Is dit een grap?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:55 schreef Symer het volgende:
[..]
Seeking a Friend for the End of the World met Steve Carrell en Keira Knightley vind ik in dit kader een van de engste films die ik ooit heb gezien. Ik ben blij dat ik hem gezien heb want het is een uitstekende film, maar ik vond het toch een hele nare kijkervaring. Twee dagen later ben ik er nog ontdaan van![]()
Net als Dumb and Dumber, ook kei-eng. Vooral die scene met die kanariepiet, brrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:55 schreef Symer het volgende:
[..]
Seeking a Friend for the End of the World met Steve Carrell en Keira Knightley vind ik in dit kader een van de engste films die ik ooit heb gezien. Ik ben blij dat ik hem gezien heb want het is een uitstekende film, maar ik vond het toch een hele nare kijkervaring. Twee dagen later ben ik er nog ontdaan van![]()
Perfect Sense met Ewan MacGregor is ook zo eentje.
Geen acteurs in weerwolfpak of met enge make-up, geen opgereten props die op lichamen moeten lijken, geen ketchup of CGI, geen geren over een set dat een bos voor moet stellen met matige schrikeffecten, gewoon het einde van de wereld. Over een paar weken. Geen hoop. Wat doen mensen dan?
Brrr.
Jammer gemist. Ik wou 'm opnemen maar ik had even geen videoband meer.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:40 schreef casper019 het volgende:
[..]
al gezien maar is zeker een gave film en aanrader!!
videobank lol bestaan die dingen nog!!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:16 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Jammer gemist. Ik wou 'm opnemen maar ik had even geen videoband meer.
Ho ho, vergeet je spoilers niet hehquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:47 schreef ShevaJB het volgende:
Net als Dumb and Dumber, ook kei-eng. Vooral die scene met die kanariepiet, brrrrrrrrrrr
Ik weet alleen die toiletscène nog. Stel je voor dat jou dat overkomt, dat is toch peentjes zweten of niet dan?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:47 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Net als Dumb and Dumber, ook kei-eng. Vooral die scene met die kanariepiet, brrrrrrrrrrr
Wat is een videobank?quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:19 schreef casper019 het volgende:
[..]
videobank lol bestaan die dingen nog!!
'Juist deel 3 op ebay gekocht voor 13 euroquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 02:43 schreef Zeitgeist het volgende:
Gister Tetsuo : The Iron Man op Bluray (Third Window Films double feature uitgave met Tetsuo 2.) gezien... blijft erg gaaf.
Sterker nog, je kan ze nog steeds kopen bij een aantal zaken en dat doe ik dan ook nog weleens (maar te weinigquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:19 schreef casper019 het volgende:
[..]
videobank lol bestaan die dingen nog!!
Hij bedoelt 'videoband' denk ik!quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:05 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Hij bedoelt 'videoband' denk ik!
Geen sterke film(2). Ik ben zelf erg tevreden met deel 3.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:15 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik ben nu 'Paranormal Activity 2' aan het kijken. Ik vind 'm aardig, maar tot nu toe niet zo goed en spannend als deel 1.
Uitstekende film voor midden in de nacht.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:53 schreef Smeich het volgende:
Deel 3 vond ik het engst wel, alleen vond ik het einde wat jammer.
Als ik zo op internet lees, is het verhaal precies het zelfde. Overigens was er al een vervolg van Carrie.quote:
Echt? hmm, nooit gezien. Toch eens zoeken dan.De trailer van deze doet iig vermoeden dat het begint waar het origineel eindigt... Ach, beter dan een Brian de Palma wordt het toch niet...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:48 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Als ik zo op internet lees, is het verhaal precies het zelfde. Overigens was er al een vervolg van Carrie.
Is idd een fijne filmquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:41 schreef 3rdRock het volgende:
Mientras Duermes (Sleep Tight) is misschien geen echte horror-horror, maar wel een fijne psychologische thriller.
Conciërge Cesar heeft volgens eigen zeggen niet het vermogen gelukkig te zijn. Om zijn eigen ongelukkigheid te compenseren maakt hij op subtiele wijze het leven zuur van enkele bewoners van het appartementencomplex waar hij woont en werkt. Hij heeft het speciaal gemunt op de de mooie Clara en gaat steeds een stapje verder om haar dwars te zitten.
Goed acteerwerk, lekker verhaal en een paar fijne twists. Genoeg spanning en zelfs een paar schrikmomenten. De regisseur was trouwens 1 van de 2 mannen achter [rec] en [rec]2. maar niet achter het veel mindere deel 3
aanradertje wat mij betreft
ooh die meintas dermas vind ik alles behalfe een aanrader, totaal niet spannend.. langdradig, en saaiquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:41 schreef 3rdRock het volgende:
Mientras Duermes (Sleep Tight) is misschien geen echte horror-horror, maar wel een fijne psychologische thriller.
Conciërge Cesar heeft volgens eigen zeggen niet het vermogen gelukkig te zijn. Om zijn eigen ongelukkigheid te compenseren maakt hij op subtiele wijze het leven zuur van enkele bewoners van het appartementencomplex waar hij woont en werkt. Hij heeft het speciaal gemunt op de de mooie Clara en gaat steeds een stapje verder om haar dwars te zitten.
Goed acteerwerk, lekker verhaal en een paar fijne twists. Genoeg spanning en zelfs een paar schrikmomenten. De regisseur was trouwens 1 van de 2 mannen achter [rec] en [rec]2. maar niet achter het veel mindere deel 3
aanradertje wat mij betreft
smaken verschillen gelukkigquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:04 schreef casper019 het volgende:
[..]
ooh die meintas dermas vind ik alles behalfe een aanrader, totaal niet spannend.. langdradig, en saai
ik raad hem je eerder af
Afrader vanuit mijn kant vreselijk camera werk de hele tijd van de verhalen zijn er maar 2 echt leuk de rest is been there done that.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 02:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik zit V/H/S momenteel te kijken
Aanradertje
[ afbeelding ]
Onzin. Die film is tof.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
The cabin in the woods gekeken![]()
![]()
Slecht hoor
http://en.wikipedia.org/wiki/Black_Mirror_%28TV_series%29quote:Black Mirror is a British television drama series created by Charlie Brooker. The series is produced by Zeppotron for Endemol. Regarding the programme's content and structure, Brooker noted, "each episode has a different cast, a different setting, even a different reality. But they're all about the way we live now – and the way we might be living in 10 minutes' time if we're clumsy."[1]
An Endemol press release describes the series as "a hybrid of The Twilight Zone and Tales of the Unexpected which taps into our contemporary unease about our modern world", with the stories having a "techno-paranoia" feel.[2] Channel 4 describes the first episode as "a twisted parable for the Twitter age".[3] Black Mirror was released on DVD on 27 February 2012.[4]
It was announced on 12 July 2012 that a second series has been commissioned.[5]
Van mij krijgt ie ook niet meer dan 1,5 sterquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:26 schreef lelouch het volgende:
Als iemand nog het plan had om The Possession te gaan bekijken in de bioscoop. Bespaar je de moeite!
Als ik thuis was had ik hem uitgezet. Het is totaal niet eng!
Enkele grappige stukjes met motten die in/uit lichaamsdelen gaan, maar daar blijft het bij.
ja, black mirror was leuk. Meer thriller wel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:01 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Onzin. Die film is tof.
Hebben mensen hier al van gehoord?? Eerste ep staat in de download, ben benieuwd.
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Black_Mirror_%28TV_series%29
Vanavond eerste ep American horror story volgens mij!
Ja, heel veel hier hebben m gezien. Ik ook. Was bagger inderdaad...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:26 schreef 2Happy4U het volgende:
Iemand Smiley gezien?wat een rukfilm, trailer was oké maar die film jezus hey
opzich heb ik me er meevermaakt, maar t was verder een redelijk bagger filmquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:27 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, heel veel hier hebben m gezien. Ik ook. Was bagger inderdaad...
Alleen de docent was wel goed. Maar dat was dan ook de enige acteur met een daadwerkelijke carrière.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:42 schreef casper019 het volgende:
[..]
opzich heb ik me er meevermaakt, maar t was verder een redelijk bagger film
slechtverhaal en slecht acteerwerk
die docent zag er ergens bekend uit, hij deed iets inderdaad goedquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:43 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Alleen de docent was wel goed. Maar dat was dan ook de enige acteur met een daadwerkelijke carrière.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |