Rustgevendquote:Op woensdag 19 september 2012 16:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is dat juist intensief of rustgevend?
Succes
Bewustwording van het hier en nu. Van elk lichaamsdeel. Het accepteren zoals het er is. Alles is oke, zoals het er is. Hierdoor leer je omgaan met stress, door voor jezelf te zorgen met alle aandacht die nodig is en is de kans kleiner dat je een burnout krijgt in de toekomstquote:Op woensdag 19 september 2012 16:14 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Wat is het nut daarvan dan?
Zoals je het uit legt lijkt het me zeker rustgevend jaquote:Op woensdag 19 september 2012 16:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Rustgevend
[..]
Bewustwording van het hier en nu. Van elk lichaamsdeel. Het accepteren zoals het er is. Alles is oke, zoals het er is. Hierdoor leer je omgaan met stress, door voor jezelf te zorgen met alle aandacht die nodig is en is de kans kleiner dat je een burnout krijgt in de toekomst
Dat was een hele rare gewaarwording jaquote:Op woensdag 19 september 2012 16:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel ezels, bij spuiten&slikken
Nogal jaquote:Op woensdag 19 september 2012 16:58 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dat was een hele rare gewaarwording ja
Jij ook? Ik ben alleen nu al vrijquote:Op woensdag 19 september 2012 16:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hebben jullie me gemist? Ja he? Geef maar toe het mag best
Nog even geduld hoor, rond 7 uur ben ik thuis Schatjes
quote:Op woensdag 19 september 2012 16:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
quote:Op woensdag 19 september 2012 16:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zeg er iets van?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Word wel gek van de muziek van mn buren zo onderhand
Fucking donkere lucht hier, moet nog 7 minuten droog blijven maar zo te voelen gebeurd dat nietquote:Op woensdag 19 september 2012 17:05 schreef JJH het volgende:
En het houd weer op met zachtjes regenen.
Ook omg. Arnhem?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:07 schreef JJH het volgende:
[..]
13 graden volgens de buitentemperatuurmeter. En hagel.
De onweer ja?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Collega's lopen te flippenik moet erdoorheen fietsen.. huuu ik moet door de onweer rijden.. huuuu engggggggg
mietjes
natuurlijk.. onweer is wel zo belangrijk dat het een DE is ipv een HET.quote:
Ik moet door het onweer rijden klikt ook gewoon niet.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
natuurlijk.. onweer is wel zo belangrijk dat het een DE is ipv een HET.
hier schijnt de zonquote:Op woensdag 19 september 2012 17:05 schreef JJH het volgende:
En het houd weer op met zachtjes regenen.
maar zo hoort het officieel wel.. maar ik vindt onweer geen het.. onweer is echt wel een dequote:Op woensdag 19 september 2012 17:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moet door het onweer rijden klikt ook gewoon niet.
ik weet plekje bij jou waar hij niet schijnt hihihiquote:
Misschien zat je ergens online te koekeloerenquote:Op woensdag 19 september 2012 17:12 schreef JJH het volgende:
[..]
dan weet ik dus niet hoe het in arnhem is.
Ondertussen nog maar 10 hier...
Al gedaan. Luisteren niet bepaald. Studenten he.quote:
Hehequote:Op woensdag 19 september 2012 17:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar zo hoort het officieel wel.. maar ik vindt onweer geen het.. onweer is echt wel een de
Jup i know. Wel vervelend.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Al gedaan. Luisteren niet bepaald. Studenten he.
Nee, dat werkt alleen maar averechtsquote:Op woensdag 19 september 2012 17:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jup i know. Wel vervelend.
Zelf muziek ook aanzetten?
Wie kan het hardst krijg je danquote:Op woensdag 19 september 2012 17:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, dat werkt alleen maar averechts
ik mis iets.. last van lawaai van buren?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, dat werkt alleen maar averechts
quote:Op woensdag 19 september 2012 17:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik weet plekje bij jou waar hij niet schijnt hihihi
Pfffrrrttt.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik weet plekje bij jou waar hij niet schijnt hihihi
Ik weet hoe jij je voelt... niet luisterende lui....quote:Op woensdag 19 september 2012 17:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Al gedaan. Luisteren niet bepaald. Studenten he.
ik las lul ipv luiquote:Op woensdag 19 september 2012 17:19 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik weet hoe jij je voelt... niet luisterende lui....
Omgquote:Op woensdag 19 september 2012 17:21 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Waar het hoofd van vol zit... (wacht wat....dit spreekwoord) daarloopt de mond van over
Omgquote:Op woensdag 19 september 2012 17:21 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Waar het hoofd van vol zit... (wacht wat....dit spreekwoord) daarloopt de mond van over
Het is het gebonk, de bass. Ik tril zowat van mn bank af. Dát gaat door alles heen, al heb ik oordoppen in en koptelefoons op zo breed als mijn kamer.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wie kan het hardst krijg je dan
Koptelefoon op en zachtjes muziek aan zodat je t niet hoort?
even carriere maken noemen ze datquote:Op woensdag 19 september 2012 17:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Omgnou zal niet goed zijn als dat tijdens het werk zo was
Euw dat is wel zuurquote:Op woensdag 19 september 2012 17:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is het gebonk, de bass. Ik tril zowat van mn bank af. Dát gaat door alles heen, al heb ik oordoppen in en koptelefoons op zo breed als mijn kamer.
Kan je niet iemand inschakelen ofzo?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En ik heb er nu al 3 dagen last van en vandaag heeft het gewoon even een enorme uitwerking op mijn humeur schijnbaar
nou.. uhm.. dan moet ik eerst de baas eens vinden en die zit in duitsland geloof ikquote:Op woensdag 19 september 2012 17:23 schreef Braamyo het volgende:
[..]
even carriere maken noemen ze dat
Oh, dat had ik bij mijn vorige kamer. Een amateur drummer aan de overkantquote:Op woensdag 19 september 2012 17:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Euw dat is wel zuur
Wij hebben ook zo'n leuke buurman, heeft een keyboard en gaat dan om 11 uur s avonds keihard keyboard spelen
charmes in de strijdt gooien? even aan de deur gaan?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En ik heb er nu al 3 dagen last van en vandaag heeft het gewoon even een enorme uitwerking op mijn humeur schijnbaar
dan belde ik vandaag nog om klant te worden.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Omgnou zal niet goed zijn als dat tijdens het werk zo was
Nou, volgens mij heeft ie al gereageerd op mijn algemene melding, want het is nu *even goed afkloppen* al een minuut stil!quote:Op woensdag 19 september 2012 17:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan je niet iemand inschakelen ofzo?
oh.. dan moet je 0900-0112 oid bellen.. die kunnen je vertellen dat hun mond overloopt van jouw piemolquote:Op woensdag 19 september 2012 17:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan belde ik vandaag nog om klant te worden.
Laten we het hopen!quote:Op woensdag 19 september 2012 17:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, volgens mij heeft ie al gereageerd op mijn algemene melding, want het is nu *even goed afkloppen* al een minuut stil!
maar toch.. in persoon kun je sympathy wekkenquote:Op woensdag 19 september 2012 17:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar mocht het niet ophouden ga ik inderdaad langs de deur, het is alleen vervelend dat ik niet weet wie daar woont. Straks heb ik ruzie met een gast waar ik geen ruzie mee wil hebben
quote:Op woensdag 19 september 2012 17:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh.. dan moet je 0900-0112 oid bellen.. die kunnen je vertellen dat hun mond overloopt van jouw piemol
Och gewoon aanbellen en vriendelijk vragen of het iets minder mag is niks mis mee toch?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar mocht het niet ophouden ga ik inderdaad langs de deur, het is alleen vervelend dat ik niet weet wie daar woont. Straks heb ik ruzie met een gast waar ik geen ruzie mee wil hebben
Ja, klopt. Dus ik heb het ook 2 dagen over me heen laten gaan omdat het overdag is. Maar ik probeer juist overdag dingen te doen waar ik me bij moet concentreren (lees; schoolwerk), en dat lukt dus niet als er al 3 dagen non stop gebonk uit die hoek komtquote:Op woensdag 19 september 2012 17:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar toch.. in persoon kun je sympathy wekkenen afspraken maken voor lawaaai.
officieel mogen mensen toch lawaai maken tot 22.00 uur oid?
Met mijn humeur nu kan ik niet vriendelijk zijn ben ik bangquote:Op woensdag 19 september 2012 17:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Och gewoon aanbellen en vriendelijk vragen of het iets minder mag is niks mis mee toch?
Volgens mij wel, maar t mag geen overlast veroorzaken dacht ik.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar toch.. in persoon kun je sympathy wekkenen afspraken maken voor lawaaai.
officieel mogen mensen toch lawaai maken tot 22.00 uur oid?
soms ontkom je niet aan overlast toch? verbouwen ofzo.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar t mag geen overlast veroorzaken dacht ik.
Dam gooi je eerst een briefje door de bus.En als t een grote brede gozer blijkt te zijn dan verzin je een smoesjequote:Op woensdag 19 september 2012 17:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met mijn humeur nu kan ik niet vriendelijk zijn ben ik bang
bij ons hebben de (oude) bovenburen al eens aangebeld omdat ik te hard lag klaar te komenquote:Op woensdag 19 september 2012 17:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar t mag geen overlast veroorzaken dacht ik.
Mijn ouders zijn gescheiden, mijn moeder heeft toen een hoop geld geïnvesteerd in een project in het buitenland. Het was echt haar thuis. Ze ging regelmatig op en neer van Nederland naar Hongarije om het voor elkaar te boksen. Dan was ze twee weken daar hard aan het werk en in Nederland draaide ze dan een week of langer nachtdiensten achter elkaar.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:35 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dat is kut zeg.
Mijn familie is behoorlijk solidair met elkaar, maar tja, daarom kom ik ook uit een Indische familie.
Daar zijn die familie banden toch al erg sterk, de een steunt de ander in mindere tijden.
Ik weet nog dat voordat ik mijn vriend leerde kennen ik geen werk had, en mijn studie nog deed. Mijn familie steunde me echt met alles, van eten tot de twingo die ik nu heb.
Klopt, maar voor zover ik weet kan dat niet in haar geval.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
soms ontkom je niet aan overlast toch? verbouwen ofzo.
Maar hele dagen keiharde muziek is wel irritant.
quote:
Helleeeuuuuuwww.quote:
Lolquote:Op woensdag 19 september 2012 17:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bij ons hebben de (oude) bovenburen al eens aangebeld omdat ik te hard lag klaar te komen
gelukkig weten de nieuwen meteen waar ze aan beginnen wat stom toeval dat hun aan het verhuizen zijn en dingen binnensjouwen en wij met het raam open goeie seks hebben
Heb jij zo'n ellusieve baas danquote:Op woensdag 19 september 2012 17:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nou.. uhm.. dan moet ik eerst de baas eens vinden en die zit in duitsland geloof ik
vroegen die oudjes niet om tips/tricks ?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bij ons hebben de (oude) bovenburen al eens aangebeld omdat ik te hard lag klaar te komen
gelukkig weten de nieuwen meteen waar ze aan beginnen wat stom toeval dat hun aan het verhuizen zijn en dingen binnensjouwen en wij met het raam open goeie seks hebben
groot bedrijf ik weet niet eens wie de baas isquote:Op woensdag 19 september 2012 17:33 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Heb jij zo'n ellusieve baas dan
Whehequote:Op woensdag 19 september 2012 17:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Laatst ook nog met mn buurmeisje over gehad. Mn bovenbuurman had de eerste nacht dat ik hier sliep ook iemand over de vloer volgens mij. Bed kraakte aan alle kanten tot half 3 's nachts. Fijne eerste nacht was dat,.. not![]()
Maar mijn buurmeisje zei op een gegeven moment 'Ja, en laatst hoorde ik ook ineens seksgeluiden'
Ik 'Welke dag was dat?'
Zij 'Maandag.. hoezo?'
Ik '![]()
![]()
'
Regelmatig.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:34 schreef Tamashii het volgende:
Hier heeft iemand ook wel eens opmerkingen gemaakt over het geluid dat uit de slaapkamer komt.
In a galaxy far away, their lives the boss !quote:Op woensdag 19 september 2012 17:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
groot bedrijf ik weet niet eens wie de baas is
Go jijquote:Op woensdag 19 september 2012 17:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Laatst ook nog met mn buurmeisje over gehad. Mn bovenbuurman had de eerste nacht dat ik hier sliep ook iemand over de vloer volgens mij. Bed kraakte aan alle kanten tot half 3 's nachts. Fijne eerste nacht was dat,.. not![]()
Maar mijn buurmeisje zei op een gegeven moment 'Ja, en laatst hoorde ik ook ineens seksgeluiden'
Ik 'Welke dag was dat?'
Zij 'Maandag.. hoezo?'
Ik '![]()
![]()
'
Alleenstaand huis?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:40 schreef Fera het volgende:
Ik hou me nooit in, maar toch nooit commentaar gehad.
Ik ook nog nooit, maar weet zeker dat de buren hier regelmatig hebben kunnen mee genietenquote:Op woensdag 19 september 2012 17:40 schreef Fera het volgende:
Ik hou me nooit in, maar toch nooit commentaar gehad.
Nope. Appartement. Buren onder en naast.quote:
Lief van die uitnodiging trouwens Roy. Is wel een einde rijden voor me.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook nog nooit, maar weet zeker dat de buren hier regelmatig hebben kunnen mee genieten
Gaan jullie seksen dan?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lief van die uitnodiging trouwens Roy. Is wel een einde rijden voor me.
Nee, Roy is niet van de mannen.quote:
die waren van onze leeftijd.. dus nee plus denk dat het voor hun al wilde seks was als zij een keer bovenop zatquote:Op woensdag 19 september 2012 17:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
vroegen die oudjes niet om tips/tricks ?
quote:Op woensdag 19 september 2012 17:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die waren van onze leeftijd.. dus nee plus denk dat het voor hun al wilde seks was als zij een keer bovenop zat
Welke kroeg?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, Roy is niet van de mannen.
Er is dan een optreden in zijn kroeg.
oO te goedquote:Op woensdag 19 september 2012 17:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
die waren van onze leeftijd.. dus nee plus denk dat het voor hun al wilde seks was als zij een keer bovenop zat
Ik zie ook niet in waarom dat niet zou kunnen.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:53 schreef Tamashii het volgende:
Ik zit noooooit bovenop, maar toch wilde seks.
Geen idee hoe de kroeg heet? Roy woont namelijk een paar kilometer van mij af, dus ik was benieuwd of het ook iets voor mij was.quote:
Old Sailor oid.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee hoe de kroeg heet? Roy woont namelijk een paar kilometer van mij af, dus ik was benieuwd of het ook iets voor mij was.
Hoeveel liter gaat er nou on zo'n tank?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Argh, gragspijkenissebruggadood
ik moet de bus zo nog aftanken maar het wordt heul donker in Hoogvliet
Old Sailor.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee hoe de kroeg heet? Roy woont namelijk een paar kilometer van mij af, dus ik was benieuwd of het ook iets voor mij was.
Goede vraag, en wat verbruikt zo'n bus nou?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoeveel liter gaat er nou on zo'n tank?
Tevens een goede vraagquote:Op woensdag 19 september 2012 17:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goede vraag, en wat verbruikt zo'n bus nou?
Oh maar zij zou zich ook niet achterlangs laten nemen hoor..quote:Op woensdag 19 september 2012 17:53 schreef Tamashii het volgende:
machine sex? Je bedoelt elke ochtend en avond?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:58 schreef sararaats het volgende:
De buren die nu verhuisd zijn deden volgens mij ook aan machine-sex
Of "ik ben toch geen hondquote:Op woensdag 19 september 2012 17:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oh maar zij zou zich ook niet achterlangs laten nemen hoor..
bende gij gek.. je moet elkaar wel lief in de ogen kunnen kijken terwijl je het moment dat je het dichtste bij elkaar bent met elkaar deelt.van die mensen
Nee met een echte machinequote:Op woensdag 19 september 2012 17:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
machine sex? Je bedoelt elke ochtend en avond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025
Als 'zij' bovenop zit vind ik het juist wat relaxer wordenquote:Op woensdag 19 september 2012 17:53 schreef Tamashii het volgende:
Ik kan m'n hoofd best aardig draaien tijdens doggystyle. Ik vind het wel leuk om te kijken af en toe, hoe meneer aan het genieten is.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oh maar zij zou zich ook niet achterlangs laten nemen hoor..
bende gij gek.. je moet elkaar wel lief in de ogen kunnen kijken terwijl je het moment dat je het dichtste bij elkaar bent met elkaar deelt.van die mensen
Oh man, (een van de) lekkerste standje(s)quote:Op woensdag 19 september 2012 17:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Of "ik ben toch geen hond"
me 2 maar ik hoef hem ook niet altijd aan te kijken. .quote:Op woensdag 19 september 2012 18:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan m'n hoofd best aardig draaien tijdens doggystyle.
Dat vind ik wel een mooie.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Of "ik ben toch geen hond"
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:00 schreef Fera het volgende:
Ik kan m'n hoofd best aardig draaien tijdens doggystyle. Ik vind het wel leuk om te kijken af en toe, hoe meneer aan het genieten is.
verschilt per bus, van 250 tot 710..quote:Op woensdag 19 september 2012 17:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoeveel liter gaat er nou on zo'n tank?
Jezusquote:Op woensdag 19 september 2012 18:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
verschilt per bus, van 250 tot 710..
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Alsof jij überhaupt anders geneukt WILT worden
Heloef, mijn broer.quote:
à 1.85 per liter.. Kassa!quote:Op woensdag 19 september 2012 18:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
verschilt per bus, van 250 tot 710..
Ik word serieus geil van een man die geniet van mij ... Soort ego boost.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
me 2 maar ik hoef hem ook niet altijd aan te kijken. .
mannen kijken toch alsof ze moeten poepen of janken als ze klaarkomenheb dr niet zoveel mee
Er zal wel diesel in gaat.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
à 1.85 per liter.. Kassa!
Vrouwquote:Op woensdag 19 september 2012 18:05 schreef Fera het volgende:
En toen was er een reep chocola zo verdwenen in mijn buik ...
OM-NOM-NOMquote:Op woensdag 19 september 2012 18:05 schreef Fera het volgende:
Wat voor chocola?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:05 schreef Fera het volgende:
een man die geniet oh zeker.. maar het punt van klaarkomen hoef ik niet perse te zien..quote:Op woensdag 19 september 2012 18:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik word serieus geil van een man die geniet van mij ... Soort ego boost.
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
wat voor machine?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Pinnenmutske op 19-09-2012 18:12:34 ]Werewolf
Ik wil een klaarkomgezicht niet zienquote:Op woensdag 19 september 2012 18:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, fattie.quote:
Meer: *GULP*quote:
Delete mijn foto's dan maar weer.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil een klaarkomgezicht niet zien.
ik heb dat andersomquote:Op woensdag 19 september 2012 18:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet het niet ... Ik vond het bij mij mijn ex dus altijd heel aandoenlijkquote:Op woensdag 19 september 2012 18:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een man die geniet oh zeker.. maar het punt van klaarkomen hoef ik niet perse te zien..
Ik heb geen foto's van jouquote:Op woensdag 19 september 2012 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Delete mijn foto's dan maar weer.
Bij vrouwen zit er soms wel een zekere schoonheid in.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's van jou. Maar, veel mannen die kijken altijd zo raar als ze klaarkomen
. Vrouwen trouwens ook, ziet er niet uit
.
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's van jou. Maar, veel mannen die kijken altijd zo raar als ze klaarkomen
. Vrouwen trouwens ook, ziet er niet uit
.
Eensquote:Op woensdag 19 september 2012 18:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij vrouwen zit er soms wel een zekere schoonheid in.
Dan heb ik die schoonheid nog niet gevondenquote:Op woensdag 19 september 2012 18:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij vrouwen zit er soms wel een zekere schoonheid in.
quote:
*sop sop sop*quote:
Prima.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef, mijn broer.
Wel aardig, goed lesgegeven vandaag. Wel erg moe nu. Heb behoefte om te slapen.
Aan de andere kant, ook best eenzaam.
Hoe is het met jou vandaag?
Kaneel is veeeeeel leuker, trust me.quote:
Iedereen loopt tegenwoordig met een iPhone rond ...quote:Op woensdag 19 september 2012 18:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Prima.
Ik kwam een meisje tegen die een invalide persoon voort duwde door de school. Ze liep recht op me af terwijl ik aan het roken was. Net toen ik wou zeggen "wat tof dat je dat doet" keek ze me lachend aan zei "toet toet!" grootste WTF? moment van de week.
Trouwens je status wordt niet veel beter door een iPhone. Niemand heeft me proberen te neuken.
Ik ga hem retouneren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig hoor ik die nooit meer hihiWerewolf
quote:
Toettoet.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Prima.
Ik kwam een meisje tegen die een invalide persoon voort duwde door de school. Ze liep recht op me af terwijl ik aan het roken was. Net toen ik wou zeggen "wat tof dat je dat doet" keek ze me lachend aan zei "toet toet!" grootste WTF? moment van de week.
Trouwens je status wordt niet veel beter door een iPhone. Niemand heeft me proberen te neuken.
Ik ga hem retouneren.
Ohmy.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Kaneel is veeeeeel leuker, trust me.
Zo ben ik niet hoor. Ik was niet serieusquote:Op woensdag 19 september 2012 18:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Iedereen loopt tegenwoordig met een iPhone rond ...
Mensen uit mijn klas toen 'n leraar wat vertelde over de iPhone 5: "JA OMG, KAN NIET WACHTEN, GEWELDIG".
Ja, hallo, weet je hoeveel mensen er warenquote:Op woensdag 19 september 2012 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Toettoet.
Je stond vast en zeker in je weg.
Jammer van je iPhone dan. Wat is het nieuwste hippe merk waar je de hipstermeisjes mee kan scoren?
[..]
Ohmy.
Samzz heeft me al eens gezien trouwens, maar ze is me vergeten.
Hehehehe.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo ben ik niet hoor. Ik was niet serieus
Het heeft een hele fucking dag geduurd voor ik dat ding helemaal begreep. Hoe zo gebruikersvriendelijk?
Geen idee.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hallo, weet je hoeveel mensen er waren?
Ja stond ik ook maar ik ging al aan de kant.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toettoet.
Je stond vast en zeker in je weg.
Jammer van je iPhone dan. Wat is het nieuwste hippe merk waar je de hipstermeisjes mee kan scoren?
Veel. Mono en Silk had ik al eerder gezien, zoals meerderen die er warenquote:Op woensdag 19 september 2012 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehehe.
Ik heb nog nooit met een smartphone of tablet gewerkt, maar ik was er vrij snel achter hoe dat ding van mijn moeder werkte, zodat ik het haar uit kon leggen.
Jij bent veel hendiger dan ik, jongen. Dat heb je toch binnen 10 minuten onder de spreekwoordelijke knie?
[..]
Geen idee.
Ik heb toen ook Mono, Stief en Silk voor het eerst gezien. Goede avond was dat wel.
Welke worstquote:Op woensdag 19 september 2012 18:21 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb nu alweer ijskoude voeten, tot halverwege mijn onderbeen. Dat worst wat de komende winter.
Ach, zou dat meisje niet al blij zijn dat ze iemand heeft die haar wil helpen? Lijkt me wel fijn.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja stond ik ook maar ik ging al aan de kant.
Lullig voor dat meisje in die stoel vooral. Als degene die je voortduwt continu toettoet roept naar iedereen die in de weg staat.
Geen flauw idee, maar nu ik gewend ben aan dat ding is het best een lekker ding.
Alleen je moet dokken voor WA ik was zo van "VUILE KUTJOBS" dat is wel genaaid.
Intronic is wel een schatje ja.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Veel. Mono en Silk had ik al eerder gezien, zoals meerderen die er waren. Intronic wel voor het eerst
. Wat een droppie is dat.
nu heb ik trek in hemaworst, bedanktquote:Op woensdag 19 september 2012 18:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mobiel dus typo, maar verse worst of rookworst
Ow noesquote:Op woensdag 19 september 2012 18:25 schreef Mistress_X het volgende:
![]()
net een telefoontje gehad van de commandant van mijn vriend, hij is gewond geraakt
Dat denk ik ook wel. Alleen het was zo'n vreemde gewaarwording.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, zou dat meisje niet al blij zijn dat ze iemand heeft die haar wil helpen? Lijkt me wel fijn.
Niet ergquote:
Oh thank Godquote:Op woensdag 19 september 2012 18:27 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Niet erg
Was een simulatie met lasers, maar in het echt zou hij dus wel echt gewond zijn geraakt aan zijn dijbeen
oeh, dat is toch ff schrikken. En nu mag die terug naar trainingskamp?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:27 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Niet erg
Was een simulatie met lasers, maar in het echt zou hij dus wel echt gewond zijn geraakt aan zijn dijbeen
Zijn CC is een jaargenoot van hem, en ik ken hem ook, die vond het geinig mij ff te bellen dat hij faaldequote:
Weet ikquote:Op woensdag 19 september 2012 18:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mobiel dus typo, maar verse worst of rookworst
Ik heb geen kaneelstokjes gehad, dus hoe moet ik dat wetenquote:Op woensdag 19 september 2012 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, zou dat meisje niet al blij zijn dat ze iemand heeft die haar wil helpen? Lijkt me wel fijn.
[..]
Intronic is wel een schatje ja.
Ik heb toen ook met een aantal mensen zitten praten die ik niet meer zou herkennen of usernames van weet. Ik neem het je ook niet kwalijk.
Maar ik was degene die kaneelstokjes bij zich had ja.
Vochtig wel...quote:
Ik weet het nog exact.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:28 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen kaneelstokjes gehad, dus hoe moet ik dat weten?
Het zou mij ook niet verbazen wanneer je niet meer weet hoe ik eruit zie, hoor.
Nee, dit kan de beste gebeuren hoorquote:Op woensdag 19 september 2012 18:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
oeh, dat is toch ff schrikken. En nu mag die terug naar trainingskamp?
Hahaquote:Op woensdag 19 september 2012 18:28 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Zijn CC is een jaargenoot van hem, en ik ken hem ook, die vond het geinig mij ff te bellen dat hij faalde
Ik ga zo hangen, lekker TV kijkenquote:Op woensdag 19 september 2012 18:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha
Tel leeg (van 75% naar 2% in 1,5 uur) dus tot straks
Oh ok.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:29 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Nee, dit kan de beste gebeuren hoor
Gewoon verder gaan met trainen dus.
kan er 900km mee halen maar we tanken bij een halve tank afquote:
Reken ik het nou verkeerd of is het echt zo onzuinig?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
kan er 900km mee halen maar we tanken bij een halve tank af
1 op 3?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
kan er 900km mee halen maar we tanken bij een halve tank af
Draag jij ook zo'n stoer motorpak?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:44 schreef Vinniiee het volgende:
Ff snel eten dan mijn motor ophalen
Voor woonwerk heb ik een textiel pak, maar ik heb ook een leren overall.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:46 schreef sararaats het volgende:
[..]
Draag jij ook zo'n stoer motorpak?![]()
Eet ze
Totaal niet zuinig, idd.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Reken ik het nou verkeerd of is het echt zo onzuinig?
onzuinigquote:Op woensdag 19 september 2012 18:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Reken ik het nou verkeerd of is het echt zo onzuinig?
Zou ik wel doen ja.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:52 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Ik ben een sollicitatiebrief aan het schrijven. In het mailadres waar ik m'n sollicitatie naar toe moet sturen staat een voornaam, echter vind ik het geheel niet netjes om in een sollicitatie mensen met de voornaam aan te spreken, tenzij toestemming.
Hoe kan ik nu het beste aanschrijven? Gewoon Geachte heer,?
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:52 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Ik ben een sollicitatiebrief aan het schrijven. In het mailadres waar ik m'n sollicitatie naar toe moet sturen staat een voornaam, echter vind ik het geheel niet netjes om in een sollicitatie mensen met de voornaam aan te spreken, tenzij toestemming.
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:52 schreef Samzz het volgende:
Ik andersom, gelijk voor motorquote:Op woensdag 19 september 2012 18:51 schreef sararaats het volgende:
Ik heb nooit met een motor gereden. Ben ineens voor de auto gegaan
Wanneer is de uitvaart? Dan kan ik er vrij voor vragenquote:Op woensdag 19 september 2012 18:53 schreef LovelyLady het volgende:
Navond... Ik heb een vrij ernstige mededeling....
Nader onderzoek heeft gebleken dat de vanmiddag gewond geraakte toetsenbord zojuist is te komen overlijden.
U kunt uw condoleances kwijt per dm/pm
Het toetsenbord was trouw tot het einde, ook al zag je de 'a' en de entertoets niet meer. Het gaat hem goed in de toetsenbordenhemel... RIP
Waar ben je bang voor?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb niks met motoren![]()
Ik durf er niet op enzo
Vond de motor gevaarlijkquote:Op woensdag 19 september 2012 18:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik andersom, gelijk voor motor
Weet ik niet. Durf ook niet op een scooter..quote:
Keer proberen?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Weet ik niet. Durf ook niet op een scooter..
ik wil wel, maar geen tijd/geld voor..quote:Op woensdag 19 september 2012 18:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik durf er niet op enzo
Al eens gedaan. Ik vind het echt doodeng. Kom met 7 kleuren in mn broek er vanaf.quote:
Dan wordt een volgende keer ook niet zo'n succes denk ikquote:Op woensdag 19 september 2012 18:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Al eens gedaan. Ik vind het echt doodeng. Kom met 7 kleuren in mn broek er vanaf.
Daaromquote:Op woensdag 19 september 2012 18:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan wordt een volgende keer ook niet zo'n succes denk ik
Is ook veiligerquote:Op woensdag 19 september 2012 18:59 schreef sararaats het volgende:
Ik voel me veiliger in m'n autootje
Achterop de motor zitten is wel leuk
Ik zou het best een keer willen, maar bang.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik durf er niet op enzo
Ja, same here dus. En achterop een scooter al eens in mn broek gescheten van angst. Bijna letterlijkquote:Op woensdag 19 september 2012 19:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zou het best een keer willen, maar bang.
Ik schrok toen ik begon met lezen,quote:Op woensdag 19 september 2012 18:53 schreef LovelyLady het volgende:
Nader onderzoek heeft gebleken dat de vanmiddag gewond geraakte toetsenbord zojuist is te komen overlijden.
Het toetsenbord was trouw tot het einde, ook al zag je de 'a' en de entertoets niet meer. Het gaat hem goed in de toetsenbordenhemel... RIP
QFTquote:Op woensdag 19 september 2012 19:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik schrok toen ik begon met lezen,Trut.
![]()
RIP toetsenbordquote:Op woensdag 19 september 2012 18:53 schreef LovelyLady het volgende:
mooie heren niet?quote:Op woensdag 19 september 2012 19:18 schreef MeneerLogica het volgende:
Goedenavond heren en mooie dames![]()
Condoleances, ik snap hoe zwaar dit voor een persoon kan zijn. Ik kan helaas niet meer doen dan mijn medeleven tonen en toch aangeven dat ik er voor jullie ben. Ook al zijn we geen goede vrienden is een schouder om op te huilen toch prettig. Sterkte.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:53 schreef LovelyLady het volgende:
Een taxichauffeur met 12 knoopjes los is wel een casanova!quote:Op woensdag 19 september 2012 19:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben jij een mooie heer dan?
Ik heb zn fobo al bekeken. Ik ben het met jullie eensquote:Op woensdag 19 september 2012 19:28 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Een taxichauffeur met 12 knoopjes los is wel een casanova!
quote:Op woensdag 19 september 2012 19:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb zn fobo al bekeken. Ik ben het met jullie eens
Rijd ie in de buurt van A'foort?quote:Op woensdag 19 september 2012 19:32 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]Ik zou zeggen bel een taxi en hoop!
Zwolle helaasquote:Op woensdag 19 september 2012 19:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Rijd ie in de buurt van A'foort?
ik hoor van meerdere kanten van wel.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben jij een mooie heer dan?
Kom ik nog wel een paar keer langs vannacht.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Rijd ie in de buurt van A'foort?
Oeh..quote:Op woensdag 19 september 2012 19:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Kom ik nog wel een paar keer langs vannacht.
quote:Op woensdag 19 september 2012 19:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb zn fobo al bekeken. Ik ben het met jullie eens
Jammerquote:Op woensdag 19 september 2012 19:35 schreef JJH het volgende:
[..]
niet meer dan dat. Vannacht weer schipholwerk.
Neem mij gewoon eens mee in de taxiquote:Op woensdag 19 september 2012 19:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Kom maar een keertje langs, kun je kijken.
Ritje maken?quote:Op woensdag 19 september 2012 19:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Neem mij gewoon eens mee in de taxi
Die had vertraging.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
JJH, wat was dat nou gisteren/vanmorgen over een vliegtuig en landen?
Wolken zijn veradelijk, ze zien eruit als lekker watten waar je in kan kruipen en voordat je het weet gooien ze water over je heenquote:Op woensdag 19 september 2012 19:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wauwie wat een mooie lucht.. ik wil in de wolken wonen waar er geen vervelende klanten zijn die mij uitschelden en alles zacht en fluffy is
maar ik vind het niet erg om nat te zijn dus dat geeft nietquote:Op woensdag 19 september 2012 19:46 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Wolken zijn veradelijk, ze zien eruit als lekker watten waar je in kan kruipen en voordat je het weet gooien ze water over je heen
Ooh, dubbele betekenisquote:Op woensdag 19 september 2012 19:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar ik vind het niet erg om nat te zijn dus dat geeft niet
hoezo we denken hetzelfde.. ik whatsapp je netquote:
anders kan ie die mensen toch niet wegbrengenquote:Op woensdag 19 september 2012 19:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En daar moest jij perse op wachten?
quote:Op woensdag 19 september 2012 19:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zou het best een keer willen, maar bang.
Ik wil jullie best een keer achterop nemen hoorquote:Op woensdag 19 september 2012 19:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, same here dus. En achterop een scooter al eens in mn broek gescheten van angst. Bijna letterlijk![]()
Laat staan als ik op een motor ga zitten. Maar het lijkt me wel vet. Ik denk dat ik wel in zo'n karretje ernaast zou durven, haha
Oh, is prima hoor! Waar kom je vandaan ?quote:Op woensdag 19 september 2012 19:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
LoLa mijn medeleven! Het was een trouw toetsenbord!
Misschien krijgen we korting op de uitvaart als we jou toetsenbord en mijn laptop tegelijk vaarwel zeggen!
Oh en vinnie als je ooit in de buurt bent wil ik wel een keer achterop! Lijkt me zo gaaf!
Ja, want dat was mijn rit, anders had ik leeg terruggemoeten en een collega een half uur achter me aangereden....quote:Op woensdag 19 september 2012 19:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En daar moest jij perse op wachten?
Laten we er een feestje van makenquote:Op woensdag 19 september 2012 19:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
LoLa mijn medeleven! Het was een trouw toetsenbord!
Misschien krijgen we korting op de uitvaart als we jou toetsenbord en mijn laptop tegelijk vaarwel zeggen!
Oh en vinnie als je ooit in de buurt bent wil ik wel een keer achterop! Lijkt me zo gaaf!
Hij kan toch andere mensen wegbrengen, daar is het een taxi voorquote:Op woensdag 19 september 2012 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
anders kan ie die mensen toch niet wegbrengen
ff wennen aan toetsenbord
Stomme klant danquote:Op woensdag 19 september 2012 19:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
stomme schijthormonen
ik moest net huilen door een klant omdat hij lelijk tegen mij deed![]()
damn ik ben nooit zo'n softy
quote:Op woensdag 19 september 2012 19:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoezo we denken hetzelfde.. ik whatsapp je net
besteld werk.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hij kan toch andere mensen wegbrengen, daar is het een taxi voor
ja nogal. damn dat was een lawine aan goedgemikte scheldwoordenquote:
Ik bedoelde m'n motorquote:Op woensdag 19 september 2012 19:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lang leve een usb toetsenbordvoor knetter
rotterdamquote:Op woensdag 19 september 2012 19:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, is prima hoor! Waar kom je vandaan ?
Wat?quote:Op woensdag 19 september 2012 19:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gaat er nog iemand naar Haren vrijdag?
Ja nou hier is het een week VOL met stomme dingen ....quote:Op woensdag 19 september 2012 19:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
rotterdam
Heb je wel een extra helm dan?
LoLa jaah maar wel goede cake! Mijn lappie is mij jaren trouw geweest!
Beetje jammer dat ie juist deze week dood moest gaan...
Jawel, maar geen idee of het de goeie maat is.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
rotterdam
Heb je wel een extra helm dan?
LoLa jaah maar wel goede cake! Mijn lappie is mij jaren trouw geweest!
Beetje jammer dat ie juist deze week dood moest gaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |