=Dquote:
Update is op 5 sec, kan niet sneller instellen.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:34 schreef OhNoes het volgende:
mijne was leuker, maar je was wel ziek snel ja, of je update was gewoon paar sec eerder, kan ook
Zoals de TT al zegt, eckte bazen zijn snelquote:Op woensdag 19 september 2012 14:34 schreef OhNoes het volgende:
mijne was leuker, maar je was wel ziek snel ja, of je update was gewoon paar sec eerder, kan ook
klopt, mijne ook. maar als de jouwe er is, en de mijne 2 sec erna, dan de jouwe 3 sec erna, dan ik weer 2 sec erna etcquote:Op woensdag 19 september 2012 14:35 schreef bambino het volgende:
[..]
Update is op 5 sec, kan niet sneller instellen.
14.gifquote:Op woensdag 19 september 2012 14:35 schreef OhNoes het volgende:
iBood HUNT! #190 - Met appeltaart in de koekjestrommel
die was leuker
doe nie zo moeilijk....... hij wil je toch niet snappenquote:Op woensdag 19 september 2012 14:35 schreef OhNoes het volgende:
[..]
klopt, mijne ook. maar als de jouwe er is, en de mijne 2 sec erna, dan de jouwe 3 sec erna, dan ik weer 2 sec erna etc
Nederlanders kunnen niet rekenenquote:Op woensdag 19 september 2012 14:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe nie zo moeilijk....... hij wil je toch niet snappen
quote:Op woensdag 19 september 2012 14:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe nie zo moeilijk....... hij wil je toch niet snappen
Eckte bazen hebben dah powahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
jaquote:Op woensdag 19 september 2012 14:38 schreef OhNoes het volgende:
Krijg je die 2 verloop stukjes er ook bij, die hoek dingen?
Ja, das een 90 graden adapter, staat in titelquote:Op woensdag 19 september 2012 14:38 schreef OhNoes het volgende:
Krijg je die 2 verloop stukjes er ook bij, die hoek dingen?
beetje, ik aas eigenlijk nergens op. Maar het is toch niet alsof ik wat beters te doen hebquote:Op woensdag 19 september 2012 14:38 schreef Onufriev het volgende:
Koek, aas je nog altijd op een laptop?
quote:Op woensdag 19 september 2012 14:38 schreef bambino het volgende:
[..]
Eckte bazen hebben dah powahHaha, je geeft dus toe dat mijn TT beter wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Beste heer Janssen,
Hartelijk dank voor uw bericht.
De HUNT duurt dit keer ook 48 uur, het is gebruikelijk (op de laatste keer na dan) dan een hunt 24 uur duurt daarom is dat daar gemeld.
Er worden geen boxen verkocht tijdens de hunt daarom staat deze informatie ook niet gemeld.
Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben met betrekking tot dit onderwerp dan adviseren wij u te reageren op dit bericht (voor een snellere afhandeling).
Wij wensen u een prettige dag!
Met vriendelijke groet,
iBOOD Customer Service
Ditquote:Op woensdag 19 september 2012 14:40 schreef Onufriev het volgende:
Eigenlijk vind ik het wel kut, maar stiekem is het ook wel leuk om 2 dagen wat op fok! en iBood te zitten
Zie KLBquote:Op woensdag 19 september 2012 14:41 schreef OhNoes het volgende:
Beste Klant,
U heeft bij ons een bestelling geplaatst voor Borderlands 2 voor de PC inclusief de Premiere club pre-order bonus.
Take Two heeft ons laten weten door een groot te kort maar een klein gedeelte van de Borderlands 2 PC inclusief de pre order te kunnen leveren.
Ondanks dat onze bestelling al enkele maanden in bestellingen stond hebben wij dus niet voldoende Premiere Club DLC exemplaren ontvangen.
Helaas moeten wij uw mededelen dat het dus voor ons niet mogelijk is om Borderlands 2 voor de PC inclusief de DLC te leveren aan u.
Onze excuses voor het ongemak.
Een Borderlands 2 PC exemplaar exclusief de DLC content is wel voor u gereserveerd en kan vandaag of morgen voor u digitaal of fysiek verzonden worden.
station Haren, ik ga opruimen en misschien zo nog ff op tel online.... buh byequote:
Dacht het ook wel.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:51 schreef Nooxx het volgende:
[..]
in je woonkamer kan je hem ook zetten.
Boeie, je hebt ook geen leven en toch leef je.... Dus.........?quote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 14:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
Boeie, je hebt ook geen leven en toch leef je.... Dus.........?
Nee is fictiequote:
Jup, is ook zwaarder en dikker als de Flash versie. Archos is naar mijn idee de enige fabrikant die zijn (top) tablets ook HDD maaktquote:Op woensdag 19 september 2012 14:56 schreef TimKuik het volgende:
250GB? Zit er een normale HDD in ofzo?
Wat voor koeponquote:Op woensdag 19 september 2012 14:57 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Jup, is ook zwaarder en dikker als de Flash versie. Archos is naar mijn idee de enige fabrikant die zijn (top) tablets ook HDD maakt
Ik wil iets van 10 + 3 in de aanbiedingDan heb ik een reden om die laatste coupon te gebruiken
Een gratisch 5 euro couponquote:
Bespaard.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:58 schreef OhNoes het volgende:
Ben ik weer
Bestelling geannuleerd en elders besteld, ¤7,06 winst
Wat had je besteld danquote:Op woensdag 19 september 2012 14:58 schreef OhNoes het volgende:
Ben ik weer
Bestelling geannuleerd en elders besteld, ¤7,06 winst
quote:
Zal je altijd zienquote:Op woensdag 19 september 2012 15:00 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Pardon, zelf corrigeer ik ook altijd mensen die het verkeerd zeggen.
ah kquote:
4 =]quote:Op woensdag 19 september 2012 15:02 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Hoeveel trampo's heb je gekocht? 3 ofzo?
Hoax, 3 dagen hunt.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:04 schreef bambino het volgende:
Damn wat kan ik straks slapen
Ben nu al met al bijna 40 uur bezig met de hunt waarvan een uur of 7 slaap tussendoor
hij duurt 48 uur, hij is 40 uur bezig, hij duurt nog 9 uur. ontbrekend aantal uren: 1, waarschijnlijk voor eten drinken pissen etc. Wat nou hoax?quote:Op woensdag 19 september 2012 15:05 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hoax, 3 dagen hunt.
Blauwe-ray heb ik al
Nee ik was om half 11 wakker. Dus dat was voor de huntquote:Op woensdag 19 september 2012 15:06 schreef OhNoes het volgende:
[..]
hij duurt 48 uur, hij is 40 uur bezig, hij duurt nog 9 uur. ontbrekend aantal uren: 1, waarschijnlijk voor eten drinken pissen etc. Wat nou hoax?
Dan is het wel hoax, want je kan nog niet hunten voor de hunt begonnen isquote:Op woensdag 19 september 2012 15:07 schreef bambino het volgende:
[..]
Nee ik was om half 11 wakker. Dus dat was voor de hunt
Bedoel dat de hunt gewoon nog een 3e dag krijgt om Bambino gek te makenquote:Op woensdag 19 september 2012 15:06 schreef OhNoes het volgende:
[..]
hij duurt 48 uur, hij is 40 uur bezig, hij duurt nog 9 uur. ontbrekend aantal uren: 1, waarschijnlijk voor eten drinken pissen etc. Wat nou hoax?
quote:Op woensdag 19 september 2012 15:08 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Bedoel dat de hunt gewoon nog een 3e dag krijgt om Bambino gek te maken
Met stekkerquote:
had je serieus om 0650 een wekker gezetquote:Op woensdag 19 september 2012 15:09 schreef bambino het volgende:
22:30 17-8 -> 18:18 18-8
Geslapen tot 22:06 (wakker gebeld)
22:06 18-8 -> 02:10 19-8
02:10 19-8 -> 06:50 19-8 hunt pauze (slapen)
06:50 19-8 -> nu bezig
quote:Op woensdag 19 september 2012 15:10 schreef OhNoes het volgende:
[..]
had je serieus om 0650 een wekker gezet
hoeveel heb je gekocht?quote:Op woensdag 19 september 2012 15:04 schreef bambino het volgende:
Damn wat kan ik straks slapen
Ben nu al met al bijna 40 uur bezig met de hunt waarvan een uur of 7 slaap tussendoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |