Heb drie dagen achter elkaar rond 4.00 op moeten staan. Nu net thuis. Mooie welverdiende vrije middag nu.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hihi Mender is in de overgang
Nou inderdaadquote:Op woensdag 19 september 2012 15:01 schreef Mender het volgende:
[..]
Heb drie dagen achter elkaar rond 4.00 op moeten staan. Nu net thuis. Mooie welverdiende vrije middag nu.
quote:Op woensdag 19 september 2012 15:03 schreef drumstickNL het volgende:
Als je niet beter wist zou je denken dat Mender 16 is.
Nee, wetenschappelijk onderwijsquote:Op woensdag 19 september 2012 15:09 schreef drumstickNL het volgende:
Lorre; jij en Mor deden toch beroepsonderwijs? Hoe bevalt dat? Genoeg begeleiding?
Is wel interessant om te zien hoe dat gaat.
Wat een lelijke schoenen.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[ afbeelding ]
Deurmat. Van kunstof, klein, nietig, je loopt er over zonder na te denken. Beschermt ons voor troep, maar wordt ondankbaar versleten en vervuild en erover gelopen. Net als mijn hart. De grond ingestampt. Vol liefde denk ik aan je, vol ontzag denk ik aan je afzien
#Hebbegripvoorjemedemens #theworldcanbebeautiful #YOLO #instagram
Oh; was het begeleid wonen dan? Ik weet het niet meer.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:12 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Nee, wetenschappelijk onderwijsZitten beiden op Universiteit Leiden.
Dit zijn ze zonder professionele effecten, maar de grauwe wolken hebben we invloed op de kleurenquote:Op woensdag 19 september 2012 15:13 schreef Lorrelies het volgende:
Of is het dat instagram wat je kleuren verneukt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 september 2012 15:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dit zijn ze zonder professionele effecten, maar de grauwe wolken hebben we invloed op de kleurenJa kijk dat ziet er al beter uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
al die mensen zich afvragen waarom jij je schoenen zit te fotograferenNee ik woon gewoon al een jaar samen met Morquote:Op woensdag 19 september 2012 15:14 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Oh; was het begeleid wonen dan? Ik weet het niet meer.
Het was iemand anders denk ik
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |