same differencequote:Op woensdag 19 september 2012 15:18 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Ik claim alleen je auto áls je dood bent hoor

Ja maar voor 17 euro kon het niet veel soeps zijn, meen ik mij te herinneren.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:19 schreef bambino het volgende:
[..]
Tuurlijk
Wie wou er zo'n slaapzak?
Iemand had die nodig.

Slaapzakken bestellen voor voetbal party bij bambinoquote:Op woensdag 19 september 2012 15:19 schreef bambino het volgende:
[..]
Tuurlijk
Wie wou er zo'n slaapzak?
Iemand had die nodig.

Nee, mensen die vragen om iets wanneer ik dood ben zonder ook maar enige familie relatie hebbenquote:Op woensdag 19 september 2012 15:20 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Dus mensen die recht hebben op je erfenis wensen je dood?

Maximaal -2 gradenquote:

ohja zie het hèhèquote:Op woensdag 19 september 2012 15:21 schreef bambino het volgende:
[..]
Maximaal -2 gradenstaat in titel

Soberzo deze, ook de enige die ik tegen ben gekomen.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:20 schreef bambino het volgende:
AlDieWillenteKaaprenVaren wou er een. DM gestuurd.
Weet niet of dit de goede waren

watjequote:Op woensdag 19 september 2012 15:21 schreef bambino het volgende:
[..]
Nee, mensen die vragen om iets wanneer ik dood ben zonder ook maar enige familie relatie hebben
Voor dat ik dood ben that is

Nee is er nog éénquote:Op woensdag 19 september 2012 15:22 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Soberzo deze, ook de enige die ik tegen ben gekomen.

Haha, bedankt voor je dm jaquote:Op woensdag 19 september 2012 15:20 schreef bambino het volgende:
AlDieWillenteKaaprenVaren wou er een. DM gestuurd.
Weet niet of dit de goede waren

Dat zijn mattenquote:Op woensdag 19 september 2012 15:23 schreef bambino het volgende:
http://www.ibood.com/nl/n(...)gwaardige_kwaliteit/

Owquote:Op woensdag 19 september 2012 15:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Haha, bedankt voor je dm ja
Was een sarcastische opmerking, maar ik stel het op prijs

Ja goed, maar had kunnen zijn dat die daar om vroeg. Was iets met slaapquote:

Inddquote:Op woensdag 19 september 2012 15:23 schreef rubbereend het volgende:
lol dat plaatje van die slaapzakken, zo lijkt t net of de een kleiner is dan de ander

slaaptekort?quote:Op woensdag 19 september 2012 15:24 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja goed, maar had kunnen zijn dat die daar om vroeg. Was iets met slaap

Das een ding wat zeker isquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |