Mooi mailtje in de mailbox, een halve dag voor launch.quote:Geachte heer,
U heeft bij ons een pre-order geplaatst voor de Collectors Edition van Borderlands 2 voor de PC.
Helaas zijn niet de aantallen geleverd welke wij al geruime tijd geleden besteld hadden bij Take Two.
Er is een fractie geleverd van het bestelde aantal exemplaren.
Hierdoor zal het niet mogelijk uw bestelling voor u te leveren.
Onze excuses voor het ongemak.
U ontvangt het resterende bedrag binnen 2-3 werkdagen terug op uw rekening.
quote:Op woensdag 19 september 2012 12:50 schreef Zilverdolk het volgende:
Welke shop? Ik heb de ULCE besteld. Ik klaag ze aan als ze niet leveren!
Boeiend, wat dan allemaal? Want het moet wel heel speciaal zijn als het de moeite waard moet zijnquote:Op woensdag 19 september 2012 12:50 schreef Zilverdolk het volgende:
@hierboven, die shit bevat ook non-downloadable dingen!
De CE kost online ongeveer evenveel als de normale versie in Steam, vandaar.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Boeiend, wat dan allemaal? Want het moet wel heel speciaal zijn als het de moeite waard moet zijn
quote:Op woensdag 19 september 2012 12:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Boeiend, wat dan allemaal? Want het moet wel heel speciaal zijn als het de moeite waard moet zijn
Ik zag "comic book" en dat leek me nog wel tof, maar dat is dus een download. De rest kijk je 2 keer naar en pleur je in de kast of je gaat er op stampen.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
De CE kost online ongeveer evenveel als de normale versie in Steam, vandaar.
Mocht ik geen webshops meer vinden die hem nog hebben, dan neem ik inderdaad de normale steamversie.
[ afbeelding ]
Dat. Die overpriced crap ligt alleen maar te verstoffen.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zag "comic book" en dat leek me nog wel tof, maar dat is dus een download. De rest kijk je 2 keer naar en pleur je in de kast of je gaat er op stampen.
Wedden?Ik zou gewoon lekker voor die Steam-versie gaan, heb je ook geen overbodige rommel liggen
Dat is best wel vervelend, ja. We hebben het hier over het vervolg op het beste co-op spel in jaren, ik had afsgesproken om met een aantal vrienden samen te spelen. Dat de levering van het spel vertraging oploopt is vrij erg, ja.quote:
quote:
shit happens, en ja ook halve leveringen komen voor..quote:Op woensdag 19 september 2012 12:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mooi mailtje in de mailbox, een halve dag voor launch.
Godsamme zeg, kon je echt niet achterhalen hoeveel je zou krijgen? Hoe moeilijk is het om van te voren een pakbon te krijgen van je leverancier?
Alsjeblieft godsamme zeg, hoe moet ik zo laat nog even snel een CE Edition zien te vinden? Kan dat nou echt niet eerder gecommuniceerd worden?
Klachtje: een veel te late melding dat het niet kan worden verzonden.
Oh? Dat zal wel per sector verschillen, wij hebben 11 leveranciers en ik heb gewoon 22 telefoonnummers en 22 e-mailadressen van die bedrijven om pakbonnen op te vragen, levertermijnen te bespreken en stellungnahme te eisen als er iets niet klopt in de levering.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:21 schreef mschol het volgende:
[..]
shit happens, en ja ook halve leveringen komen voor..
en nee pakbon eerder binnenkrijgen is zo goed als uitgesloten, op een paar extreem geautomatiseerde distibuteurs e.d. na
quote:Op woensdag 19 september 2012 13:19 schreef drumstickNL het volgende:
hoax; aldie heeft geen vrienden
Jezus, daar betaal je toch niet voor? Een kistje, een kaart en een stickerset, woohoo.quote:
bellen/mailen kost tijd en dus geld, dat doet een gemiddelde ondernemer niet dus..quote:Op woensdag 19 september 2012 13:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Oh? Dat zal wel per sector verschillen, wij hebben 11 leveranciers en ik heb gewoon 22 telefoonnummers en 22 e-mailadressen van die bedrijven om pakbonnen op te vragen, levertermijnen te bespreken en stellungnahme te eisen als er iets niet klopt in de levering.
Dit is gewoon waardeloos, informatie opvragen kan echt wel genoeg. Dan hang je maar een half uurtje aan de lijn, noteer namen en nummers zodat je er echt wel uitkomt (haha komt).
Ik had de normale CE, vijftig euro voor figuurtje, boekje, downloads enzo. Geen plastic kissie waardoor het pakket ineens 120 euro wordt, neequote:Op woensdag 19 september 2012 13:36 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Jezus, daar betaal je toch niet voor? Een kistje, een kaart en een stickerset, woohoo.
quote:Beste Klant,
U heeft bij ons een bestelling geplaatst voor Borderlands 2 voor de PC inclusief de Premiere club pre-order bonus.
Take Two heeft ons laten weten door een groot te kort maar een klein gedeelte van de Borderlands 2 PC inclusief de pre order te kunnen leveren.
Ondanks dat onze bestelling al enkele maanden in bestellingen stond hebben wij dus niet voldoende Premiere Club DLC exemplaren ontvangen.
Helaas moeten wij uw mededelen dat het dus voor ons niet mogelijk is om Borderlands 2 voor de PC inclusief de DLC te leveren aan u.
Onze excuses voor het ongemak.
Een Borderlands 2 PC exemplaar exclusief de DLC content is wel voor u gereserveerd en kan vandaag of morgen voor u digitaal of fysiek verzonden worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |