hahaquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:59 schreef gomi het volgende:
[..]
nee jij mag de kousenband vangen he. mannen vangen de kousenband, vrouwen vangen t boeket
nee moet niet, maar mss wil hij nog niet trouwen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:00 schreef belle1608 het volgende:
[..]
haha
En waarom moet Merlijn mij tegenhouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Merlijn wil alleen maar trouwen zodra hij de toverspreuk voor een glazen koets heeft gevonden. En de pausmobiel is (nog) geen optie.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:01 schreef gomi het volgende:
[..]
nee moet niet, maar mss wil hij nog niet trouwen.
of mss schuift hij jou nog wel eerder naar voren dan yska kan he.
ligt er maar net aan hoe snel hij wil trouwen
Zou je het aandurven om mijn rijinstruckteur te zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:06 schreef Pulver het volgende:
Ben er weer met een reactie!
(ben er ook niet 24/7)
Op dinsdag 18 september 2012 15:30 schreef Inlognaam een hele lap met tekst.
Ik kan nu wel op elke opmerking van je ingaan, maar dan krijgen we een ja en nee spelletje.
Heeft niet echt veel zin denk ik.
Ik zal dus even kort reageren.
Als jij iemand inhuurt en uitgaat van zijn expertise, moet je ook er vanuit gaan dat hij weet waar hij het over heeft. Ga je daarna alleen maar lopen zeuren dat je het beter weet, mag je van mij ophoepelen.
De Bovag (heb ik meer vertrouwen in dan de ANWB) zegt al jaren dat meer dan 40 uur rijles standaard is.
Geen idee wat nu de standaard is. Maar ELKE leerling vind dat ie beter is, sneller leert en beter is dan de rest.
Maar ik zeg het nog één keer tegen je. Voor je 'ontheffing' als instructeur mag je 3 praktijk en 12 theorie-examens doen. (en om de 5 jaar op herhaling komen). En dan ga jij als "nitwit" wel even zeggen dat iemand zijn werk niet goed doet.
Ervaring doe je blijkbaar helemaal niets.
Het enige wat je loopt te bleren is dat ze bezig zijn je centen uit je zak te halen.
Nogmaals, ik heb nog steeds niet gehoord wat jouw werk is/was.
Daar ga je niet op in. Laat mij daar eens commentaar op geven.
hij gaf btw geen commentaar op t werk van instructeur, maar op t werk van die ene.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:06 schreef Pulver het volgende:
(ben er ook niet 24/7)
Ik kan nu wel op elke opmerking van je ingaan, maar dan krijgen we een ja en nee spelletje.
Als jij iemand inhuurt en uitgaat van zijn expertise, moet je ook er vanuit gaan dat hij weet waar hij het over heeft. Ga je daarna alleen maar lopen zeuren dat je het beter weet, mag je van mij ophoepelen.
De Bovag (heb ik meer vertrouwen in dan de ANWB) zegt al jaren dat meer dan 40 uur rijles standaard is.
Geen idee wat nu de standaard is. Maar ELKE leerling vind dat ie beter is, sneller leert en beter is dan de rest.
Maar ik zeg het nog één keer tegen je. Voor je 'ontheffing' als instructeur mag je 3 praktijk en 12 theorie-examens doen. (en om de 5 jaar op herhaling komen). En dan ga jij als "nitwit" wel even zeggen dat iemand zijn werk niet goed doet.
Het enige wat je loopt te bleren is dat ze bezig zijn je centen uit je zak te halen.
Niet ik, maar jij spreekt over 'ZE'. MIsschien moet je dat even teruglezen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:06 schreef Pulver het volgende:
(ben er ook niet 24/7)
Als ik zo lees hoe Pulver is, zou ik met geld erbij nog niet bij 'm willen lessen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zou je het aandurven om mijn rijinstruckteur te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
Werkenquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:08 schreef billie1985 het volgende:
Yska, moet je werken / school / whatever morgen?
Ah. Wel meteen laten weten als het morgen is aangekomen he?!quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:14 schreef Inlognaam het volgende:
Oh, en vannelle is een waardeloze instructeur. Want die heeft zn wagen de vangrail en sloot in gereden. Terwijl ie instructeur was.Jij vindt iedereen een waardeloze instructeur en ik vind het knap dat je de mening van Pulver weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou hij wel zeggen terwijl hij nu naast me zit.
Jij JUIST!quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zou je het aandurven om mijn rijinstruckteur te zijn.
dat heeft hij dus nergens gezegd imo hoor. hij had t over die ene waar hij les bij had.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:19 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jij vindt iedereen een waardeloze instructeur en ik vind het knap dat je de mening van Pulver weet.
Dat zeg ik, omdat ie mij kwalijk neemt dat ik met een lesmotor op mn bek ben gegaan. Tot twee keer toe... Kun je nagaan wat voor een waardeloze instructeur jij dan bent als jij als instructeur met je eigen auto, zelf achter het stuur in de vangrail beland...quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:19 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jij vindt iedereen een waardeloze instructeur en ik vind het knap dat je de mening van Pulver weet.
Ik doe mn bestquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:18 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Ah. Wel meteen laten weten als het morgen is aangekomen he?!
Ik vraag me af waar jij dat op baseert. Slaat namelijk nergens op en komt uit je eigen (of Pulvers) grote duim.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:19 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet gezegdquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:19 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nee, nooit meegemaakt. Is ook niet normaal.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:19 schreef Inlognaam het volgende:
Trouwens...
Ooit weleens een motorrijinstructeur meegemaakt die met een leerling achterop, al rijdende op de snelweg !!!!, keihard een dreun uitdeelt op de ruit van een automobilist die niet oplette? Om 'm op zn fout te wijzen?
Ik ook niet. Maar hij deed het. Godzijdank niet bij mij, maar als dat met mij achterop gebeurd zou zijn...
En dan heb ik zeker je laatste lesuur en mag ik je zeker afzetten bij de stripbar?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:21 schreef Pulver het volgende:
[..]
Jij JUIST!
Want jij ben iemand die gewoon luistert.
Als ik tegen jou zeg: Het zijn jouw 45 euro en je kan er twee dingen mee doen.
Of gewoon luisteren en aannemen wat ik je vertel, OF je gaat elke les in discussie, weet ik wel waar jij voor kiest.
Maar dat snapt niet iedereen
Waar haal jij vandaan dat ik iedere les in discussie ging?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:21 schreef Pulver het volgende:
[..]
Jij JUIST!
Want jij ben iemand die gewoon luistert.
Als ik tegen jou zeg: Het zijn jouw 45 euro en je kan er twee dingen mee doen.
Of gewoon luisteren en aannemen wat ik je vertel, OF je gaat elke les in discussie, weet ik wel waar jij voor kiest.
Maar dat snapt niet iedereen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |