Bezwanger haar, zij is de warequote:Op woensdag 19 september 2012 15:33 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Jazeker toevallig zette een van mijn leraressen dat nummer op toen ze die schoenen zag
nou die "ware" is wel mooi 60+quote:Op woensdag 19 september 2012 15:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Bezwanger haar, zij is de ware
...quote:Op woensdag 19 september 2012 15:39 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die geloof ik, of iets wat erop lijkt
En larper uit mijn klas zegt dat dit waar is.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
...
....
....
.......
.........
Dat soort schoenen dragen mensen die IT doen en larpen
Maar niet handig als je erin wilt rondlopen. Staat zo lullig en je trapt ze er waarschijnlijk makkelijk af.quote:
... wtf is datquote:Op woensdag 19 september 2012 16:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
http://imgur.com/a/Bh3f0
Seamen?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:06 schreef bobbernaut het volgende:
Nee flikker op, ik citeer "DC Men Court Vulc"
MEN?!
quote:
Er was wel iemand en die had zijn cum gedeponeerd in een bakje met ik dacht een foto van yv. ernaastquote:Op woensdag 19 september 2012 16:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
hmmm.. ik wilde een gifje posten
Genitalia zijn natuurlijk verboden, maar hoe zit dat met mannenyoghurt?
quote:
...quote:Op woensdag 19 september 2012 16:10 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Er was wel iemand en die had zijn cum gedeponeerd in een bakje met ik dacht een foto van yv. ernaast
quote:Op woensdag 19 september 2012 16:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
hmmm.. ik wilde een gifje posten
Genitalia zijn natuurlijk verboden, maar hoe zit dat met mannenyoghurt?
Lokquote
[..]
Trouwens; psychologequote:Op woensdag 19 september 2012 16:16 schreef Lorrelies het volgende:
Man ik zit me toch een interessant artikel te lezen.
"Specificity of Information Processing Styles to Depressive Symptoms in Youth Psychiatric Inpatients"
Het interessantste is dat mensen die depressief zijn, of een depressie hebben gehad, onbewust meer oog hebben voor negatieve informatie. Dat slaan ze makkelijker op en daar denken ze makkelijker aan terug. En dat is de reden waarom 70% van de mensen die ooit een depressie hebben gehad, binnen een jaar weer terugvalt in een depressie
Oftewel: don't worry, be happy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |