Bad ass voor eckte bazenquote:
Ja ik wou je helpenquote:
Daarom heb ik er al 4quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze post is niet geschikt voor OhNoesOp donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
quote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 15:33 schreef bambino het volgende:
[..]Oja, ik denk ook dat fok! de posts van mij en OhNoes hebben omgedraaid, hij was wel eerder idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze post is niet geschikt voor OhNoes
quote:Op woensdag 19 september 2012 15:33 schreef bambino het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze post is niet geschikt voor OhNoes![]()
quote:Op woensdag 19 september 2012 15:33 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Oja, ik denk ook dat fok! de posts van mij en OhNoes hebben omgedraaid, hij was wel eerder idd.
quote:Maar wat ons vooral zo blij maakt is dat ze 35% minder breekbaar zijn, je kunt ze met een gerust hart van 40 cm hoogte op tafel laten kletteren, zonder dat ze breken! Eureka!
Kopuh kopuh kopuh + film machenquote:
fucking eng lijkt me dat manquote:Op woensdag 19 september 2012 15:43 schreef Nooxx het volgende:
@bambino vet man die luipaard haha, gaat op ze gemakje liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |