SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Eerste FUT 13 Info:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:FIFA ULTIMATE TEAM
- Overhauled introduction for new players. Step-by-step guide to squad building and trading #FUT
-Special reward packs for returning FUT players.
-Seasons is now in Ultimate Team!
-Team of the Week Challenges and FUT unlockables in the Football Club Catalogue.
-New to FIFA Ultimate Team? There will be an introduction mode to teach key concepts. Finish the match and get a reward!
-The main menu has been entirely redesigned. Navigate quickly with dynamic info to keep you up to date
-Online and Single Player versions of Seasons are now in Ultimate Team!
-Seasons There will be five divisions in Seasons to prove your Ultimate Team abilities.
-Single-player Seasons in FUT have eligibility requirements. Online, its all about bringing your very best squad
-At the end of every Season in FUT there will be prizes based on how well your Squad performed.
-EA SPORTS Football Club - FUT is now fully integrated with EASFC. Your friends can keep up with your big signings.
-You can buy unlock rewards in the EASFC catalogue for your club, such as more squads or bigger Trade piles.
-Fitness has been redesigned to make fitness recovery items more important.
-Morale The scales for have shifted! Neutral morale is the default and youll have to manage your squad to get high morale.
-Players expect to play and win to keep high morale. Players with low morale recover to neutral faster.
-You can now challenge the Team of the Week for a reward every week. #FIFA13
-New manager tasks help teach you the mid-level tasks of running a club. Complete them all for a Special reward!
-Web app details will be discussed at a later date.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Valt mee, ik zit alleen nog maar te wachten tot morgen eigenlijkquote:
Beter gaat Karim ook 100k waard worden bij releasequote:Op woensdag 19 september 2012 12:46 schreef Maver24 het volgende:
Vorig jaar gingen een heleboel gouden spelers bij de release in prijs omhoog, ik zie nu Sanchez van barca voor 5k staan, die wordt toch wel vast duurder zoals vorig jaar ?
Wat voor rating heeft hij? Maar is denk ik wel goede deal. Gewoon even opzoeken of er geen goedkopere van hem is.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:46 schreef Maver24 het volgende:
Vorig jaar gingen een heleboel gouden spelers bij de release in prijs omhoog, ik zie nu Sanchez van barca voor 5k staan, die wordt toch wel vast duurder zoals vorig jaar ?
Waarschijnlijk nog wel meer.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Beter gaat Karim ook 100k waard worden bij release
Komt omdat je nit op 150c kan zoeken in de webappquote:Op woensdag 19 september 2012 12:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Brighton away kit voor 400c. Je moet toch ergens beginnen, dit moet wel 1k winst op kunnen leveren
De bronze pack method werkt duidelijk nog niet want niks verkoopt
Echt? Eigenlijk zit ik dus goed voor de rest van fifa?quote:
Niet zo gek, niemand heeft fitness en blessurekaartjes nodigquote:Op woensdag 19 september 2012 12:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Brighton away kit voor 400c. Je moet toch ergens beginnen, dit moet wel 1k winst op kunnen leveren
De bronze pack method werkt duidelijk nog niet want niks verkoopt
Wel met behulp van CE, maar ik ga niet uitleggen hoe je dat doetquote:Op woensdag 19 september 2012 12:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Komt omdat je nit op 150c kan zoeken in de webapp
150-200k gok ikquote:Op woensdag 19 september 2012 12:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Echt? Eigenlijk zit ik dus goed voor de rest van fifa?
Ik denk dat hij zo'n 130-150k wordt.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Echt? Eigenlijk zit ik dus goed voor de rest van fifa?
quote:
Ik ga lekker 4200 ms points er door heen jagen in het begin, maar betaal je nu dan met Fifa Points ipv MS Points ?quote:Op woensdag 19 september 2012 12:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nu twijfel ik of ik wel pakjes voor echt geld zal halen als ik al een Benzema bij release heb
Prijzen gaan toch naar beneden naar mate het jaar vordert?quote:Op woensdag 19 september 2012 12:49 schreef DutchSL het volgende:
Benzema moet je gewoon houden en mee spelen in het begin en dan volgende maand verkopen als de markt op zijn piek is.
Ja, en die fifa coins kosten weer MS als het goed isquote:Op woensdag 19 september 2012 12:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik ga lekker 4200 ms points er door heen jagen in het begin, maar betaal je nu dan met Fifa Points ipv MS Points ?
In het begin stijgen ze, eind oktober/begin november beginnen ze te dalen en iets later komt de TOTY crash.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Prijzen gaan toch naar beneden naar mate het jaar vordert?
21 of 22.75kquote:
Vorig jaar 25 - 30kquote:Op woensdag 19 september 2012 12:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat zou een Xabi Alonso waard zijn bij release ?
Veelquote:Op woensdag 19 september 2012 12:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat zou een Xabi Alonso waard zijn bij release ?
Lopen er op xbox nu 2 af voor 10k ongeveer, ik heb alleen net niet genoegquote:
Echt een standaard patroon dusquote:Op woensdag 19 september 2012 12:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
In het begin stijgen ze, eind oktober/begin november beginnen ze te dalen en iets later komt de TOTY crash.
quote:Op woensdag 19 september 2012 12:53 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+ Maher + Lens + consumables troep (contracten uit starterspack) + 8K
Gebruik er ook eentjequote:Op woensdag 19 september 2012 12:54 schreef vandermar het volgende:
Er zijn ook al die irritante cheat engine gebruikers en autobuyers.
Daar moeten ze eens wat aan doen. Die lui maken ziek veel winst
Minuut geleden gediscard. Ik dacht dat hij voor NY Redbulls speelde maar het was dus die andere.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Rijst jij had ook een Vorsah toch voor hoeveel heb jij die verkocht
CE gaat pas over 9 dagen een beetje werken. Dan gaan we met zn allen hier pas ziek veel winst maken.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:54 schreef vandermar het volgende:
Er zijn ook al die irritante cheat engine gebruikers en autobuyers.
Daar moeten ze eens wat aan doen. Die lui maken ziek veel winst
Ik heb hem voor 600 coins gekocht.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Rijst jij had ook een Vorsah toch voor hoeveel heb jij die verkocht
Zo was het voor FUT 12:quote:Op woensdag 19 september 2012 12:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Echt een standaard patroon dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |