Misschien zaterdag even kijken, als de gelegenheid daar isquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:50 schreef drakin het volgende:
Vandaag vrijwilligersbeurs in harmonie, was leuk.
En dan nog de opening van het Saaaaailand, iemand die ernaartoe gaat?
Ga maar een x mee, dinsdagavond jeweet!quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:53 schreef Opdekop het volgende:
Bij papa en mama en JA ik wil mensen de grond in boren. Anger management.
Deal!quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ga maar een x mee, dinsdagavond jeweet!
Gezellig!quote:
Door die bescherming lijk je breder? Supporteren kan wel een keer.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:41 schreef DevilsWhore het volgende:
Rugby. Kom je ook? Word je nog breder.
Welke bescherming?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
Door die bescherming lijk je breder? Supporteren kan wel een keer.
Dat mens is ook al zooooo oudquote:Op maandag 1 oktober 2012 08:24 schreef OxygeneFRL het volgende:
Was gister op het zaailand bij het radioNL feestje maar mijn god wat viel het dood bij Anneke Douwma
Schijnt dat her er al is.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 06:58 schreef kinkyboy het volgende:
Zit/komt er zometeen een traject kontrole op de dammelaan ?
Iemand hier van gehoord ?
das 3 x kutquote:Op zondag 4 november 2012 18:22 schreef DevilsWhore het volgende:
Voor mij? Kut? Wel een paar mooie tackles gemaakt, maar de 2e rij stond kut dus ik stond ook kut.
Dat is mooi kut. Dus die kutwedstrijd hebben jullie verloren maak ik hierop uit..quote:Op zondag 4 november 2012 18:22 schreef DevilsWhore het volgende:
Voor mij? Kut? Wel een paar mooie tackles gemaakt, maar de 2e rij stond kut dus ik stond ook kut.
Ik rijd er wel eens langs met de bus (lijn 350 vooral); snap niet wat men er zo moeilijk aan vindt.. Het is eigenlijk een logische verandering wel, met de James Wattstraat als hoofdroute richting Bolsward, ipv die rare slinger onder de brug door.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:54 schreef OxygeneFRL het volgende:
Er zijn nog mensen die moeite hebben met de nieuwe situatie bij de kruising bij de Zwettestraat en James Wattstraat. Ze hebben daar een verhogingen aangebracht. Kwam daar gister aan rijden en zag een auto in die hoek ineens omhoog komen en weer op de grond klappen...was iemand met een dure Jaguar over een van de barrieres gereden, voorwiel was afgebroken en de auto lag op zijn buik.
Niets opvallends gezien dit weekend, daar, maar als het wel zo is, kom ik daar nu snel genoeg achterquote:Op woensdag 31 oktober 2012 06:58 schreef kinkyboy het volgende:
Zit/komt er zometeen een traject kontrole op de dammelaan ?
Iemand hier van gehoord ?
Het was ook kut.quote:
Ja, maar dat was van te voren al bekend. We hadden 2 man te weinig.quote:Op zondag 4 november 2012 22:04 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat is mooi kut. Dus die kutwedstrijd hebben jullie verloren maak ik hierop uit..
Ik als man wil wel een keer mee in jullie vrouwenteam. Dan heb je nog maar 1 man te weinigquote:Op maandag 5 november 2012 01:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het was ook kut.
[..]
Ja, maar dat was van te voren al bekend. We hadden 2 man te weinig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |