Ja, maar dat is jouw probleem. En mijn probleem, en Dolfi's probleem en de Kerstmans probleem.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:17 schreef vannelle het volgende:
[..]
Mening is goed, wordt alleen niet altijd gewaardeerd.
Je punt was aardig duidelijk dat het je vak was... het punt was ook, dat er een scenario werd voor gedaan, waaraan jij aan voorbij bent gegaan...quote:Op woensdag 19 september 2012 00:17 schreef Pulver het volgende:
[..]
Waar het om gaat is dat er een discussie was over rijlessen.
En Yska (geheel onterecht) zei dat het 'al dagen duurde'.
Het is mijn vakgebied, dus ik mag aannemen dat ik daar wat over mag zeggen.
Als dat afgekapt word met de opmerking dat het niet interessant is, mag ik op mijn beurt zeggen dat ik miskramen niet interessant vind. Of gelul over kinderen met opvoedproblemen. Of mensen met geldproblemen. Kan je dat niet niet hebben, ben ik hier snel klaar.
Wie bepaald eigenlijk waar het over mag gaan?
Zij die aan het discussieren zijn. Die wending komt vanzelf weer en dan is er een ander onderwerp van discussie.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:17 schreef Pulver het volgende:
[..]
Als dat afgekapt word met de opmerking dat het niet interessant is, mag ik op mijn beurt zeggen dat ik miskramen niet interessant vind. Of gelul over kinderen met opvoedproblemen. Of mensen met geldproblemen. Kan je dat niet niet hebben, ben ik hier snel klaar.
En dat is dan ook precies de reden dat je een mening niet op moet dringen maar uitleggen.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:20 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ja, maar dat is jouw probleem. En mijn probleem, en Dolfi's probleem en de Kerstmans probleem.
Iedereens probleem; zoveel mensen, zoveel meningen.
Is maar goed ook, anders deelt iedereen maar kusjes en kroeltjes aan elkaar uit en kun je niet eens boodschappen doen zonder eerst een uur te knuffelen.
Het gelazer begon afgelopen weekend. Dan is dat toch al dagen.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:17 schreef Pulver het volgende:
[..]
Mja, zou haast willen zeggen wees blij dat je niet met iedereen vriendjes bent/hoeft te zijn.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:23 schreef vannelle het volgende:
[..]
En dat is dan ook precies de reden dat je een mening niet op moet dringen maar uitleggen.
Hopende op begrip en wetende dat je dat van sommigen nooit zal krijgen.
Was een discussie van gister.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:27 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Het gelazer begon afgelopen weekend. Dan is dat toch al dagen.
En als je toch niet met elkaar op 1 lijn gaat komen omdat de woorden die gezegd worden totaaal anders geinterpreteerd worden dan kan het beter klaar zijn.
Echt gast.
Mensen kunnen gemeen zijn, ik weet dat.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:28 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Mja, zou haast willen zeggen wees blij dat je niet met iedereen vriendjes bent/hoeft te zijn.
Kom op, als dat het geval is gaan ze weer zeiken dat je met Pietje een biertje bent wezen drinken in plaats met Jantje die zich nu zielig vind omdat ie genegeerd is door een vriend die even voor een ander heeft gekozen dit keer.
en dat was omdat er een scenario lag..quote:Op woensdag 19 september 2012 00:31 schreef vannelle het volgende:
[..]
Was een discussie van gister.
Discussie omdat de meningen uiteen liepen. Geen discussie zonder uitzicht, discussie is pas kansloos als iemand er uit stapt omdat hij/zij geen gelijk kreeg.
lees maar terugquote:
Ja, ik ben gekquote:
Dat is nog saaier dan een potje dammen kijken.quote:
kinderen die vragen.....quote:Op woensdag 19 september 2012 00:35 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Ja, ik ben gek
Ik ga horizontaal, tot morgen!
Krijg ik nog een knuffel van jou en Yska?
Slaap lekker Billie.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:35 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Ja, ik ben gek
Ik ga horizontaal, tot morgen!
Krijg ik nog een knuffel van jou en Yska?
Welk scenario?quote:Op woensdag 19 september 2012 00:33 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
en dat was omdat er een scenario lag..
waardoor er gevoel van onbegrip bij inlog lag?
zo zie ik het iig
Maar dammen is wel leuk.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat is nog saaier dan een potje dammen kijken.
Vertel maar waar het afgelopen weekend begon.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:27 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Het gelazer begon afgelopen weekend. Dan is dat toch al dagen.
En als je toch niet met elkaar op 1 lijn gaat komen omdat de woorden die gezegd worden totaaal anders geinterpreteerd worden dan kan het beter klaar zijn.
Echt gast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |