abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 september 2012 @ 16:08:16 #126
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116984353
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 16:05 schreef rosepetals het volgende:

[..]

Hoe je eigenlijk in bijna elk berichtje erover praat. Kotspoppetjes. Het schelden erbij.
Bovendien haar pagina doorsturen aan andere FOK!ers. (!)

Ja wat ze doet gaat erg ver (ik zou dat nooit doen) maar je nichtje is zeker niet de enige die dit doet. Maar zo is deze tijd nou eenmaal met social media. De meeste mensen plakken geen fotoalbums meer in.

Maar goed het gaat me vooral op de manier waarop jij alleen maar oog hebt voor de 'fokking creepy' foto's terwijl je nichtje door een achtbaan van emoties gaat en heel veel liefde voelt voor een kindje dat helaas niet meer in leven is.

Ik vind facebook niet de plek om zoiets te verwerken, en ik vind FOK! ook zeker niet de plek om een dergelijk topic over te openen over nota bene je eigen nichtje.
En daar ben je de enige in. dus ja :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 19 september 2012 @ 16:10:13 #127
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_116984436
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 16:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En daar ben je de enige in. dus ja :).
Op FOK! ja :D En de meningen hier zijn vaak wel 'iets anders' als normale mensen hebben.
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
  woensdag 19 september 2012 @ 16:10:39 #128
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116984457
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 16:10 schreef rosepetals het volgende:

[..]

Op FOK! ja :D En de meningen hier zijn vaak wel 'iets anders' als normale mensen hebben.
En waar zitten we?

Thank you very much :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 19 september 2012 @ 16:11:31 #129
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_116984499
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 16:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En waar zitten we?

Thank you very much :).
Oke :) Ik heb in ieder geval gezegd wat ik er van vind.
pi_116984593
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 16:11 schreef rosepetals het volgende:

[..]

Toch wel jammer dat ik je enkel via FOK! ken ;(
pi_116984677
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 16:11 schreef rosepetals het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje raar dat je zegt dat dit nou eenmaal de tijd is van Social Media, en daarna zegt dat je het raar vindt dat TS het zomaar deelt, het is tenslotte de tijd van Social(!) Media. Dat TS de link kan delen komt doordat het profiel van diegene op openbaar staat. Lijkt me dus ook een beetje eigen schuld. Als mijn nichtje zoiets zou posten zou ik waarschijnlijk:

- Vragen of ze wel helemaal goed bij haar hoofd is(of haar verwijderen van FB)
- Het posten in KLB
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
  woensdag 19 september 2012 @ 16:21:54 #132
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_116984952
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 16:15 schreef Pizzalucht het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje raar dat je zegt dat dit nou eenmaal de tijd is van Social Media, en daarna zegt dat je het raar vindt dat TS het zomaar deelt. Dat TS de link kan delen komt doordat het profiel van diegene op openbaar staat. Als mijn nichtje zoiets zou posten zou ik waarschijnlijk:

- Vragen of ze wel helemaal goed bij haar hoofd is(of haar verwijderen van FB)
- Het posten in KLB
Nou het is natuurlijk wel een beetje dubbel. Hij vind dat je dat niet hoort te delen, maar zelf doet hij het ook. Alleen doet hij dat vol walging.

Ik snap heel goed dat je zulke foto's niet wil zien, ik zou daar ook moeite mee hebben. Maar er zit heel veel verdriet bij haar, het is uiteindelijk wel een soort van verwerking.
Dus als je op dat moment serieus aan je nichtje zou vragen of ze wel helemaal goed bij haar hoofd is heb je een verkeerde bewoording gekozen over een al heel gevoelig onderwerp.
Zij vinden het namelijk geen lelijke,vieze of enge foto's. Zij houden van dat kindje en zijn ook trots/verdrietig/blij met de geboorte.
Zoals ik zei, een achtbaan van emoties.
En als je helemaal vol emoties zit neem je niet altijd de beste beslissingen.

En om die nou zo extreem af te keuren op zo'n moment in zo'n situatie.. Beter laat je het dan rusten en toon je respect, ook al zou jij het zelf nooit zo doen.
pi_116984974
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 16:05 schreef rosepetals het volgende:

[..]

Hoe je eigenlijk in bijna elk berichtje erover praat. Kotspoppetjes. Het schelden erbij.
Bovendien haar pagina doorsturen aan andere FOK!ers. (!)

Ja wat ze doet gaat erg ver (ik zou dat nooit doen) maar je nichtje is zeker niet de enige die dit doet. Maar zo is deze tijd nou eenmaal met social media. De meeste mensen plakken geen fotoalbums meer in.

Maar goed het gaat me vooral op de manier waarop jij alleen maar oog hebt voor de 'fokking creepy' foto's terwijl je nichtje door een achtbaan van emoties gaat en heel veel liefde voelt voor een kindje dat helaas niet meer in leven is.

Ik vind facebook niet de plek om zoiets te verwerken, en ik vind FOK! ook zeker niet de plek om een dergelijk topic over te openen over nota bene je eigen nichtje.
:') Dit topic en mijn reacties gaan over de facebookpagina en niet over de 'achtbaan van emoties' van of over mijn nichtje zelf, volgens mij dringt dat verschil niet helemaal tot je door. De Facebookpagina is gewoon in bad taste..
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_116985020
Maar kun je dan niet beter contact met je nichtje opnemen dan het op Fok! te zetten?
Dit, dus.
pi_116985089
quote:
5s.gif Op woensdag 19 september 2012 16:23 schreef Buitendam het volgende:
Maar kun je dan niet beter contact met je nichtje opnemen dan het op Fok! te zetten?
Nee, daarvoor sta ik niet dichtbij genoeg bij haar, daarbij vind ik dit ook haar eigen zaak. Ik heb net een nichtje gemaild dat dichterbij haar staat en die gaf aan het nog niet gezien te hebben en mijn nichtje en haar directe familie zich hebben afgezonderd van de rest van de familie. Dus mijn mogelijkheden houden hierbij op.
pi_116985114
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 16:21 schreef rosepetals het volgende:

[..]
Zij vinden het namelijk geen lelijke,vieze of enge foto's. Zij houden van dat kindje en zijn ook trots/verdrietig/blij met de geboorte.
Zoals ik zei, een achtbaan van emoties.
En als je helemaal vol emoties zit neem je niet altijd de beste beslissingen.
Of gewoon een beetje attentiehoereren, kan ook.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_116985202
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 16:25 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Jup met dooie babies. Good thinking bro.
pi_116985219
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 16:25 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Nee dat is het niet. Ik denk meer dat ze zich niet realiseert dat het kindje er niet meer is. Op de begrafenis zij ze ook telkens dat het lag te slapen en nu na een aantal maanden dit. Ik vind het verkeerd dat haar naaste familie en vrienden dit toestaan. Iemand moet toch op een bepaald punt ingrijpen voordat het echt mis met haar gaat.
pi_116985237
Mwa, een beetje ziek om foto's van een dode baby op een Facebookpagina te zetten. :') Dat je er foto's van maakt kan ik nog wel enigszins begrijpen maar dit:

quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:01 schreef Rebubbled het volgende:
Er staat ook een close up foto waarbij ze de blauwe vingertjes om haar wijsvinger heeft gevouwen, alsof de baby hem zelf heeft vastgepakt. Behalve dat de vingertjes dus echt blauwblauw zijn en focking creepy. De cover foto is een gezichtsfoto, waarbij de lippen blauwpaars zijn en het gezicht lijkwit, met een kek mutsje op. Er staat zelfs een filmpje op VAN EEN FUCKING DODE BABY. WTF. En ze heeft gepost 'I HAVE a daughter, not HAD a daughter!!!!'. Euhh.. Volgens mij moet de realisatie nog een beetje komen..

Ik vind het echt heel zielig voor d'r.
Nee. :') Dan ben je gewoon echt niet goed in je hoofd.
pi_116985247
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 16:24 schreef Rebubbled het volgende:

[..]

Nee, daarvoor sta ik niet dichtbij genoeg bij haar, daarbij vind ik dit ook haar eigen zaak. Ik heb net een nichtje gemaild dat dichterbij haar staat en die gaf aan het nog niet gezien te hebben en mijn nichtje en haar directe familie zich hebben afgezonderd van de rest van de familie. Dus mijn mogelijkheden houden hierbij op.
Oké. Maar toch vind ik dat ook jij op deze manier "misbruik" maakte van de gestorven baby. Je nicht wil waarschijnlijk aandacht en sterkteverwensingen werven door het op Facebook te zetten, maar jij wil bevestiging hoe walgelijk het is door middel van het sturen van DM's met een link naar de pagina aan compleet onbekenden op het internet.

Wat je nichtje doet is in mijn ogen behoorlijk luguber, maar wat jij doet vind ik ook redelijk zwak.
Dit, dus.
pi_116985356
quote:
14s.gif Op woensdag 19 september 2012 16:28 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Oké. Maar toch vind ik dat ook jij op deze manier "misbruik" maakte van de gestorven baby. Je nicht wil waarschijnlijk aandacht en sterkteverwensingen werven door het op Facebook te zetten, maar jij wil bevestiging hoe walgelijk het is door middel van het sturen van DM's met een link naar de pagina aan compleet onbekenden op het internet.

Wat je nichtje doet is in mijn ogen behoorlijk luguber, maar wat jij doet vind ik ook redelijk zwak.
Je kunt ook op een andere manier aandacht vragen. Ik had ook een vrouw in mijn FB die een miskraam heeft gehad, die zet er niet eens iets op :') , heel af en toe zie je voorbij komen: hoe gaat 't nu en blabla en toen 't gebeurde sterkte enzovoort. Dit is gewoon te ziek. En eigenlijk ook gewoon walgelijk dat je zoiets publiceert met foto's. Maar iedereen heeft hier een andere kijk op. :D :')
pi_116985451
quote:
14s.gif Op woensdag 19 september 2012 16:28 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Misbruik? :') Sinds wanneer is klagen over iets 'misbruik' maken? Misbruik waarvoor? En als ik niet twee mensen via een privébericht 'bewijs' had geleverd, was ik nu een troll en bla en was jij daar net zo hard over aan het meeschreeuwen en dan was het 'zwak' dat ik geen bewijs leverde. Maar dat is fok en dat weet ik na al die jaren ook. ^O^ Dus /care.
pi_116985485
quote:
17s.gif Op woensdag 19 september 2012 16:30 schreef Volgut het volgende:

[..]

Je kunt ook op een andere manier aandacht vragen. Ik had ook een vrouw in mijn FB die een miskraam heeft gehad, die zet er niet eens iets op :') , heel af en toe zie je voorbij komen: hoe gaat 't nu en blabla en toen 't gebeurde sterkte enzovoort. Dit is gewoon te ziek. En eigenlijk ook gewoon walgelijk dat je zoiets publiceert met foto's. Maar iedereen heeft hier een andere kijk op. :D :')
Ik zeg ook niet dat ik het goedkeur. Ik vind het plaatsen van een foto van je lunch op Facebook al vreemd.

Dat nichtje gebruikt die foto's en filmpjes voor steunbetuigingen en condoleances, zo lijkt het. Misschien zodat het kind voor altijd blijft "leven" en nooit vergeten wordt. Maar TS gebruikt diezelfde pagina met foto's om totale vreemden op het internet te overtuigen hoe walgelijk het is. Dat vind ik ook een vreemde actie.
Dit, dus.
pi_116985549
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 16:32 schreef Rebubbled het volgende:

[..]

Misbruik? :') Sinds wanneer is klagen over iets 'misbruik' maken? Misbruik waarvoor? En als ik niet twee mensen via een privébericht 'bewijs' had geleverd, was ik nu een troll en bla en was jij daar net zo hard over aan het meeschreeuwen en dan was het 'zwak' dat ik geen bewijs leverde. Maar dat is fok en dat weet ik na al die jaren ook. ^O^ Dus /care.
Als ik een topic niet geloof druk ik op het kruisje, ik ga compleet vreemden toch niet overtuigen dat ik hun niet geloof? Ik begrijp alleen niet waarom jij het tonen van babyfoto's aan je Facebookvrienden vreselijk en walgelijk vind, maar diezelfde foto's wel aan vreemden toont om je gelijk te halen.
Dit, dus.
pi_116985610
quote:
14s.gif Op woensdag 19 september 2012 16:33 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat ik het goedkeur. Ik vind het plaatsen van een foto van je lunch op Facebook al vreemd.

Dat nichtje gebruikt die foto's en filmpjes voor steunbetuigingen en condoleances, zo lijkt het. Misschien zodat het kind voor altijd blijft "leven" en nooit vergeten wordt. Maar TS gebruikt diezelfde pagina met foto's om totale vreemden op het internet te overtuigen hoe walgelijk het is. Dat vind ik ook een vreemde actie.
Ik ben geshockeerd, ik klaag en ik overtuig mensen van mijn klacht. Wow nee, echt heel vreemd. Wie doet dat? 100 mensen per dag in klaagbaak. _O-
pi_116985658
quote:
14s.gif Op woensdag 19 september 2012 16:34 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Als ik een topic niet geloof druk ik op het kruisje, ik ga compleet vreemden toch niet overtuigen dat ik hun niet geloof? Ik begrijp alleen niet waarom jij het tonen van babyfoto's aan je Facebookvrienden vreselijk en walgelijk vind, maar diezelfde foto's wel aan vreemden toont om je gelijk te halen.
Die mensen die een link kregen hebben erom gevraagd. Volgens mij gaat het TS er meer om dat ze patsboem foto's van een babylijkje in haar face krijgt.

Verder zie ik het probleem met delen van de FB niet, hij staat toch gewoon op openbaar?
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_116985665
quote:
14s.gif Op woensdag 19 september 2012 16:36 schreef Rebubbled het volgende:

[..]

Ik ben geshockeerd, ik klaag en ik overtuig mensen van mijn klacht. Wow nee, echt heel vreemd. Wie doet dat? 100 mensen per dag in klaagbaak. _O-
Jesus loves you not hmkay?
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_116985686
Voor zover ik weet is het subforum klaagbaak toch ook bedoeld als uitlaatklep voor dingen die je dwars zitten.

Hoe kom je erbij dat TS bevestiging zoekt of iemand probeert te overtuigen? :?
pi_116985702
quote:
14s.gif Op woensdag 19 september 2012 16:34 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Om die mensen er van te overtuigen dat het vreselijk en walgelijk is en mijn topic geloofwaardigheid te geven? Het is geen rocket science liefje. Jij zou een andere keus maken, good for you. :*
pi_116985729
Ik snap ook niet hoe TS nou ineens de badguy is. Ow... wacht... KLB... duh |:(
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')