geen rondingen?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:49 schreef leeell het volgende:
zo'n romp en dan van die korte armpjes, en dan geen rondingen gewoon een soort worst als torso, hmhmmh
Doe eens in een spoiler?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
geen rondingen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor die in Almere?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
Uitgenodigd voor sollicitatiegesprek bij de Primark als Supervisor op 2 oktDat is mn backup job als het volgende week niks wordt met 4 anderen.
Dan had ik het snel kunnen sluiten.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dan scroll je door.
als het in een spoiler stond had je het geopend en er alsnog naar gekeken
Ja, lijkt me aan de ene kant wel tof.quote:
hihi thanks kutjequote:
Ik heb geen twitter.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:54 schreef Snowbells het volgende:
Ik voel me altijd zo'n stalker als ik mensen opzoek op twitter
je kan nu ook snel doorscrollenquote:Op woensdag 19 september 2012 17:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan had ik het snel kunnen sluiten.
doutzen?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:55 schreef krullenbolletje het volgende:
jammer dat er geen modellen maat tussen "normaal" en plus size bestaat
Normaal is toch superdun in de modellenwereld?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:55 schreef krullenbolletje het volgende:
jammer dat er geen modellen maat tussen "normaal" en plus size bestaat
tieten en hunksquote:Op woensdag 19 september 2012 17:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
lel ga weg uit m'n fobo er is niks te zien
inderdaad nee, jmrquote:Op woensdag 19 september 2012 17:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
lel ga weg uit m'n fobo er is niks te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |