SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Hier sluit ik me bij aan. Sponsor onsquote:Op woensdag 19 september 2012 16:35 schreef DutchSL het volgende:
Als iemand op PS3 ook coins wilt wit wassen ben ik uiteraard beschikbaar
Thans bro, even een neer pompen.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:36 schreef Ajacied7 het volgende:
Marcie, zet even een speler te koop voor 20k
quote:Op woensdag 19 september 2012 16:35 schreef DutchSL het volgende:
Kloptquote:Op woensdag 19 september 2012 16:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Iemand die nog wat kwijt wil? (ik voel me echt een giermaar zo'n kans krijg je natuurlijk nooit meer!)
quote:Op woensdag 19 september 2012 16:36 schreef Toefjes het volgende:
Hier gaat nog jaren over nagepraat worden
Dan maar gierenquote:Op woensdag 19 september 2012 16:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Iemand die nog wat kwijt wil? (ik voel me echt een giermaar zo'n kans krijg je natuurlijk nooit meer!)
quote:Op woensdag 19 september 2012 16:35 schreef DutchSL het volgende:
Ik ben er weer,quote:Op woensdag 19 september 2012 16:39 schreef seeewpaall het volgende:
wie wilt mij narsingh voor 15 k kopen?
xboxxxxxxxx
quote:
HAHAHA GOEIEquote:Op woensdag 19 september 2012 16:39 schreef over_hedge het volgende:
Het erge is nog dat je gewoon 100K voor 10 euro kan verkopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij crashte bij mij omdat die techgame site er een request tegenaan gooide. Hopen dat ik er weer in kom.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:42 schreef Confetti het volgende:
EA site laadt een beetje traag dus niet uitloggen!
Gewoon zeggen dat het van een vriend was, en dacht dat hij Ronaldo in een pack had gekregen en daarom zo veel coinsquote:Op woensdag 19 september 2012 16:42 schreef Tim86 het volgende:
Snap echt niet waarom jullie dit nou zo in het extreme doordrijven en dan de coins gaan weggeven. Kans dat dit alles dan hard fout loopt wordt alleen maar groter, hoe nobel het ook is.
De mensen die nu via de hack coins krijgen kunnen zelf ook de lul zijn natuurlijk.
Ik discard steeds alles, en hou alleen de topspelers over.quote:
Ja iddquote:
Hij kan never nooit een consoleban krijgenquote:
Ik zette alleen een speler te duur op de TP. Tot mijn stomme verbazing werd hij instant verkocht voor 50K. U kunt het nakijken, het is niet iemand uit mijn vriendenlijst geweest, want ik heb het ze allemaal gevraagd. Dat was geweldig. (dit wordt mijn verweer)quote:Op woensdag 19 september 2012 16:42 schreef Tim86 het volgende:
Snap echt niet waarom jullie dit nou zo in het extreme doordrijven en dan de coins gaan weggeven. Kans dat dit alles dan hard fout loopt wordt alleen maar groter, hoe nobel het ook is.
De mensen die nu via de hack coins krijgen kunnen zelf ook de lul zijn natuurlijk.
zelfs met die oude flashplayer crashte het nog steeds manquote:Op woensdag 19 september 2012 16:42 schreef Confetti het volgende:
EA site laadt een beetje traag dus niet uitloggen!
quote:Op woensdag 19 september 2012 16:43 schreef TheFastOne het volgende:
Wie is er aan het handelen op de PS3 op dit moment?
Doe jij dit ook dan?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:43 schreef Lindgren. het volgende:
GJE met zijn Benzema die straks niets meer waard is.
Leukquote:Op woensdag 19 september 2012 16:43 schreef Lindgren. het volgende:
"Het waren 3 fantastische uren"quote:Op woensdag 19 september 2012 16:43 schreef Lindgren. het volgende:
Dan duperen ze ook mensen die normaal aan hun coins zijn gekomenquote:Op woensdag 19 september 2012 16:44 schreef TJV het volgende:
Alsof ze alles niet resetten.Kom op, alles is naar de klote nu.
Zo hard heb ik nog nooit gelachen om een comment.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
"Het waren 3 fantastische uren"
Zoals jij.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan duperen ze ook mensen die normaal aan hun coins zijn gekomen
Neequote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 16:45 schreef Confetti het volgende:
Als iemand suicidaal is moet die gewoon pakjes blijven openen en alles 200 BIN erop zetten. Hele markt naar de klote
Ja, maar nu KSI het al weet is het een kwestie van tijd voordat er mensen gebanned gaan worden.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:45 schreef poker4lifee het volgende:
denk wel dat het gereset wordt.. ea verdient door pakjes en die worden minder gekocht als er meer spelers op de markt zijn door deze shit
Als iemand suicidaal is moet die gewoon pakjes blijven openen en alles 200 BIN erop zetten. Hele markt naar de klote
Dit is vorig jaar ook gedaan he..quote:Op woensdag 19 september 2012 16:45 schreef poker4lifee het volgende:
denk wel dat het gereset wordt.. ea verdient door pakjes en die worden minder gekocht als er meer spelers op de markt zijn door deze shit
ahahahahahahhaquote:Op woensdag 19 september 2012 16:46 schreef JacobDubbel het volgende:
DAMN ADREALINE DIE JE VOELT IS BETER DAN SEX
Wat is er toen gebeurd dan?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit is vorig jaar ook gedaan he..
Niks voorzover ik weet, vraag maar aan confettiquote:Op woensdag 19 september 2012 16:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat is er toen gebeurd dan?
EA gratis pakjesquote:Op woensdag 19 september 2012 16:47 schreef Kamikazie het volgende:
Wat heb ik gemist?
Geen zin om terug te lezen ...
Pack glitch. Iedereen deelt coins aan elkaar uit.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:47 schreef Kamikazie het volgende:
Wat heb ik gemist?
Niet meer na college gaan jij, je mist allesquote:Op woensdag 19 september 2012 16:47 schreef Kamikazie het volgende:
Wat heb ik gemist?
Heb je wel coins gekregen van iemand dan?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:47 schreef Tim86 het volgende:
Ik ben een te grote pussy om er rijk van te worden..ik wil het sneaky en onopvallend doen en uit alle leaderboards blijven, dus heb nu 3 teams gebouwd die ik wilde bouwen en ik ben happy
picsquote:Op woensdag 19 september 2012 16:47 schreef Tim86 het volgende:
Ik ben een te grote pussy om er rijk van te worden..ik wil het sneaky en onopvallend doen en uit alle leaderboards blijven, dus heb nu 3 teams gebouwd die ik wilde bouwen en ik ben happy
Ziek veel giveaways enz.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:47 schreef Kamikazie het volgende:
Wat heb ik gemist?
Confetti vindt glitch -> Iedereen rijk.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:47 schreef Kamikazie het volgende:
Wat heb ik gemist?
quote:Op woensdag 19 september 2012 16:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet meer na college gaan jij, je mist alles
reloadeveryquote:Op woensdag 19 september 2012 16:49 schreef JacobDubbel het volgende:
Hoe heet die applicatie met refreshen op Mozilla ?
RefreshEveryquote:Op woensdag 19 september 2012 16:49 schreef JacobDubbel het volgende:
Hoe heet die applicatie met refreshen op Mozilla ?
Ik heb het zelf gedaan.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Heb je wel coins gekregen van iemand dan?
dit dusquote:Op woensdag 19 september 2012 16:51 schreef el-blanchito het volgende:
Bij mij doet de App het al niet meer
Ik stond in de top 2 met club valuequote:Op woensdag 19 september 2012 16:51 schreef Kamikazie het volgende:
Dus wie is er nu het rijkst? En bij wie kan ik het beste om wat coins/speler bedelen?
Hij stak even met kop en schouders boven de rest uit.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:52 schreef Thorb het volgende:
Ik vind het wel lullig voor de mensen die zelf hebben gehandeld man, heeft GJE eindelijk iets goeds gedaan...
Ach kan ik straks wel sneller toffe spelers kopen omdat ze goedkoper zijn mja
Trekt wel weer bij.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:53 schreef marcie216 het volgende:
Dit is echt baas, maar jammer dat de markt zo vernaaid is nu.
quote:Op woensdag 19 september 2012 16:53 schreef Kamikazie het volgende:
Wel veel nieuwe posters hier in een keer
Valt hier niks te zien. Doorlopen.quote:
Valt wel mee zo aan het begin.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:53 schreef marcie216 het volgende:
Dit is echt baas, maar jammer dat de markt zo vernaaid is nu.
quote:Op woensdag 19 september 2012 16:53 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Valt hier niks te zien. Doorlopen.
Bedankt voor de geruststellende woorden.quote:
Samequote:
Wat vraag jij veel voor zon flutkeeperquote:
Dies super goed manquote:Op woensdag 19 september 2012 16:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat vraag jij veel voor zon flutkeeper
Ja ze gaan KSI en Calfreezy bannen.quote:
Ja, ik kan alleen de helft van de geDM'de spelers niet vinden. Alleen Xbox, alleen positie en formatie!quote:
quote:
Ja maar die kunnen met de opbrengsten van 1 vid alweer een nieuw account met 125 jaar Xbox Live en 500K coins erbij kopenquote:Op woensdag 19 september 2012 16:55 schreef TJV het volgende:
[..]
Ja ze gaan KSI en Calfreezy bannen.
quote:Op woensdag 19 september 2012 16:56 schreef Dudeweiser het volgende:
Iets belangrijks gemist vandaag?
Neuh, nothing to see here, move along.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:56 schreef Dudeweiser het volgende:
Nah, gewoon een normale dagquote:Op woensdag 19 september 2012 16:56 schreef Dudeweiser het volgende:
Al die fanboys van KSI verbranden Fifa als EA hem bant.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:56 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja maar die kunnen met de opbrengsten van 1 vid alweer een nieuw account met 125 jaar Xbox Live en 500K coins erbij kopen.
Ik denk dat je hun inkomsten een beetje overschatquote:Op woensdag 19 september 2012 16:56 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja maar die kunnen met de opbrengsten van 1 vid alweer een nieuw account met 125 jaar Xbox Live en 500K coins erbij kopen.
quote:Op woensdag 19 september 2012 16:56 schreef Dudeweiser het volgende:
PS3.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is dit op de 360? Ik wil die Van Persie wel van je.Desnoods ruilen
Heb er 6 in mijn club atmquote:Op woensdag 19 september 2012 16:56 schreef vandermar het volgende:
[..]kan je flink winst mee maken
ik heb er ook al meerdere voor weinig gekocht en voor meer verkocht
Klopt, beetje ruim genomen natuurlijkquote:Op woensdag 19 september 2012 16:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik denk dat je hun inkomsten een beetje overschat
Ik ookquote:Op woensdag 19 september 2012 16:58 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik zit er gewoon nog steeds in?
Niet uitloggen.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:58 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik zit er gewoon nog steeds in?
Dit!quote:Op woensdag 19 september 2012 16:58 schreef Dudeweiser het volgende:
Zeg dan godverdomme wat de deal is, niet iedereen kan de hele dag op fok zitten
Ik heb er 4 geloof ik.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:58 schreef Neraice het volgende:
Kuuut 700 coins te weinig voor Fabregas.
quote:
Hack voor gratis pakjes openen.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:58 schreef Dudeweiser het volgende:
Confetti heeft een glitch uitgelegd, en toen brak de pleuris uitquote:Op woensdag 19 september 2012 16:58 schreef Dudeweiser het volgende:
Ze hebben de confetti glitch van vorig jaar, maar nu met 50 manquote:Op woensdag 19 september 2012 16:58 schreef Dudeweiser het volgende:
Dan ben je al helemaal de lul denk ikquote:Op woensdag 19 september 2012 16:59 schreef Confetti het volgende:
Er zijn trouwens veel meer codes.
{"packId":607,"usePreOrder":true,"useCredits":0}
Voor 4600 FIFA points maar ik heb het niet aangedurfd die te gebruiken.
Wie heeft balls of steel?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:59 schreef Confetti het volgende:
Oke, omdat geluidssysteem het zegt.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:59 schreef Geluidssysteem het volgende:
Stop even met die shit nu oké?
Niet onze fout dat EA het verkloot heeftquote:Op woensdag 19 september 2012 16:59 schreef Geluidssysteem het volgende:
More is always better.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:59 schreef Geluidssysteem het volgende:
Wie doet dit even? Iemand?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:59 schreef Confetti het volgende:
Respect my authorityquote:Op woensdag 19 september 2012 17:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oke, omdat geluidssysteem het zegt.
Ik las strafbladquote:Op woensdag 19 september 2012 17:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Confetti verdient echt een standbeeld
quote:Op woensdag 19 september 2012 17:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Confetti verdient echt een standbeeld
Ik hoop dat iedereen zich inhoudt eigenlijk. Iedereen is toch al rijk...quote:Op woensdag 19 september 2012 17:01 schreef Jonnsie het volgende:
Hopen dat we vanavond IF Buttner kunnen krijgen!
Ik ook en dit maakt het niet beterquote:Op woensdag 19 september 2012 17:01 schreef Fuszy het volgende:
Ik weet niet hoe het komt, maar ik heb totaal geen zin om te traden nu. Had uitgekeken naar dit moment, maar het valt ineens zo erg tegen.
Ja, het is zo nep allemaal nu.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:01 schreef Fuszy het volgende:
Ik weet niet hoe het komt, maar ik heb totaal geen zin om te traden nu. Had uitgekeken naar dit moment, maar het valt ineens zo erg tegen.
Misschien omdat jij als je 1k winst maakt het amper voldoening geeftquote:Op woensdag 19 september 2012 17:01 schreef Fuszy het volgende:
Reset..quote:Op woensdag 19 september 2012 17:02 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik hoop dat iedereen zich inhoudt eigenlijk. Iedereen is toch al rijk...
Jaquote:
Klopt, maar ik wil een Buttner om mee te spelen!quote:Op woensdag 19 september 2012 17:02 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik hoop dat iedereen zich inhoudt eigenlijk. Iedereen is toch al rijk...
Zullen vast veel mensen een permanente ban krijgen. Ook met een duplicated account is het makkelijk na te checken.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:02 schreef fetss het volgende:
duss..... wat denken jullie reset?
wat gebeurd er vorige jaar? toen speelde ik geen FUT
Je hebt toch coins, koop hem vanavondquote:Op woensdag 19 september 2012 17:02 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Klopt, maar ik wil een Buttner om mee te spelen!
Oooeii, echt? Die durf ik ook niet te gebruiken, dat is gewoon pure diefstal.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:59 schreef Confetti het volgende:
Kloptquote:Op woensdag 19 september 2012 17:02 schreef Toefjes het volgende:
haha, nu mag niemand meer zodoen als ik een +10 kaartje gebruik
![]()
Eigenlijk zijn we diep van binnen (bijna) allemaal cheaters
FYPquote:Op woensdag 19 september 2012 17:03 schreef Vijf_voor het volgende:
Confetti vernederd in 2 dagen EA anaal
ROYquote:Op woensdag 19 september 2012 17:03 schreef Roypsv het volgende:
Bij mij doet die het nog.
ik discard alles en koop normale pakketten tot ik niet maar dan 7500 heb.
maar heb wel thiago silva en robbe
IF Buttner? Wie?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:01 schreef Jonnsie het volgende:
Hopen dat we vanavond IF Buttner kunnen krijgen!
Ja denk ik... Anders even wachten tot begin volgende weekquote:Op woensdag 19 september 2012 17:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je hebt toch coins, koop hem vanavond
roy mag ik wat van jequote:Op woensdag 19 september 2012 17:03 schreef Roypsv het volgende:
Bij mij doet die het nog.
ik discard alles en koop normale pakketten tot ik niet maar dan 7500 heb.
maar heb wel thiago silva en robbe
98K is aan mij gedoneerdquote:Op woensdag 19 september 2012 17:03 schreef Gramulanion het volgende:
Hoeveel hebben jullie nu allemaal?
Yes.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:04 schreef Typisch het volgende:
Je trade pile staat toch lost van je club value?
quote:Op woensdag 19 september 2012 17:04 schreef Kamikazie het volgende:
Laten we nu dan maar taiwo pricefixen ....
quote:Op woensdag 19 september 2012 17:04 schreef Kamikazie het volgende:
Jij hebt honderden packs gekocht of niet?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:04 schreef JacobDubbel het volgende:
Ik heb Xavi, Aguero, Pirlo,RVP en ik heb zieke silvers gekocht
quote:Op woensdag 19 september 2012 17:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik ook en dit maakt het niet beter
quote:
Ja, ik vind dit tegenvallen. Had (als moraalridderquote:Op woensdag 19 september 2012 17:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Misschien omdat jij als je 1k winst maakt het amper voldoening geeft
Omdat het maar 1/50ste is van het bedrag wat sommige krijgen.
Nu hebben we wel genoegquote:Op woensdag 19 september 2012 17:04 schreef Kamikazie het volgende:
PS3?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:05 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik MOET van dat overbodige geld af, wie heeft er een speler voor 150k te koop?
ben je echt zo dom om al die coins te houden ?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:05 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik MOET van dat overbodige geld af, wie heeft er een speler voor 150k te koop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |