Jammer. Ik had me al verheugd op het gezamenlijk douchenquote:
Wat DW net al zei:quote:Op maandag 5 november 2012 12:37 schreef Toto69 het volgende:
Wordt hier bar weinig Frysk gepraat of niet?
quote:
Liwwadders, geen Fries.quote:Op maandag 5 november 2012 12:37 schreef Toto69 het volgende:
Dat dacht ik wel. Maar helaas, mannen mogen niet met de dames meespelen, vrouwen wel met de heren.quote:Op maandag 5 november 2012 13:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jammer. Ik had me al verheugd op het gezamenlijk douchen
Pure discriminatiequote:Op maandag 5 november 2012 14:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel. Maar helaas, mannen mogen niet met de dames meespelen, vrouwen wel met de heren.
Neuh, veiligheid. Mannen spelen over het algemeen harder dan vrouwen.quote:
Ik kan toch niet rugbyenquote:Op maandag 5 november 2012 14:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Neuh, veiligheid. Mannen spelen over het algemeen harder dan vrouwen.
Leeuwarden is de hoofdstad van Fryslân: Natuurlijk mag je hier Frysk typen!quote:Op maandag 5 november 2012 12:37 schreef Toto69 het volgende:
Dan ramt Mattie je met fuuftien man door yn bushokkie!quote:Op donderdag 8 november 2012 21:56 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Leeuwarden is de hoofdstad van Fryslân: Natuurlijk mag je hier Frysk typen!
justmattie lult weer eens uit zijn nek en DevilsWhore lult dit keer mee
Bliksems!quote:Op donderdag 8 november 2012 22:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan ramt Mattie je met fuuftien man door yn bushokkie!
Vette tip!quote:Op donderdag 8 november 2012 21:51 schreef Paladijn het volgende:
Nog meer mensen die komend weekend naar het filmfestival gaan?
http://www.notfall.nl/
Er is zelfs een Android app
De eerste drie zijn erg gaaf, laatste twee ietwat te cult voor mijn gevoel - moet je van houdenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Vette tip!
Primer en Norwegian Ninja zien er wel goed uit dus wellicht dat ik die Zaterdag ga checken. Zondag zit ik de hele dag in de Harmonie ivm Harmovie en daar probeer ik het volgende te gaan kijken
O Brother where are thou
Walk the Line
The Boat that Rocked
Moulin Rouge
Rocky Horror Picture Show.
maar als ik na Walk gaar ben ga ik naar huis en pik ik 's avonds Rocky Horror nog wel mee.
ik wil em ook wel zien. hangt van mijn gaarheidsstatus af na O Brother en Walk the Line. Moulin Rouge heb ik al gezien dus die kan ik het makkelijkste skippenquote:Op donderdag 8 november 2012 23:04 schreef DevilsWhore het volgende:
The boat that rocked is wel een film die iedereen moet zien
in zaal6 op Zaterdag draait ook nog Adam's Apples na primer. die ziet er ook wel ok uit. Als ik al ga ga ik op zaterdag en dan waarschijnlijk alleen naar zaal6. maar niets is zekerquote:Op donderdag 8 november 2012 23:26 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De eerste drie zijn erg gaaf, laatste twee ietwat te cult voor mijn gevoel - moet je van houden
Ik heb Norwegian Ninja en primer ook op de agenda staan. Hanna wilde ik ook heen, maar die valt helaas samen met NN. Primer/Adam's apples ga ik waarschijnlijk zondag zien, heb een PP
Wij spreken altijd de waarheid hoorquote:Op donderdag 8 november 2012 21:56 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Nee, sorry, mag niet. De dienstdoende mod spreekt geen Frysk namelijk.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:56 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dan leert die mod het maarquote:Op woensdag 21 november 2012 02:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, sorry, mag niet. De dienstdoende mod spreekt geen Frysk namelijk.Er WAS een Friestalige mod, maar die is er al jaaaaaaaaaaaaaaaaaren terug mee gestopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |