Dat verschilt per persoon. Dat weet je van tevoren nooitquote:Op woensdag 19 september 2012 11:19 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ja ik weet niet hoe groot de kans op zoiets is
en als de kans heel klein is is het misschien voor sommige mensen minder spannend
quote:Op woensdag 19 september 2012 11:20 schreef L-E het volgende:
De chocolademoussetaart van AH is de bom. Chocoladetaart gevuld met chocomousse, overgoten met chocoladeganache. Paradijs.
Ja die is echt geweldigquote:Op woensdag 19 september 2012 11:20 schreef L-E het volgende:
De chocolademoussetaart van AH is de bom. Chocoladetaart gevuld met chocomousse, overgoten met chocoladeganache. Paradijs.
ssssst!!quote:Op woensdag 19 september 2012 11:20 schreef L-E het volgende:
oh nou succes dan!quote:Op woensdag 19 september 2012 11:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat verschilt per persoon. Dat weet je van tevoren nooit
was dat je verjaardagstaartje?quote:
Onder andere.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
was dat je verjaardagstaartje?
Nou, ik heb ooit eens kwarktaart van de appie gekocht, en dat was voor de helft gewoon droge cakequote:Op woensdag 19 september 2012 11:20 schreef L-E het volgende:
Goed punt.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, ik heb ooit eens kwarttaart van de appie gekocht, en dat was voor de helft gewoon droge cake
Sowieso is zelfgemaakte kwarktaart veel lekkerderquote:
AH is ook de enige die m'n favoriete muesli nog verkoopt -_-quote:Op woensdag 19 september 2012 11:29 schreef rhubarbje het volgende:
Nou AH heeft ook mega lekkere dingen hoor
de soesjes uit de vriezer zijn mega lekker en de chocoladetaartjes met de vloeibare kern zijn ook echt te lekker
Ik ook niet.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sowieso is zelfgemaakte kwartkaart veel lekkerder
Ik krijg alleen de bodem nooit goed
quote:Op woensdag 19 september 2012 11:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, ik heb ooit eens kwarttaart van de appie gekocht, en dat was voor de helft gewoon droge cake
Lastig woord hequote:Op woensdag 19 september 2012 11:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
zelfgemaakt is alles beterquote:Op woensdag 19 september 2012 11:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bastognekoek of anders de volkorenbiscuitjes van de LU, dacht ik. Of bedoel je de boterquote:Op woensdag 19 september 2012 11:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, mijn bodem wil maar niet 1 massa worden zeg maar. Hij viel gewoon uit elkaar.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bastognekoek of anders de volkorenbiscuitjes van de LU, dacht ik. Of bedoel je de boter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |