Omdat 'de rest' er een V layout aan geeft en BMW niet?quote:Op woensdag 19 september 2012 15:00 schreef Andyy het volgende:
Wel grappig dat ze het in lijn noemmen ipv enkel 3 cilinder zoals alle andere fabrikanten dat doen
V3?quote:Op woensdag 19 september 2012 15:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdat 'de rest' er een V layout aan geeft en BMW niet?
Ja ik heb dat met elke oude auto, 15k olie vervangen.quote:
in jouw geval dus nog steeds 2x per jaar.quote:Met de Service Motorolie blijft de motor van uw BMW optimaal presteren. Bij deze service vervangt de BMW dealer de oude olie door hoogwaardige motorolie. Daarmee profiteert u van een lager brandstofverbruik en langere onderhoudsintervallen. Tevens wordt het oliefilter vervangen door een Origineel BMW Oliefilter. Deze oliefilters zijn geïmpregneerd met fenolhars. Hierdoor zijn ze langdurig bestand tegen corrosie en hoeven ze pas na 30.000 km te worden vervangen.
Ik heb geen nieuwe, was het maar waarquote:Op woensdag 19 september 2012 15:11 schreef rival het volgende:
[..]
Ja ik heb dat met elke oude auto, 15k olie vervangen.
maar met een nieuwe bmw, ik lees net dit op bmw.nl...
[..]
in jouw geval dus nog steeds 2x per jaar.
Die 3 in lijn gaat nog over BMW maar dat Toyotaatje mag wel weg jaquote:Op woensdag 19 september 2012 15:04 schreef Turquaz52 het volgende:
Yoshi, hoeveel respect ik ook voor jou had, dat is nu voorbij.
Vaarwel mijn beste vriend, jij hebt een zware mes gestoken in mijn rug..
3 in lijn als TT, en een Toyota in de OP..![]()
Nein, das is nicht richtig..
Ga weg man met je VWquote:Op woensdag 19 september 2012 15:04 schreef Turquaz52 het volgende:
Yoshi, hoeveel respect ik ook voor jou had, dat is nu voorbij.
Vaarwel mijn beste vriend, jij hebt een zware mes gestoken in mijn rug..
3 in lijn als TT, en een Toyota in de OP..![]()
Nein, das is nicht richtig..
Hij zweette dus niet, een tijd terug. Maar goed, zal er binnenkort 10w40 in gieten.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:54 schreef Hyperdude het volgende:
In de gebruiksaanwijzing uit 1995 van de 318TDS staat geen 0W-40
Wel 10W-40 en 5W-40
0W-40 is volgens mijn vragen om lekkage bij een auto die al wat "zweet"![]()
Die is al een tijdje de deur uit.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:35 schreef Craptacular het volgende:
Zijn er ook Fok!ers met een 1 serie in de lease? Zo ja wat ben je zoal kwijt?
Maar wacht eens, heb jij een gebruiksaanwijzing van een 318tds? Kan ik daar een kopietje van trekken?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:54 schreef Hyperdude het volgende:
In de gebruiksaanwijzing uit 1995 van de 318TDS staat geen 0W-40
Wel 10W-40 en 5W-40
0W-40 is volgens mijn vragen om lekkage bij een auto die al wat "zweet"![]()
Maar met een leasebedrag van 650 excl benzine moet lukken toch.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die is al een tijdje de deur uit.
Maar nog steeds zijn prijzen niet echt te vergelijken. Alles is afhankelijk van je baas en de leasetoko waar je moet leasen.
Dat hangt maar net van de afspraken die je baas met de leasetoko gemaakt heeft af.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:39 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Maar met een leasebedrag van 650 excl benzine moet lukken toch.
Hangt voornamelijk van het aantal km af. Ben bang dat het een 114i wordt met handslinger ramen en 4 versnellingen.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:39 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Maar met een leasebedrag van 650 excl benzine moet lukken toch.
E36 Betriebsanleitungquote:Op woensdag 19 september 2012 20:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar wacht eens, heb jij een gebruiksaanwijzing van een 318tds? Kan ik daar een kopietje van trekken?
Jong ik rij teminste geen jap, maar nog steeds een Duitser..quote:Op woensdag 19 september 2012 15:53 schreef YoshiBignose het volgende:
Oke oke
Ik dacht houd het in de BMW stijl en dus 3-in-lijn. In principe zeg je altijd gewoon 3-cilinder net als bij 4-cilinder, maar ze staan natuurlijk wel gewoon in een lijn.
[..]
Ga weg man met je VW
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |