Die is mooi hè? Toch vind ik ook de remake uit '79 zeker niet verkeerd.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:32 schreef znarch het volgende:
[..]
Indien je hem nog niet gezien hebt: Nosferatu. (het orgineel).
Films van hem zijn standaard goed vind ik, in welk genre hij ook iets maakt.quote:
True, de remake is nog steeds erg goedquote:Op woensdag 19 september 2012 19:01 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Die is mooi hè? Toch vind ik ook de remake uit '79 zeker niet verkeerd.
Ik ben het niet geheel eens met die kritiek. Op een gegeven moment zegt die man dat er niet wordt meegedeeld waar het bovennatuurlijke creatuur (IT) vandaan komt en waarom hij ineens in Derry is. Dat klopt maar gedeeltelijk, want in het boek wordt alles wel uitgelegd. IT is slechts een fysieke manifestatie van iets zeer kwaadaardigs dat al eeuwen aanwezig is rond Derry.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:36 schreef An_awesome_wave het volgende:
IT vond ik zoooo slecht toen ik hem weer herzag, deze hilarisch review sums it up quite well...
http://thatguywiththeglas(...)lgia-critic/28239-it
Laatst kwam deze film weer op tv, op een Duitse zender. Ik wilde het eigenlijk opnemen maar had toch niet zo'n zin om al dat Duits aan te horen zonder ondertiteling!quote:Op woensdag 19 september 2012 19:19 schreef znarch het volgende:
[..]
True, de remake is nog steeds erg goed
Dont be Afraid of the Dark vond ik een grote teleurstelling helaas. Had er veel meer van verwacht.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:02 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Films van hem zijn standaard goed vind ik, in welk genre hij ook iets maakt.
Idd. Vooral omdat de personages nog te lomp zijn om te schijtenquote:Op woensdag 19 september 2012 21:49 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Dont be Afraid of the Dark vond ik een grote teleurstelling helaas. Had er veel meer van verwacht.
Uh, niet iedereen die de film ziet heeft ook het boek gelezen hè.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:27 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ik ben het niet geheel eens met die kritiek. Op een gegeven moment zegt die man dat er niet wordt meegedeeld waar het bovennatuurlijke creatuur (IT) vandaan komt en waarom hij ineens in Derry is. Dat klopt maar gedeeltelijk, want in het boek wordt alles wel uitgelegd.
Ja ik. Er was nog iemand die portretten zou maken voor in de op nav foto's die ik had opgezocht. Zal eens checken wie dat was en checken of dat nog doorgaat anders ga ik zelf wel een x kloten.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:15 schreef Hooidraad het volgende:
Er had toch iemand een nieuwe OP gemaakt?
Vond het verhaal wel leuk.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:19 schreef 3rdRock het volgende:
iemand Intruders gezien?
best aardige film over Spaans jochie en Amerikaans meisje die allebei nachtmerries hebben over dezelfde man: Hollowface. Met Clive Owen en onze eigen Carice van Houten die al vlug haar sterkste punten in de strijd gooit
Geen klassieker en verwacht ook geen gore. Is best spannend en het duurde bij mij vrij lang voor ik de clou doorhad
Vond hem wel aardig zaten best aardige details in.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:19 schreef 3rdRock het volgende:
iemand Intruders gezien?
best aardige film over Spaans jochie en Amerikaans meisje die allebei nachtmerries hebben over dezelfde man: Hollowface. Met Clive Owen en onze eigen Carice van Houten die al vlug haar sterkste punten in de strijd gooit
Geen klassieker en verwacht ook geen gore. Is best spannend en het duurde bij mij vrij lang voor ik de clou doorhad
De ondertitels gewoon los downloaden? Of anders engelse subs? Kan geen probleem zijn.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:56 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik probeer altijd met horrorfilms om met NL subs te downloaden
Kan opzich prima engels, maar vaak fluisteren ze enzoMaar is wel moeilijk downloaden altijd
Ja, maar dat is toch hun probleem? Dat moet je als criticaster niet net gaan doen alsof er van alles niet wordt verklaard, want dat gebeurt dus wel!quote:Op woensdag 19 september 2012 22:28 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Uh, niet iedereen die de film ziet heeft ook het boek gelezen hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |