abonnement Unibet Coolblue
pi_117591552
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 16:04 schreef Gray het volgende:

[..]

Doet me erg denken aan The Poughkeepsie Tapes. :)
Okee, dus als ik dit spannend vind, vind ik die waarschijnlijk ook vet?

Heb de hele level 26 afgekeken, had volgens mij het boek eerst moeten lezen, omdat deze serie verdergaat waar het boek eindigt, maar ga binnenkort even door met het kijken van the dark prophecy, ook van Anthony Zuiker...ben benieuwd.
pi_117593510
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 16:10 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Okee, dus als ik dit spannend vind, vind ik die waarschijnlijk ook vet?

Heb de hele level 26 afgekeken, had volgens mij het boek eerst moeten lezen, omdat deze serie verdergaat waar het boek eindigt, maar ga binnenkort even door met het kijken van the dark prophecy, ook van Anthony Zuiker...ben benieuwd.
Denk het wel. :Y

Het is net zo freaky, zo 'out of there'. :X
pi_117593639
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 17:04 schreef Gray het volgende:
Denk het wel. :Y

Het is net zo freaky, zo 'out of there'. :X
Ga m nu binnenhalen!
pi_117611699
Smiley gezien. Was op zich wel een leuke film. Ik ergerde me alleen aan dat 4chan en andere internetkreten er steeds bijgehaald werden, hadden ze wat neutraler kunnen houden.
Ik vond de hoofdpersoon goed bij haar personage passen. Die van shane dawson niet, leek eerder een homo dan een nerd.
Het einde was wel erg voorspelbaar.
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_117612534
Ik zit 'm nu ook te kijken, ze hebben het over /b/ enzo idd :') Je merkt ook echt dat die acteurs geen eckte 4chan nerds zijn :')

[ Bericht 17% gewijzigd door An_awesome_wave op 04-10-2012 23:58:49 ]
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_117615291
Kan geen subs (NL of EN) vinden voor Smiley...alleen van Smiley Face, en da's een andere film.. :/
pi_117615322
Ik heb een poging gedaan om te kijken (zonder subs) maar afgezet. Kan er helemaal niks mee, wat een bagger.
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_117617737
quote:
7s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 08:58 schreef Spaulding het volgende:
http://fangoria.com/index(...)em-tiff-movie-review

Klinkt goed :). Vergelijkingen met The Shining, Rosemary's Baby en Suspiria worden gemaakt door veel reviewers. Kan niet wachten.
Kijk al een tijdje uit naar The Lords of Salem.
Rob Zombie. Zoals de opening van het artikel al zegt Love him or loathe him. Ik val duidelijk onder de eerste categorie. House of 1000 corpses, The Devil's Rejects, zijn Halloween films. Ik kan ze zeer waarderen en nu dus The Lords of Salem.
Ik ga hem zeker in de bios checken.

Trouwens over Salem gesproken, remember Salem's Lot uit 1979:
:)
Every living creature on earth dies alone
pi_117618102
Een klassieker :) Ik ben ook zeer benieuwd naar The Lords of Salem. Ik vind Rob Zombie's werk ook ^O^

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 01:09 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ik heb een poging gedaan om te kijken (zonder subs) maar afgezet. Kan er helemaal niks mee, wat een bagger.
Ik heb echt geen idee wat 4chan nu weer is, dus kan dat betekenen dat ik ook echt subs nodig dien te hebben ja?
pi_117629141
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 01:08 schreef Luna3 het volgende:
Kan geen subs (NL of EN) vinden voor Smiley...alleen van Smiley Face, en da's een andere film.. :/
Engels verstaan is toch niet zo moeilijk?
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 09:15 schreef Smeich het volgende:
Een klassieker :) Ik ben ook zeer benieuwd naar The Lords of Salem. Ik vind Rob Zombie's werk ook ^O^

[..]

Ik heb echt geen idee wat 4chan nu weer is, dus kan dat betekenen dat ik ook echt subs nodig dien te hebben ja?
Sommige dingen worden uitgelegd in de film en bij andere hebben subs niet echt toevoeging.
De internettermen zelf ook niet echt. Ze hadden ipv 4chan, /b/ en anonymous net zo goed FOK!, ONZ en FOK!kers kunnen zeggen of zelfbedacht woorden, veranderd weinig aan de film.
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_117629747
Dat acteerwerk in Smiley :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_117630080
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 15:25 schreef LookAtMe het volgende:

[..]

Engels verstaan is toch niet zo moeilijk?

[..]

Sommige dingen worden uitgelegd in de film en bij andere hebben subs niet echt toevoeging.
De internettermen zelf ook niet echt. Ze hadden ipv 4chan, /b/ en anonymous net zo goed FOK!, ONZ en FOK!kers kunnen zeggen of zelfbedacht woorden, veranderd weinig aan de film.
My skills of the English language are more than excellent, my hearing unfortunately, is not!
pi_117630100
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 15:45 schreef Tim86 het volgende:
Dat acteerwerk in Smiley :')
Dat is wel echt dramatisch ja. :'(

Maar de hoofdpersoon is een schatje, waarvan het acteren wel aardig is. Die ogen! O+

Caitlin Gerard by Gage Skidmore, on Flickr

Ik vond die leraar cool...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_117630249
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 15:55 schreef Gray het volgende:

[..]

Dat is wel echt dramatisch ja. :'(

Maar de hoofdpersoon is een schatje, waarvan het acteren wel aardig is. Die ogen! O+
[ link | afbeelding ]
Caitlin Gerard by Gage Skidmore, on Flickr

Ik vond die leraar cool...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gast naast haar is het zo te zien met jou eens ;)
pi_117630798
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 15:55 schreef Gray het volgende:

[..]

Dat is wel echt dramatisch ja. :'(

Maar de hoofdpersoon is een schatje, waarvan het acteren wel aardig is. Die ogen! O+
[ link | afbeelding ]
Caitlin Gerard by Gage Skidmore, on Flickr

Ik vond die leraar cool...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze paste ook goed bij de rol vond ik.
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_117631606
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 15:45 schreef Tim86 het volgende:
Dat acteerwerk in Smiley :')
Ja, en de rest van de onzin. :|W Ik dacht eerst dat het een parodie was, met dat 'I did it for the lulz' (en andere shit, zoals die scene met 'Pedobear'), tot ik er achterkwam dat dat te maken had met die urban legend (die ze zelf hebben verzonnen).

Toen dacht ik nog eventjes van: deze film hebben ze gewoon zo gemaakt zodat er over gepraat wordt en het op die manier de aandacht trekt. M.n. door '/b/' erin te betrekken. Deze optie staat nog steeds enigszins open, maar...

Toen begon het gewoon voornamelijk op een erg middelmatige en clichématige horror te lijken zodat ik dat laatste een beetje liet varen en tot de conclusie moest komen dat het gewoon een gigantische baggerfilm is.
pi_117632482
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 16:32 schreef nowkia het volgende:

[..]

Ja, en de rest van de onzin. :|W Ik dacht eerst dat het een parodie was, met dat 'I did it for the lulz' (en andere shit, zoals die scene met 'Pedobear'), tot ik er achterkwam dat dat te maken had met die urban legend (die ze zelf hebben verzonnen).

Toen dacht ik nog eventjes van: deze film hebben ze gewoon zo gemaakt zodat er over gepraat wordt en het op die manier de aandacht trekt. M.n. door '/b/' erin te betrekken. Deze optie staat nog steeds enigszins open, maar...

Toen begon het gewoon voornamelijk op een erg middelmatige en clichématige horror te lijken zodat ik dat laatste een beetje liet varen en tot de conclusie moest komen dat het gewoon een gigantische baggerfilm is.
Haha, de eerste negatieve recentie die me toch nieuwsgierig maakt om hem te gaan kijken!! Best knap geschreven dus... ^O^
pi_117632855
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 16:56 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Haha, de eerste negatieve recentie die me toch nieuwsgierig maakt om hem te gaan kijken!! Best knap geschreven dus... ^O^
OK, maar ik hoop niet dat je nu denkt dat er een echte pedobear in zit, want dat is alleen hoe er iemand genoemd wordt. De desbetreffende scene is echter nog steeds hilarisch, mijns inziens.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 17:19:15 #169
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_117633110
Ok, gekeken. Ik zou de film niemand aanraden... Ik ken alle referenties, dus dat is het probleem niet. Maar het acteren is echt wat te ondermaats.
pi_117635272
ben nu scary or die aan het downloaden *O*

vanavond maar eens kijken 8-)
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_117635325
Gister THE Pact gekeken. Suspense en hier en daar een schrikmomentje. Voor de rest wel redelijk tot goed uitgewerkt als je kan leven met wat open eindes/verhaallijnen. Iemand anders ook gezien?
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 18:31:48 #172
371091 WeHD
Ik | Megan Fox
pi_117635387
Wie weet nog een leuke horrorfilmpje?
Ik | Megan Fox
pi_117635713
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 18:31 schreef WeHD het volgende:
Wie weet nog een leuke horrorfilmpje?
V/H/S al gezien? Vond em wel vermakelijk.
pi_117641246
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 18:29 schreef Ebbao het volgende:
Gister THE Pact gekeken. Suspense en hier en daar een schrikmomentje. Voor de rest wel redelijk tot goed uitgewerkt als je kan leven met wat open eindes/verhaallijnen. Iemand anders ook gezien?
Ik vond die film zo'n anticlimax hebben.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's not too late to change your hikikomori ways!
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 21:09:14 #175
371091 WeHD
Ik | Megan Fox
pi_117641872
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 18:42 schreef nowkia het volgende:

[..]

V/H/S al gezien? Vond em wel vermakelijk.
Nee die moet ik eens proberen.
Ik | Megan Fox
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')