SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Eerste FUT 13 Info:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:FIFA ULTIMATE TEAM
- Overhauled introduction for new players. Step-by-step guide to squad building and trading #FUT
-Special reward packs for returning FUT players.
-Seasons is now in Ultimate Team!
-Team of the Week Challenges and FUT unlockables in the Football Club Catalogue.
-New to FIFA Ultimate Team? There will be an introduction mode to teach key concepts. Finish the match and get a reward!
-The main menu has been entirely redesigned. Navigate quickly with dynamic info to keep you up to date
-Online and Single Player versions of Seasons are now in Ultimate Team!
-Seasons There will be five divisions in Seasons to prove your Ultimate Team abilities.
-Single-player Seasons in FUT have eligibility requirements. Online, its all about bringing your very best squad
-At the end of every Season in FUT there will be prizes based on how well your Squad performed.
-EA SPORTS Football Club - FUT is now fully integrated with EASFC. Your friends can keep up with your big signings.
-You can buy unlock rewards in the EASFC catalogue for your club, such as more squads or bigger Trade piles.
-Fitness has been redesigned to make fitness recovery items more important.
-Morale The scales for have shifted! Neutral morale is the default and youll have to manage your squad to get high morale.
-Players expect to play and win to keep high morale. Players with low morale recover to neutral faster.
-You can now challenge the Team of the Week for a reward every week. #FIFA13
-New manager tasks help teach you the mid-level tasks of running a club. Complete them all for a Special reward!
-Web app details will be discussed at a later date.
Je moet tussen 9 Maart en 7 September FUT 12 hebben gespeeld...quote:Op woensdag 19 september 2012 02:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe komen jullie in FUT dan? Ik moet het spel kopen terwijl ik hem gereserveerd heb bij Gamemania.
quote:Op woensdag 19 september 2012 02:06 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Je moet tussen 9 Maart en 7 September FUT 12 hebben gespeeld...
Ik heb het gedaan.quote:Op woensdag 19 september 2012 02:11 schreef pascal08 het volgende:
Kan je nou wel of niet je Club renamen?
Hahah ik heb exact dezelfde gast gekocht voor 400 ofzoquote:Op woensdag 19 september 2012 02:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Best goed tochhh
Dit gaat nergens meer over.quote:
2x die 4/5 packs op 1 account?quote:Op woensdag 19 september 2012 02:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dit gaat nergens meer over.
Met m'n 2e account kreeg ik gewoon 5! packs en met m'n echte account (FUT Founder) alleen een silver mini pack.
Fetfa is zo FUT12...quote:Op woensdag 19 september 2012 02:15 schreef Lindgren. het volgende:
Holebas is goedkoop. 2k. Ik dacht dat die duur zou worden met de triple link naar Fetfatzidis..
700 geloof ikquote:Op woensdag 19 september 2012 02:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
hoeveel had jij betaald voor Elkeson Lindgren? Heb er nu een voor 1300 opgepikt
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 19 september 2012 02:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zal wel meer waard worden toch want 5star skill
Oh das niet handigquote:Op woensdag 19 september 2012 02:38 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb trouwens vanmiddag een Mackay voor 2k laten lopen.
433quote:Op woensdag 19 september 2012 02:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Elkeson is wel absoluut niet rare staan verschillende pagina's vol mee
Hier doe je het voorquote:Op woensdag 19 september 2012 02:55 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Daily gift, bronze mini-pack
quote:Op woensdag 19 september 2012 03:06 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
1.5k betaald voor Emnes + Casta
Zag ik vanmiddag ook idd.quote:Op woensdag 19 september 2012 03:12 schreef Tim86 het volgende:
Valt me nu pas op dat morale niet meer in nummertjes staat..het is nu high (en medium en low ofzo?)
Vind dat traden op een instabiele markt nooit zo heel boeiend..zoek nu gewoon een beetje naar koopjes die ik wil hebben en trade tussendoor een beetje..de rest komt later wel.quote:Op woensdag 19 september 2012 03:19 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Die is 5k verder
@Tim: Waarom nu al een team bouwen?
Slapenquote:Op woensdag 19 september 2012 03:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En nu ben ik slapen. Ciao bella's.
Laat me niet alleeeeeeenquote:Op woensdag 19 september 2012 03:37 schreef Lindgren. het volgende:
OKÉ.
Nice dat Oxlade nu al <6k is. Die wordt echt spotgoedkoop terwijl ik 'm in de demo echt heerlijk vond spelen.![]()
En nu ben ik echt weg. Stil, Gerb.
Ik heb nergens last van...quote:Op woensdag 19 september 2012 03:47 schreef pascal08 het volgende:
Die webapp zit nog helemaal vol met bugs.
Dit is nu al de 3e crash, ik ga ook pitten, deze zooi is niet de moeite waard om op te blijven.
[ afbeelding ]
quote:
Diame lijkt me echt goed, net als Kouyate.quote:Op woensdag 19 september 2012 04:18 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Deels idee gejat van Kent, die had een vergelijkbare rechterflank laatst.
Het standaard werk:quote:Op woensdag 19 september 2012 06:32 schreef kilozout het volgende:
[..]
Vreemd, ik heb sinds vanochtend nog geen enkel probleem gehad.
Krijg je foutmelding ofzo?
Even je cache van je browser legen denk ik.quote:Op woensdag 19 september 2012 06:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het standaard werk:
[ afbeelding ]
In chrome kan ik m wel openenquote:Op woensdag 19 september 2012 06:35 schreef kilozout het volgende:
[..]
Even je cache van je browser legen denk ik.
Gewoon met CE weer?quote:Op woensdag 19 september 2012 06:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had Soumahoro voor 900c en er is nu 1000 geboden met nog meer dan 5 uur te gaan, sowieso winst dus
Ik ga zo mijn eerste bronze pack openen, kijken hoe makkelijk ik de items kan verkopen
Ja, ik ben de eerste spelers voor 150 BIN alweer tegengekomenquote:
Als je slim bent dan hou je dit soort shit voor jezelf.quote:Op woensdag 19 september 2012 06:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kassa
[ afbeelding ]
Goedkoopste BIN is 9k en deze is ook nog eens 4-4-2. Hij gaat sowieso duurder worden maar ik kan nu al wat winst gaan maken.
Jullie mogen dit best weten, anderen posten hier ook wat ze hebben gekocht en voor hoeveel.quote:Op woensdag 19 september 2012 06:59 schreef kilozout het volgende:
[..]
Als je slim bent dan hou je dit soort shit voor jezelf.
Nee.quote:Op woensdag 19 september 2012 07:19 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik heb geen zin om 10 topics terug te lezen dus mijn vraag: heeft er een reset plaatsgevonden?
Vela is inderdaad niks waardquote:Op woensdag 19 september 2012 07:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee.
@Toefjes ik heb ook een Vela maar die zal wel niet zoveel waard zijn. Reina is een prima begin.
[ afbeelding ]
Zijn de beginner packs niet al vastgesteld?quote:Op woensdag 19 september 2012 07:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Meuning...en deze jongen kan nog steeds het geduld opbrengen om te wachten met het openen van z'n packs tot vanavond, als TOTW uit is
Geen idee. Zit nu op mijn werk, en kan ze hier toch niet openen...en kon vanochtend vroeg de verleiding weerstaan om al ff in te loggen en te spiekenquote:Op woensdag 19 september 2012 07:44 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zijn de beginner packs niet al vastgesteld?
Thankssquote:Op woensdag 19 september 2012 07:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee.
@Toefjes ik heb ook een Vela maar die zal wel niet zoveel waard zijn. Reina is een prima begin.
[ afbeelding ]
Thanks
Die had ik gisteren ook. Dat wordt de nieuwe ramp-bal denk ik. Beetje schaduw en je bent m kwijtquote:
Haha nee hoor, want het is gewoon een white/blue bal. Texture mist nog blijkbaar.quote:Op woensdag 19 september 2012 08:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die had ik gisteren ook. Dat wordt de nieuwe ramp-bal denk ik. Beetje schaduw en je bent m kwijt
Ow, haha.quote:Op woensdag 19 september 2012 08:16 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Haha nee hoor, want het is gewoon een white/blue bal. Texture mist nog blijkbaar.
ja een mini ook nog, kut spel.quote:Op woensdag 19 september 2012 08:18 schreef GekkeZuiden het volgende:
Hebben jullie voor vandaag ook maar 1 gratis pack gekregen??
Ja ikke ook een zilveren. Met maar 1 speler er inquote:Op woensdag 19 september 2012 08:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja een mini ook nog, kut spel.
Neenquote:Op woensdag 19 september 2012 08:29 schreef HalvinCarris het volgende:
Maareh, FUT wordt toch niet meer gereset als FIFA 13 uit komt toch?
quote:
Contracten? Vraag het me af...spelers wel, docht ik.quote:Op woensdag 19 september 2012 08:34 schreef KC.PSV het volgende:
De discard waarde van een shiny gold contract is nog maar 63 coins.. Die waren toch altijd in de 200?
Zoiets ja. Benieuwd of deze waardevermindering voor discarden invloed gaat hebben op de prijzen.quote:Op woensdag 19 september 2012 08:34 schreef KC.PSV het volgende:
De discard waarde van een shiny gold contract is nog maar 63 coins.. Die waren toch altijd in de 200?
?? Serieus jij logde in en kreeg er toen 2500coins bij of via een packje?quote:Op woensdag 19 september 2012 08:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
2.500 coins daily gift op mijn trade account![]()
IK ook op mn 3e accountquote:Op woensdag 19 september 2012 08:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
2.500 coins daily gift op mijn trade account![]()
Nee gewoon 2500 coins als daily gift.quote:Op woensdag 19 september 2012 08:43 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
?? Serieus jij logde in en kreeg er toen 2500coins bij of via een packje?
3 accounts.... pffffff.... Ik was al happy met 2 accounts XDquote:Op woensdag 19 september 2012 08:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
IK ook op mn 3e accountEn kreeg op elke account 2 goldpacks + 2 playerpacks
Waar geen ene kut inzat
Op Pepe Reina na.
Die doet het bijquote:Op woensdag 19 september 2012 08:47 schreef Reljem het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team
Via deze link krijg ik nog steeds "Sorry, the service you trying to reach is currently unavailable".
Verkeerde link of gewoon fucked up?
Ik kreeg een bonus pakje met 4 kaartjes erinquote:Op woensdag 19 september 2012 08:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Nee gewoon 2500 coins als daily gift.
Verwacht ook dat de prijzen wel zullen stijgen op releasedayquote:Op woensdag 19 september 2012 08:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan iemand als Pearce al oppikken voor 2.5k, dat is best wel goedkoop want vorig jaar was hij in het begin wel 10k (al was dat toen het spel uit kwam)
Ik heb pas 6k ofzoquote:Op woensdag 19 september 2012 08:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoeveel coins heeft iedereen al?
Ik zit op 22k
quote:Op woensdag 19 september 2012 08:58 schreef Ajacied7 het volgende:
Er staat nu op de PS3, een Kouyaté op de markt voor 5k! Jammer dat ik op dit moment het geld niet heb
Is die het kopen waard?quote:Op woensdag 19 september 2012 08:58 schreef Ajacied7 het volgende:
Er staat nu op de PS3, een Kouyaté op de markt voor 5k! Jammer dat ik op dit moment het geld niet heb
Haha, dacht seconden nadat ik dat had gepost dat ik misschien zelf even wat geld moest overzetten, maarja veel plezier ermee.quote:Op woensdag 19 september 2012 08:59 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Thanks voor de tip!
Oh dacht dat je het echt niet had zeg maar, en dat je hem daarom hier tipte. Was niet mijn intentie om je koopje te 'stelen'quote:Op woensdag 19 september 2012 09:00 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Haha, dacht seconden nadat ik dat had gepost dat ik misschien zelf even wat geld moest overzetten, maarja veel plezier ermee.
Geniet er maar van want dat monster gaat erg duur wordenquote:Op woensdag 19 september 2012 09:02 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Oh dacht dat je het echt niet had zeg maar, en dat je hem daarom hier tipte. Was niet mijn intentie om je koopje te 'stelen'
Ik ben nog de spelers uit de beginpacks aan het verkopen. Of poging daartoe doen. Cheat engine heeft nog niet zo veel zin, omdat je in de webapp niet op 150c kunt zoeken.quote:Op woensdag 19 september 2012 09:06 schreef KrAlex het volgende:
Heb pas 4500 coinsWaar handelen jullie in. Ik ben nu vooral aan het zoeken naar gold player voor 300 en die weer door verkopen.
Ik heb 3 bony's ingekocht voor 600 a 750 coins....quote:Op woensdag 19 september 2012 09:03 schreef Toefjes het volgende:
Bony in 4-1-2-1-2 voor 1000c gekocht, daarachter Djuricic in 4-1-2-1-2 voor 350c. Prijzen zijn zeker redelijk te noemen
Jaquote:
Ja iedereen wil natuurlijk alles kwijtquote:Op woensdag 19 september 2012 09:12 schreef Rijst het volgende:
pff allemaal miskopen gedaan. Alles is goedkoop nu
Die van 75 zeker?quote:Op woensdag 19 september 2012 09:13 schreef KrAlex het volgende:
Kan heel veel golds binnen halen voor 300 coins. Niemand bied er overheen
Ook in 4-1-2-1-2?quote:Op woensdag 19 september 2012 09:11 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ik heb 3 bony's ingekocht voor 600 a 750 coins....
27 september gaan miljoenen mensen teams maken. Dus denk het welquote:Op woensdag 19 september 2012 09:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Het gaat allemaal wel weer stijgen neem ik aan? Vorig jaar wel toch.
Nee ik bied op minimaal 78/79/80 dan kan ik ze nog altijd voor een paar coins meer quicksellen als ze niet verkocht raken.quote:
Tja logisch wel. Vannacht waren er weinig kaarten dus ik koop spelers op van 1500c en zet ze erop voor 2k. en dan zoek je nu onder de 1500 coins en krijg je 3 paginasquote:Op woensdag 19 september 2012 09:13 schreef Luukiee09 het volgende:
[..]
Ja iedereen wil natuurlijk alles kwijt
Heb jij 20K dan?quote:Op woensdag 19 september 2012 09:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Torres voor 20k op de markt..
Twijfel of ik hem zal kopen of niet
Hoezo heb je zoveel coins?quote:Op woensdag 19 september 2012 09:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Torres voor 20k op de markt..
Twijfel of ik hem zal kopen of niet
23quote:
Gewoon lol, beetje wat verkopenquote:
Dacht ik ook ja, maar als dat niet zo is ben ik fuckedquote:Op woensdag 19 september 2012 09:24 schreef KrAlex het volgende:
Gewoon die Torres binnenhalen en niet meer naar om kijken. Die word toch rond de 50K op het begin.
Nee, dat nietquote:
Staat ook een torres voor 19.5K BIN op.quote:Op woensdag 19 september 2012 09:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dacht ik ook ja, maar als dat niet zo is ben ik fucked
quote:Op woensdag 19 september 2012 09:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wel aardig van je dat je alles voorzegt voordat je hem kooptquote:Op woensdag 19 september 2012 09:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Kan ook een Benzema van 24k oppikken lol
Benzema word sowieso veel meer.quote:Op woensdag 19 september 2012 09:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Kan ook een Benzema van 24k oppikken lol
YOLOquote:Op woensdag 19 september 2012 09:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Volgens mij als jje die koopt ben je al 100k rijkerquote:Op woensdag 19 september 2012 09:28 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Benzema word sowieso veel meer.hij was in FUT12 al vrij prijzig.
Tja, niemand heeft zoveel hierquote:Op woensdag 19 september 2012 09:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wel aardig van je dat je alles voorzegt voordat je hem koopt
Ex-PSVquote:Op woensdag 19 september 2012 09:29 schreef Toefjes het volgende:
Nguyen, een zilveren CAM uit de MLS met 81 pace voor 300c opgepikt. Als ik m met verlies verkoop ben ik fucked
Het is gewoon niet slim als je hem zelf wou kopen. Sowieso wordt hij dan voor je neus weggekaapt.quote:Op woensdag 19 september 2012 09:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tja, niemand heeft zoveel hier
PS3, in 3-5-2?quote:Op woensdag 19 september 2012 09:32 schreef KrAlex het volgende:
Ik heb gister een Nigel de Jong gekocht voor 750 coins. Maar raak hem nu aan de straatstenen niet kwijt
Net als in FUT11 weer inderdaad.quote:Op woensdag 19 september 2012 09:33 schreef KC.PSV het volgende:
bij 4-3-2-1 moet je je LW omzetten in een LF nu heb je dus, lm-lw-lf
Jep net als in fut11quote:Op woensdag 19 september 2012 09:33 schreef KC.PSV het volgende:
bij 4-3-2-1 moet je je LW omzetten in een LF nu heb je dus, lm-lw-lf
Kutquote:Op woensdag 19 september 2012 09:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Kan ik van iemand 2k lenen?
Krijgje er 3 terug
quote:Op woensdag 19 september 2012 09:34 schreef Jay_Snake het volgende:
Dit jaar maar eens inzetten op 433, nu proberen goedkope eredivisiespelers in te slaan. Leuk om mee te beginnen
Als je mijn Naldo koopt voor 4k koop ik een speler van jou voor 3k.quote:Op woensdag 19 september 2012 09:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Kan ik van iemand 2k lenen?
Krijgje er 3 terug
Aahahahahahaquote:Op woensdag 19 september 2012 09:37 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Als je mijn Naldo koopt voor 4k koop ik een speler van jou voor 3k.
Ja denk het welquote:Op woensdag 19 september 2012 09:40 schreef seeewpaall het volgende:
leveren kuranyi en totti nog wat op?
Ja koop mijn Naldo? Waarom vind je het geen goed plan?quote:Op woensdag 19 september 2012 09:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Niemand die een quick buck wilt maken?
Donder op manquote:Op woensdag 19 september 2012 09:44 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja koop mijn Naldo? Waarom vind je het geen goed plan?
Hij denkt dat je hem probeert te naaien terwijl je hem wil helpenquote:Op woensdag 19 september 2012 09:44 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja koop mijn Naldo? Waarom vind je het geen goed plan?
Ik haat altijd wel op GJE maar ik zou niemand hier serieus scammenquote:Op woensdag 19 september 2012 09:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij denkt dat je hem probeert te naaien terwijl je hem wil helpen
quote:Op woensdag 19 september 2012 09:48 schreef KrAlex het volgende:
Wlke hond bied 350 op Sulejmani 4-3-3
Tja, je weet hoe GJE is tochquote:Op woensdag 19 september 2012 09:50 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik haat altijd wel op GJE maar ik zou niemand hier serieus scammen
Jep, zag hem net langskomen.quote:Op woensdag 19 september 2012 09:57 schreef DutchSL het volgende:
Zit Muslera eindelijk in het spel, is Victorino slechter geworden en Caceres RB
Hybrid.quote:Op woensdag 19 september 2012 09:57 schreef DutchSL het volgende:
Zit Muslera eindelijk in het spel, is Victorino slechter geworden en Caceres RB
Het ging om Uruguay teams waar "we" altijd zo'n slechte keeper moesten pakken of een vandermarretje.quote:
Gewoon op TPquote:Op woensdag 19 september 2012 10:01 schreef TheFastOne het volgende:
Wat doen jullie met al die nutteloze bronzes die niemand koopt? Discarden op gewoon op de TP?
Ik bewaar ze omdat ze ineens 0 weight kunnen worden en daardoor heel zeldzaam.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:01 schreef TheFastOne het volgende:
Wat doen jullie met al die nutteloze bronzes die niemand koopt? Discarden op gewoon op de TP?
Musleraquote:Op woensdag 19 september 2012 10:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het ging om Uruguay teams waar "we" altijd zo'n slechte keeper moesten pakken of een vandermarretje.
Nee bedankt, heb het zelf bij elkaar gekregenquote:Op woensdag 19 september 2012 10:07 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
2,5k winst ofzoGJE, moest je die 2k nog?
OK. Maar volgende keer niet weer zo raar doen jongeman!quote:Op woensdag 19 september 2012 10:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee bedankt, heb het zelf bij elkaar gekregen
Je wilde me oplichten man, wat heb ik nou aan een lening als ik 1k minder terug krijgquote:Op woensdag 19 september 2012 10:09 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
OK. Maar volgende keer niet weer zo raar doen jongeman!
Rentequote:Op woensdag 19 september 2012 10:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je wilde me oplichten man, wat heb ik nou aan een lening als ik 1k minder terug krijg
Je wilde 3K betalen voor 2K. Economie ging je doen he?quote:Op woensdag 19 september 2012 10:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je wilde me oplichten man, wat heb ik nou aan een lening als ik 1k minder terug krijg
Nee ik ga bioloog wordenquote:Op woensdag 19 september 2012 10:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je wilde 3K betalen voor 2K. Economie ging je doen he?
Lijkt me een beter idee ja. Gurbuh een oplichter noemenquote:Op woensdag 19 september 2012 10:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee ik ga bioloog worden
Restecp van Toefjesquote:Op woensdag 19 september 2012 10:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lijkt me een beter idee ja. Gurbuh een oplichter noemen
Om half 4! Smiddags!quote:Op woensdag 19 september 2012 10:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wanneer is de beste tijd je dure spelers voor je nieuwe team te kopen? Vrijdag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Alovenacquote:Op woensdag 19 september 2012 10:18 schreef Alovenac het volgende:
EA!
Antwoord op mijn geheime vraag in vullen, en die weet ik heul niet meer!
Doei FUT voor de release.
Dat ligt toch niet aan EA dan?quote:Op woensdag 19 september 2012 10:18 schreef Alovenac het volgende:
EA!
Antwoord op mijn geheime vraag in vullen, en die weet ik heul niet meer!
Doei FUT voor de release.
Ik vul daar altijd maar wat in, omdat ik toch al mijn wachtwoorden onthouquote:Op woensdag 19 september 2012 10:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Alovenac!
Antwoord op je geheime vraag niet meer weten!
idd. EA!!!!!!!!quote:Op woensdag 19 september 2012 10:19 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ik vul daar altijd maar wat in, omdat ik toch al mijn wachtwoorden onthou.
Bel ze gewoon opquote:Op woensdag 19 september 2012 10:19 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ik vul daar altijd maar wat in, omdat ik toch al mijn wachtwoorden onthou.
Waarom zou ik ze op gaan bellen, alleen omdat hun zoiets vaags instellenquote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 10:25 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Waarom zou ik ze op gaan bellen, alleen omdat hun zoiets vaags instellen.
Er is nu ook nog geen mogelijkheid om het via de console te spellen toch?
Enfin, dan maar geen daily gifts en een snelle start. Welkomstpacks blijven wel gewoon behouden toch op het account?
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 19-09-2012 om 03:07:18If you need to reset your security question, please contact http://t.co/DLAMTt4W. #FUT reageer retweet
Dat was blijkbaar nodig. Beetje lullig als de accounts makkelijk te hacken zijn en je straks een paar 100K kwijt bent he?quote:Op woensdag 19 september 2012 10:25 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Waarom zou ik ze op gaan bellen, alleen omdat hun zoiets vaags instellen.
Er is nu ook nog geen mogelijkheid om het via de console te spellen toch?
Enfin, dan maar geen daily gifts en een snelle start. Welkomstpacks blijven wel gewoon behouden toch op het account?
Overbelast staat er als je daarop kliktquote:Op woensdag 19 september 2012 10:30 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 19-09-2012 om 03:07:18If you need to reset your security question, please contact http://t.co/DLAMTt4W. #FUT reageer retweet
Nou, rot voor je. Weet je dankzij pannenkoek wel waar je moet zijn straks (ik had persoonlijk iets van dankje wel voor de link getikt). Sterkte!quote:Op woensdag 19 september 2012 10:39 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Overbelast staat er als je daarop klikt!
quote:Op woensdag 19 september 2012 10:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, rot voor je. Weet je dankzij pannenkoek wel waar je moet zijn straks (ik had persoonlijk iets van dankje wel voor de link getikt). Sterkte!
quote:Op woensdag 19 september 2012 10:47 schreef wieisboos het volgende:
Net sollicitatiegesprek gehad, zaterdag beginnen12,50 per uur voor een 19-jarige
Goed bezig man!quote:Op woensdag 19 september 2012 10:47 schreef wieisboos het volgende:
Net sollicitatiegesprek gehad, zaterdag beginnen12,50 per uur voor een 19-jarige
Geen ideequote:Op woensdag 19 september 2012 10:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Heeft iemand al gezien welke kits wat waard zijn? Ik heb nu een Aberdeen away kit die misschien wel iets waard kan zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |