Ohhhwww, yo moma!quote:Op woensdag 19 september 2012 00:08 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Mja, een van de vereisten van een chat is dat er mensen zijn om mee te chatten.
Daar geef ik je gelijk in, maar een chat moet ook gezellig zijn.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:08 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Mja, een van de vereisten van een chat is dat er mensen zijn om mee te chatten.
Lijken mij geen goeie kussensquote:
gebaseerd op?quote:Op woensdag 19 september 2012 00:13 schreef Ramkraker het volgende:
[..]
Lijken mij geen goeie kussens
Ik heb dat merk ook en vind ze verschrikkelijk...quote:Op woensdag 19 september 2012 00:13 schreef Ramkraker het volgende:
[..]
Lijken mij geen goeie kussens
Dan ben je 12 euro kwijt voor 2 kussens waar na een maand geen vorm meer in zit. Ik kan het weten, want ik heb ze hier liggenquote:Op woensdag 19 september 2012 00:13 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90129560/
Echt waar?quote:Op woensdag 19 september 2012 00:13 schreef CesarMilan het volgende:
[..]
Ik heb dat merk ook en vind ze verschrikkelijk...
niet van ibood overigens maar wel dezelfde
Destijds gekocht vanwege het allergie verhaal. Maar ik vind ze te stevig.. krijg er last van in mn nek. M'n vriend vind ze wel ok om op te slapen. Dus het verschilt ook gewoon per persoon denk ik..quote:Op woensdag 19 september 2012 00:15 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Echt waar?
Ik heb ze vanmiddag besteld
Hmm.. Ik slaap nu met 2 slappe kutkussens dus ik kan er alleen maar op vooruit gaan denk ikquote:Op woensdag 19 september 2012 00:16 schreef CesarMilan het volgende:
[..]
Destijds gekocht vanwege het allergie verhaal. Maar ik vind ze te stevig.. krijg er last van in mn nek. M'n vriend vind ze wel ok om op te slapen. Dus het verschilt ook gewoon per persoon denk ik..
Ik slaap al een jaar of 4 op 2 ikeakussens. Lekkerste kussens die ik kenquote:Op woensdag 19 september 2012 00:13 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Dan ben je 12 euro kwijt voor 2 kussens waar na een maand geen vorm meer in zit. Ik kan het weten, want ik heb ze hier liggenNaja, niet deze want dit zijn sierkussens. Maar de ikeakussens in het algemeen.
Mijn vriend heeft ze ook...!quote:Op woensdag 19 september 2012 00:19 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik slaap al een jaar of 4 op 2 ikeakussens. Lekkerste kussens die ik ken
Hmm jij bent niet toevallig mijn vriendin he?quote:Op woensdag 19 september 2012 00:20 schreef CesarMilan het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft ze ook...!
En ja dat zijn inderdaad echt geweldige kussens...
Sommige wel denk ik en andere niet.. Maar ik denk dat de meeste eigenlijk alleen geschikt zijn voor Apple productenquote:Op woensdag 19 september 2012 00:20 schreef Onufriev het volgende:
Ik ben op zich nog wel geïnteresseerd in zo'n (draagbaar) speaker setje. Alleen alles is voor iPhone en iPad, maar zijn die dan automatisch niet geschikt of zit er meestal wel een 'standaard' geluidskabeltje bij voor mijn HTC?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |