onweer is echt wel een de
Jup i know. Wel vervelend.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Al gedaan. Luisteren niet bepaald. Studenten he.
Nee, dat werkt alleen maar averechtsquote:Op woensdag 19 september 2012 17:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jup i know. Wel vervelend.
Zelf muziek ook aanzetten?
Wie kan het hardst krijg je danquote:Op woensdag 19 september 2012 17:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, dat werkt alleen maar averechts
ik mis iets.. last van lawaai van buren?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, dat werkt alleen maar averechts
quote:Op woensdag 19 september 2012 17:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik weet plekje bij jou waar hij niet schijnt hihihi
Pfffrrrttt.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik weet plekje bij jou waar hij niet schijnt hihihi
Ik weet hoe jij je voelt... niet luisterende lui....quote:Op woensdag 19 september 2012 17:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Al gedaan. Luisteren niet bepaald. Studenten he.
ik las lul ipv luiquote:Op woensdag 19 september 2012 17:19 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik weet hoe jij je voelt... niet luisterende lui....
Omgquote:Op woensdag 19 september 2012 17:21 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Waar het hoofd van vol zit... (wacht wat....dit spreekwoord) daarloopt de mond van over
Omgquote:Op woensdag 19 september 2012 17:21 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Waar het hoofd van vol zit... (wacht wat....dit spreekwoord) daarloopt de mond van over
Het is het gebonk, de bass. Ik tril zowat van mn bank af. Dát gaat door alles heen, al heb ik oordoppen in en koptelefoons op zo breed als mijn kamer.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wie kan het hardst krijg je dan
Koptelefoon op en zachtjes muziek aan zodat je t niet hoort?
even carriere maken noemen ze datquote:Op woensdag 19 september 2012 17:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Omgnou zal niet goed zijn als dat tijdens het werk zo was
Euw dat is wel zuurquote:Op woensdag 19 september 2012 17:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is het gebonk, de bass. Ik tril zowat van mn bank af. Dát gaat door alles heen, al heb ik oordoppen in en koptelefoons op zo breed als mijn kamer.
Kan je niet iemand inschakelen ofzo?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En ik heb er nu al 3 dagen last van en vandaag heeft het gewoon even een enorme uitwerking op mijn humeur schijnbaar
nou.. uhm.. dan moet ik eerst de baas eens vinden en die zit in duitsland geloof ikquote:Op woensdag 19 september 2012 17:23 schreef Braamyo het volgende:
[..]
even carriere maken noemen ze dat
Oh, dat had ik bij mijn vorige kamer. Een amateur drummer aan de overkantquote:Op woensdag 19 september 2012 17:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Euw dat is wel zuur
Wij hebben ook zo'n leuke buurman, heeft een keyboard en gaat dan om 11 uur s avonds keihard keyboard spelen
charmes in de strijdt gooien? even aan de deur gaan?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En ik heb er nu al 3 dagen last van en vandaag heeft het gewoon even een enorme uitwerking op mijn humeur schijnbaar
dan belde ik vandaag nog om klant te worden.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Omgnou zal niet goed zijn als dat tijdens het werk zo was
Nou, volgens mij heeft ie al gereageerd op mijn algemene melding, want het is nu *even goed afkloppen* al een minuut stil!quote:Op woensdag 19 september 2012 17:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan je niet iemand inschakelen ofzo?
oh.. dan moet je 0900-0112 oid bellen.. die kunnen je vertellen dat hun mond overloopt van jouw piemolquote:Op woensdag 19 september 2012 17:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan belde ik vandaag nog om klant te worden.
Laten we het hopen!quote:Op woensdag 19 september 2012 17:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, volgens mij heeft ie al gereageerd op mijn algemene melding, want het is nu *even goed afkloppen* al een minuut stil!
maar toch.. in persoon kun je sympathy wekkenquote:Op woensdag 19 september 2012 17:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar mocht het niet ophouden ga ik inderdaad langs de deur, het is alleen vervelend dat ik niet weet wie daar woont. Straks heb ik ruzie met een gast waar ik geen ruzie mee wil hebben
quote:Op woensdag 19 september 2012 17:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh.. dan moet je 0900-0112 oid bellen.. die kunnen je vertellen dat hun mond overloopt van jouw piemol
Och gewoon aanbellen en vriendelijk vragen of het iets minder mag is niks mis mee toch?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar mocht het niet ophouden ga ik inderdaad langs de deur, het is alleen vervelend dat ik niet weet wie daar woont. Straks heb ik ruzie met een gast waar ik geen ruzie mee wil hebben
Ja, klopt. Dus ik heb het ook 2 dagen over me heen laten gaan omdat het overdag is. Maar ik probeer juist overdag dingen te doen waar ik me bij moet concentreren (lees; schoolwerk), en dat lukt dus niet als er al 3 dagen non stop gebonk uit die hoek komtquote:Op woensdag 19 september 2012 17:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar toch.. in persoon kun je sympathy wekkenen afspraken maken voor lawaaai.
officieel mogen mensen toch lawaai maken tot 22.00 uur oid?
Met mijn humeur nu kan ik niet vriendelijk zijn ben ik bangquote:Op woensdag 19 september 2012 17:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Och gewoon aanbellen en vriendelijk vragen of het iets minder mag is niks mis mee toch?
Volgens mij wel, maar t mag geen overlast veroorzaken dacht ik.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar toch.. in persoon kun je sympathy wekkenen afspraken maken voor lawaaai.
officieel mogen mensen toch lawaai maken tot 22.00 uur oid?
soms ontkom je niet aan overlast toch? verbouwen ofzo.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar t mag geen overlast veroorzaken dacht ik.
Dam gooi je eerst een briefje door de bus.En als t een grote brede gozer blijkt te zijn dan verzin je een smoesjequote:Op woensdag 19 september 2012 17:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met mijn humeur nu kan ik niet vriendelijk zijn ben ik bang
bij ons hebben de (oude) bovenburen al eens aangebeld omdat ik te hard lag klaar te komenquote:Op woensdag 19 september 2012 17:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar t mag geen overlast veroorzaken dacht ik.
Mijn ouders zijn gescheiden, mijn moeder heeft toen een hoop geld geïnvesteerd in een project in het buitenland. Het was echt haar thuis. Ze ging regelmatig op en neer van Nederland naar Hongarije om het voor elkaar te boksen. Dan was ze twee weken daar hard aan het werk en in Nederland draaide ze dan een week of langer nachtdiensten achter elkaar.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:35 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dat is kut zeg.
Mijn familie is behoorlijk solidair met elkaar, maar tja, daarom kom ik ook uit een Indische familie.
Daar zijn die familie banden toch al erg sterk, de een steunt de ander in mindere tijden.
Ik weet nog dat voordat ik mijn vriend leerde kennen ik geen werk had, en mijn studie nog deed. Mijn familie steunde me echt met alles, van eten tot de twingo die ik nu heb.
Klopt, maar voor zover ik weet kan dat niet in haar geval.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
soms ontkom je niet aan overlast toch? verbouwen ofzo.
Maar hele dagen keiharde muziek is wel irritant.
quote:
Helleeeuuuuuwww.quote:
Lolquote:Op woensdag 19 september 2012 17:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bij ons hebben de (oude) bovenburen al eens aangebeld omdat ik te hard lag klaar te komen
gelukkig weten de nieuwen meteen waar ze aan beginnen wat stom toeval dat hun aan het verhuizen zijn en dingen binnensjouwen en wij met het raam open goeie seks hebben
Heb jij zo'n ellusieve baas danquote:Op woensdag 19 september 2012 17:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nou.. uhm.. dan moet ik eerst de baas eens vinden en die zit in duitsland geloof ik
vroegen die oudjes niet om tips/tricks ?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bij ons hebben de (oude) bovenburen al eens aangebeld omdat ik te hard lag klaar te komen
gelukkig weten de nieuwen meteen waar ze aan beginnen wat stom toeval dat hun aan het verhuizen zijn en dingen binnensjouwen en wij met het raam open goeie seks hebben
groot bedrijf ik weet niet eens wie de baas isquote:Op woensdag 19 september 2012 17:33 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Heb jij zo'n ellusieve baas dan
Whehequote:Op woensdag 19 september 2012 17:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Laatst ook nog met mn buurmeisje over gehad. Mn bovenbuurman had de eerste nacht dat ik hier sliep ook iemand over de vloer volgens mij. Bed kraakte aan alle kanten tot half 3 's nachts. Fijne eerste nacht was dat,.. not![]()
Maar mijn buurmeisje zei op een gegeven moment 'Ja, en laatst hoorde ik ook ineens seksgeluiden'
Ik 'Welke dag was dat?'
Zij 'Maandag.. hoezo?'
Ik '![]()
![]()
'
Regelmatig.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:34 schreef Tamashii het volgende:
Hier heeft iemand ook wel eens opmerkingen gemaakt over het geluid dat uit de slaapkamer komt.
In a galaxy far away, their lives the boss !quote:Op woensdag 19 september 2012 17:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
groot bedrijf ik weet niet eens wie de baas is
Go jijquote:Op woensdag 19 september 2012 17:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Laatst ook nog met mn buurmeisje over gehad. Mn bovenbuurman had de eerste nacht dat ik hier sliep ook iemand over de vloer volgens mij. Bed kraakte aan alle kanten tot half 3 's nachts. Fijne eerste nacht was dat,.. not![]()
Maar mijn buurmeisje zei op een gegeven moment 'Ja, en laatst hoorde ik ook ineens seksgeluiden'
Ik 'Welke dag was dat?'
Zij 'Maandag.. hoezo?'
Ik '![]()
![]()
'
Alleenstaand huis?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:40 schreef Fera het volgende:
Ik hou me nooit in, maar toch nooit commentaar gehad.
Ik ook nog nooit, maar weet zeker dat de buren hier regelmatig hebben kunnen mee genietenquote:Op woensdag 19 september 2012 17:40 schreef Fera het volgende:
Ik hou me nooit in, maar toch nooit commentaar gehad.
Nope. Appartement. Buren onder en naast.quote:
Lief van die uitnodiging trouwens Roy. Is wel een einde rijden voor me.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook nog nooit, maar weet zeker dat de buren hier regelmatig hebben kunnen mee genieten
Gaan jullie seksen dan?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lief van die uitnodiging trouwens Roy. Is wel een einde rijden voor me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |