abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 oktober 2012 @ 13:21:27 #201
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117850851
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 13:06 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Het kan aan mij liggen, maar kerstafdelingen in oktober?
Shit ik zou graag zo lang mogelijk gevrijwaard willen blijven van die kitsch-onzin. Het zal wel aan mij liggen...
Ik was ook een beetje verbaasd dat er het al stond (en dat ben ik ieder jaar weer), maar gezien we hier nog 2 verjaardagen in november hebben moet ik me sowieso inhouden, zowel qua cadeautjes als qua versieren.
De komende 5 tot 7 jaar zal het iig kerstboomvrij moeten blijven tot na sinterklaas, want met een gelovige in huis kan dat natuurlijk niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_117851119
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 13:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

De komende 5 tot 7 jaar zal het iig kerstboomvrij moeten blijven tot na sinterklaas, want met een gelovige in huis kan dat natuurlijk niet.
Ik moest eerst even denken wat je nou met gelovige bedoelde |:( O-)

Elk jaar vind ik kerst weer helemaal top, dit jaar voor het eerst in mijn eigen huis *O* (ik begin wel altijd pas na sinterklaas) Ik ga voor rood/wit dus ik moet zeker even langs Ikea als ik het zo zie. Ik vind het wel allemaal een beetje van het zelfde als je van een andere kleur houdt dan heb je pech als ik het zo zie..
Fuck the EBU
  donderdag 11 oktober 2012 @ 13:35:43 #203
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_117851323
^^ Sinterklaas?
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_117851371
quote:
10s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 13:35 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^ Sinterklaas?
Ja, het duurde even maar ik had hem door :P
Fuck the EBU
  donderdag 11 oktober 2012 @ 13:41:11 #205
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117851502
quote:
7s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 13:28 schreef Yesse het volgende:

[..]

Ik moest eerst even denken wat je nou met gelovige bedoelde |:( O-)

Elk jaar vind ik kerst weer helemaal top, dit jaar voor het eerst in mijn eigen huis *O* (ik begin wel altijd pas na sinterklaas) Ik ga voor rood/wit dus ik moet zeker even langs Ikea als ik het zo zie. Ik vind het wel allemaal een beetje van het zelfde als je van een andere kleur houdt dan heb je pech als ik het zo zie..
Ze hebben zelfs plakband met een printje... een van de varianten heeft 3 verschillende rood/witte rolletjes.
¤ 1,99

Ik heb er gisteren gewoon 5 minuten bij staan dubben... en heb ze niet meegenomen :')

Deze (zilverkleur) hebben we wel meegenomen... maar dat komt omdat de kleine dat belletje zo leuk vond :D

Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_117852405
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 13:41 schreef Leandra het volgende:

Deze (zilverkleur) hebben we wel meegenomen... maar dat komt omdat de kleine dat belletje zo leuk vond :D

[ afbeelding ]
Als ik dat in mijn boom ga hangen, hebben mijn katten hem met 5 minuten finaal om zeep geholpen :') :D
I had a signature once. It was awful.
pi_117861646
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 09:36 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

is het wat? ik vind de kerstafdeling van ikea steeds maar minder worden.
Op welke manier bedoel je dat?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_117861725
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 13:06 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Het kan aan mij liggen, maar kerstafdelingen in oktober?
Shit ik zou graag zo lang mogelijk gevrijwaard willen blijven van die kitsch-onzin. Het zal wel aan mij liggen...
Nja het verkoopt. En bij de vestigingen rond de Duitse grens is de voornaamste reden ook dat de Duitsers er ontzettend gek op zijn. De Duitsers hebben massale vrije dagen op 3 oktober en 1 november.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 11 oktober 2012 @ 18:22:47 #209
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_117862268
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 18:08 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nja het verkoopt.
Dat snap ik, anders zou het niet worden aangeboden.
Alleen doe ik er niet aan mee. ;)

Maar toch. Pepernoten in september. Kerstartikelen in oktober. Winterjassen in juli. Bikini's in februari. :') :') :')
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_117875683
AH zit nu bomvol met de sinterklaasdingetjes in sinterklaasverpakking en met kleine geschenkjes. Ik wil nu nog helemaal geen sint- en kerstspullen opgedrongen krijgen.

Soms heeft Ikea helemaal geen leuke kerstspullen. En in het algemeen is bij kerstballen de rode kleur een ordinair schelrood geworden. Helemaal geen mooie kerstkleur.
pi_117905042
Wel balen dat ze die retour-policy zo hebben aangepast. Dat was voor mij juist de kracht van IKEA dat je alles terug kon brengen als het er in je huis toch allemaal anders uit bleek te zien dan in de winkel...

Nu ben je al 30% kwijt als je het alleen maar uitpakt :s. Zal er zeker minder door naar IKEA gaan.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:07:24 #212
35189 Troel
scherp en bot
pi_117905461
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 13:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik was ook een beetje verbaasd dat er het al stond (en dat ben ik ieder jaar weer), maar gezien we hier nog 2 verjaardagen in november hebben moet ik me sowieso inhouden, zowel qua cadeautjes als qua versieren.
Waarom niet? Waarom niet de kerstboom al met eerste advent in huis halen? Met een goed verhaal daar omheen, is dat prima te doen :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_117905668
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 19:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wel balen dat ze die retour-policy zo hebben aangepast. Dat was voor mij juist de kracht van IKEA dat je alles terug kon brengen als het er in je huis toch allemaal anders uit bleek te zien dan in de winkel...

Nu ben je al 30% kwijt als je het alleen maar uitpakt :s. Zal er zeker minder door naar IKEA gaan.
Huh? Waar heb je die informatie vandaan dan?

Op zich geen verkeerde regel IMO trouwens.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:13:19 #214
35189 Troel
scherp en bot
pi_117905692
Toen ik laatst in de IKEA was, was dat nog niet zo in ieder geval :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_117905757
Ik kreeg het een paar maanden geleden te horen toen ik iets wilde ruilen :o

"Zit niet meer in de originele verpakking, dus we kunnen maar 70% teruggeven." :o

Sindsdien ben ik er dus ook niet meer geweest.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_117905822
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kreeg het een paar maanden geleden te horen toen ik iets wilde ruilen :o

"Zit niet meer in de originele verpakking, dus we kunnen maar 70% teruggeven." :o
Was dat in Delft? En wat was het voor een product?

In de verkoopvoorwaarden die nu op de website staan staat iig niks over een reductie omdat het uit de verpakking genomen is.
pi_117905879
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:16 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Was dat in Delft? En wat was het voor een product?

In de verkoopvoorwaarden die nu op de website staan staat iig niks over een reductie omdat het uit de verpakking genomen is.
Ik weet het niet meer zeker. Delft of Barendrecht.... Iets grotere kans dat het Delft was.
pi_117905925
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:17 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik weet het niet meer zeker. Delft of Barendrecht.... Iets grotere kans dat het Delft was.
Grote kans dat het dan een van de fameuze testen is die ze in Delft doen...
En als je op je strepen was gaan staan hadden ze je niks kunnen maken omdat dus de verkoopvoorwaarden aan jouw kant staan.
pi_117906009
Mja, die baliemedewerkster liep iedere keer naar achter en kwam dan met een duidelijk ingefluisterde respons terug... Het was een lijst van 15 piek ofzo, dus ik was er snel klaar mee. Dacht ik vind vanzelf wel weer iets voor die lijst en heb rechtsomkeert gemaakt....

Snijden ze zichzelf mee in de vingers, want als ik mijn 15 piek had teruggekregen was ik de winkel ingegaan om er 100 uit te geven :')
pi_117906485
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mja, die baliemedewerkster liep iedere keer naar achter en kwam dan met een duidelijk ingefluisterde respons terug... Het was een lijst van 15 piek ofzo, dus ik was er snel klaar mee. Dacht ik vind vanzelf wel weer iets voor die lijst en heb rechtsomkeert gemaakt....

Snijden ze zichzelf mee in de vingers, want als ik mijn 15 piek had teruggekregen was ik de winkel ingegaan om er 100 uit te geven :')
Nja dat is het risico van zo'n test ;) Maar wel vervelend voor je!

In de nieuwe catalogus staat ook nog steeds dat je het artikel met de originele verpakking binnen 90 dagen terug kunt brengen. Dus niet perse ín.
pi_117906949
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:20 schreef DancingPhoebe het volgende:

Bij meubels is het wel zo dat als ze opgebouwd zijn (of zijn geweest), dat je dan maar 70% terug krijgt.

Maar bij klein spul... :N. Zal inderdaad wel een of andere test van Delft zijn.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:38:46 #222
35189 Troel
scherp en bot
pi_117907025
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:29 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nja dat is het risico van zo'n test ;) Maar wel vervelend voor je!

In de nieuwe catalogus staat ook nog steeds dat je het artikel met de originele verpakking binnen 90 dagen terug kunt brengen. Dus niet perse ín.
en als familylid onbeperkt :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_117907115
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:37 schreef Royyy het volgende:

[..]

Bij meubels is het wel zo dat als ze opgebouwd zijn (of zijn geweest), dat je dan maar 70% terug krijgt.

Maar bij klein spul... :N. Zal inderdaad wel een of andere test van Delft zijn.
Nou ik heb ook wel eens in elkaar gezette kastjes teruggebracht hoor. Kreeg ik gewoon 100% voor terug. Een kwartier later stonden ze voor 70% in de koopjeshoek, maar ik kreeg het volle pond terug.

Dat was nog niet gek lang geleden... Misschien een jaar?
pi_117907215
Verkoopt de Ikea ook kunstkerstboompjes? Ik zie alleen die houten versierboom.
pi_117907308
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:41 schreef wyccie het volgende:
Verkoopt de Ikea ook kunstkerstboompjes? Ik zie alleen die houten versierboom.
Ja. zo'n 45cm hoog.
En een kunstkerstkrans en een grotere kunstkerstboom, maar dan echt vreselijk lelijk en duur :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')