Dat was 1 decemberquote:
In before de 450 fantasties grapquote:Op woensdag 19 september 2012 15:28 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Was dat de hunt met de boxen van 25 euro? Die waren fantastisch.
Je hebt geen idee hoeveel me dat geïrriteerd heeft toen.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:28 schreef Onufriev het volgende:
[..]
In before de 450 fantasties grap
dat is echt fantastischquote:Op woensdag 19 september 2012 15:29 schreef bambino het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoeveel me dat geïrriteerd heeft toen.
Echt 10.000 reacties op ibood en 1dk met "dat is echt fantastisch"
quote:Op woensdag 19 september 2012 15:29 schreef OhNoes het volgende:
[..]
dat is echt fantastisch
kut nummer trouwens
Spul uw zakjequote:Op woensdag 19 september 2012 15:29 schreef OhNoes het volgende:
[..]
dat is echt fantastisch
kut nummer trouwens
450 reactiesquote:Op woensdag 19 september 2012 15:29 schreef OhNoes het volgende:
[..]
dat is echt fantastisch
kut nummer trouwens
ik denk skippen waarom denk je dat ze die achterlijke harde schijf 6x aanbiedenquote:Op woensdag 19 september 2012 15:30 schreef Onufriev het volgende:
Als er trouwens uitverkocht staat, ben ik altijd benieuwd of het echt uitverkocht is of dat ze m skippen
quote:
quote:
Ja was ook al zo met die(zelfde) slaapzakkenquote:Op woensdag 19 september 2012 15:31 schreef Nooxx het volgende:
[..]
ik denk skippen waarom denk je dat ze die achterlijke harde schijf 6x aanbieden
Bad ass voor eckte bazenquote:
Ja ik wou je helpenquote:
Daarom heb ik er al 4quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze post is niet geschikt voor OhNoesOp donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
quote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 15:33 schreef bambino het volgende:
[..]Oja, ik denk ook dat fok! de posts van mij en OhNoes hebben omgedraaid, hij was wel eerder idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze post is niet geschikt voor OhNoes
quote:Op woensdag 19 september 2012 15:33 schreef bambino het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze post is niet geschikt voor OhNoes![]()
quote:Op woensdag 19 september 2012 15:33 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Oja, ik denk ook dat fok! de posts van mij en OhNoes hebben omgedraaid, hij was wel eerder idd.
quote:Maar wat ons vooral zo blij maakt is dat ze 35% minder breekbaar zijn, je kunt ze met een gerust hart van 40 cm hoogte op tafel laten kletteren, zonder dat ze breken! Eureka!
Kopuh kopuh kopuh + film machenquote:
fucking eng lijkt me dat manquote:Op woensdag 19 september 2012 15:43 schreef Nooxx het volgende:
@bambino vet man die luipaard haha, gaat op ze gemakje liggen
me 2?quote:
Wil je dronken wordenquote:Op woensdag 19 september 2012 15:45 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Volgende keer maak ik er een drankspel van, iedere nas een shotje.
quote:Op woensdag 19 september 2012 15:45 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Volgende keer maak ik er een drankspel van, iedere nas een shotje.
Coma zuipen FOK! meets iBoot Hunt editie.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:46 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Bij lampen/nassen/kussens een shotje
Genoeg keus in elk gevalquote:Op woensdag 19 september 2012 15:46 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Dat wordt dan een andere smaak. En laten we de speakerdocks en Living Colors niet vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |