abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117344314
Liza ziet er netjes uit hoor! :Y

Haha KJ leuk dat je een foto van rond dezelfde termijn met dezelfde kleding kunt maken .. Je ziet inderdaad echt wel verschil, net wat Kyara zegt :Y
pi_117344399
Isis: Dat vind ik een goede oplossing van jou, die ga ik meenemen. Mooie buik, wat zie je er goed uit! Want (bijna) elke buik is gewoon mooi natuurlijk O+

Flower-ti-amo en Liza, prachtig O+

KJ, wat leuk zo die vergelijking!
pi_117344442
Tnx.

Denk dat het verschil nu vooral is dat ik veel lichter de zwangerschap in ging.
*poef* nu is het weg
pi_117392158
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2012 23:36 schreef OooLizaooO het volgende:
Mooi om te zien al die buiken en buikjes! Ben zo blij dat ik er zelf ook eentje heb ;).
En al die verschillende reacties zijn inderdaad wel grappig soms, het ene moment horen dat je toch wel een grote buik hebt en de volgende vindt 'm net heel bescheiden.
Nu ziet het er naar uit dat ik weer een +4kg baby aan 't afbakken ben, dus ik ben zelf wel best tevreden met mijn tonnetje, hier 30 weken:

[ afbeelding ]
Dat valt inderdaad wel mee dan qua grootte! Best laag ook denk ik of niet? Ziet er in ieder geval uit alsof ie niet in je maag zit te porren :)

Hier gaat het nu best hard, vind ik.
34 weken vandaag

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_117394539
Volgens mij heb je die kat gewoon op het bed gelijmd!
Maar het verschil met vorige keer is inderdaad best groot! :)
pi_117394990
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 16:28 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Dat valt inderdaad wel mee dan qua grootte! Best laag ook denk ik of niet? Ziet er in ieder geval uit alsof ie niet in je maag zit te porren :)

Hier gaat het nu best hard, vind ik.
34 weken vandaag

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Niiiiiice, dikzak!

Ik mag dat zeggen, no spees_eends were harmed!
pi_117395943
Mooi SE! O+

Leuk btw zo'n uitgebreid fotoverslagje, ik ben niet de enige dus die foto's maakt van voor- en zijkant mét kleding en dan ook nog eens zonder ;)

En geen striemen *O* Hier ook nog steeds streeploos op 32 weken, duimen maar dat het zo blijft!
pi_117409536
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 17:54 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

SPOILER
Niiiiiice, dikzak!

Ik mag dat zeggen, no spees_eends were harmed!
LOL, nou de intentie wordt ook gewaardeerd!
SPOILER
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 17:40 schreef Suikertante het volgende:
Volgens mij heb je die kat gewoon op het bed gelijmd!
Damn, betrapt!
pi_117409662
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 18:20 schreef -Lise- het volgende:
Mooi SE! O+

Leuk btw zo'n uitgebreid fotoverslagje, ik ben niet de enige dus die foto's maakt van voor- en zijkant mét kleding en dan ook nog eens zonder ;)

En geen striemen *O* Hier ook nog steeds streeploos op 32 weken, duimen maar dat het zo blijft!
Thanx! leuk zo van alle kanten fotograferen, voor in een fotoboekje of om te vergelijken met eventuele latere zwangerschappen enzo :)

En jeej voor de geen striemen!!! Houwen zo!
  zondag 30 september 2012 @ 17:43:01 #235
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_117429560
Wat een verschil, KJ! :o

Liza, FTA, Space en Twinkle, wat bescheiden allemaal O+ mooi :Y ik heb er nooit echt een probleem mee als mensen een verwachting qua hoe ver je bent koppelen aan je buik, bij sommige mensen is het gewoon groter of kleiner als je verwacht, dat vind ik juist wel mooi en lief :)

Ik doe ook weer eens mee:

27+1 :)
3!
  zondag 30 september 2012 @ 17:45:03 #236
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117429639
Inca wat een mooi bol O+ En wat een leuk kamertje! :o :D
Vooral de kat op de verschoontafel :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zondag 30 september 2012 @ 17:45:55 #237
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_117429676
quote:
10s.gif Op zondag 30 september 2012 17:45 schreef Enfermera het volgende:
Inca wat een mooi bol O+ En wat een leuk kamertje! :o :D
Vooral de kat op de verschoontafel :D
Thnx O+ En jah, die laat even zien dat híj niet zit vastgeplakt :D Het kamertje is nu nog van onze zoon, maar over een paar maandjes komt de baby hier te slapen, onze zoon krijgt een nieuwe kamer, de baby mag bij Mario gaan slapen (omdat het nu een meisje is komen er wat Princess Peach-dingetjes bij :)).
3!
  zondag 30 september 2012 @ 17:49:35 #238
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117429815
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 17:45 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Thnx O+ En jah, die laat even zien dat híj niet zit vastgeplakt :D Het kamertje is nu nog van onze zoon, maar over een paar maandjes komt de baby hier te slapen, onze zoon krijgt een nieuwe kamer, de baby mag bij Mario gaan slapen (omdat het nu een meisje is komen er wat Princess Peach-dingetjes bij :)).
Ohhh, té supergaaf.... :D Dat idee ga ik zeker onthouden zeg, weet je hoe tof! _O_ :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_117429937
Mooie bol & mooie kamer inca! O+
  zondag 30 september 2012 @ 18:07:52 #240
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_117430506
Mooi Inca!! O+
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_117431311
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 16:28 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ik vond 'm niet opvallend laag/hoog zitten, maar kijk nu, sinds deze ochtend... Ligt het aan mij of is er eentje serieus gezakt? :o

pi_117432907
Das een mooie bol Liza!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_117434548
Hij zit echt wel lager Liza! Mooi hoor!
pi_117456771
Leuke grote rode kat!
En een lage buik inderdaad.. wat een grote bollen hebben jullie al!
Hier de update, zes weken minibuik. :)
SPOILER
pi_117456900
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 10:34 schreef Suikertante het volgende:
Leuke grote rode kat!
En een lage buik inderdaad.. wat een grote bollen hebben jullie al!
Hier de update, zes weken minibuik. :)
SPOILER
Of je hebt gister gewoon teveel gegourmet!

;)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_117456949
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 10:38 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Of je hebt gister gewoon teveel gegourmet!

;)
Ja het is wel ineens een verschil.. moest poepen, misschien was dat het! ;)
pi_117458271
spees_eend, wat ben je mooi! Je buik is prachtig en je bent verder zo slank!

Incantrix, mooie buik in een super tof kamertje!

Liza, ja hoor, die is echt een beetje omlaag gegaan! Mooi O+

suikertante, alweer 6 plaatjes in je overzicht en steeds een heel klein minibeetje meer bolling. Of wat Tico zegt, teveel gegourmet gisteravond :D
pi_117495255
Wat mooi spees eend, incantrix en liza. zag oon leuke kamertjes :D

En het mini buikje van suikertante *O*

vandaag 22 weken

grr waarom krijg ik die foto's op mijn telefoon niet recht.....
pi_117495691
Het lijkt wel een kunstwerk, jouw buik!
pi_117496271
Dit was een van de laatste buikfoto's
SPOILER
En dit is 10dagen na de geboorte
SPOILER
Ben nu 11 van de 15kg al kwijt, zonder er ook maar iets voor te doen.. :)
(borstvoeding?) Heb wel aardig wat striemen op mijn buik. Deze zijn allemaal de laatste 3 weken nog gekomen. Ondanks veelvuldig insmeren met Bio-Oil :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')