Ik was ook een beetje verbaasd dat er het al stond (en dat ben ik ieder jaar weer), maar gezien we hier nog 2 verjaardagen in november hebben moet ik me sowieso inhouden, zowel qua cadeautjes als qua versieren.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:06 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar kerstafdelingen in oktober?
Shit ik zou graag zo lang mogelijk gevrijwaard willen blijven van die kitsch-onzin. Het zal wel aan mij liggen...
Ik moest eerst even denken wat je nou met gelovige bedoeldequote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
De komende 5 tot 7 jaar zal het iig kerstboomvrij moeten blijven tot na sinterklaas, want met een gelovige in huis kan dat natuurlijk niet.
Ze hebben zelfs plakband met een printje... een van de varianten heeft 3 verschillende rood/witte rolletjes.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik moest eerst even denken wat je nou met gelovige bedoelde![]()
![]()
Elk jaar vind ik kerst weer helemaal top, dit jaar voor het eerst in mijn eigen huis(ik begin wel altijd pas na sinterklaas) Ik ga voor rood/wit dus ik moet zeker even langs Ikea als ik het zo zie. Ik vind het wel allemaal een beetje van het zelfde als je van een andere kleur houdt dan heb je pech als ik het zo zie..
Als ik dat in mijn boom ga hangen, hebben mijn katten hem met 5 minuten finaal om zeep geholpenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:41 schreef Leandra het volgende:
Deze (zilverkleur) hebben we wel meegenomen... maar dat komt omdat de kleine dat belletje zo leuk vond
[ afbeelding ]
Op welke manier bedoel je dat?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
is het wat? ik vind de kerstafdeling van ikea steeds maar minder worden.
Nja het verkoopt. En bij de vestigingen rond de Duitse grens is de voornaamste reden ook dat de Duitsers er ontzettend gek op zijn. De Duitsers hebben massale vrije dagen op 3 oktober en 1 november.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:06 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar kerstafdelingen in oktober?
Shit ik zou graag zo lang mogelijk gevrijwaard willen blijven van die kitsch-onzin. Het zal wel aan mij liggen...
Dat snap ik, anders zou het niet worden aangeboden.quote:
Waarom niet? Waarom niet de kerstboom al met eerste advent in huis halen? Met een goed verhaal daar omheen, is dat prima te doenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik was ook een beetje verbaasd dat er het al stond (en dat ben ik ieder jaar weer), maar gezien we hier nog 2 verjaardagen in november hebben moet ik me sowieso inhouden, zowel qua cadeautjes als qua versieren.
De komende 5 tot 7 jaar zal het iig kerstboomvrij moeten blijven tot na sinterklaas, want met een gelovige in huis kan dat natuurlijk niet.
Huh? Waar heb je die informatie vandaan dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wel balen dat ze die retour-policy zo hebben aangepast. Dat was voor mij juist de kracht van IKEA dat je alles terug kon brengen als het er in je huis toch allemaal anders uit bleek te zien dan in de winkel...
Nu ben je al 30% kwijt als je het alleen maar uitpakt :s. Zal er zeker minder door naar IKEA gaan.
Was dat in Delft? En wat was het voor een product?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kreeg het een paar maanden geleden te horen toen ik iets wilde ruilen
"Zit niet meer in de originele verpakking, dus we kunnen maar 70% teruggeven."
Ik weet het niet meer zeker. Delft of Barendrecht.... Iets grotere kans dat het Delft was.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Was dat in Delft? En wat was het voor een product?
In de verkoopvoorwaarden die nu op de website staan staat iig niks over een reductie omdat het uit de verpakking genomen is.
Grote kans dat het dan een van de fameuze testen is die ze in Delft doen...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer zeker. Delft of Barendrecht.... Iets grotere kans dat het Delft was.
Nja dat is het risico van zo'n testquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mja, die baliemedewerkster liep iedere keer naar achter en kwam dan met een duidelijk ingefluisterde respons terug... Het was een lijst van 15 piek ofzo, dus ik was er snel klaar mee. Dacht ik vind vanzelf wel weer iets voor die lijst en heb rechtsomkeert gemaakt....
Snijden ze zichzelf mee in de vingers, want als ik mijn 15 piek had teruggekregen was ik de winkel ingegaan om er 100 uit te geven
Bij meubels is het wel zo dat als ze opgebouwd zijn (of zijn geweest), dat je dan maar 70% terug krijgt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mja, die baliemedewerkster liep iedere keer naar achter en kwam dan met een duidelijk ingefluisterde respons terug... Het was een lijst van 15 piek ofzo, dus ik was er snel klaar mee. Dacht ik vind vanzelf wel weer iets voor die lijst en heb rechtsomkeert gemaakt....
Snijden ze zichzelf mee in de vingers, want als ik mijn 15 piek had teruggekregen was ik de winkel ingegaan om er 100 uit te geven
en als familylid onbeperktquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja dat is het risico van zo'n testMaar wel vervelend voor je!
In de nieuwe catalogus staat ook nog steeds dat je het artikel met de originele verpakking binnen 90 dagen terug kunt brengen. Dus niet perse ín.
Nou ik heb ook wel eens in elkaar gezette kastjes teruggebracht hoor. Kreeg ik gewoon 100% voor terug. Een kwartier later stonden ze voor 70% in de koopjeshoek, maar ik kreeg het volle pond terug.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:37 schreef Royyy het volgende:
[..]
Bij meubels is het wel zo dat als ze opgebouwd zijn (of zijn geweest), dat je dan maar 70% terug krijgt.
Maar bij klein spul.... Zal inderdaad wel een of andere test van Delft zijn.
Ja. zo'n 45cm hoog.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:41 schreef wyccie het volgende:
Verkoopt de Ikea ook kunstkerstboompjes? Ik zie alleen die houten versierboom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |