SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk, robdriessen of Rafeiro. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: Meld je minimaal 10 minuten voor je show in het topic, anders loop je kans je uurtje(s) mis te lopen!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!SPOILER: Inhoud Gupdate SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')![]()
![]()
@ TT!!!!
Ik had een beetje een extreme opruimwoede. Helaas al wat te veel weggepleurd!quote:Heb ik wel vaker last van als de teringzooi hier me te veel wordt.
![]()
Ja bij de kringloop zou ik er nog een paar tientjes voor kunnen krijgen.Ik heb tot nu toe 90 euro voor mijn ouwe zooi gekregen.
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Alles wat je al een paar jaar niet gebruikt hebt wegpleurenquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:38 schreef ToT het volgende:
@ TT!!!!
[..]
Ik had een beetje een extreme opruimwoede. Helaas al wat te veel weggepleurd!Heb ik wel vaker last van als de teringzooi hier me te veel wordt.
Maar ik kom dat matras zo ophalen hoor misschien dit jaar nog dus laat maar legge
Whehehe coolcool!quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Alles wat je al een paar jaar niet gebruikt hebt wegpleuren
Maar ik kom dat matras zo ophalen hoor misschien dit jaar nog dus laat maar legge![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik wil ook wel wat betalen hoor, dat matras lag episch,:')![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik wil ook wel wat betalen hoor, dat matras lag episch,Alles is welkom. Kijk maar joh.
![]()
Dat matras heeft aan 2 kanten 3 cm NASA traagschuim.
Ikzelf lig op 10 cm traagschuim, en vannacht vond ik het NOG keihard!Als je niet kunt slapen ligt alles kut.
sinterklaaskapoentje
![]()
Wauw, wat voor bed is dat danquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:43 schreef ToT het volgende:
Ikzelf lig op 10 cm traagschuim, en vannacht vond ik het NOG keihard!Als je niet kunt slapen ligt alles kut.
een meter dik ofzo:')![]()
niet kunnen slapen is kutquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:43 schreef ToT het volgende:
Pietje Puk en de Plakbandcrisis![]()
2 matrassen die net een tikkeltje beter zijn als die waar je op lag, plus nog een losse topper van 10 cm puur traagschuim er overheen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wauw, wat voor bed is dat dan
een meter dik ofzo
Oh pardon, dan is het 13 cm traagschuim totaal aan 1 kant!![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Kheb nu een ikeamatras van 80 euroquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]
2 matrassen die net een tikkeltje beter zijn als die waar je op lag, plus nog een losse topper van 10 cm puur traagschuim er overheen.
Oh pardon, dan is het 13 cm traagschuim totaal aan 1 kant!
Hehehe ach zoiets is voor veel mensen al voldoende. Als je er maar op kunt slapen, toch?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kheb nu een ikeamatras van 80 euro
Als je bij mij op het werk ziet wat voor slappe dunne doorgelegen vlekkerige kutdingen er nog verkocht worden....![]()
![]()
Wut?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is dat "the machine that goes "PINGGG"?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is dat "the machine that goes "PINGGG"?![]()
Waar is dat ook alweer van?Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!sinterklaaskapoentje
![]()
Vriend van me slaapt op een gevonden matrasquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe ach zoiets is voor veel mensen al voldoende. Als je er maar op kunt slapen, toch?
Als je bij mij op het werk ziet wat voor slappe dunne doorgelegen vlekkerige kutdingen er nog verkocht worden....
Maar dat ding van jou sliep zo lekker die wil ik graag hebben.
Moet sowieso een 1persoons bedje hebben, ben toch weer single:')![]()
Ohja!quote:
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!![]()
Ach ja, da's lang geleden!quote:![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vriend van me slaapt op een gevonden matras
Maar dat ding van jou sliep zo lekker die wil ik graag hebben.
Moet sowieso een 1persoons bedje hebben, ben toch weer singleNasty!
sinterklaaskapoentje
![]()
Hij heeft ook 4 maanden op occupy gezeten dus ja...quote::')sinterklaaskapoentje
![]()
Ik iets later, eerst 2 uur vrijquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:55 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga er denk ik op tijd in, ik ben kapot
Ik ga na de wedstrijd van Ajax mijn bed in.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:55 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga er denk ik op tijd in, ik ben kapot
Morgenvroeg weer om 7 uur bij de sportschool zijn.
Ain't it funny how it is
![]()
Afvalplanquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ga na de wedstrijd van Ajax mijn bed in.
Morgenvroeg weer om 7 uur bij de sportschool zijn.?
Mwoah..... meer noodzakelijk kwaad.quote:
Ain't it funny how it is
![]()
Je hebt een nieuwe carrière als sportschoolmedewerkerquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Mwoah..... meer noodzakelijk kwaad.?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je hebt een nieuwe carrière als sportschoolmedewerker?
![]()
Nee, niet bepaald.
Had een klein half jaar geleden last van mijn rug.
Sindsdien sport ik weer, zodat dat niet meer gebeurd.
Maar leuk is anders.
Ain't it funny how it is
![]()
Moet dat per sé zo idioot vroeg?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:04 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Nee, niet bepaald.
Had een klein half jaar geleden last van mijn rug.
Sindsdien sport ik weer, zodat dat niet meer gebeurd.
Maar leuk is anders.:')![]()
Moet daarna nog gaan werken hè?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Moet dat per sé zo idioot vroeg?
En 's avonds heb ik er geen zin meer in..
Ain't it funny how it is
![]()
Ik probeer altijd met alle mogelijke manieren de ochtend te slapenquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Moet daarna nog gaan werken hè?
En 's avonds heb ik er geen zin meer in..
Mijn werktijden zijn redelijk flexibel, maar ook weer niet zo flexibel....quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik probeer altijd met alle mogelijke manieren de ochtend te slapen
Ain't it funny how it is
Ik wil ook!quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:12 schreef ToT het volgende:
Morgen weer lekker uitslapen! Gotta love de standaard vrije woensdag!
Ain't it funny how it is
Is overigens ook hard nodig hoor....20 urige werkweek is echt fucking de limit voor me, en dan nog moet het in 2X 2 dagen verdeeld zijn.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
ik snap echt niet dat mensen 40 uur doen, laat staan 60 of 80quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:13 schreef ToT het volgende:
Is overigens ook hard nodig hoor....20 urige werkweek is echt fucking de limit voor me, en dan nog moet het in 2X 2 dagen verdeeld zijn.:')![]()
Ik werk 36 uur.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik snap echt niet dat mensen 40 uur doen, laat staan 60 of 80
Ik heb een contract voor 36 uur.
Ain't it funny how it is
Ja ik heb jarenlang 40 uur gedaan omdat kortere werkweken bij sommige banen gewoon geen optie is, of omdat het financieel gewoon niet anders kon.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Toen ik een baan voor 36 uur had merkte ik dat dat eigenlijk de limiet was waarmee ik me nog gewoon prettig voelde, maar sinds mijn burn-out is die grens veel lager komen te liggen.![]()
![]()
Aanwezigheidsplicht voor 36 uur per week?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik werk 36 uur.
Ik heb een contract voor 36 uur.![]()
![]()
Ik moet eigenlijk 36 uur werken, maar we zijn ongeveer bijgewerkt, dus is het nu minder druk.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Aanwezigheidsplicht voor 36 uur per week?
Ain't it funny how it is
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk 36 uur werken, maar we zijn ongeveer bijgewerkt, dus is het nu minder druk.![]()
![]()
Ik wou dat ik langer mocht doorwerken, maar de bewaking wil wél om 19.00 naar huis.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Beter onethisch dan oneetbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |