Sorryquote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:40 schreef Toposcoupe het volgende:
De laatste aanbiedingen in de hunt zijn identiek aan de dagaanbiedingen, wat is dan het punt van de Hunt?
Nee, dit kunnen we je niet vergeven. Je plaatst jezelf voor het collectief....quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:39 schreef bambino het volgende:
[..]
Sorryzag ineens nog 8 posts. Dus moest iets snel verzinnen.
Koekje?
heb er al eent LEDje van 800 lumen (Solarforce M8)quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:41 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ah joh, doe eens gek en koop er een. Of 4.
Zeker voor die ene keer in de vijf jaar dat je een zaklamp nodig hebt...quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:41 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Kijk zo'n zaklamp zou ik dan wel willen, maar dan niet voor 45,-
Da's een flinkequote:Op dinsdag 18 september 2012 22:42 schreef blup het volgende:
[..]
heb er al eent LEDje van 800 lumen (Solarforce M8)
Als we alleen maar dingen zouden kopen die we nodig hebben..quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zeker voor die ene keer in de vijf jaar dat je een zaklamp nodig hebt...
ik heb zo'n soort zaklamp op mijn fiets gezetquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zeker voor die ene keer in de vijf jaar dat je een zaklamp nodig hebt...
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:45 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ik heb zo'n soort zaklamp op mijn fiets gezet
Ik ook, zit een houder op me fiets.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:45 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
hij schijnt wel omlaag, maar zorgt ervoor dat ik een stuk meer zie dan met een gewone fietslampquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:46 schreef bambino het volgende:
[..]hopelijk kom ik je nooit tegemoet met de auto
Ik zag hetquote:
Ik iets van 60 met batterij en alquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:51 schreef blup het volgende:
Overigens heb ik 120 euro betaald voor m'n zaklampje
Niet van iboot dus, die zijn minimaal x+6quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:51 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik heb een zaklamp van 2 euro
Eerste lantaarnpaal hier is kilometer verderop. Jij had dat ook betaald als je achteraf woont.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:51 schreef koekjestrommel1 het volgende:
120 euro betalen voor een veredelde fakkel
Ik woon achterafquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:52 schreef blup het volgende:
[..]
Eerste lantaarnpaal hier is kilometer verderop. Jij had dat ook betaald als je achteraf woont.
Zoek jij maar eens een handzame lamp van 700+ lumen met een worplengte van ruim 200 meter.![]()
Ik? Ga je er een voor me kopenquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:55 schreef Melleyn het volgende:
Nou, ik weet wel wie de gelukkige wordt met een Living Colors.
Er is toch een markt voor mensen die dat geld betalenquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:52 schreef blup het volgende:
[..]
Eerste lantaarnpaal hier is kilometer verderop. Jij had dat ook betaald als je achteraf woont.
Zoek jij maar eens een handzame lamp van 700+ lumen met een worplengte van ruim 200 meter.![]()
Bouwlamp op je fiets?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:55 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Er is toch een markt voor mensen die dat geld betalenKoop een bouwlamp dan.
je fietst 6 km over de zolder?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:54 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ik woon achteraf. Ik moet 6 kilometer zolder lantaarnpalen fietsen als ik uit wil gaan.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
je fietst 6 km over de zolder?
doe daar dan eens lampen plaatsen zeg!
Mooie ruimte voor een sexzolder ofzo!!
nog maar 25 uurquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:57 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Hoo, ik ben zo blij dat hoe langer die hunt duurt, hoe beter de garpjes worden.
wat snap je niet aan handzaamquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:55 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Er is toch een markt voor mensen die dat geld betalenKoop een bouwlamp dan.
Tsssk, moet maar niet over vrouwen op het internet beginnen hé.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
je fietst 6 km over de zolder?
doe daar dan eens lampen plaatsen zeg!
Mooie ruimte voor een sexzolder ofzo!!
die kwam vroeger wel langs in de hunt, maar maglites geven zo weinig lichtquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:56 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Heb net een maglite gekocht, zo'n grote van 40cm.
nee begin jij er maar niet over...quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:58 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Tsssk, moet maar niet over vrouwen op het internet beginnen hé.
zeker vergeleken met deze leds.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:58 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
die kwam vroeger wel langs in de hunt, maar maglites geven zo weinig licht
Maglites zijn dan wel weer handig om een inbreker de deur uit te helpenquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:58 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Rond de 100 lumen, is wel genoeg voor in huis.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:58 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
is dit een SC nu echt?quote:
Mwha, Ebay is goedkoperquote:
koop de laatsten op dan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:00 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Na 25 minuten vind ik het wel eens tijd voor een nieuwe aanbieding.
Je doet je username eer aan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:45 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Deze lampen hebben lelijke kroon op de kop zitten.. Waar denk je dat die voor isquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:59 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Maglites zijn dan wel weer handig om een inbreker de deur uit te helpen
Alles is cheap op DX.quote:
Trusten!quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:01 schreef Nizno het volgende:
opperdepop.... next!
geurtje, dus ik ga maar eens naar mn bedje... wie weet tot morgen
om SC te voorkomen doe ik iedereen ff in een edit zwaaien...
We doen wat we altijd doen met een hunt maar vandaag mag dat blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:03 schreef junkiexp het volgende:
Wat is dat met die slowchat, dat heb ik gemist, kan iemand dat ff toelichten aub?
dit topic gaat over ibood, niet over mensen die naar bed gaanquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:03 schreef junkiexp het volgende:
Wat is dat met die slowchat, dat heb ik gemist, kan iemand dat ff toelichten aub?
We waren volgens mods te veel aan het spammen wat niet meer inhoudelijk ging over ibood.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:03 schreef junkiexp het volgende:
maar wel over maglites als fietslamp gebruiken e.d.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:04 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
dit topic gaat over ibood, niet over mensen die naar bed gaan
okquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:04 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ben je uberhaupt wel mod van GC?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:04 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
irrelevantquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:05 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ben je uberhaupt wel mod van GC?
Aha, begrijpelijk.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:04 schreef bambino het volgende:
[..]
We waren volgens mods te veel aan het spammen wat niet meer inhoudelijk ging over ibood.
Dit mocht niet.
"wij" de mensen die dat deden vonden het onterecht omdat dit maar 4 keer per jaaf ofzo gebeurd.
Daarna zijn er meerdere discussies ontstaan.
Ja, en dat mag dan 4 uur lang met dezelfde persoon, maar je mag diegene dan geen goede nacht wensen hoorquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:06 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Aha, begrijpelijk.
Dat is dus ook echt niet te meten, dan zou je het echt alleen inhoudelijk over het product mogen hebben
dat zou ten koste van dit topic gaan, denk dat men hier komt voor gezelligheid... de producten zijn toch niet denderendquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:06 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Aha, begrijpelijk.
Dat is dus ook echt niet te meten, dan zou je het echt alleen inhoudelijk over het product mogen hebben
Welke turk heeft dat geschrevenquote:Heeft u ooit getroffen door een harde schijf kapot gaat en verloren waardevolle en onvervangbare documenten, foto's voor altijd? Dat kan pijn doen.
Gelukkig hebben we elkaars gezelschap.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:12 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Dit gaat ook weer een miljoenmiljard uur duren
haha inhoudelijke gezelligheidquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:13 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we elkaars gezelschap.
..
Prachtig product, maar ik denk dat ik het product zo meteen welterusten wens.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:14 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Wel iBood inhoudelijke inhoud hé.
Had wel een SSD of NAS willen scoren maar het was niet veel soeps idd.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:13 schreef blup het volgende:
Schrale hunts, ik heb de hele dag eigenlijk niets interessante gezien
Que?quote:Het systeem is fail-safe tot aan de volledige raad van bestuur vervangen tijdens bedrijf, zonder verlies van gegevens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |