SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Eerste FUT 13 Info:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:FIFA ULTIMATE TEAM
- Overhauled introduction for new players. Step-by-step guide to squad building and trading #FUT
-Special reward packs for returning FUT players.
-Seasons is now in Ultimate Team!
-Team of the Week Challenges and FUT unlockables in the Football Club Catalogue.
-New to FIFA Ultimate Team? There will be an introduction mode to teach key concepts. Finish the match and get a reward!
-The main menu has been entirely redesigned. Navigate quickly with dynamic info to keep you up to date
-Online and Single Player versions of Seasons are now in Ultimate Team!
-Seasons There will be five divisions in Seasons to prove your Ultimate Team abilities.
-Single-player Seasons in FUT have eligibility requirements. Online, its all about bringing your very best squad
-At the end of every Season in FUT there will be prizes based on how well your Squad performed.
-EA SPORTS Football Club - FUT is now fully integrated with EASFC. Your friends can keep up with your big signings.
-You can buy unlock rewards in the EASFC catalogue for your club, such as more squads or bigger Trade piles.
-Fitness has been redesigned to make fitness recovery items more important.
-Morale The scales for have shifted! Neutral morale is the default and youll have to manage your squad to get high morale.
-Players expect to play and win to keep high morale. Players with low morale recover to neutral faster.
-You can now challenge the Team of the Week for a reward every week. #FIFA13
-New manager tasks help teach you the mid-level tasks of running a club. Complete them all for a Special reward!
-Web app details will be discussed at a later date.
Ik heb nu een badge van Vercelli voor 200c BIN opgepikt, er was op 1 al 400c geboden. Op zich ziet die badge er niet bijzonder uit. Ajax kits en badges zijn trouwens weer silverquote:
dat niet, maar bij mij klopt er geen reet van,quote:
En terechtquote:Op woensdag 19 september 2012 10:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb nu een badge van Vercelli voor 200c BIN opgepikt, er was op 1 al 400c geboden. Op zich ziet die badge er niet bijzonder uit. Ajax kits en badges zijn trouwens weer silver
3. en op alle 3 alle welkomspacks gehadquote:Op woensdag 19 september 2012 10:59 schreef OmniRocket het volgende:
en hoeveel accounts hebben jullie ?
6, maar 2 doen het nog niet. Waarvan 1 US.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:59 schreef OmniRocket het volgende:
Eentjequote:Op woensdag 19 september 2012 10:59 schreef OmniRocket het volgende:
Lucky Basterd!quote:Op woensdag 19 september 2012 11:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
3. en op alle 3 alle welkomspacks gehad
ik ook... terwijl dat nov 2010 moet zijnquote:Op woensdag 19 september 2012 11:06 schreef detennismaster het volgende:
Gister was ik nog gewoon futfounder maar nu ben ik opeens EST sep. 2012
Haha n00bquote:Op woensdag 19 september 2012 11:06 schreef detennismaster het volgende:
Gister was ik nog gewoon futfounder maar nu ben ik opeens EST sep. 2012
Reina van Liverpool als bestequote:Op woensdag 19 september 2012 11:05 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
maar zat er ook wat nuttigs in?
Jep.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:10 schreef Greenpeas het volgende:
Ik neem aan dat ik op FIFA12 gewoon nog in m'n oude Ultimate Team kan? Want ik moet nog achievements halen.
quote:Op woensdag 19 september 2012 11:12 schreef Johnbon het volgende:
Wat heb je eigenlijk aan die pre season? Kan je het spel dan downloaden ofzo? Koop in het begin toch meestal wel 2 of 3 keer xbox points. Speel t spel t hele jaar door en in het begin is het makkelijk coins te krijgen. En voel me net weer 13 met pokemon kaarten openen.
Dus wie kan me het duidelijk maken wat die pre season inhoudt en hoe het werkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Joodnl op 19-09-2012 11:23:20 ]
Als je met een EU account doet dan pas Woensdag vanwege de PS3 store updatequote:Op woensdag 19 september 2012 11:16 schreef Roypsv het volgende:
Dus dan kan je gewoon al fifa 13 spelenen wanneer komt die hier uit ?
Volgende week dus.. en welke dag komt fifa zelf uitquote:Op woensdag 19 september 2012 11:17 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Als je met een EU account doet dan pas Woensdag vanwege de PS3 store update
Waarschijnlijk kan je die woensdag al halenquote:Op woensdag 19 september 2012 11:18 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Volgende week dus.. en welke dag komt fifa zelf uit
2 of 3 dagen daarna geloof ik. Maar als je met een US account het doet dan kun je nu zaterdag al spelen.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:18 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Volgende week dus.. en welke dag komt fifa zelf uit
Dat is Svensson van Mainz zeker (vorig jaar 24 pace) Ik denk niet dat er 1 is die nog langzamer is.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:20 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb een speler met 21 pace gezien
Iemand nog lager?
Jammer dat Sibon er niet meer in zit. Die was gegarandeerd 12 pace geweest.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is Svensson van Mainz zeker (vorig jaar 24 pace) Ik denk niet dat er 1 is die nog langzamer is.
Nee alleen maar stijgenquote:Op woensdag 19 september 2012 11:22 schreef UltimateTeam het volgende:
ik wil graag een el shawaari alleen nog al prijzig gaat die nog veel dalen?
Die ja.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is Svensson van Mainz zeker (vorig jaar 24 pace) Ik denk niet dat er 1 is die nog langzamer is.
Dan download je hem gewoon tijdelijk ofzo? En met de release koop je het spel?quote:Op woensdag 19 september 2012 11:19 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
2 of 3 dagen daarna geloof ik. Maar als je met een US account het doet dan kun je nu zaterdag al spelen.
Silver 74... in de demo is het zijn tijdelijk form dacht ik.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:24 schreef DutchSL het volgende:
El Shaarawy zal heus niet duur worden, lage gold nu en geen 5* skills (en weak foot) meer.
Ik zag hem gisteren een paar keer voor onder de 1000 weg gaanquote:Op woensdag 19 september 2012 11:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Narsingh voor 1500, best goede deal.
Ik zie gewoon drie pagina's vol aan gouden El Shaarawy'squote:Op woensdag 19 september 2012 11:25 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Silver 74... in de demo is het zijn tijdelijk form dacht ik.
Dan heb ik niks gezegdquote:Op woensdag 19 september 2012 11:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik zie gewoon drie pagina's vol aan gouden El Shaarawy's
21,75kquote:
Geldt dat ook voor 3-4-3?quote:Op woensdag 19 september 2012 11:35 schreef wieisboos het volgende:
3-5-2 kaartjes zijn nu nog 200 BIN, koop ze nu het nog kan
Ik neem aan dat je dan season ticket via US-account moet downloaden....?quote:Op woensdag 19 september 2012 11:19 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
2 of 3 dagen daarna geloof ik. Maar als je met een US account het doet dan kun je nu zaterdag al spelen.
quote:Op woensdag 19 september 2012 11:36 schreef Johnbon het volgende:
Kan iemand bevestigen dat je het met de pre season het spel download en speelt en tijdens de release dan gewoon koopt?
Jep.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:37 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dan season ticket via US-account moet downloaden....?
en je behoudt je achievements e.d.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:36 schreef Johnbon het volgende:
Kan iemand bevestigen dat je het met de pre season het spel download en speelt en tijdens de release dan gewoon koopt?
EA .... leuker kunnen we niet maken, en ook niet makkelijkerquote:Op woensdag 19 september 2012 11:40 schreef Vijf_voor het volgende:
Bij formation kaartjes zie je niet meer het begin nummer
Op termijn een goede investering, maar nu vang je er nog niks voor. Ik probeer met spelers winst te maken en dan af en toe wat van die kaartjes er bij op te pikkenquote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 11:32 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Nu al 8k op geboden, en ik heb die van mij voor 10kLindgren
![]()
Hij lijkt me trouwens echt ontzettend goed, zou me niet verbazen als hij straks gewoon 60k+ is
Wachten ermeequote:Op woensdag 19 september 2012 11:46 schreef Greenpeas het volgende:
Ik twijfel tussen Torres zelf te houden of erop te zetten. Ook kut, met die persona changer van EA zegt de App dat ik ook op dat account pakjes krijg, maar dan krijg ik niets.
Ik heb blijkbaar twee gamertags gekoppeld onder hetzelfde Origin account.quote:
Eigenlijk bijna alles. Kijk naar belangrijke schakels in onoriginele teams. (Goede BPL verdedigers, snelle spitsen in juiste formaties, skillers etc)quote:Op woensdag 19 september 2012 11:48 schreef Maver24 het volgende:
Welke spelers zijn nu interessant om naar te kijken ??
Ben net begonnen pas op de webapp
welke skillers zijn een beetje goed enzo, ik heb maar 6k nu , hahaquote:Op woensdag 19 september 2012 11:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Eigenlijk bijna alles. Kijk naar belangrijke schakels in onoriginele teams. (Goede BPL verdedigers, snelle spitsen in juiste formaties, skillers etc)
Wat is op termijn, ik denk dat je ze als het spel ongeveer 2 weken uit is al voor rond de 800+ c kan verkopen. Zoveel geduld heb ik welquote:Op woensdag 19 september 2012 11:44 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Op termijn een goede investering, maar nu vang je er nog niks voor. Ik probeer met spelers winst te maken en dan af en toe wat van die kaartjes er bij op te pikken
Volgende week is hij gewoon discard pricequote:Op woensdag 19 september 2012 11:49 schreef UltimateTeam het volgende:
er gaan nou wel goedkoop van die el shawaary weg tussen 3 en 6 k terwijl goedkoopste buy now nog stteeds 8k is. heb zelf rond 4k dus hoop er een te scoren.
Tegen de tijd dat je kunt spelen is ie <1k waard...quote:Op woensdag 19 september 2012 11:49 schreef UltimateTeam het volgende:
er gaan nou wel goedkoop van die el shawaary weg tussen 3 en 6 k terwijl goedkoopste buy now nog stteeds 8k is. heb zelf rond 4k dus hoop er een te scoren.
Ja, dat is ongeveer de termijn die ik in gedachten hadquote:Op woensdag 19 september 2012 11:49 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Wat is op termijn, ik denk dat je ze als het spel ongeveer 2 weken uit is al voor rond de 800+ c kan verkopen. Zoveel geduld heb ik wel
6k kun je al een leuk beginnetje mee maken hoor. Ga op zoek naar spelers met een maximum prijs van 1k en probeer ze op auction te kopen. Daarna zet je ze er dan voor meer BIN op.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
welke skillers zijn een beetje goed enzo, ik heb maar 6k nu , haha
Een 76-gold hè.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:50 schreef UltimateTeam het volgende:
serieus? dan wacht ik ermee want wil hem wel in me team straks. Gewoon een geniale speler
PM.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:51 schreef Maver24 het volgende:
Goed, iemand toevallig een klein lijstje ofzo met spelers waar naar te kijken
Moet even een klein steuntje in me rug hebben merk ik
Op futwiz zoeken op 4/5* en dan kijken of ze in een goede competitie spelen.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:51 schreef Maver24 het volgende:
Goed, iemand toevallig een klein lijstje ofzo met spelers waar naar te kijken
Moet even een klein steuntje in me rug hebben merk ik
Je kreeg direct nog 10 PM'squote:Op woensdag 19 september 2012 11:55 schreef Lindgren. het volgende:
Het waren maar 5 spelers, stelt niets voor. Ga je eigen brood verdienen.
Dit jaquote:Op woensdag 19 september 2012 11:55 schreef Lindgren. het volgende:
Het waren maar 5 spelers, stelt niets voor. Ga je eigen brood verdienen.
In h2h met West Brom spelenquote:Op woensdag 19 september 2012 11:57 schreef Lindgren. het volgende:
Lukaku een flinke downgrade zeg. Toch zal 't wel een dure worden. Triple link met Ghanassy ook.
Popov.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:58 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
In h2h met West Brom spelenLukaku, Ghanassy en POPOV
Dit ja, zo moeilijk is het niet, ik ben elk jaar een Eredivisie Silver expertquote:Op woensdag 19 september 2012 11:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ga gewoon handelen in spelers die je zelf ook in je team wilt, dan leer je iig veel over de prijzen, en heb je ook dikke kans dat als jij ze wil,ze ook door anderen gewild zijn.
Ik heb gisteren bijna alles uit mijn openingspack gediscard.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:59 schreef Vijf_voor het volgende:
Hoe komen jullie al aan 10k+? Bij mij raakt er niets verkocht
quote:Op woensdag 19 september 2012 11:58 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb geen idee wat ik moet doen. Ik heb nog 400c en drie trade piles vol.
[..]
Popov.
Gewoon discarden.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:59 schreef Vijf_voor het volgende:
Hoe komen jullie al aan 10k+? Bij mij raakt er niets verkocht
Ha, die had ik met fut12 ook, ik ben benieuwd naar jouw creatiesquote:Op woensdag 19 september 2012 11:59 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Dit ja, zo moeilijk is het niet, ik ben elk jaar een Eredivisie Silver expert
Ik zit ook te twijfelen tussen Eredivisie silver, of dat ik weer voor de Belgen ga dit jaar.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:00 schreef Maver24 het volgende:
Ik denk dat ik als eerste en Eredivisie silver team ga maken,
die Golds komen later wel,
quote:Op woensdag 19 september 2012 12:02 schreef vandermar het volgende:
Heeft iemand die link nog?
Wat regende het vanochtend vreselijk, ik wilde op de fiets gaan maar niet normaal zo hard het regende. Toen maar weer naar bed gegaan om half 8
De link?quote:Op woensdag 19 september 2012 12:02 schreef vandermar het volgende:
Wat regende het vanochtend vreselijk, ik wilde op de fiets gaan maar niet normaal zo hard het regende. Toen maar weer naar bed gegaan om half 8
Je kunt er gewoon in!quote:Op woensdag 19 september 2012 12:02 schreef vandermar het volgende:
quote:Op woensdag 19 september 2012 12:03 schreef vandermar het volgende:
O, je hebt die link niet eens nodig
Ik had vorig jaar een godsgruwelijk team met IF Andre Ooijerquote:Op woensdag 19 september 2012 12:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ha, die had ik met fut12 ook, ik ben benieuwd naar jouw creaties
Pacehoer.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:03 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar een godsgruwelijk team met IF Andre Ooijer
Ik had een wat simpeler team. Alleen Donk was geen Eresilver, maar wat een zieke spelerquote:Op woensdag 19 september 2012 12:03 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar een godsgruwelijk team met IF Andre Ooijer
Nee, het is FIST OF ZENquote:
Toen ownde ik Dudeweiser jaquote:
Duarte is denk ik by far mijn lekkerste speler in de voorhoede ja,vies goede dribbel en skillsquote:Op woensdag 19 september 2012 12:05 schreef Maver24 het volgende:
Wat is nu een echte beesten silveren eredivisie team,
Duarte ziet er wel dik uit,
Ik voel me Richquote:Op woensdag 19 september 2012 12:07 schreef vandermar het volgende:
Ik heb niets verkochtheb nu 3K en een half volle TP
Is je zoekfunctie stuk?quote:Op woensdag 19 september 2012 12:08 schreef Roypsv het volgende:
Hoeveel zou David Silva waard zijn at the moment?
Dat zou ik ook willen weten.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoe kan dat?Waar heb je in gehandeld?
Nee, dat bepaal ik zelf.quote:
Niks specifieks, gewoon op koopjes afgaan en voor meer verkopen.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoe kan dat?Waar heb je in gehandeld?
sahko 433 ?quote:Op woensdag 19 september 2012 12:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niks specifieks, gewoon op koopjes afgaan en voor meer verkopen.
Heb nu Karim, en 57 coins
En nog een Sakho.
deze mannnnnnnquote:Op woensdag 19 september 2012 12:11 schreef Roypsv het volgende:
David silva staat erop 150c open bid voor 3 uur
quote:Op woensdag 19 september 2012 12:11 schreef Roypsv het volgende:
Laat je TP eens zien dan? Behoorlijk knap van die Benzema trouwens. Was dat een tip van iemand?quote:Op woensdag 19 september 2012 12:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niks specifieks, gewoon op koopjes afgaan en voor meer verkopen.
Heb nu Karim, en 57 coins
En nog een Sakho.
4231 helaasquote:
Zit op de iPad, en nee, ik liep te tippen hier ermee eigenlijkquote:Op woensdag 19 september 2012 12:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]_
[..]
Laat je TP eens zien dan? Behoorlijk knap van die Benzema trouwens. Was dat een tip van iemand?
U serious?quote:Op woensdag 19 september 2012 12:11 schreef Roypsv het volgende:
Hoe je dat met de iPad? Speciaal browser of iets dergelijks nodig?quote:Op woensdag 19 september 2012 12:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zit op de iPad, en nee, ik liep te tippen hier ermee eigenlijk
Pff tis maar dat niemadn hier coins had om hem te kopenquote:Op woensdag 19 september 2012 12:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zit op de iPad, en nee, ik liep te tippen hier ermee eigenlijk
Op dit moment is 30k meer waard denk ik.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:13 schreef Confetti het volgende:
10e voor 30,000 coins is teveel gevraagd zeker?
Voor Fifa 13 coins?quote:Op woensdag 19 september 2012 12:13 schreef Confetti het volgende:
10e voor 30,000 coins is teveel gevraagd zeker?
Tja, ik heb ook een keer geluk!quote:Op woensdag 19 september 2012 12:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Pff tis maar dat niemadn hier coins had om hem te kopenanders was die zo weg.
Ja, op aanraden van mijquote:Op woensdag 19 september 2012 12:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kunnen mensen van de ps3 bevestigen dat ie dat heeft gedaan?
Heb net 4,2k gebodenquote:Op woensdag 19 september 2012 12:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik ga eruit van wel. Het is Roykkbalquote:Op woensdag 19 september 2012 12:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik ga kikenquote:Op woensdag 19 september 2012 12:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
quote:Op woensdag 19 september 2012 12:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
Sorry, maar dat is 3 euro per 10K. Belachelijke prijs. Ga iemand in het EA forum zon slechte deal aansmeren ofzoquote:
Mijn bodquote:Op woensdag 19 september 2012 12:14 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Haha leuke naam ook
Prijzen zijn nu echt torenhoog hoor, dit is wss niet eens zo erg 'outrageous'.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is 3 euro per 10K. Belachelijke prijs. Ga iemand in het EA forum zon slechte deal aansmeren ofzo
Edit: rekenfoutje, maar toch te laag
BEASTSquote:
Wel gedoe dat spelers zoeken enzo. Ik wacht denk ik wel tot de 28e en ga ik lekker bronze packen.quote:
Heerlijke stats ja!quote:Op woensdag 19 september 2012 12:16 schreef vandermar het volgende:
Arnautovic lijkt mij trouwens nog heldiger dan in de vorige FUT
Hey ome Toef, deze kopen voor 10k?quote:Op woensdag 19 september 2012 12:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wel gedoe dat spelers zoeken enzo. Ik wacht denk ik wel tot de 28e en ga ik lekker bronze packen.
CE werkt nog dus?quote:Op woensdag 19 september 2012 12:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wel gedoe dat spelers zoeken enzo. Ik wacht denk ik wel tot de 28e en ga ik lekker bronze packen.
Helemaal mee eens..... wordt er draaierig vanquote:Op woensdag 19 september 2012 12:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, ja, goede voetballerquote:Op woensdag 19 september 2012 12:17 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hey ome Toef, deze kopen voor 10k?
[ afbeelding ]
Zag ik ook idd. En dan Samir Fazli, die welgeteld 3 minuten heeft meegedaan in het eerste van Heerenveen vorig seizoen krijgt een upgrade van bronze > silverquote:Op woensdag 19 september 2012 12:17 schreef Toefjes het volgende:
Tommy Oar , 78 pace is wat er overblijft
Vertel.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:19 schreef Rijst het volgende:
5k op mn 2e acc![]()
iIk heb iets doms gedaan gister
De YOLO-mentaliteitquote:Op woensdag 19 september 2012 12:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh, ja, dat las ik.Superdom.
Wat zat erin?
Helemaal niet, wacht dan minstens op de TOTWquote:Op woensdag 19 september 2012 12:21 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Wil ik eigenlijk ook doenKan op dit moment heeeeel goed uitpakken
Rijke tatta dezequote:Op woensdag 19 september 2012 12:22 schreef Roypsv het volgende:
Ik vind het niet zo erg hoor. ik hem me lavezzi nog :]]]]]]
Wat staat er op je TP dan?quote:Op woensdag 19 september 2012 12:24 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb 700 coins en drie trade piles vol. Alleen verkoopt er natuurlijk niets voor de rielies.
Hahah das wel waar ,quote:Op woensdag 19 september 2012 12:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Klein + kan niet koppen = ergernissen waiting to happen
quote:Op woensdag 19 september 2012 12:28 schreef Roypsv het volgende:
Net ff een poje gespeeld met me nieuwe lavezzi, die kerel is sick goed
Nopequote:Op woensdag 19 september 2012 12:29 schreef Rijst het volgende:
Wordt zo'n speler nog veel waard? Hij speelt in liga adelante
[ afbeelding ]
Houd je masturbatie-ervaringen alsjeblieft voor je.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:28 schreef Roypsv het volgende:
Net ff een poje gespeeld met me nieuwe lavezzi, die kerel is sick goed
quote:Op woensdag 19 september 2012 12:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat staat er op je TP dan?
Ik denk het niet, matige stats verder, en kut competitiequote:Op woensdag 19 september 2012 12:29 schreef Rijst het volgende:
Wordt zo'n speler nog veel waard? Hij speelt in liga adelante
[ afbeelding ]
Ik heb nu 10K en nog een volle tpquote:Op woensdag 19 september 2012 12:27 schreef vandermar het volgende:
Als de TP leeg is 10K
Begint wat vaart in te komen
Daar staat wel wat waarde op, netjesquote:Op woensdag 19 september 2012 12:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ok jmmrquote:Op woensdag 19 september 2012 12:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk het niet, matige stats verder, en kut competitie
Huntelaarquote:Op woensdag 19 september 2012 12:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
El Shaa was vorig jaar in het begin ook 30k (toen het spel uit was) Geen idee hoe dat zat toen dat nog niet het geval was. Elton en Kelvin worden heus wel heel duur, maar inderdaad niet zo duur als Maikon Leitequote:Op woensdag 19 september 2012 12:31 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Valt mee, die zal nog wel duurder worden, Kelvin zag ik ook weggaan voor 14k, dat is niks vergeleken met de prijs van Leite afgelopen jaar, en Kelvin is linksbenig
Dat moet nog maar blijken..quote:Op woensdag 19 september 2012 12:33 schreef over_hedge het volgende:
De pace spelers zijn echt nog duur, terwijl in fifa 13 pace veel minder belangrijk is.
2.3kquote:Op woensdag 19 september 2012 12:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Huntelaarnice. Voor hoeveel gekocht?
Kan je veranderen als het spel er is. Kost je wel fifa pointsquote:Op woensdag 19 september 2012 12:33 schreef UltimateTeam het volgende:
Kun je je fut team online verwijderen want heb zonder er op te letten weer dezelfde teamnaam als vorig jaar gepakt en die wil ik niet. Dus kan ik nou overnieuw beginnen?
Alle comentators die fifa 13 al veel gespeeld hebben zeggen het, en in de demo is het ook zo.quote:
Goed bezigquote:Op woensdag 19 september 2012 12:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
2.3k
Al met al zo'n 50k + El Ghanassy, waarvan ik verwacht dat hij ook boven de 20k terechtkomt.Not bad.jpg
ow oke dat is mooi maar via de web app dus niet mogelijkquote:Op woensdag 19 september 2012 12:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Kan je veranderen als het spel er is. Kost je wel fifa points
Ik heb mijn naam veranderd via de webapp. Kon in het begin.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:35 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
ow oke dat is mooi maar via de web app dus niet mogelijk
Als je met Fifa 12 H2H speelt dan is pace ook een stuk minder belangrijkquote:Op woensdag 19 september 2012 12:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Alle comentators die fifa 13 al veel gespeeld hebben zeggen het, en in de demo is het ook zo.
In Fifa 12 was het H2H ook minder belangrijk dan in FUT.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Alle comentators die fifa 13 al veel gespeeld hebben zeggen het, en in de demo is het ook zo.
30 cmquote:Op woensdag 19 september 2012 12:37 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand die hier zijn trade pile wil laten zien? Ik ben wel benieuwd of ik meer of minder dan gemiddeld heb..
Op dit moment heb je iig veel meer dan ik, ik probeer eerst mijn zooi nog ff kwijt te rakenquote:Op woensdag 19 september 2012 12:37 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand die hier zijn trade pile wil laten zien? Ik ben wel benieuwd of ik meer of minder dan gemiddeld heb..
tot de releasequote:Op woensdag 19 september 2012 12:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoelang blijven die daily gifts komen?
whats his name ??quote:Op woensdag 19 september 2012 12:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Heeft iemand die bronze 5* skiller al op de markt gezien? Ik nog niet namelijk. Ik wil weten of hij shiny of non-shiny is.
Trundle? Al een paar keer gezocht, maar niet gevonden.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Heeft iemand die bronze 5* skiller al op de markt gezien? Ik nog niet namelijk. Ik wil weten of hij shiny of non-shiny is.
Damn, da's veel gratis shitquote:
Ik heb hem ook nog niet gevondenquote:Op woensdag 19 september 2012 12:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jaquote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 12:41 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Trundle? Al een paar keer gezocht, maar niet gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |