Dan had ik het snel kunnen sluiten.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dan scroll je door.
als het in een spoiler stond had je het geopend en er alsnog naar gekeken
Ja, lijkt me aan de ene kant wel tof.quote:
hihi thanks kutjequote:
Ik heb geen twitter.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:54 schreef Snowbells het volgende:
Ik voel me altijd zo'n stalker als ik mensen opzoek op twitter
je kan nu ook snel doorscrollenquote:Op woensdag 19 september 2012 17:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan had ik het snel kunnen sluiten.
doutzen?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:55 schreef krullenbolletje het volgende:
jammer dat er geen modellen maat tussen "normaal" en plus size bestaat
Normaal is toch superdun in de modellenwereld?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:55 schreef krullenbolletje het volgende:
jammer dat er geen modellen maat tussen "normaal" en plus size bestaat
tieten en hunksquote:Op woensdag 19 september 2012 17:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
lel ga weg uit m'n fobo er is niks te zien
inderdaad nee, jmrquote:Op woensdag 19 september 2012 17:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
lel ga weg uit m'n fobo er is niks te zien
jij te dik?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:57 schreef Dimens het volgende:
Als ik een vrouw was, had ik te dik geweest om model te zijn.
zij is ook nog wel vrij slank hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja dat bedoel ikquote:Op woensdag 19 september 2012 17:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Normaal is toch superdun in de modellenwereld?![]()
neequote:Op woensdag 19 september 2012 17:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
of lees je al m'n pagina's met berichten terug
quote:Op woensdag 19 september 2012 17:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
zij is ook nog wel vrij slank hoormja wel wat anders dan miranda kerr..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
ja dat bedoel ik![]()
Wat terechte klachten zijn.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
grappig dat jij dat zegt want zelf zit je ook constant over je figuur te klagen
ahquote:Op woensdag 19 september 2012 17:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat terechte klachten zijn.
Maar als je weet hoe dimens eruit ziet had je precies hetzelfde gereageerd.
Ah okéquote:
heupbotten zitten in de wegquote:Op woensdag 19 september 2012 17:58 schreef Trollscience het volgende:
ik heb gewoon heupbotten haha zijn jullie jaloers
miranda kerr is gewoon graat magerquote:Op woensdag 19 september 2012 17:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mja wel wat anders dan miranda kerr..
niet waar het is sexyquote:Op woensdag 19 september 2012 18:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
heupbotten zitten in de weg
ze heeft zo'n lief gezichtjequote:Op woensdag 19 september 2012 18:00 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
miranda kerr is gewoon graat mager
dat vind ik juist turnoffquote:Op woensdag 19 september 2012 18:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
valt mee..die spieren/streepjes daarentegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |