abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116975832
quote:
Geachte heer,

U heeft bij ons een pre-order geplaatst voor de Collectors Edition van Borderlands 2 voor de PC.
Helaas zijn niet de aantallen geleverd welke wij al geruime tijd geleden besteld hadden bij Take Two.
Er is een fractie geleverd van het bestelde aantal exemplaren.
Hierdoor zal het niet mogelijk uw bestelling voor u te leveren.
Onze excuses voor het ongemak.
U ontvangt het resterende bedrag binnen 2-3 werkdagen terug op uw rekening.
Mooi mailtje in de mailbox, een halve dag voor launch.

Godsamme zeg, kon je echt niet achterhalen hoeveel je zou krijgen? Hoe moeilijk is het om van te voren een pakbon te krijgen van je leverancier?

Alsjeblieft godsamme zeg, hoe moet ik zo laat nog even snel een CE Edition zien te vinden? Kan dat nou echt niet eerder gecommuniceerd worden?

Klachtje: een veel te late melding dat het niet kan worden verzonden.
  Forum Admin woensdag 19 september 2012 @ 12:47:25 #2
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_116975876
Fuck die CE editie en order 'm gewoon op steam.
pi_116975884
Kansloos ja. Dikke kans dat ze ook helemaal niet veel hebben besteld, dat soort dingen gebeuren regelmatig.

En wat Opa.B zegt ja.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2012 12:47:49 ]
pi_116975932
http://www.binsearch.info

En dan als je je geld terug hebt gewoon ergens anders kopen.

Niet zo zeuren.

:*

[ Bericht 19% gewijzigd door Opa.Bakkebaard op 19-09-2012 12:49:37 (directe link verwijderd. ) ]
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_116975987
Welke shop? Ik heb de ULCE besteld bij nedgame. Ik klaag ze aan als ze niet leveren!

@hierboven, die shit bevat ook non-downloadable dingen!
  Forum Admin woensdag 19 september 2012 @ 12:50:24 #6
Heeft een huisje.
pi_116975997
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 12:50 schreef Zilverdolk het volgende:
Welke shop? Ik heb de ULCE besteld. Ik klaag ze aan als ze niet leveren!
:')
pi_116976037
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 12:50 schreef Zilverdolk het volgende:
@hierboven, die shit bevat ook non-downloadable dingen!
Boeiend, wat dan allemaal? Want het moet wel heel speciaal zijn als het de moeite waard moet zijn :')
pi_116976136
quote:
14s.gif Op woensdag 19 september 2012 12:51 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Boeiend, wat dan allemaal? Want het moet wel heel speciaal zijn als het de moeite waard moet zijn :')
De CE kost online ongeveer evenveel als de normale versie in Steam, vandaar.

Mocht ik geen webshops meer vinden die hem nog hebben, dan neem ik inderdaad de normale steamversie.

pi_116976176
quote:
14s.gif Op woensdag 19 september 2012 12:51 schreef LompeHork het volgende:

[..]

pi_116976190
quote:
11s.gif Op woensdag 19 september 2012 12:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

De CE kost online ongeveer evenveel als de normale versie in Steam, vandaar.

Mocht ik geen webshops meer vinden die hem nog hebben, dan neem ik inderdaad de normale steamversie.

[ afbeelding ]
Ik zag "comic book" en dat leek me nog wel tof, maar dat is dus een download. De rest kijk je 2 keer naar en pleur je in de kast of je gaat er op stampen.

Wedden? :+ Ik zou gewoon lekker voor die Steam-versie gaan, heb je ook geen overbodige rommel liggen ;)
  Forum Admin woensdag 19 september 2012 @ 12:56:05 #11
Heeft een huisje.
pi_116976210
quote:
14s.gif Op woensdag 19 september 2012 12:55 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Ik zag "comic book" en dat leek me nog wel tof, maar dat is dus een download. De rest kijk je 2 keer naar en pleur je in de kast of je gaat er op stampen.

Wedden? :+ Ik zou gewoon lekker voor die Steam-versie gaan, heb je ook geen overbodige rommel liggen ;)
Dat. Die overpriced crap ligt alleen maar te verstoffen.
pi_116976344
Gatsie TS, wat erg voor je ;( :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_116976416
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 13:00 schreef trovey het volgende:
Geen interesse.
  woensdag 19 september 2012 @ 13:05:36 #14
364261 Limburg82
I shit you not.
pi_116976539
Jeej stickers. Joepie de poepie!
pi_116976876
Aldie topics _O_

Oja OT: pre-orders niet op launch leveren :') wat ben je dan een kut bedrijf
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_116977002
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 13:00 schreef trovey het volgende:
Dat is best wel vervelend, ja. We hebben het hier over het vervolg op het beste co-op spel in jaren, ik had afsgesproken om met een aantal vrienden samen te spelen. Dat de levering van het spel vertraging oploopt is vrij erg, ja.

Zie het als een ventje van acht die via stichting Make a wish (zo heet dat nu toch?) te horen krijgt dat hij een dagje met Messi mag meedraaien en mag balletje trappen enzo. Hij zit gespannen voor de deur te wachten tot Messi komt, ziet hem de straat indraaien en zijn hartje maakt een sprongetje van vreugde. Vervolgens stapt Messie uit, schopt het joch in zijn kruis, verkoopt hem een muilpeer en rijdt vervolgens hardop lachend weg.

Zoiets.

We hebben het wel even over Borderlands 2.
pi_116977084
hoax; aldie heeft geen vrienden
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_116977085
quote:
15s.gif Op woensdag 19 september 2012 13:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

bla bla bla
:* , zo weer goed ? :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_116977138
quote:
11s.gif Op woensdag 19 september 2012 12:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Mooi mailtje in de mailbox, een halve dag voor launch.

Godsamme zeg, kon je echt niet achterhalen hoeveel je zou krijgen? Hoe moeilijk is het om van te voren een pakbon te krijgen van je leverancier?

Alsjeblieft godsamme zeg, hoe moet ik zo laat nog even snel een CE Edition zien te vinden? Kan dat nou echt niet eerder gecommuniceerd worden?

Klachtje: een veel te late melding dat het niet kan worden verzonden.
shit happens, en ja ook halve leveringen komen voor..
en nee pakbon eerder binnenkrijgen is zo goed als uitgesloten, op een paar extreem geautomatiseerde distibuteurs e.d. na
pi_116977667
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 13:21 schreef mschol het volgende:

[..]

shit happens, en ja ook halve leveringen komen voor..
en nee pakbon eerder binnenkrijgen is zo goed als uitgesloten, op een paar extreem geautomatiseerde distibuteurs e.d. na
Oh? Dat zal wel per sector verschillen, wij hebben 11 leveranciers en ik heb gewoon 22 telefoonnummers en 22 e-mailadressen van die bedrijven om pakbonnen op te vragen, levertermijnen te bespreken en stellungnahme te eisen als er iets niet klopt in de levering.

Dit is gewoon waardeloos, informatie opvragen kan echt wel genoeg. Dan hang je maar een half uurtje aan de lijn, noteer namen en nummers zodat je er echt wel uitkomt (haha komt).
pi_116977672
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 13:19 schreef drumstickNL het volgende:
hoax; aldie heeft geen vrienden
pi_116977758
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 12:55 schreef Zilverdolk het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jezus, daar betaal je toch niet voor? Een kistje, een kaart en een stickerset, woohoo.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_116977871
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 13:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Oh? Dat zal wel per sector verschillen, wij hebben 11 leveranciers en ik heb gewoon 22 telefoonnummers en 22 e-mailadressen van die bedrijven om pakbonnen op te vragen, levertermijnen te bespreken en stellungnahme te eisen als er iets niet klopt in de levering.

Dit is gewoon waardeloos, informatie opvragen kan echt wel genoeg. Dan hang je maar een half uurtje aan de lijn, noteer namen en nummers zodat je er echt wel uitkomt (haha komt).
bellen/mailen kost tijd en dus geld, dat doet een gemiddelde ondernemer niet dus..
ik ging uit van een geautomatiseerd systeem
pi_116978859
quote:
10s.gif Op woensdag 19 september 2012 13:36 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Jezus, daar betaal je toch niet voor? Een kistje, een kaart en een stickerset, woohoo.
Ik had de normale CE, vijftig euro voor figuurtje, boekje, downloads enzo. Geen plastic kissie waardoor het pakket ineens 120 euro wordt, nee
pi_116980855
6 minuten geleden

quote:
Beste Klant,

U heeft bij ons een bestelling geplaatst voor Borderlands 2 voor de PC inclusief de Premiere club pre-order bonus.
Take Two heeft ons laten weten door een groot te kort maar een klein gedeelte van de Borderlands 2 PC inclusief de pre order te kunnen leveren.
Ondanks dat onze bestelling al enkele maanden in bestellingen stond hebben wij dus niet voldoende Premiere Club DLC exemplaren ontvangen.
Helaas moeten wij uw mededelen dat het dus voor ons niet mogelijk is om Borderlands 2 voor de PC inclusief de DLC te leveren aan u.
Onze excuses voor het ongemak.

Een Borderlands 2 PC exemplaar exclusief de DLC content is wel voor u gereserveerd en kan vandaag of morgen voor u digitaal of fysiek verzonden worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')