SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Eerste FUT 13 Info:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:FIFA ULTIMATE TEAM
- Overhauled introduction for new players. Step-by-step guide to squad building and trading #FUT
-Special reward packs for returning FUT players.
-Seasons is now in Ultimate Team!
-Team of the Week Challenges and FUT unlockables in the Football Club Catalogue.
-New to FIFA Ultimate Team? There will be an introduction mode to teach key concepts. Finish the match and get a reward!
-The main menu has been entirely redesigned. Navigate quickly with dynamic info to keep you up to date
-Online and Single Player versions of Seasons are now in Ultimate Team!
-Seasons There will be five divisions in Seasons to prove your Ultimate Team abilities.
-Single-player Seasons in FUT have eligibility requirements. Online, its all about bringing your very best squad
-At the end of every Season in FUT there will be prizes based on how well your Squad performed.
-EA SPORTS Football Club - FUT is now fully integrated with EASFC. Your friends can keep up with your big signings.
-You can buy unlock rewards in the EASFC catalogue for your club, such as more squads or bigger Trade piles.
-Fitness has been redesigned to make fitness recovery items more important.
-Morale The scales for have shifted! Neutral morale is the default and youll have to manage your squad to get high morale.
-Players expect to play and win to keep high morale. Players with low morale recover to neutral faster.
-You can now challenge the Team of the Week for a reward every week. #FIFA13
-New manager tasks help teach you the mid-level tasks of running a club. Complete them all for a Special reward!
-Web app details will be discussed at a later date.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Valt mee, ik zit alleen nog maar te wachten tot morgen eigenlijkquote:
Beter gaat Karim ook 100k waard worden bij releasequote:Op woensdag 19 september 2012 12:46 schreef Maver24 het volgende:
Vorig jaar gingen een heleboel gouden spelers bij de release in prijs omhoog, ik zie nu Sanchez van barca voor 5k staan, die wordt toch wel vast duurder zoals vorig jaar ?
Wat voor rating heeft hij? Maar is denk ik wel goede deal. Gewoon even opzoeken of er geen goedkopere van hem is.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:46 schreef Maver24 het volgende:
Vorig jaar gingen een heleboel gouden spelers bij de release in prijs omhoog, ik zie nu Sanchez van barca voor 5k staan, die wordt toch wel vast duurder zoals vorig jaar ?
Waarschijnlijk nog wel meer.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Beter gaat Karim ook 100k waard worden bij release
Komt omdat je nit op 150c kan zoeken in de webappquote:Op woensdag 19 september 2012 12:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Brighton away kit voor 400c. Je moet toch ergens beginnen, dit moet wel 1k winst op kunnen leveren
De bronze pack method werkt duidelijk nog niet want niks verkoopt
Echt? Eigenlijk zit ik dus goed voor de rest van fifa?quote:
Niet zo gek, niemand heeft fitness en blessurekaartjes nodigquote:Op woensdag 19 september 2012 12:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Brighton away kit voor 400c. Je moet toch ergens beginnen, dit moet wel 1k winst op kunnen leveren
De bronze pack method werkt duidelijk nog niet want niks verkoopt
Wel met behulp van CE, maar ik ga niet uitleggen hoe je dat doetquote:Op woensdag 19 september 2012 12:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Komt omdat je nit op 150c kan zoeken in de webapp
150-200k gok ikquote:Op woensdag 19 september 2012 12:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Echt? Eigenlijk zit ik dus goed voor de rest van fifa?
Ik denk dat hij zo'n 130-150k wordt.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Echt? Eigenlijk zit ik dus goed voor de rest van fifa?
quote:
Ik ga lekker 4200 ms points er door heen jagen in het begin, maar betaal je nu dan met Fifa Points ipv MS Points ?quote:Op woensdag 19 september 2012 12:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nu twijfel ik of ik wel pakjes voor echt geld zal halen als ik al een Benzema bij release heb
Prijzen gaan toch naar beneden naar mate het jaar vordert?quote:Op woensdag 19 september 2012 12:49 schreef DutchSL het volgende:
Benzema moet je gewoon houden en mee spelen in het begin en dan volgende maand verkopen als de markt op zijn piek is.
Ja, en die fifa coins kosten weer MS als het goed isquote:Op woensdag 19 september 2012 12:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik ga lekker 4200 ms points er door heen jagen in het begin, maar betaal je nu dan met Fifa Points ipv MS Points ?
In het begin stijgen ze, eind oktober/begin november beginnen ze te dalen en iets later komt de TOTY crash.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Prijzen gaan toch naar beneden naar mate het jaar vordert?
21 of 22.75kquote:
Vorig jaar 25 - 30kquote:Op woensdag 19 september 2012 12:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat zou een Xabi Alonso waard zijn bij release ?
Veelquote:Op woensdag 19 september 2012 12:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat zou een Xabi Alonso waard zijn bij release ?
Lopen er op xbox nu 2 af voor 10k ongeveer, ik heb alleen net niet genoegquote:
Echt een standaard patroon dusquote:Op woensdag 19 september 2012 12:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
In het begin stijgen ze, eind oktober/begin november beginnen ze te dalen en iets later komt de TOTY crash.
quote:Op woensdag 19 september 2012 12:53 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+ Maher + Lens + consumables troep (contracten uit starterspack) + 8K
Gebruik er ook eentjequote:Op woensdag 19 september 2012 12:54 schreef vandermar het volgende:
Er zijn ook al die irritante cheat engine gebruikers en autobuyers.
Daar moeten ze eens wat aan doen. Die lui maken ziek veel winst
Minuut geleden gediscard. Ik dacht dat hij voor NY Redbulls speelde maar het was dus die andere.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Rijst jij had ook een Vorsah toch voor hoeveel heb jij die verkocht
CE gaat pas over 9 dagen een beetje werken. Dan gaan we met zn allen hier pas ziek veel winst maken.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:54 schreef vandermar het volgende:
Er zijn ook al die irritante cheat engine gebruikers en autobuyers.
Daar moeten ze eens wat aan doen. Die lui maken ziek veel winst
Ik heb hem voor 600 coins gekocht.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Rijst jij had ook een Vorsah toch voor hoeveel heb jij die verkocht
Zo was het voor FUT 12:quote:Op woensdag 19 september 2012 12:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Echt een standaard patroon dus
Totdat iemand ineens een ban krijgt omdat CE niet meer magquote:Op woensdag 19 september 2012 12:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
CE gaat pas over 9 dagen een beetje werken. Dan gaan we met zn allen hier pas ziek veel winst maken.
Ik heb net zelf geleerd hoe ik op de 59e minuut moet komen met CE. Hoe? Gewoon, op youtube intikken: cheatengine 59th minute.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:57 schreef Maver24 het volgende:
Jullie moeten mij een keer gaan uitleggen hoe dat CE nu werkt, wil het ook wel gaan gebruiken
Kan ik je wel uitleggen tegen die tijdquote:Op woensdag 19 september 2012 12:57 schreef Maver24 het volgende:
Jullie moeten mij een keer gaan uitleggen hoe dat CE nu werkt, wil het ook wel gaan gebruiken
Dan zoek ik weer een andere hobbyquote:Op woensdag 19 september 2012 12:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Totdat iemand ineens een ban krijgt omdat CE niet meer mag
Ja ik weet wel hoe dat werkt, maar hoe de rest werktquote:Op woensdag 19 september 2012 12:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb net zelf geleerd hoe ik op de 59e minuut moet komen met CE. Hoe? Gewoon, op youtube intikken: cheatengine 59th minute.
Grote kans dus dat op youtube zoeken naar: cheat engine 150 startprice o.i.d. dus ook wel tuturials oplevert... Dat wilde ik er mee zeggen.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja ik weet wel hoe dat werkt, maar hoe de rest werkt
Heb er 3 spelers opgezet, maar niemand kan nog zoeken met max BIN 150c, omdat dat alleen op de console kan. Dus heeft het nog geen nut om CE te gebruiken.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:00 schreef Roypsv het volgende:
Ben beniewd of iemand al CE gebruikt
Ja.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:03 schreef Maver24 het volgende:
Maar zijn er dan al mensen die nu weer Autobuyers gebruiken?, dat zal toch niet he, ergenis op en top ,
Discardquote:Op woensdag 19 september 2012 13:03 schreef poker4lifee het volgende:
speler op m'n watchlist die door iemand gekocht is heeft nu 0 contracten. hoe dan
BAAS. Ben eerst ff eten though. Hold that thoughtquote:Op woensdag 19 september 2012 13:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik zou je wel spelers willen geven. Heb 4 acc op de ps3. Ik zal even een puushje maken
wel een gouden shinyquote:
bronze spelers met 8 contracten :-Squote:Op woensdag 19 september 2012 13:03 schreef poker4lifee het volgende:
speler op m'n watchlist die door iemand gekocht is heeft nu 0 contracten. hoe dan
Misschien dat ze als het spel gereleased is ze er toch weer in gooienquote:Op woensdag 19 september 2012 13:03 schreef GuRBuH het volgende:
Bid tokens zitten nog wel in FUT btwZe zitten gewoon hardcoded op 25
Het is niet zoveel. maar het moet wel wat coins oplevereren 20k missschien?quote:Op woensdag 19 september 2012 13:04 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
BAAS. Ben eerst ff eten though. Hold that thought
Volgens mij krijgt elke getransferde speler een extra contract, en een morale boost.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:05 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
bronze spelers met 8 contracten :-S
Hoezo?quote:Op woensdag 19 september 2012 13:06 schreef Roypsv het volgende:
ik denk dat ik hel veel verlies ga maken op David Silva
shareeeequote:Op woensdag 19 september 2012 13:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Het is niet zoveel. maar het moet wel wat coins oplevereren 20k missschien?
account 1
[ afbeelding ]
account 2
[ afbeelding ]
account 3
[ afbeelding ]
www.futwiz.com Hier, royquote:Op woensdag 19 september 2012 13:04 schreef Roypsv het volgende:
wat was die site waar je al die spelers op trade kon zien ?
Je weet toch ondertussen hoe dat gaat... Bieden bewaart iedereen voor het einde.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:07 schreef Roypsv het volgende:
[..]
omdat hij nu op 4500 staat met nog 2 u tegaan
Zoozooquote:Op woensdag 19 september 2012 13:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Het is niet zoveel. maar het moet wel wat coins oplevereren 20k missschien?
account 1
[ afbeelding ]
account 2
[ afbeelding ]
account 3
[ afbeelding ]
Jaquote:
Dat wordt nog aangepastquote:Op woensdag 19 september 2012 13:09 schreef Timez het volgende:
Ik ben FUT Founder maar waarom staat er Est. Sep 2012
neequote:Op woensdag 19 september 2012 13:11 schreef HulkHeld het volgende:
Het is nu toch nog niet mogelijk om MS points om te zetten in Fifa Points zolang Fifa 13 er zelf nog niet is? Of kan het via 1 of andere manier via internet?
wat voor een offerquote:Op woensdag 19 september 2012 13:10 schreef Rijst het volgende:
Roykkbal wil je een tradeoffer voor je Silva zodat je hem terugkrijgt?
quote:Op woensdag 19 september 2012 13:12 schreef Roypsv het volgende:
[..]
wat voor een offer
je mag altijd bieden
In dat geval gewoon wachten tot wat er over 2 uur gebeurtquote:Op woensdag 19 september 2012 13:13 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ja ik snap wel wat je bedoeld, maar ik wil hem gewoon kwijt. zodat ik me team kan afmaken ;p
Waarom wil je nu al je team afmaken terwijl je er nog niet mee kan spelen? Je kan hem beter verkopen zodra je het spel in handen hebt en je er 10k meer voor krijgtquote:Op woensdag 19 september 2012 13:13 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ja ik snap wel wat je bedoeld, maar ik wil hem gewoon kwijt. zodat ik me team kan afmaken ;p
Ja team afmaken/handelenquote:Op woensdag 19 september 2012 13:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom wil je nu al je team afmaken terwijl je er nog niet mee kan spelen? Je kan hem beter verkopen zodra je het spel in handen hebt en je 10k meer er voor krijgt
*50k.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom wil je nu al je team afmaken terwijl je er nog niet mee kan spelen? Je kan hem beter verkopen zodra je het spel in handen hebt en je er 10k meer voor krijgt
Oke goed onlogisch maar vooruit. Die kerel die hem nu koopt lacht zich kapot natuurlijk.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:16 schreef Roypsv het volgende:
[..]
omdat ik dat leuk vind om te doen en zaterdag koop ik die us versie wel
22 september alleen degene met een US account omdat hier de ps store alleen op woensdag een update krijgtquote:Op woensdag 19 september 2012 13:17 schreef zerokil het volgende:
22 september kunnen wij FUT spelen toch?
En de Seasoncard houders dan?
Ik ook toen ik lavezzi en silva opendenquote:Op woensdag 19 september 2012 13:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oke goed onlogisch maar vooruit. Die kerel die hem nu koopt lacht zich kapot natuurlijk.
Maar je snapt toch wel dat die speler 20 keer meer waard zijn over ander halve week dan nu? Je komt nu zo makkelijk aan coins dat het niet nodig is om hem voor een schijntje te verkopen.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:18 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ik ook toen ik lavezzi en silva openden
What are the benefits of purchasing EA SPORTS™ Season Ticket?quote:Op woensdag 19 september 2012 13:17 schreef Roypsv het volgende:
[..]
22 september alleen degene met een US account omdat hier de ps store alleen op woensdag een update krijgt
Ja oke misschien wat te snel gehandeld. maar ik weet van mezelf dat ik er volgende week toch 50 euro in pompquote:Op woensdag 19 september 2012 13:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar je snapt toch wel dat die speler 20 keer meer waard zijn over ander halve week dan nu? Je komt nu zo makkelijk aan coins dat het niet nodig is om hem voor een schijntje te verkopen.
ps3 store is toch een update op woensdag?quote:Op woensdag 19 september 2012 13:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
What are the benefits of purchasing EA SPORTS™ Season Ticket?
•Early Access to FIFA 13
•US: Sept 21, 2012 (Retail: Sept 25, 2012)
•Europe: Sept 22, 2012 (Retail: Sept 28, 2012)
Zou dus gewoon ook voor europa de 22e moeten zijn.
Klopt. Maar werkt blijkbaar anders met fifa 13. Anders zou het er wel bij staan neem ik aan. Want ea weet ook wel van die update.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:20 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ps3 store is toch een update op woensdag?
Wat is er bijzonder aan deze speler ?quote:Op woensdag 19 september 2012 13:21 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Meh, ik houd hem nu gewoon en maak er mijn eerste team mee, bij de release zal hij wel 50k+ worden
Nou ik hoop het zou wel beter zijn anders moet je weer kloten met die US accountquote:Op woensdag 19 september 2012 13:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Klopt. Maar werkt blijkbaar anders met fifa 13. Anders zou het er wel bij staan neem ik aan. Want ea weet ook wel van die update.
Goed beginquote:Op woensdag 19 september 2012 13:21 schreef seeewpaall het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)w-off#iXHEvTCXvZ:360
wat denken jullie ?
5* weak foot 4* skills, BPL, 76 finishingquote:Op woensdag 19 september 2012 13:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wat is er bijzonder aan deze speler ?
Klote met usa heeft sowieso geen zin, of jij moet je season pass met je usa account gekocht hebben.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:22 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Nou ik hoop het zou wel beter zijn anders moet je weer kloten met die US account
Leuk om mee te beginnen. Je cb is wel heel traag.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:21 schreef seeewpaall het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)w-off#iXHEvTCXvZ:360
wat denken jullie ?
Aaaah ja dat zegt genoeg,quote:Op woensdag 19 september 2012 13:22 schreef wieisboos het volgende:
[..]
5* weak foot 4* skills, BPL, 76 finishing
ja dat is indd waar..quote:Op woensdag 19 september 2012 13:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Leuk om mee te beginnen. Je cb is wel heel traag.
Weet niet of er al eerder antwoord op gegeven is...quote:Op woensdag 19 september 2012 13:17 schreef Roypsv het volgende:
[..]
22 september alleen degene met een US account omdat hier de ps store alleen op woensdag een update krijgt
Kalas van vitessequote:Op woensdag 19 september 2012 13:23 schreef seeewpaall het volgende:
[..]
ja dat is indd waar..
suggesties ?
geen idee maar ik zou die season ticket ook zaterdag kunne halen? of moet dat van te vorenquote:Op woensdag 19 september 2012 13:24 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Weet niet of er al eerder antwoord op gegeven is...
Ik heb wel een US account maar season Ticket via nederlands Store gehaald...kan ik dan wel die binnen halen? of moet ik dan eigenlijk ook nog een season Ticket halen voor US?
Hij zal toch nog wel veel meer worden ??, ik heb wel 8k maar kan ze even niet missenquote:Op woensdag 19 september 2012 13:25 schreef wieisboos het volgende:
Kan iemand mij even overbieden ik heb m'n coins nodig[ afbeelding ]
ps3 of xbox?quote:Op woensdag 19 september 2012 13:25 schreef wieisboos het volgende:
Mensen zetten ook gouden spelers voor 250 bin erop maarja dan ben je al kansloos tegen de autobuyersquote:Op woensdag 19 september 2012 13:27 schreef JacobDubbel het volgende:
Waarom zijn deze mensen zo dom en zetten ze iedereen die wat waard is goedkoop opIk zie Nani voor 20 k
Dus wij kunnen beginnen op de 28ste?quote:Op woensdag 19 september 2012 13:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
What are the benefits of purchasing EA SPORTS™ Season Ticket?
•Early Access to FIFA 13
•US: Sept 21, 2012 (Retail: Sept 25, 2012)
•Europe: Sept 22, 2012 (Retail: Sept 28, 2012)
Zou dus gewoon ook voor europa de 22e moeten zijn.
als het goed is 22e met season pass. 27e normaal als je hem uit de winkel haalt.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:28 schreef zerokil het volgende:
[..]
Dus wij kunnen beginnen op de 28ste?
dat is retail, dan is het spel in de winkelquote:Op woensdag 19 september 2012 13:28 schreef zerokil het volgende:
[..]
Dus wij kunnen beginnen op de 28ste?
Ja maar bijna niemand gaat toch seasonpass kopen?quote:Op woensdag 19 september 2012 13:29 schreef Roypsv het volgende:
[..]
dat is retail, dan is het spel in de winkel
Meer dan 8k iig. Zou hem bewarenquote:Op woensdag 19 september 2012 13:30 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zou deze man waard worden?
1/2 weken houden.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:30 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
20k ?quote:Op woensdag 19 september 2012 13:30 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
ik wel :]]quote:Op woensdag 19 september 2012 13:30 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ja maar bijna niemand gaat toch seasonpass kopen?
Hoe kom jij aan geld om 120 euro aan fifa te verbatsen?quote:
120 euro ?quote:Op woensdag 19 september 2012 13:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan geld om 120 euro aan fifa te verbatsen?
Seasonpass 20, 50 aan pakjes, 50 aan fifaquote:
Ik wel. Ik gebruik FF voor ps3quote:Op woensdag 19 september 2012 13:34 schreef Confetti het volgende:
Kunnen jullie nou tussen je Xbox/PS3 accounts switchen? Ik kom met geen mogelijkheid op mijn ps3 account.
quote:Op woensdag 19 september 2012 13:34 schreef Confetti het volgende:
Kunnen jullie nou tussen je Xbox/PS3 accounts switchen? Ik kom met geen mogelijkheid op mijn ps3 account.
ik werk en woon op mezelf is uitwonende beurs, salaris, zorgtoeslag, huurtoeslag = miljoen euroquote:Op woensdag 19 september 2012 13:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Seasonpass 20, 50 aan pakjes, 50 aan fifa
Wanneer gaan we feunen dan royyquote:Op woensdag 19 september 2012 13:36 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ik werk en woon op mezelf is uitwonende beurs, salaris, zorgtoeslag, huurtoeslag = miljoen euro
Zul je zien dat diegene 'm dan oppikt voor 100c meer.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:25 schreef wieisboos het volgende:
Ex Liverpool!quote:Op woensdag 19 september 2012 13:37 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat is die gozer van Liverpool?
feunen?quote:Op woensdag 19 september 2012 13:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wanneer gaan we feunen dan royy
Daar had ik de mazzel mee met Benzema joh, van 19k naar 22k bidwar, bij m'n laatste coins stopte hij ook met biedenquote:Op woensdag 19 september 2012 13:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zul je zien dat diegene 'm dan oppikt voor 100c meer.
Chillen on de blockquote:
Zeg dan dat, pik!quote:
Omg een openbid nog welquote:Op woensdag 19 september 2012 13:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Daar had ik de mazzel mee met Benzema joh, van 19k naar 22k bidwar, bij m'n laatste coins stopte hij ook met bieden
Dacht dat je dat woord wel kendequote:
Ja, ik kon een 343 BINen voor 24k, of een bidwar voor 19k 41212quote:
Wtf.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, ik kon een 343 BINen voor 24k, of een bidwar voor 19k 41212
Gokje gewaagdquote:
Ik heb hem al gedownloadquote:Op woensdag 19 september 2012 13:30 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ja maar bijna niemand gaat toch seasonpass kopen?
Gekke naam, Joepie Muath.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:41 schreef pascal08 het volgende:
Joepie, in m'n pakje.
[ afbeelding ]
Jij met 20 accounts moet niet klagenquote:Op woensdag 19 september 2012 13:41 schreef Confetti het volgende:
Xbox 360 Packs:
Bronze Pack - 100,000 (100K) - Ł20 - Available
Silver Pack - 400,000 (400K) - Ł70 - Available
Gold Pack - 1,000,000 (1Mil) - Ł150 - Available
Donder toch opIemand verkoopt al miljoenen.
Kut cheaters
Hij verkoop packs met coins?quote:Op woensdag 19 september 2012 13:41 schreef Confetti het volgende:
Xbox 360 Packs:
Bronze Pack - 100,000 (100K) - Ł20 - Available
Silver Pack - 400,000 (400K) - Ł70 - Available
Gold Pack - 1,000,000 (1Mil) - Ł150 - Available
Donder toch opIemand verkoopt al miljoenen.
Kut cheaters
Wat was er?quote:
3K maxquote:Op woensdag 19 september 2012 13:44 schreef Lindgren. het volgende:
Er staat een El Ghanassy op voor 17k.
Wat zou zo'n jongen nou kosten bij de release? 4* skiller, pacy, triple link met Lukaku..
quote:Op woensdag 19 september 2012 13:39 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Pak de trein naar eindhoven maar en dan buslijn 150/15 dan kom je langs me Villa
Ja vanaf hier naar eindhoven treinen is sowieso 2-3 uur als het meezitquote:
vroeg op staan. laat vertekkenquote:Op woensdag 19 september 2012 13:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja vanaf hier naar eindhoven treinen is sowieso 2-3 uur als het meezit
Waarom vraag je het als je het zelf beter weet?quote:
LINDGREN. HET IS LINDGREN.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waarom vraag je het als je het zelf beter weet?
Betweter![]()
Lingdren je stelt mij teleur.
Security answer kan wel, als er gevraagd wordt om je clubnaam moet je niks doenquote:Op woensdag 19 september 2012 13:45 schreef StijnDa het volgende:
Er wordt me gevraagd om mijn security question. Niet antwoorden...?
Ik heb dyscalculie dus.quote:
Oh ok. Thanksquote:Op woensdag 19 september 2012 13:47 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Security answer kan wel, als er gevraagd wordt om je clubnaam moet je niks doen
quote:Op woensdag 19 september 2012 13:48 schreef JacobDubbel het volgende:
Ik ga gewoon een team maken met 5kFuck deze shit
quote:Op woensdag 19 september 2012 13:50 schreef JacobDubbel het volgende:
[..]Heeft geen zin om moeite te doen met deze kutmarkt
kun je dat ook met ps3?quote:Op woensdag 19 september 2012 13:51 schreef Johnbon het volgende:
Alvast 4200 microsoft points op me account gezet.
Ik kan je altijd nog tradeofferen last minute hequote:
ik neem met alles genoeg ;pquote:Op woensdag 19 september 2012 13:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik kan je altijd nog tradeofferen last minute he
Ik heb de coins wel, maar valt daar zoveel aan te verdienen denk je?quote:Op woensdag 19 september 2012 13:55 schreef StijnDa het volgende:
Xbox: Er loopt een Vermaelen 433 af, staat op 2,9k, 5 minuten. Heb niet genoeg coins, als iemand wil.
Als je de coins een paar dagen kan missen wel jaquote:Op woensdag 19 september 2012 13:56 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ik heb de coins wel, maar valt daar zoveel aan te verdienen denk je?
Als je hem bewaart ga je er wel aan verdienen ja, maar als het al je geld is zou ik hem niet kopenquote:Op woensdag 19 september 2012 13:56 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ik heb de coins wel, maar valt daar zoveel aan te verdienen denk je?
Heb net 3k, dus liever niet nee xDquote:Op woensdag 19 september 2012 13:56 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Als je de coins een paar dagen kan missen wel ja
Coins een paar dagen missen levert ook gemiste inkomsten op.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:56 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Als je de coins een paar dagen kan missen wel ja
Heb je misschien een tip hoe ik het een beetje snel kan verdubbelen?quote:Op woensdag 19 september 2012 13:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als je hem bewaart ga je er wel aan verdienen ja, maar als het al je geld is zou ik hem niet kopen
Al weg?quote:Op woensdag 19 september 2012 13:57 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand? Ging net open bid voor 13k
Ik vind het zelf ook erg moeilijk...quote:Op woensdag 19 september 2012 13:58 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Heb je misschien een tip hoe ik het een beetje snel kan verdubbelen?
Want die 300 coin gold cards kopen om de discarden schiet niet op..
Babelquote:Op woensdag 19 september 2012 13:58 schreef JacobDubbel het volgende:
Wie is beter Boerrigter of Babel
Derkquote:Op woensdag 19 september 2012 13:58 schreef JacobDubbel het volgende:
Ligt er aan hoe je speeltquote:Op woensdag 19 september 2012 13:58 schreef JacobDubbel het volgende:
Goud, silver of brons?quote:Op woensdag 19 september 2012 13:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook erg moeilijk...
Heb ook vooral spelers die later meer waard worden, ik verkoop nu niet veel.
Brazilianen misschien, die kopen en verkopen altijd.
4 coins a pop. Gooi ze er gewoon op voor 100 tot 150 coins meer en let op pace dan verkoop je ze nog redelijk snelquote:Op woensdag 19 september 2012 13:58 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Heb je misschien een tip hoe ik het een beetje snel kan verdubbelen?
Want die 300 coin gold cards kopen om de discarden schiet niet op..
Huhquote:
Jup. Valencia voor 3k.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:03 schreef Confetti het volgende:
Ik zie alleen nog maar expired kaarten.
Via je watchlist kan je nog wel bieden?
quote:Op woensdag 19 september 2012 14:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Geen spelers van Arsenal op de markt
Geen ce gebruiken. Hoop dat ze daar nog ooit wat aan gaan doenquote:Op woensdag 19 september 2012 14:06 schreef Reemi het volgende:
Hoe kon je dat proces-probleem met chrome in cheat engine ookalweer oplossen?
k thxquote:Op woensdag 19 september 2012 14:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geen ce gebruiken. Hoop dat ze daar nog ooit wat aan gaan doen
Nu verkopen.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:07 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou deze nog veel waard worden als de game uitkomt of kan ik hem nu gewoon met winst verkopen?
Zeg dan nihiiiiks.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:08 schreef Confetti het volgende:
Als ik het openbaar zou maken zou het spel echt helemaal naar de kloten gaan![]()
Dat bespaar ik EA maar. Wat een prutsers.
Doe eens nietquote:Op woensdag 19 september 2012 14:08 schreef Confetti het volgende:
Als ik het openbaar zou maken zou het spel echt helemaal naar de kloten gaan![]()
quote:Op woensdag 19 september 2012 14:08 schreef Confetti het volgende:
Er zitten hier maar een stuk of 15 futters, please.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:08 schreef Confetti het volgende:
quote:Op woensdag 19 september 2012 14:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geen ce gebruiken. Hoop dat ze daar nog ooit wat aan gaan doen
Doe dan via DM, lukkers enzo.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:09 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Er zitten hier maar een stuk of 15 futters, please.
DMquote:Op woensdag 19 september 2012 14:09 schreef Confetti het volgende:
Ik zweer het. Ze zouden een reset serieus gaan overwegen
Lukkers?quote:
Reset doen ze toch never dus vertelquote:Op woensdag 19 september 2012 14:09 schreef Confetti het volgende:
quote:Op woensdag 19 september 2012 14:10 schreef Dudeweiser het volgende:
Confetti is echt zo'n vieze troll
dmmmmquote:Op woensdag 19 september 2012 14:09 schreef Confetti het volgende:
Ik geloof 'm wel, ik had vorig jaar ook een glitch gevonden, maar daar kon ik niet veel mee.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:10 schreef Dudeweiser het volgende:
Confetti is echt zo'n vieze troll
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |