Destijds gekocht vanwege het allergie verhaal. Maar ik vind ze te stevig.. krijg er last van in mn nek. M'n vriend vind ze wel ok om op te slapen. Dus het verschilt ook gewoon per persoon denk ik..quote:Op woensdag 19 september 2012 00:15 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Echt waar?
Ik heb ze vanmiddag besteld
Hmm.. Ik slaap nu met 2 slappe kutkussens dus ik kan er alleen maar op vooruit gaan denk ikquote:Op woensdag 19 september 2012 00:16 schreef CesarMilan het volgende:
[..]
Destijds gekocht vanwege het allergie verhaal. Maar ik vind ze te stevig.. krijg er last van in mn nek. M'n vriend vind ze wel ok om op te slapen. Dus het verschilt ook gewoon per persoon denk ik..
Ik slaap al een jaar of 4 op 2 ikeakussens. Lekkerste kussens die ik kenquote:Op woensdag 19 september 2012 00:13 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Dan ben je 12 euro kwijt voor 2 kussens waar na een maand geen vorm meer in zit. Ik kan het weten, want ik heb ze hier liggenNaja, niet deze want dit zijn sierkussens. Maar de ikeakussens in het algemeen.
Mijn vriend heeft ze ook...!quote:Op woensdag 19 september 2012 00:19 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik slaap al een jaar of 4 op 2 ikeakussens. Lekkerste kussens die ik ken
Hmm jij bent niet toevallig mijn vriendin he?quote:Op woensdag 19 september 2012 00:20 schreef CesarMilan het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft ze ook...!
En ja dat zijn inderdaad echt geweldige kussens...
Sommige wel denk ik en andere niet.. Maar ik denk dat de meeste eigenlijk alleen geschikt zijn voor Apple productenquote:Op woensdag 19 september 2012 00:20 schreef Onufriev het volgende:
Ik ben op zich nog wel geïnteresseerd in zo'n (draagbaar) speaker setje. Alleen alles is voor iPhone en iPad, maar zijn die dan automatisch niet geschikt of zit er meestal wel een 'standaard' geluidskabeltje bij voor mijn HTC?
Als dat ding een AUX aansluiting heeft, kun je gewoon met een aux kabeltje je HTC aansluiten, kun je overigens niet opladen, maar wel muziek afspelen :pquote:Op woensdag 19 september 2012 00:20 schreef Onufriev het volgende:
Ik ben op zich nog wel geïnteresseerd in zo'n (draagbaar) speaker setje. Alleen alles is voor iPhone en iPad, maar zijn die dan automatisch niet geschikt of zit er meestal wel een 'standaard' geluidskabeltje bij voor mijn HTC?
Bij alle beschrijvingen wordt er niks over gezegd. Enerzijds sluit dat het dus uit, maar het wordt ook weer niet ontkent...quote:Op woensdag 19 september 2012 00:20 schreef CesarMilan het volgende:
[..]
Sommige wel denk ik en andere niet.. Maar ik denk dat de meeste eigenlijk alleen geschikt zijn voor Apple producten
Nope mijn vriend is hier nuquote:Op woensdag 19 september 2012 00:20 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Hmm jij bent niet toevallig mijn vriendin he?
En die zit nu op zijn telefoon stiekem mee te FOK!en?quote:
Nee die kijkt tvquote:Op woensdag 19 september 2012 00:24 schreef Ramkraker het volgende:
[..]
En die zit nu op zijn telefoon stiekem mee te FOK!en?
Dagcijfers #225 Geen SCquote:Top 100 van dinsdag 18 september 2012
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 739 bambino
02. 488 Vinniiee
03. 426 Melleyn
04. 338 koekjestrommel1
4 verschillende aanbiedingenquote:Op woensdag 19 september 2012 00:21 schreef Ramkraker het volgende:
[..]
Als dat ding een AUX aansluiting heeft, kun je gewoon met een aux kabeltje je HTC aansluiten, kun je overigens niet opladen, maar wel muziek afspelen :p
quote:3,5mm Aux-In aansluiting voor andere geluidsbronnen
quote:en met de audio line-in kun je geluid van elke bron met een 3.5mm jack afspelen op de IP3
quote:3,5mm aansluiting
Volgende keer maar bieden en dan kan ik hem nog wel annuleren evt. Ik heb ook een iPod dus die kan altijd wel erop.quote:Line-in jack voor aansluiten van audio devices
Die 4 dingen weet ik niet preciesquote:Op woensdag 19 september 2012 00:27 schreef Onufriev het volgende:
[..]
4 verschillende aanbiedingen
[..]
[..]
[..]
[..]
Volgende keer maar bieden en dan kan ik hem nog wel annuleren evt. Ik heb ook een iPod dus die kan altijd wel erop.
Even duur dus.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:31 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Bestek.... 24 delig....
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80091765/
Beetje matig welquote:
Ik zette het meer neer in de veronderstelling dat door jouw tip van 3,5mm en aux deze het allemaal wel hebben, in plaats van dat ik jou om hulp vroegquote:Op woensdag 19 september 2012 00:31 schreef Ramkraker het volgende:
[..]
Die 4 dingen weet ik niet preciesmaar meestal heeft een device met een aux aansluiting een aux functie, waarmee je muziek van je telefoon met een aux kabeltje kan luisteren
Ik moet best een eind rijden naar een ikea..quote:Op woensdag 19 september 2012 00:32 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Zonder verzendkosten.
Aandelen IKEA?quote:Op woensdag 19 september 2012 00:40 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/17228340/ Tas
das toch heel wat andersquote:Op woensdag 19 september 2012 00:40 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/17228340/ Tas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |